SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijk waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij eruit zag.
Moeders...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
Een meisje dat ik ken had een vriend waar ze heel serieus mee was maar die door haar moeder niet werd goedgekeurd, toen moest ze perse van haar moeder met een jongen die haar hand kwam vragen op date.
Dat meisje heeft zichzelf op die date belachelijk gemaakt zeker.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
Een meisje dat ik ken had een vriend waar ze heel serieus mee was maar die door haar moeder niet werd goedgekeurd, toen moest ze perse van haar moeder met een jongen die haar hand kwam vragen op date.
Misschien waren ze gewoon erg by the rulesquote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lelijk waarschijnlijk.![]()
Anders hadden ze zelf een chick kunnen hosselen.
Vet gemeen is dat ja. Jammer dat ze zo zijn blijven hangen eigenlijk. Maarja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
Verwachtte reactie inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik kan met een gerust hart studeren nu ik het nieuwe deel heb geopend.
Succes!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik kan met een gerust hart studeren nu ik het nieuwe deel heb geopend.
Je prins op het witte paard is waarschijnlijk langs je heen gegaloppeerd en je hebt het niet eens door. Je ziet hem later wel op het nieuws verschijnen in een lijst van Forbes ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af hoe hij eruit zag.
Of dat inderdaad. DAT MOT IK NIET.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien waren ze gewoon erg by the rules
Denk niet dat er een meisje jouw hand komt vragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wil er niet over nadenken!
Paar mensen die naar mijn ouders komen om mijn hand te vragen.
Ik zou huilend met mijn laptop weglopen vab huis
In mijn geval prinses..quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je prins op het witte paard is waarschijnlijk langs je heen gegaloppeerd en je hebt het niet eens door. Je ziet hem later wel op het nieuws verschijnen in een lijst van Forbes ofzo.
Beterquote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of dat inderdaad. DAT MOT IK NIET.![]()
[..]
Denk niet dat er een meisje jouw hand komt vragen.
Ja idd. Maar die moeder is sowieso echt erg. Probeerde haar hele leven te bepalen enzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet gemeen is dat ja. Jammer dat ze zo zijn blijven hangen eigenlijk. Maarja.
Haha...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik zou huilend met mijn laptop weglopen vab huis
say what?quote:
Nee, ze is gewoon gegaan en normaal gedaan. Maar het is bij die ene date gebleven.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat meisje heeft zichzelf op die date belachelijk gemaakt zeker.
Daar heb ik een vraagje over (onwetend enzo..): is dat iets waar de familie om vraagt (voor de dame), of is dat iets waar de dame zelf om vraagt?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Willen jullie trouwens zo een immense bruidsschat ofno?
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik zou huilend met mijn laptop weglopen van huis
Zijn al die moeders niet zo?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja idd. Maar die moeder is sowieso echt erg. Probeerde haar hele leven te bepalen enzo.
Zijzelf als het goed is.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar heb ik een vraagje over (onwetend enzo..): is dat iets waar de familie om vraagt (voor de dame), of is dat iets waar de dame zelf om vraagt?
De bruidsschat is een recht voor de vrouw die verplicht is, islamitisch gezien.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar heb ik een vraagje over (onwetend enzo..): is dat iets waar de familie om vraagt (voor de dame), of is dat iets waar de dame zelf om vraagt?
Nee, wil ik niet. Maar goed, mijn ouders zullen het toch niet anders accepteren. Ik leg het apart, kom er niet aan en mocht het misgaan dan krijgt hij alles terug.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Willen jullie trouwens zo een immense bruidsschat ofno?
Ohohoh, had ik helemaal vergetenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik was in moskee laatst met mijn muti,
en kwam zo vrouw vragen stellen over mij en mijn moeder ging uitgebreid mijn leven vertellen. Ik heb heel de avond patroon van het tapijt geobserveerd.
huh? ging ze je toekomst voorspellen of wat?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
en kwam zo vrouw vragen stellen over mij en mijn moeder ging uitgebreid mijn leven vertellen. Ik heb heel de avond patroon van het tapijt geobserveerd.
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ohohoh, had ik helemaal vergeten
Vroeger was alles beter.quote:
toekomst met haar zoon, ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
huh? ging ze je toekomst voorspellen of wat?
quote:
Die vrouw dacht zeker 'wat een autist', hebben we hier die goede verhalen nu over gehoord?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik schaamde me zo erg. Snikheet, ik in een khimaar, alles.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die vrouw dacht zeker 'wat een autist', hebben we hier die goede verhalen nu over gehoord?
Als je daar blij van wordt, ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh er was ooit een Indo collega van mijn moeder die perse mijn nummer en facebook wou om het aan haar zoon te geven. Dat telt ook een beetje als handvragen, toggg?
Surequote:Op zondag 16 maart 2014 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh er was ooit een Indo collega van mijn moeder die perse mijn nummer en facebook wou om het aan haar zoon te geven. Dat telt ook een beetje als handvragen, toggg?
Shadap men voel me zo evde kalmis atm.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je daar blij van wordt, ja.
Nee zij vond het super.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef Bortecinem het volgende:
Maar zei je moeder niks, JFM?
Mijn moeder is echt het GTFO type. Die mept hoor.
Ze vond het zo gezellig dat ze niet doorhad wat precies gebeurde. Die vrouw was ook sneaky as hell en wist precies goede vragen te stellen.quote:
Awh naive mama.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze vond het zo gezellig dat ze niet doorhad wat precies gebeurde. Die vrouw was ook sneaky as hell en wist precies goede vragen te stellen.
Hihi, özür.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shadap men voel me zo evde kalmis atm.
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze vond het zo gezellig dat ze niet doorhad wat precies gebeurde. Die vrouw was ook sneaky as hell en wist precies goede vragen te stellen.
Ouders zijn kieskeurig als men nog jong isquote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef expans het volgende:
Mijn moeder ging ook een keer sniperen tijdens een kina! Gewoon voor de grap om te kijken of er eventueel potentieel was
(why?).
Resultaat was 'vond eigenlijk niemand bij je passen', not sure if positive or not.
Wat was jouw leeftijd ook alweer?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef expans het volgende:
Mijn moeder ging ook een keer sniperen tijdens een kina! Gewoon voor de grap om te kijken of er eventueel potentieel was
(why?).
Resultaat was 'vond eigenlijk niemand bij je passen', not sure if positive or not.
Hier komt het inderdaad op neer, denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ouders zijn kieskeurig als men nog jong is!
Gaarne; leeftijd, studie, afkomst, status van ouders.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat was jouw leeftijd ook alweer?
Je bent iets vergeten. *hint; iets met belasting*quote:Op zondag 16 maart 2014 13:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaarne; leeftijd, studie, afkomst, status van ouders.
Iemand heeft haar huiswerk gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent iets vergeten. *hint; iets met belasting*
20quote:Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat was jouw leeftijd ook alweer?
Hehe, toch maar zelf een database bijhouden?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaarne; leeftijd, studie, afkomst, status van ouders.
Hij is te jong.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hehe, toch maar zelf een database bijhouden?
Trouw met je neef.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef Bortecinem het volgende:
Al mijn neven en nichten zijn net als ik. We zijn allemaal rond dezelfde leeftijd en niemand is getrouwd.
quote:
Ik ken een geval..2 broers getrouwd met twee zussen. Een kregen een zoon, ander dochter. En die kregen ook wat samen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat hebben de afgelopen generaties allemaal te vaak gedaan. Ooit gaat het mis.
Bijna 22. Maar ben meer van rond de 24-27.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook pas 21-22 ofzo?
Mijn moeder is 2 jaar ouder dan mijn vader.
Was niet zo serieus, gewoon normaal.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken een geval..2 broers getrouwd met twee zussen. Een kregen een zoon, ander dochter. En die kregen ook wat samen.
Wanneer?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
KB, Jan kan je niet redden, hoor...
Dus dubbele neef en nicht? Meh.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ken een geval..2 broers getrouwd met twee zussen. Een kregen een zoon, ander dochter. En die kregen ook wat samen.
Lol, wilden die niet dat anderen van hun rijkdom meeprofiteerde ofzo?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus dubbele neef en nicht? Meh.
Mijn ouders zijn neef en nicht en ouders van mijn vader zijn ook familie.
Nou ja raar is het niet, net zo min als een vriendin van een paar jaar ouder hebben. Maar het is een psychologisch iets. Veel meisjes zouden niet iets met een jongen jonger dan haar willen. Heeft vast te maken met het feit dat veel meisjes ook soort van bescherming zoeken in een man/jongen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef expans het volgende:
[..]
Was niet zo serieus, gewoon normaal.
Ik weet dat dit raar kan klinken maar het idee om een vriendin te hebben die jonger is vind ik enorm raar. Ookal zou ze pas 18 zijn oid.
Het was zo raar gegaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, wilden die niet dat anderen van hun rijkdom meeprofiteerde ofzo?
Gevoelsmatig zou ik het maximale leeftijdsverschil ook op 2, hoogstens 3 zetten, maar sommigen zijn volwassener dan anderen. Op latere leeftijd, voorbij de 20, maakt het eigenlijk niet zo heel veel meer uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef expans het volgende:
[..]
Was niet zo serieus, gewoon normaal.
Ik weet dat dit raar kan klinken maar het idee om een vriendin te hebben die jonger is vind ik enorm raar. Ookal zou ze pas 18 zijn oid.
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Borte je in het gezicht zou krabben na die opmerking, maar viel mee...
Waarom dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht dat Borte je in het gezicht zou krabben na die opmerking, maar viel mee...
Omdat je zei dat ik met mijn neef moest trouwen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom dan?Ik snap het nog steeds niet. Uitleg gaarne.
Ik dacht dat je bedoelde: Jij gaat ook met je neef trouwen, dus vergeet Jan.
Ofzo
*Krekelgeluid*quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even heel eerlijk, beoordelen jullie je (toekomstige) partner op scholingsniveau?
Oh. Was niet serieus hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je zei dat ik met mijn neef moest trouwen.
Nee, met zoveel familiehuwelijken ben ik het onderhand wel gewend.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Was niet serieus hoor.Het spijt me als ik je gekwetst heb oid.
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even heel eerlijk, beoordelen jullie je (toekomstige) partner op scholingsniveau?
Bij mij in de familie ook hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, met zoveel familiehuwelijken ben ik het onderhand wel gewend.
Nicht als in cousin hoop ik?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij mij in de familie ook hoor.Bah. Binnenkort mijn oom ook trouwen met zijn nicht.
Nee, omdat je zei dat ze met haar neef moest trouwen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom dan?Ik snap het nog steeds niet. Uitleg gaarne.
Ik dacht dat je bedoelde: Jij gaat ook met je neef trouwen, dus vergeet Jan.
Ofzo
Ik niet, maar bij een meisje kan ik dat uiteraard begrijpen. Man hoort voor het gezin te zorgen enzo. Ik kijk wel naar intellect, volwassenheid enzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zo denk ik er ook over, zelfs toen ik nog ambities had.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef expans het volgende:
[..]
Nee.
Eerst zei ik van wel maar een gefaalde studie later niet meer. Iemand kan zichzelf genoeg ontwikkelen, dat papiertje is er alleen om te zeggen kijk ik heb 4 jaar het systeem gegrind, nu mogen jullie me aannemen.
Ehm. Mijn moeders broertje, gaat trouwen met de dochter van de oom van mijn moeder/oom.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nicht als in cousin hoop ik?
Uit mijn DNA test is gebleken dat ik behoorlijk gemixt ben trouwens. Waar al die familiehuwelijken vandaan komen blijft een raadsel haha.
Welke studie was dat?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef expans het volgende:
[..]
Nee.
Eerst zei ik van wel maar een gefaalde studie later niet meer. Iemand kan zichzelf genoeg ontwikkelen, dat papiertje is er alleen om te zeggen kijk ik heb 4 jaar het systeem gegrind, nu mogen jullie me aannemen.
Oh ja zo dus. Ja, kwam vroeger ook vaak voor in mijn familie. Cahil mensen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehm. Mijn moeders broertje, gaat trouwen met de dochter van de oom van mijn moeder/oom.Snapje?
Echt tof dat je dat zo kan inzien met dat programma.
Volgens mij weten ze het dondersgoed.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja zo dus. Ja, kwam vroeger ook vaak voor in mijn familie. Cahil mensen.
Liefde..quote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze het dondersgoed.Snap het echt niet. Die oom van mij is echt heel leuk en knap en competent. Gaat hij ervandoor met zn nichtje.
WHY.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |