SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijk waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij eruit zag.
Moeders...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
Een meisje dat ik ken had een vriend waar ze heel serieus mee was maar die door haar moeder niet werd goedgekeurd, toen moest ze perse van haar moeder met een jongen die haar hand kwam vragen op date.
Dat meisje heeft zichzelf op die date belachelijk gemaakt zeker.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
Een meisje dat ik ken had een vriend waar ze heel serieus mee was maar die door haar moeder niet werd goedgekeurd, toen moest ze perse van haar moeder met een jongen die haar hand kwam vragen op date.
Misschien waren ze gewoon erg by the rulesquote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lelijk waarschijnlijk.![]()
Anders hadden ze zelf een chick kunnen hosselen.
Vet gemeen is dat ja. Jammer dat ze zo zijn blijven hangen eigenlijk. Maarja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
Verwachtte reactie inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik kan met een gerust hart studeren nu ik het nieuwe deel heb geopend.
Succes!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik kan met een gerust hart studeren nu ik het nieuwe deel heb geopend.
Je prins op het witte paard is waarschijnlijk langs je heen gegaloppeerd en je hebt het niet eens door. Je ziet hem later wel op het nieuws verschijnen in een lijst van Forbes ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij eruit zag.
Of dat inderdaad. DAT MOT IK NIET.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien waren ze gewoon erg by the rules
Denk niet dat er een meisje jouw hand komt vragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wil er niet over nadenken!
Paar mensen die naar mijn ouders komen om mijn hand te vragen.
Ik zou huilend met mijn laptop weglopen vab huis
In mijn geval prinses..quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je prins op het witte paard is waarschijnlijk langs je heen gegaloppeerd en je hebt het niet eens door. Je ziet hem later wel op het nieuws verschijnen in een lijst van Forbes ofzo.
Beterquote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of dat inderdaad. DAT MOT IK NIET.![]()
[..]
Denk niet dat er een meisje jouw hand komt vragen.
Ja idd. Maar die moeder is sowieso echt erg. Probeerde haar hele leven te bepalen enzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet gemeen is dat ja. Jammer dat ze zo zijn blijven hangen eigenlijk. Maarja.
Haha...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik zou huilend met mijn laptop weglopen vab huis
say what?quote:
Nee, ze is gewoon gegaan en normaal gedaan. Maar het is bij die ene date gebleven.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat meisje heeft zichzelf op die date belachelijk gemaakt zeker.
Daar heb ik een vraagje over (onwetend enzo..): is dat iets waar de familie om vraagt (voor de dame), of is dat iets waar de dame zelf om vraagt?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Willen jullie trouwens zo een immense bruidsschat ofno?
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik zou huilend met mijn laptop weglopen van huis
Zijn al die moeders niet zo?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd. Maar die moeder is sowieso echt erg. Probeerde haar hele leven te bepalen enzo.
Zijzelf als het goed is.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar heb ik een vraagje over (onwetend enzo..): is dat iets waar de familie om vraagt (voor de dame), of is dat iets waar de dame zelf om vraagt?
De bruidsschat is een recht voor de vrouw die verplicht is, islamitisch gezien.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar heb ik een vraagje over (onwetend enzo..): is dat iets waar de familie om vraagt (voor de dame), of is dat iets waar de dame zelf om vraagt?
Nee, wil ik niet. Maar goed, mijn ouders zullen het toch niet anders accepteren. Ik leg het apart, kom er niet aan en mocht het misgaan dan krijgt hij alles terug.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Willen jullie trouwens zo een immense bruidsschat ofno?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |