pro-Sovjet, niet pro-Russisch. Je kunt hoog en laag springen maar het was gewoon een Sovjet-bezetting. En de SU bestond uit iets van 15 republieken en de grootste misdadiger was een Georgiër.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Die sovjet bezetting was zeker ook uitgevoerd door pro-Russische inheemse troepen met toevalligerwijs erg op Russisch gelijkende pakken, tanks en ander militair materiaal.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
pro-Sovjet, niet pro-Russisch. Je kunt hoog en laag springen maar het was gewoon een Sovjet-bezetting. En de SU bestond uit iets van 15 republieken en de grootste misdadiger was een Georgiër.
Tymosjenko was ook echt corrupt, maar een discussie daarover had ik geen zin. Maar hij suggereert dat er wel meer dan 1 slachtoffer is.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bewijs dat er mensen werden onderdrukt! Behalve de mensen die werden onderdrukt
Omdat ze dat door politici wordt verteld. Het is gewoon een feit wat ik zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:07 schreef speknek het volgende:
[..].
Nou dat is ieeeeeeetsjes anders dan hoe de onderdrukten het zagen.
Scherp.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef DeJori het volgende:
Maar toch, fijn om te weten dat ik geen kritiek mag hebben op Rusland omdat de NAVO een actie heeft ondernomen toen ik acht was
Ik zeg niet dat annexatie goed is. Vooral niet voor Rusland zelf, maar dat betekent nog niet dat de Tataren worden gediscrimineerd in Ruslandquote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
De angsten die ze overduidelijk hebben is volgens 1 of 2 Fok-gebruikers misschien niet relevant. Misschien is zelfs het tegendeel waar. Maar dat tegendeel is nog geen justificatie voor annexatie.
En dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:09 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat annexatie goed is. Vooral niet voor Rusland zelf, maar dat betekent nog niet dat de Tataren worden gediscrimineerd in Ruslanddas gewoon bs
Dat is toch een feit?:P Of ga je beweren dat Stalin geen Georgier was? En dat Chroesthow en Brezhnew geen Oekraïners waren?:Pquote:Op zondag 16 maart 2014 21:07 schreef speknek het volgende:
[..].
Nou dat is ieeeeeeetsjes anders dan hoe de onderdrukten het zagen.
Alle politici daar zijn corrupt, maar alleen de tegenstanders werden ervoor veroordeeldquote:Op zondag 16 maart 2014 21:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Tymosjenko was ook echt corrupt, maar een discussie daarover had ik geen zin. Maar hij suggereert dat er wel meer dan 1 slachtoffer is.
Alsof Tymoshenko alleen niet genoeg is? Kun je een voorbeeld geven van een westerse regering waar soortgelijke praktijken plaatsvinden? Dit soort dingen komen niet zomaar aan de oppervlakte helemaal niet als er vanuit een regering gemanipuleerd wordt. Ik kan me nog een documentaire op Ned 3 herinneren die ging over Oekraïnse journalisten die probeerde de Tymoshenko zaak aan het licht te brengen en zelf werden afgebeuld door geheime agenten & militaire politie. Klinkt niet echt democratisch.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Tymosjenko was ook echt corrupt, maar een discussie daarover had ik geen zin. Maar hij suggereert dat er wel meer dan 1 slachtoffer is.
Eerste rapport dat je quote kwam van Canada; Die hun beleid van de laatste 20 jaar is momenteel de inuits aan het uitroeien. http://www.cbc.ca/news/ca(...)ide-crisis-1.1355528quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sorry, hield op met lezen na "Murica + Das Vierde Reich", daarna komt meestal niet veel meer wat te gefundeerd is.
Maar toch, fijn om te weten dat ik geen kritiek mag hebben op Rusland omdat de NAVO een actie heeft ondernomen toen ik acht was
Mee eens, maar dan nog is het onterecht om kritiek te hebben vanwege alleen Tymosjenkoquote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alle politici daar zijn corrupt, maar alleen de tegenstanders werden ervoor veroordeeld
Niet van op de hoogte, zal er eens naar gaan kijken. Thanksquote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Eerste rapport dat je quote kwam van Canada; Die hun beleid van de laatste 20 jaar is momenteel de inuits aan het uitroeien. http://www.cbc.ca/news/ca(...)ide-crisis-1.1355528
Dat begon met gedwongen residential schooling ("kostscholen") waar een heel generatie misbruikt werd, 80% heeft geen lopend water, meeste jongeren zitten aan inhaleermiddelen (benzine etc), in de school ligt het aantal zelfmoorden hoger dan het aantal ddie hun diploma halen.
http://en.wikipedia.org/w(...)ential_school_system
Dat minderheden in Rusland het moeilijk hebben zal ik niet tegenspreken.
Laat me raden; imperialistische en fascistische politici?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat ze dat door politici wordt verteld. Het is gewoon een feit wat ik zeg.
Tymosjenko was dan ook gewoon terecht.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef MartijnUK het volgende:
[..]
Alsof Tymoshenko alleen niet genoeg is? Dit soort dingen komen niet zomaar aan de oppervlakte helemaal niet als er vanuit een regering gemanipuleerd wordt. Ik kan me nog een documentaire op Ned 3 herinneren die ging over Oekraïnse journalisten die probeerde de Tymoshenko zaak aan het licht te brengen en zelf werden afgebeuld door geheime agenten & militaire politie. Klinkt niet echt democratisch.
De aanval op de Guardian vanwege WikiLeaks door de Britten?quote:Kun je een voorbeeld geven van een westerse regering waar soortgelijke praktijken plaatsvinden?
Ja het hele Warschau Pact viel Praag binnen, maar iedereen weet dat als Rusland niet de muur had gebouwd en de boel stevig onderdrukte, dat Oost-Europa al twintig jaar daarvoor niks meer met Rusland te maken wilde hebben. Het was Rusland die de andere landen effectief had gegijzeld.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:10 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dat is toch een feit?:P Of ga je beweren dat Stalin geen Georgier was? En dat Chroesthow en Brezhnew geen Oekraïners waren?:P
Juist Gorbachev was wel een Rus
Gewoon de politici die na 1989/1990/1991 aan de macht kwamen. Hadden ze mooi een stokpaardje waarom het nog steeds niet goed gaat met het land in plaats van dat het door hun zelf kwam.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Laat me raden; imperialistische en fascistische politici?
En de Russen waren het daar mee eens? Of toch alleen de Sovjet-leiding die voor een groot deel uit niet Russen bestaat?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja het hele Warschau Pact viel Praag binnen, maar iedereen weet dat als Rusland niet de muur had gebouwd en de boel stevig onderdrukte, dat Oost-Europa al twintig jaar daarvoor niks meer met Rusland te maken wilde hebben. Het was Rusland die de andere landen effectief had gegijzeld.
Ik snap dua echt niet waar dat beeld vandaan komt :p Ze hebben eigen republieken met eigen bestuurders. Op scholen in die republieken moet iedereen (OOK russen die er wonen) 2 talen leren. Van de minderheid en Russisch en is alles tweetalig. Alle borden en officiele staatszaken zijn er tweetalig.quote:[b]Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef meth1745 het volgende:
Dat minderheden in Rusland het moeilijk hebben zal ik niet tegenspreken.
en die de Russen evenals heel oost-Europa onderdruktequote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En de Russen waren het daar mee eens? Of toch alleen de Sovjet-leiding die voor een groot deel uit niet Russen bestaat?
Watquote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Breaking News: 93% pro-Rusland. 7% pro-Rusland.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Breaking News: 93% pro-Rusland. 7% pro-Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |