SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijk waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij eruit zag.
Moeders...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
Een meisje dat ik ken had een vriend waar ze heel serieus mee was maar die door haar moeder niet werd goedgekeurd, toen moest ze perse van haar moeder met een jongen die haar hand kwam vragen op date.
Dat meisje heeft zichzelf op die date belachelijk gemaakt zeker.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
Een meisje dat ik ken had een vriend waar ze heel serieus mee was maar die door haar moeder niet werd goedgekeurd, toen moest ze perse van haar moeder met een jongen die haar hand kwam vragen op date.
Misschien waren ze gewoon erg by the rulesquote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lelijk waarschijnlijk.![]()
Anders hadden ze zelf een chick kunnen hosselen.
Vet gemeen is dat ja. Jammer dat ze zo zijn blijven hangen eigenlijk. Maarja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
Verwachtte reactie inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik kan met een gerust hart studeren nu ik het nieuwe deel heb geopend.
Succes!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik kan met een gerust hart studeren nu ik het nieuwe deel heb geopend.
Je prins op het witte paard is waarschijnlijk langs je heen gegaloppeerd en je hebt het niet eens door. Je ziet hem later wel op het nieuws verschijnen in een lijst van Forbes ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij eruit zag.
Of dat inderdaad. DAT MOT IK NIET.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien waren ze gewoon erg by the rules
Denk niet dat er een meisje jouw hand komt vragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wil er niet over nadenken!
Paar mensen die naar mijn ouders komen om mijn hand te vragen.
Ik zou huilend met mijn laptop weglopen vab huis
In mijn geval prinses..quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je prins op het witte paard is waarschijnlijk langs je heen gegaloppeerd en je hebt het niet eens door. Je ziet hem later wel op het nieuws verschijnen in een lijst van Forbes ofzo.
Beterquote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of dat inderdaad. DAT MOT IK NIET.![]()
[..]
Denk niet dat er een meisje jouw hand komt vragen.
Ja idd. Maar die moeder is sowieso echt erg. Probeerde haar hele leven te bepalen enzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet gemeen is dat ja. Jammer dat ze zo zijn blijven hangen eigenlijk. Maarja.
Haha...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik zou huilend met mijn laptop weglopen vab huis
say what?quote:
Nee, ze is gewoon gegaan en normaal gedaan. Maar het is bij die ene date gebleven.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat meisje heeft zichzelf op die date belachelijk gemaakt zeker.
Daar heb ik een vraagje over (onwetend enzo..): is dat iets waar de familie om vraagt (voor de dame), of is dat iets waar de dame zelf om vraagt?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Willen jullie trouwens zo een immense bruidsschat ofno?
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik zou huilend met mijn laptop weglopen van huis
Zijn al die moeders niet zo?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd. Maar die moeder is sowieso echt erg. Probeerde haar hele leven te bepalen enzo.
Zijzelf als het goed is.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar heb ik een vraagje over (onwetend enzo..): is dat iets waar de familie om vraagt (voor de dame), of is dat iets waar de dame zelf om vraagt?
De bruidsschat is een recht voor de vrouw die verplicht is, islamitisch gezien.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar heb ik een vraagje over (onwetend enzo..): is dat iets waar de familie om vraagt (voor de dame), of is dat iets waar de dame zelf om vraagt?
Nee, wil ik niet. Maar goed, mijn ouders zullen het toch niet anders accepteren. Ik leg het apart, kom er niet aan en mocht het misgaan dan krijgt hij alles terug.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Willen jullie trouwens zo een immense bruidsschat ofno?
Ohohoh, had ik helemaal vergetenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik was in moskee laatst met mijn muti,
en kwam zo vrouw vragen stellen over mij en mijn moeder ging uitgebreid mijn leven vertellen. Ik heb heel de avond patroon van het tapijt geobserveerd.
huh? ging ze je toekomst voorspellen of wat?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
en kwam zo vrouw vragen stellen over mij en mijn moeder ging uitgebreid mijn leven vertellen. Ik heb heel de avond patroon van het tapijt geobserveerd.
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ohohoh, had ik helemaal vergeten
Vroeger was alles beter.quote:
toekomst met haar zoon, ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
huh? ging ze je toekomst voorspellen of wat?
quote:
Die vrouw dacht zeker 'wat een autist', hebben we hier die goede verhalen nu over gehoord?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik schaamde me zo erg. Snikheet, ik in een khimaar, alles.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die vrouw dacht zeker 'wat een autist', hebben we hier die goede verhalen nu over gehoord?
Als je daar blij van wordt, ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh er was ooit een Indo collega van mijn moeder die perse mijn nummer en facebook wou om het aan haar zoon te geven. Dat telt ook een beetje als handvragen, toggg?
Surequote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh er was ooit een Indo collega van mijn moeder die perse mijn nummer en facebook wou om het aan haar zoon te geven. Dat telt ook een beetje als handvragen, toggg?
Shadap men voel me zo evde kalmis atm.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je daar blij van wordt, ja.
Nee zij vond het super.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef Bortecinem het volgende:
Maar zei je moeder niks, JFM?
Mijn moeder is echt het GTFO type. Die mept hoor.
Ze vond het zo gezellig dat ze niet doorhad wat precies gebeurde. Die vrouw was ook sneaky as hell en wist precies goede vragen te stellen.quote:
Awh naive mama.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze vond het zo gezellig dat ze niet doorhad wat precies gebeurde. Die vrouw was ook sneaky as hell en wist precies goede vragen te stellen.
Hihi, özür.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shadap men voel me zo evde kalmis atm.
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze vond het zo gezellig dat ze niet doorhad wat precies gebeurde. Die vrouw was ook sneaky as hell en wist precies goede vragen te stellen.
Ouders zijn kieskeurig als men nog jong isquote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef expans het volgende:
Mijn moeder ging ook een keer sniperen tijdens een kina! Gewoon voor de grap om te kijken of er eventueel potentieel was
(why?).
Resultaat was 'vond eigenlijk niemand bij je passen', not sure if positive or not.
Wat was jouw leeftijd ook alweer?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef expans het volgende:
Mijn moeder ging ook een keer sniperen tijdens een kina! Gewoon voor de grap om te kijken of er eventueel potentieel was
(why?).
Resultaat was 'vond eigenlijk niemand bij je passen', not sure if positive or not.
Hier komt het inderdaad op neer, denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ouders zijn kieskeurig als men nog jong is!
Gaarne; leeftijd, studie, afkomst, status van ouders.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat was jouw leeftijd ook alweer?
Je bent iets vergeten. *hint; iets met belasting*quote:Op zondag 16 maart 2014 13:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaarne; leeftijd, studie, afkomst, status van ouders.
Iemand heeft haar huiswerk gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent iets vergeten. *hint; iets met belasting*
20quote:Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat was jouw leeftijd ook alweer?
Hehe, toch maar zelf een database bijhouden?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaarne; leeftijd, studie, afkomst, status van ouders.
Hij is te jong.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hehe, toch maar zelf een database bijhouden?
Trouw met je neef.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef Bortecinem het volgende:
Al mijn neven en nichten zijn net als ik. We zijn allemaal rond dezelfde leeftijd en niemand is getrouwd.
quote:
Ik ken een geval..2 broers getrouwd met twee zussen. Een kregen een zoon, ander dochter. En die kregen ook wat samen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat hebben de afgelopen generaties allemaal te vaak gedaan. Ooit gaat het mis.
Bijna 22. Maar ben meer van rond de 24-27.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook pas 21-22 ofzo?
Mijn moeder is 2 jaar ouder dan mijn vader.
Was niet zo serieus, gewoon normaal.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken een geval..2 broers getrouwd met twee zussen. Een kregen een zoon, ander dochter. En die kregen ook wat samen.
Wanneer?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
KB, Jan kan je niet redden, hoor...
Dus dubbele neef en nicht? Meh.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken een geval..2 broers getrouwd met twee zussen. Een kregen een zoon, ander dochter. En die kregen ook wat samen.
Lol, wilden die niet dat anderen van hun rijkdom meeprofiteerde ofzo?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus dubbele neef en nicht? Meh.
Mijn ouders zijn neef en nicht en ouders van mijn vader zijn ook familie.
Nou ja raar is het niet, net zo min als een vriendin van een paar jaar ouder hebben. Maar het is een psychologisch iets. Veel meisjes zouden niet iets met een jongen jonger dan haar willen. Heeft vast te maken met het feit dat veel meisjes ook soort van bescherming zoeken in een man/jongen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef expans het volgende:
[..]
Was niet zo serieus, gewoon normaal.
Ik weet dat dit raar kan klinken maar het idee om een vriendin te hebben die jonger is vind ik enorm raar. Ookal zou ze pas 18 zijn oid.
Het was zo raar gegaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, wilden die niet dat anderen van hun rijkdom meeprofiteerde ofzo?
Gevoelsmatig zou ik het maximale leeftijdsverschil ook op 2, hoogstens 3 zetten, maar sommigen zijn volwassener dan anderen. Op latere leeftijd, voorbij de 20, maakt het eigenlijk niet zo heel veel meer uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef expans het volgende:
[..]
Was niet zo serieus, gewoon normaal.
Ik weet dat dit raar kan klinken maar het idee om een vriendin te hebben die jonger is vind ik enorm raar. Ookal zou ze pas 18 zijn oid.
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Borte je in het gezicht zou krabben na die opmerking, maar viel mee...
Waarom dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Borte je in het gezicht zou krabben na die opmerking, maar viel mee...
Omdat je zei dat ik met mijn neef moest trouwen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom dan?Ik snap het nog steeds niet. Uitleg gaarne.
Ik dacht dat je bedoelde: Jij gaat ook met je neef trouwen, dus vergeet Jan.
Ofzo
*Krekelgeluid*quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even heel eerlijk, beoordelen jullie je (toekomstige) partner op scholingsniveau?
Oh. Was niet serieus hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je zei dat ik met mijn neef moest trouwen.
Nee, met zoveel familiehuwelijken ben ik het onderhand wel gewend.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Was niet serieus hoor.Het spijt me als ik je gekwetst heb oid.
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even heel eerlijk, beoordelen jullie je (toekomstige) partner op scholingsniveau?
Bij mij in de familie ook hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, met zoveel familiehuwelijken ben ik het onderhand wel gewend.
Nicht als in cousin hoop ik?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij mij in de familie ook hoor.Bah. Binnenkort mijn oom ook trouwen met zijn nicht.
Nee, omdat je zei dat ze met haar neef moest trouwen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom dan?Ik snap het nog steeds niet. Uitleg gaarne.
Ik dacht dat je bedoelde: Jij gaat ook met je neef trouwen, dus vergeet Jan.
Ofzo
Ik niet, maar bij een meisje kan ik dat uiteraard begrijpen. Man hoort voor het gezin te zorgen enzo. Ik kijk wel naar intellect, volwassenheid enzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zo denk ik er ook over, zelfs toen ik nog ambities had.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef expans het volgende:
[..]
Nee.
Eerst zei ik van wel maar een gefaalde studie later niet meer. Iemand kan zichzelf genoeg ontwikkelen, dat papiertje is er alleen om te zeggen kijk ik heb 4 jaar het systeem gegrind, nu mogen jullie me aannemen.
Ehm. Mijn moeders broertje, gaat trouwen met de dochter van de oom van mijn moeder/oom.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nicht als in cousin hoop ik?
Uit mijn DNA test is gebleken dat ik behoorlijk gemixt ben trouwens. Waar al die familiehuwelijken vandaan komen blijft een raadsel haha.
Welke studie was dat?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef expans het volgende:
[..]
Nee.
Eerst zei ik van wel maar een gefaalde studie later niet meer. Iemand kan zichzelf genoeg ontwikkelen, dat papiertje is er alleen om te zeggen kijk ik heb 4 jaar het systeem gegrind, nu mogen jullie me aannemen.
Oh ja zo dus. Ja, kwam vroeger ook vaak voor in mijn familie. Cahil mensen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm. Mijn moeders broertje, gaat trouwen met de dochter van de oom van mijn moeder/oom.Snapje?
Echt tof dat je dat zo kan inzien met dat programma.
Volgens mij weten ze het dondersgoed.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja zo dus. Ja, kwam vroeger ook vaak voor in mijn familie. Cahil mensen.
Liefde..quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze het dondersgoed.Snap het echt niet. Die oom van mij is echt heel leuk en knap en competent. Gaat hij ervandoor met zn nichtje.
WHY.
Misschien een stukje zekerheid dat de familie goed is. Beetje alles in de familie laten blijven.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze het dondersgoed.Snap het echt niet. Die oom van mij is echt heel leuk en knap en competent. Gaat hij ervandoor met zn nichtje.
WHY.
Hoop het voor hem.quote:
Wellicht. Maar ja, over mn lijkkkk.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien een stukje zekerheid dat de familie goed is. Beetje alles in de familie laten blijven.
Bij ons trouwden ze juist met elkaar omdat ze anders niet aan een partner kwamen. Extreem arm enzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien een stukje zekerheid dat de familie goed is. Beetje alles in de familie laten blijven.
Zijn het religieuze mensen? Vanuit het geloof is het volgens mij niet verboden, maar tegenwoordig is het toch minder acceptabel. Ik moet er niet aan denken om een nicht te trouwen; zijn net mijn zussen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm. Mijn moeders broertje, gaat trouwen met de dochter van de oom van mijn moeder/oom.Snapje?
Echt tof dat je dat zo kan inzien met dat programma.
watquote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte/KB jullie lijken mij best romantische types.
ja, uitgebreid koken na zijn lange dag en alles. Beetje wifey zijn.quote:
Als ik een stay-at-home mom was wel ja, maar ik weet niet of ik dat anders ook red. Vind het nu al moeilijk om na werk voor mezelf te koken, ben altijd kapot.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja, uitgebreid koken na zijn lange dag en alles. Beetje wifey zijn.
Hoezo eet je niet mee met je ouders?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik een stay-at-home mom was wel ja, maar ik weet niet of ik dat anders ook red. Vind het nu al moeilijk om na werk voor mezelf te koken, ben altijd kapot.
Beetje misschien wel ja. Maar uitgebreid koken alles moet ik nog leren hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Borte/KB jullie lijken mij best romantische types.
Ja, redelijk. Ze wonen ook nog in mn geboorteland, niet in NL ofzo. Speelt ook een rol denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn het religieuze mensen? Vanuit het geloof is het volgens mij niet verboden, maar tegenwoordig is het toch minder acceptabel. Ik moet er niet aan denken om een nicht te trouwen; zijn net mijn zussen.
Omdat ik een moeilijke eter ben en veel niet lust. Overigens koken zij ook heel simpel of gaan ze 'lunchen' voor diner. Iedereen bij ons thuis werkt of gaat naar school, we zijn altijd doodop wanneer we thuis zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoezo eet je niet mee met je ouders?
We shall see!
Onverantwoordelijk, hoe heeft dat uitgepakt? Gezonde kids mag ik hopenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Uit elkaar. Ze hadden zeer grote kansen op ziektes. Overigens niet de reden dat ze uit elkaar gingen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Onverantwoordelijk, hoe heeft dat uitgepakt? Gezonde kids mag ik hopen
Iraans, Nederlands.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:13 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm, hoe ben jij eigenlijk opgevoed? Vooral Iraans of Arabisch? En welke taal werd er vooral gesproken bij jullie thuis?
Deze man.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef expans het volgende:
[..]
Nee.
Ze kan ook niet tegen gesmak. Ik ook totaal niet (vader), maar ik hou me in terwijl ik kook van binnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Uit elkaar. Ze hadden zeer grote kansen op ziektes. Overigens niet de reden dat ze uit elkaar gingen.
Ik snap het Borte.
Heel streng Iraans, nu ook een beetje invloeden van je moeders cultuur?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eerst heel streng, en nu te vrij.
Oh ja dit ook nog.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze kan ook niet tegen gesmak. Ik ook totaal niet (vader), maar ik hou me in terwijl ik kook van binnen.
So herkenbaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
maar ik hou me in terwijl ik kook van binnen.
Nou ze waren beiden erg strengquote:Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heel streng Iraans, nu ook een beetje invloeden van je moeders cultuur?
Leuke familiefeestjes. "Hey Borte kom eens hier, je herinnert je neef toch nog wel hè? Masallah wat een knappe jongen is het geworden."quote:Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef Bortecinem het volgende:
Al mijn neven en nichten zijn net als ik. We zijn allemaal rond dezelfde leeftijd en niemand is getrouwd.
Awh..quote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nou ze waren beiden erg streng![]()
Waren.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nou ze waren beiden erg streng![]()
Nee, mijn familie is redelijk progressief. Daar doen ze niet aan.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leuke familiefeestjes. "Hey Borte kom eens hier, je herinnert je neef toch nog wel hè? Masallah wat een knappe jongen is het geworden."
Niet per definitie, maar er zijn bepaalde aspecten waar ik veel waarde aan hecht en die in de meeste gevallen positief gecorreleerd zijn met het opleidingsniveau. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik werd rustig, ze hoefden zich nergens meer zorgen om te makenquote:
> Altijd rustig geweest, nooit vrijheid.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik werd rustig, ze hoefden zich nergens meer zorgen om te maken
quote:
Op dezelfde golflengte kunnen communiceren, inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar er zijn bepaalde aspecten waar ik veel waarde aan hecht en die in de meeste gevallen positief gecorreleerd zijn met het opleidingsniveau. (uitzonderingen daargelaten)
Hoe rustiger ik word, hoe strenger mijn ouders worden. Man, ik kan niet naar buiten zonder hun te vertellen met wie, waar en hoelang.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik werd rustig, ze hoefden zich nergens meer zorgen om te maken
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
> Altijd rustig geweest, nooit vrijheid.
[..]
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
> Altijd rustig geweest, nooit vrijheid.
[..]
Echt zo herkenbaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe rustiger ik word, hoe strenger mijn ouders worden. Man, ik kan niet naar buiten zonder hun te vertellen met wie, waar en hoelang.
quote:
Hoe rustiger/religieuzer ik werd, hoe makkelijker mijn ouders..quote:Op zondag 16 maart 2014 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe rustiger ik word, hoe strenger mijn ouders worden. Man, ik kan niet naar buiten zonder hun te vertellen met wie, waar en hoelang.
Oh ja met dat soort dingen zijn ze niet zo streng. Nu dan. Ik was vroeger molliger en toen mocht ik mij nooit open kleden.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe rustiger/religieuzer ik werd, hoe makkelijker mijn ouders..
"JFM, wat vind je hiervan?"
"mam, het is strapless!"
"Ja, is toch zomer!"
Ik ben 24, niet 14.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat je dat beter leert begrijpen wanneer je zelf ouder bent geworden. Vooral in d puberteit kunnen kinderen ouders echt tot waanzin drijven en het gevoel geven de grip op hen te verliezen. Maar op latere leeftijd verwacht men natuurlijk wel wat vrijheid, uiteraard en begrijpelijk.
Maar je gaat wel uit. Dat heb ik dus nooit gedaan oid.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben 24, niet 14.
Mijn vader is echt sneaky, wanneer ik thuis kom van 'uitgaan' enzo dan vraagt hij altijd nog een keer met wie ik was en waar. Om mij zo te betrappen op een leugen.
jij bent een jongen, jij mag niet pratenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat je dat beter leert begrijpen wanneer je zelf ouder bent geworden. Vooral in de puberteit kunnen kinderen ouders echt tot waanzin drijven en het gevoel geven de grip op hen te verliezen. Maar op latere leeftijd verwacht men natuurlijk wel wat vrijheid, uiteraard en begrijpelijk.
Ik zeg ook dat je op latere leeftijd terecht wat meer vrijheid mag verwachten.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben 24, niet 14.
Mijn vader is echt sneaky, wanneer ik thuis kom van 'uitgaan' enzo dan vraagt hij altijd nog een keer met wie ik was en waar. Om mij zo te betrappen op een leugen.
Ja maar voordat het zo ver is moet ik door vuur, waardoor ik uiteindelijk geen zin meer heb.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je gaat wel uit. Dat heb ik dus nooit gedaan oid.
Ik was/ben erg braaf, moet ik zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij bent een jongen, jij mag niet praten
Begrijpelijk ook ja. Maar ja, geniet er maar gewoon van.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar voordat het zo ver is moet ik door vuur, waardoor ik uiteindelijk geen zin meer heb.
Hoe ga je het dalijk doen met je NL'se vriend? Gaan ze dat accepteren?
Wat is braaf dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik was/ben erg braaf, moet ik zeggen.
Oke.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook ja. Maar ja, geniet er maar gewoon van.
Eh. Zullen we dat onderwerp maar niet aansnijden.Gaat al niet zo lekker nu.
Misschien zijn ze overbezorgd? Mijn ouders waren dat namelijk wel, maar sinds ik uit huis ben niet meer. Ze zagen in dat ik me prima red in m'n uppie. Of zijn ze meer van "sen genc kizsin otur oturdugun yerde"quote:Op zondag 16 maart 2014 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
Echt om gek van te worden. Het is gewoon te gek voor woorden dat ik op mijn 24ste voor iedere scheet toestemming moet vragen..
Ik ben nooit iemand geweest die achter de meisjes aan zat of een hevige uitgaanstype was, zeg maar. Maar ik begrijp wat JFM zegt. Hoe progressief een familie ook is, bij jongens wordt dit gedrag eerder door de vingers gezien.quote:
wel vriendin gehad?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben nooit iemand geweest die achter de meisjes aan zat of een hevige uitgaanstype was, zeg maar. Maar ik begrijp wat JFM zegt. Hoe progressief een familie ook is, bij jongens wordt dit gedrag eerder door de vingers gezien.
Het ligt meer aan het feit dat ik al 24 ben en ze mij verdenken van het hebben van een vriend. Ik zie ze gewoon denken dat ik naar een jongen ga als ik ergens heen ga.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:37 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Misschien zijn ze overbezorgd? Mijn ouders waren dat namelijk wel, maar sinds ik uit huis ben niet meer. Ze zagen in dat ik me prima red in m'n uppie. Of zijn ze meer van "sen genc kizsin otur oturdugun yerde"
Awquote:Op zondag 16 maart 2014 14:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In basisschoolperiode iets kinderlijks met buurmeisje, maar daarna niet meer, nee.
Heb je mannelijke vriendne?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ligt meer aan het feit dat ik al 24 ben en ze mij verdenken van het hebben van een vriend. Ik zie ze gewoon denken dat ik naar een jongen ga als ik ergens heen ga.
Hmm, ok.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De bruidsschat is een recht voor de vrouw die verplicht is, islamitisch gezien.
Respect.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, wil ik niet. Maar goed, mijn ouders zullen het toch niet anders accepteren. Ik leg het apart, kom er niet aan en mocht het misgaan dan krijgt hij alles terug.
Dat is laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden.quote:
Aaahw. Je bent nog jong joh.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shadap men voel me zo evde kalmis atm.
Zoals gezegd, je bent nog jong. Ne evlenmesi be?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef Bortecinem het volgende:
Bah.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een meisje van 23 is vaak volwassener dan een jongen van 25.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ja raar is het niet, net zo min als een vriendin van een paar jaar ouder hebben. Maar het is een psychologisch iets. Veel meisjes zouden niet iets met een jongen jonger dan haar willen. Heeft vast te maken met het feit dat veel meisjes ook soort van bescherming zoeken in een man/jongen.
Een meisje op mijn werk is 27/28 maar lijkt super jong, net 18 of zo. Haar vriend is een paar jaar jonger dan haar maar lijkt ouder. Bij dat soort gevallen vind ik het niet zo raar haha.
Al heeft de ander een PhD, zolang ik geen gesprek op niveau kan aanknopen over alledaagse dingen gaat het niet werken. Genoeg mbo'ers die een betere algemene kennis hebben dan vele wo'ers. Het gaat mij erom dat we over van alles en nog kúnnen praten.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik weet hoe je je voelt. Het is hier ook geen uitzondering helaas.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, met zoveel familiehuwelijken ben ik het onderhand wel gewend.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leuke familiefeestjes. "Hey Borte kom eens hier, je herinnert je neef toch nog wel hè? Masallah wat een knappe jongen is het geworden."
Daar had ik in mindere mate ook last van. Gelukkig ben ik daarvan af. Wanneer mijn nichtjes iets willen doen wat ze niet mogen (tot 's avonds laat op een verjaardag blijven of shoppen in een grote stad), dan help ik hen een handje door hen weg te brengen en op te halen (papa en mama denken dat ik aan het babysitten ben).quote:Op zondag 16 maart 2014 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezooooooquote:Op zondag 16 maart 2014 14:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt psychologisch studieobject, Borte; ik ben benieuwd hoe haar brein met dit alles dealt.
Is niet zo gek op zich.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb veeeeel vriendinnen die alles stiekem moe(s) ten doen. Ze gingen kapot eraan.
Ik weet hoe het is om met dat soort "beperkingen" te leven, en dat wilde mijn nichtjes gewoon niet aandoen...quote:Op zondag 16 maart 2014 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
Syl, mijn oom was ook zo. Die hielp mij ook weleens. Hij zei ook dat ik hem moest vertellen waar ik heenging enzo haha.
Te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb veeeeel vriendinnen die alles stiekem moe(s) ten doen. Ze gingen kapot eraan.
Gezellig.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ER ZIT EEN MEEUW (of andere vogel) OP MIJN DAK TE TIKKEN ADKGA;SLDG
Tuuuurlijk wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit contact gehad? Iemand leuk gevonden?
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wou je al aanspreken op whatsapp hierover.
Oh zo, ja klopt. Word soms letterlijk gek van mezelf. Zo raar is het niet dat ik zo lang alleen ben. Ik kan niet eens met mezelf omgaan.. zucht.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ASMR, ADHD, moeilijke eter, dubbelleven, etc. Bedoelde niet dat je gek bent ofzo... [ afbeelding ]![]()
Dat is een slecht teken.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is al opgehouden. Geen goed nieuws dus ook. Faalleven.
Nee maar effe serieus, waar is hij?quote:
No worries, hij leeft nog.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee maar effe serieus, waar is hij?
Hij is al een tijdje niet meer actief en ik begin mij zorgen te maken om hem
Damn, ik zou het echt anders aanpakken. Liegen moet je sowieso nooit doen, want dan ga je het idee wekken dat je iets doet wat 'fout' is. Het lijkt me namelijk sterk dat je ouders het nooit door hadden dat je aan het liegen bent al die tijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ah onze struggles. Hele leven moeten liegen enzo.Ga mijn kinderen echt anders opvoeden.
Stomen? Vitamine C. Verder geen idee.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Tips tegen verkoudenheid/hoofd vol snot?
Ah ok en heeft hij ook gezegd waarom hij hier niet meer komt?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ik hem buiten Fok spreek.
-concealerquote:Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stomen? Vitamine C. Verder geen idee.
Tips tegen donkere kringen rondom mn ogen icm wallen?
Slaap.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes ipv komkommer.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat hij jou wilde ontwijken.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ah ok en heeft hij ook gezegd waarom hij hier niet meer komt?
Ja concealer en dat soort shit smeer ik er wel op.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
-concealer
-komkommer
-water drinken
-oogcreme
-kamilletheezakjes op ogen
Ja dat is niet zo makkelijk.quote:
Why?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee maar effe serieus, waar is hij?
Hij is al een tijdje niet meer actief en ik begin mij zorgen te maken om hem
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat hij jou wilde ontwijken.
warme zakjes. Eetlepels in vriezer, smorgens eruit halen en even tegen ogen aanhouden hoort ook te helpen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja concealer en dat soort shit smeer ik er wel op.Maar je blijft het wel een beetje zien, beetje moeilijk om te beschrijven meh.
Helpt theezakjes ja?koud of warm?
[..]
Ja dat is niet zo makkelijk.![]()
SLaap heel licht.
Ik lieg over simpele dingen die hun niet kunnen begrijpen. Neem bijvoorbeeld de laatste meet, heb toen maar een paar namen gegeven van mensen die zij kennen, zou zogenaamd iets met hun gaan doen. Wat moet ik anders zeggen? Ik ga meeten met een paar mensen die ik van het internet ken? Ze zouden mij voor gek verklaren.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Damn, ik zou het echt anders aanpakken. Liegen moet je sowieso nooit doen, want dan ga je het idee wekken dat je iets doet wat 'fout' is. Het lijkt me namelijk sterk dat je ouders het nooit door hadden dat je aan het liegen bent al die tijd.
Wat ik eigenlijk heel graag zou willen weten is waarom je jezelf zo laat liegen. Ouders of niet, laat je grenzen zien. Je bent 24 en financieel onafhankelijk. Wat kan er gebeuren...
Of denk ik te makkelijk
Wie zegt dat hij daardoor weg is?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]![]()
Ik vind zijn plotse afwezigheid gewoon raar. Meningsverschillen/conflicten etc. horen er gewoon bij, dan ga je toch niet definitief weg?
Hij is net onkruid, krijg je niet permanent weg. No worries, hij kom nog wel terug.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]![]()
Ik vind zijn plotse afwezigheid gewoon raar. Meningsverschillen/conflicten etc. horen er gewoon bij, dan ga je toch niet definitief weg?
Hmm misschien maar eens kopen ofzo ja. Gebruik nu iets van vichy.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
warme zakjes. Eetlepels in vriezer, smorgens eruit halen en even tegen ogen aanhouden hoort ook te helpen.
KB, google even benefit fake up concealer. Die heeft vaseline eromheen en hydrateert goed ofzo.
Sinds die periode is hij verdwenen. Maar ik kan het mis hebben, zou dan wel graag willen weten waarom hij hier niet meer actief is.quote:
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sinds die periode is hij verdwenen. Maar ik kan het mis hebben, zou dan wel graag willen weten waarom hij hier niet meer actief is.
Zou doorbloeding moeten helpen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm misschien maar eens kopen ofzo ja. Gebruik nu iets van vichy.
maar gaat echt om de donkere kringen, helpt daar een koude eetlepel tegen ja?
Ik ben sowieso niet van die maskertjes eigenlijk, teveel werk en gedoe.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zou doorbloeding moeten helpen.
Maak NOOIT een kaneel/honing huidmasker. Ik ging dood en had rode vlekken in mijn gezicht. Vandaag ga ik een kant-en-klare pakken
Wel... ik hoopte gewoon dat hij nu misschien stiekem aan het meelezen was OF dat iemand die hem van buiten fok! kent mij kan vertellen waarom hij hier niet meer komt (zoals johnfukinmayer naar eigen zeggen)quote:
Je hoeft alleen te smeren, wachten, en dan eraf wassen?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van die maskertjes eigenlijk, teveel werk en gedoe.Ik ben een simpel mens eigenlijk.
Wel vervelend voor jeGingen die plekken wel weg?
Zo vaak poste hij hier niet, meer in andere topics dacht ik. Ik heb iig geen idee, net zoals de meeste. Je zou JFM een DM/PM kunnen sturen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wel... ik hoopte gewoon dat hij nu misschien stiekem aan het meelezen was OF dat iemand die hem van buiten fok! kent mij kan vertellen waarom hij hier niet meer komt (zoals johnfukinmayer naar eigen zeggen)
En niemand die hem mist?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo vaak poste hij hier niet, meer in andere topics dacht ik. Ik heb iig geen idee, net zoals de meeste. Je zou JFM een DM/PM kunnen sturen.
Ken je die whitening masks van mybeautydiary uit China? Niet schrikken, ze maken je niet echt witter. Ze geven je meer een mooie glow. Maar deze maskers hebben ook speciale oogmaskers die blijkbaar goed werken. Het zijn van die plakdingen die je onder je ogen plakt en 15 min. ofzo laat zitten. Daarna haal je ze er vanaf. Klaar. Geen gedoe met wassen enzo. Heb iig gehoord dat ze heel goed werken.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van die maskertjes eigenlijk, teveel werk en gedoe.Ik ben een simpel mens eigenlijk.
Wel vervelend voor jeGingen die plekken wel weg?
Vraag sylvesterrrquote:Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wel... ik hoopte gewoon dat hij nu misschien stiekem aan het meelezen was OF dat iemand die hem van buiten fok! kent mij kan vertellen waarom hij hier niet meer komt (zoals johnfukinmayer naar eigen zeggen)
Hij heeft al een vriendin.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
En niemand die hem mist?![]()
Bedankt voor de tip in ieder geval.
Ik durf nooit van dat soort dingen op mijn gezicht te smeren en doen. Bang dat ik er een allergische reactie voor krijg. Mijn moeder en zusje hebben vaak geëxperimenteerd met dat soort dingen en kregen dan altijd helse plekken en pukkels etc.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ken je die whitening masks van mybeautydiary uit China? Niet schrikken, ze maken je niet echt witter. Ze geven je meer een mooie glow. Maar deze maskers hebben ook speciale oogmaskers die blijkbaar goed werken. Het zijn van die plakdingen die je onder je ogen plakt en 15 min. ofzo laat zitten. Daarna haal je ze er vanaf. Klaar. Geen gedoe met wassen enzo. Heb iig gehoord dat ze heel goed werken.
Kijk even op sasa.com
Hmm, najah, dan kan ik je moeilijk helpen. Make-up en gezond eten/drinken/even blijven je enige opties dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf nooit van dat soort dingen op mijn gezicht te smeren en doen. Bang dat ik er een allergische reactie voor krijg. Mijn moeder en zusje hebben vaak geëxperimenteerd met dat soort dingen en kregen dan altijd helse plekken en pukkels etc.
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, najah, dan kan ik je moeilijk helpen. Make-up en gezond eten/drinken/even blijven je enige opties dan.
Het zijn wel hele populaire maskers over de hele wereld.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Bedankt voor het meedenken, tho.
Good riddance.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
En niemand die hem mist?![]()
Bedankt voor de tip in ieder geval.
Wattquote:Op zondag 16 maart 2014 15:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Good riddance.waar ben je weissie mooi meissie
Soms komt het meisje in mij naar boven en wil ik dit allemaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb meerdere geprobeerd van mybeautydiary. Maar geen oogmaskers, heb die niet nodig.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Damn, ik zou het echt anders aanpakken. Liegen moet je sowieso nooit doen, want dan ga je het idee wekken dat je iets doet wat 'fout' is. Het lijkt me namelijk sterk dat je ouders het nooit door hadden dat je aan het liegen bent al die tijd.
Wat ik eigenlijk heel graag zou willen weten is waarom je jezelf zo laat liegen. Ouders of niet, laat je grenzen zien. Je bent 24 en financieel onafhankelijk. Wat kan er gebeuren...
Of denk ik te makkelijk
Ohquote:Op zondag 16 maart 2014 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb er hier nog genoeg liggen. Wil er best een paar naar je opsturen via briefpost?
Hij is hier.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door sylvesterrr op 16-03-2014 15:57:10 ]
Ik heb 2x een forummeet gedaan, 'okuldan arkadas' is the way to go. Ik bedoel zelfs ik vond het idee van een forummeet 'raar', laat staan wat anderen ervan zouden denken.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lieg over simpele dingen die hun niet kunnen begrijpen. Neem bijvoorbeeld de laatste meet, heb toen maar een paar namen gegeven van mensen die zij kennen, zou zogenaamd iets met hun gaan doen. Wat moet ik anders zeggen? Ik ga meeten met een paar mensen die ik van het internet ken? Ze zouden mij voor gek verklaren.
En ik heb het anders proberen aan te pakken. Alhoewel het lijkt alsof ik veel vertel op fok, is dat niet het geval. Maar laat ik zeggen dat ik tot de conclusie ben gekomen dat dit mijn leven is en ik het moet accepteren zoals het is.
Leg jij je ouders maar uit dat je gaat afspreken met mensen (van het andere geslachtquote:Op zondag 16 maart 2014 15:46 schreef expans het volgende:
Tegenwoordig vind ik die grens van forumvrienden best dun trouwens, facebook, insta etc kan best, waarom een forum niet dan?
Kom dan ook turken meet?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:46 schreef expans het volgende:
[..]
Ik heb 2x een forummeet gedaan, 'okuldan arkadas' is the way to go. Ik bedoel zelfs ik vond het idee van een forummeet 'raar', laat staan wat anderen ervan zouden denken.
Tegenwoordig vind ik die grens van forumvrienden best dun trouwens, facebook, insta etc kan best, waarom een forum niet dan?
Ik 1 keertje en dat was eigenlijk erg leuk. Oh en ik zou het erg tof vinden dat als ik kom jij er ook zou zijn. Je staat ergens bovenaan mijn lijst.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:46 schreef expans het volgende:
[..]
Ik heb 2x een forummeet gedaan, 'okuldan arkadas' is the way to go. Ik bedoel zelfs ik vond het idee van een forummeet 'raar', laat staan wat anderen ervan zouden denken.
Gedaan. Mijn moeder vond het wel leukquote:Op zondag 16 maart 2014 15:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leg jij je ouders maar uit dat je gaat afspreken met mensen (van het andere geslacht) die je kent van een discussieforum.
Jij bent buitenaards, dat telt niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gedaan. Mijn moeder vond het wel leuk
Meets kan je zo leuk/saai maken als je wil.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik 1 keertje en dat was eigenlijk erg leuk. Oh en ik zou het erg tof vinden dat als ik kom jij er ook zou zijn. Je staat ergens bovenaan mijn lijst.
Ja maar ik drink geen alcohol.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Meets kan je zo leuk/saai maken als je wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waar sta ik?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik 1 keertje en dat was eigenlijk erg leuk. Oh en ik zou het erg tof vinden dat als ik kom jij er ook zou zijn. Je staat ergens bovenaan mijn lijst.
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja maar ik drink geen alcohol.En B. A. Baracus vliegt nooit. Dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha echt stom maar was vergeten dat ik je huisadres nodig heb.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom dan ook turken meet?
Borte, ja goed hoor.maar straks kom je me opzoeken, stalken en alles.
nee, heb genoeg postzegels liggenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:50 schreef Arcadia het volgende:
Wel alle verzendkosten vergoeden en niet 50/50 hè.
Als het uitkomt en ik zin heb misschien.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom dan ook turken meet?
Borte, ja goed hoor.maar straks kom je me opzoeken, stalken en alles.
Mijn ouders denken meteen aan vriendjes.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent buitenaards, dat telt niet.
Weet ik, daarom reageerde ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was eigenlijk tegen JFM en een referentie naar jou.
Waarom sta jij altijd op je ouders te haten?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ouders denken meteen aan vriendjes.
watquote:Op zondag 16 maart 2014 16:00 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waarom sta jij altijd op je ouders te haten?
Kiala punt?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha echt stom maar was vergeten dat ik je huisadres nodig heb.
Volgens mij gaat dat niet. Ik neem ze wel mee als we OOIT gaan meeten. Ze zijn houdbaar tot februari 2015, dus.quote:
Bij mij denken ze aan vriendinnetjes zodra ze een meisjesnaam uit mijn mond horen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ouders denken meteen aan vriendjes.
Is goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet. Ik neem ze wel mee als we OOIT gaan meeten. Ze zijn houdbaar tot februari 2015, dus.
Kanker een eind op joh. Je komt even binnenvallen en denkt meteen dat je weet hoe de vork inquote:Op zondag 16 maart 2014 16:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je loopt altijd over hun te klagen
Same here. Yani zodra ze een jongensnaam horen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij mij denken ze aan vriendinnetjes zodra ze een meisjesnaam uit mijn mond horen.
Zwijg over die ziekte. Daar zijn veel mensen aan gestorven!quote:Op zondag 16 maart 2014 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kanker een eind op joh. Je komt even binnenvallen en denkt meteen dat je weet hoe de vork in
de steel zit? Wat een arrogantie.
Op FOK! of op dat gaming forum?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zwijg over die ziekte. Daar zijn veel mensen aan gestorven!
Kom je uit de ghetto ofzo?
Het wordt al helemaal interessant als het een meisjesnaam is die hen bekend in de oren klinkt (als in: ze kennen iemand die ook zo heet).quote:Op zondag 16 maart 2014 16:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here. Yani zodra ze een jongensnaam horen.
Dan ben je dementquote:Op zondag 16 maart 2014 16:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Wie denk jij dat je bent dat je zomaar even kunt bemoeien met mensen die je nog nooit eerder gesproken hebt? Ik heb jou nog nooit eerder in dit topic gezien, maar blijkbaar weet je meteen hoe ik altijd ben. Nee, mensen als jij mogen echt een eind opkankeren. Buh-bye.
Oh iedereen kan binnenvallen en iedereen kan zich bemoeien met wie dan ook. Maar denk niet dat je dan een fatsoenlijke reactie krijgt als jij met mensen die je niet kent of gesproken hebt denkt te kunnen bemoeien. Met je 'ghetto'.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dan ben je dement
En dit is een openbare forumiedereen kan dus ''binnenvallen''
groenappeltje dit dusquote:Op zondag 16 maart 2014 16:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zwijg over die ziekte. Daar zijn veel mensen aan gestorven!
Kom je uit de ghetto ofzo?
Of je bent niet interessant genoeg om de hersencellen lastig te vallen.quote:
Ga eerst bij de 'groep' horen voordat je iets roept... Of zeg je dit soort dingen IRL ook tegen wildvreemden?quote:En dit is een openbare forumiedereen kan dus ''binnenvallen''
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Ga eerst bij de 'groep' horen voordat je iets roept...
lekker makkelijk tokquote:Op zondag 16 maart 2014 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die geen weet hebben van andere culturen maar zich er wel mee gaan bemoeien.
Gezien haar posthistory kan ik met 99,99999999999999999999999999999999999999999999999999% zekerheid aangeven dat dit niet groenappeltje is.quote:
Ja dat kan allemaal, daar is een openbare forum voorquote:Op zondag 16 maart 2014 16:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh iedereen kan binnenvallen en iedereen kan zich bemoeien met wie dan ook. Maar denk niet dat je dan een fatsoenlijke reactie krijgt als jij met mensen die je niet kent of gesproken hebt denkt te kunnen bemoeien. Met je 'ghetto'.
Dat maakt jou groenappeltje 5.0quote:Op zondag 16 maart 2014 16:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gezien haar posthistory kan ik met 99,99999999999999999999999999999999999999999999999999% zekerheid aangeven dat dit niet groenappeltje is.
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja dat kan allemaal, daar is een openbare forum voor![]()
Ik hem ook niet om een fatsoenlijke reactie gevraagd (van jou verwacht ik dat ook niet), maar heb je gevraagd om een woord waar tig mensen aan zijn gestorven niet te gebruiken als scheldwoord
Ik vind dat je alleen maar om die woord een ban hoort te krijgen en dat je die tijd dan gebruikt om te reflecteren
Oeh, goed dat je me eraan helpt herinneren. Ik heb niks in huis...quote:Op zondag 16 maart 2014 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet naar de supermarkt. Wou dat de AH hier ook bezorgde..
Dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
serieus, krijg liever kanker dan dementie![]()
kanker is overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |