AFOL?? Heb hem nog niet gezien maar ben wel benieuwd.quote:
Maar maakt ze dan de wonden in haar bekkie niet weer stuk Bluezz? Moet juist niet voorkomen worden dat ze alweer begint met eten?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Heb haar net voor het eerst voor ik begon met water en sondevoeding, zelf laten eten (likken) met het bakje voor haar neus en ze lebberde lekker een eind weg, dus ik laat deze voeding de sonde ff achterwege.... eens kijken of ze nu ook wat meer trek krijgt.
Als ze weer zelf kán eten qua bekkie moeten we de sonde (en de verzadiging die het geeft) wel afbouwen lijkt me... dus ff kijken hoe dit nu weer gaat. Vind het wel lastig inschatten maar ze heeft reserve genoeg
Het zonnetje lokt, ff lekker een wandeling !
Oh heel goed dan! Och Bluezzie, wat een klein doorzettertje is het toch!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Dierenarts zei : altijd eten blijven aanbieden!
Als het niet gaat (te pijnlijk) eet ze niet.. ze eet ook geen knabbels, dus ze voelt/merkt/instinctief aan of het wel of niet goed is denk ik... tis voor het overgrote deel water, ik verdun het extra.
Vechtertje dus. Zijn meer vechtertjes met die naam..quote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh heel goed dan! Och Bluezzie, wat een klein doorzettertje is het toch!Toen met dat ongeluk bleek ze ook al zo kranig. Ik vind het vaak ongelooflijk hoe veerkrachtig dieren kunnen zijn. Niet tobben, maar dóór.
Ja, denken niet na, maar leven in het moment en op instinct.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh heel goed dan! Och Bluezzie, wat een klein doorzettertje is het toch!Toen met dat ongeluk bleek ze ook al zo kranig. Ik vind het vaak ongelooflijk hoe veerkrachtig dieren kunnen zijn. Niet tobben, maar dóór.
Nee, met die kap en het slangetje van sonde in haar nek is dat niet verstandig. Ze kan dan overal achter blijven haken met gevolg dat ze of stikt of dat de sonde eruit vliegt.quote:
Roep maar een datumquote:Op zondag 16 maart 2014 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooi daar. Wij waren gisteren op de Lemelerberg. Ook erg de moeite waard. Dus als je een keer zin hebt om deze kant op te komen..
Pfffffffquote:Op zondag 16 maart 2014 16:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen maandagen en woensdagen niet, verder heb ik vrij veel tijd
Was ik wel van plan ja! Volgens mij met een vriendinnetje. Ik ben wel net pas echt boven water van het feeestje van vannacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe goed teken lijkt me B.Lijkt me dat ze wel weer op gaat knappen
![]()
@ Lonaa: ga je nog heen: https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular ?
Hoezo sorry? Iedereen post wat hem/haar bezighoudt en de zorg en verantwoordelijkheid voor een levend wezen lijkt me niets om je voor te schamen.quote:
Dat denkt niemand van de 'regulars'quote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat bekkie kan je rustig aanklikken die is lief!
Nou ik kan enorm langdradig zijn met posts als het iets is wat me na aan het hart ligt en ik kan me voorstellen dat niet iedereen iets met dieren heeft en denkt nou ehhh gadverdamme, ik kom hier niet meer
Welnee, daar lezen mensen dan wel overheen hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik kan enorm langdradig zijn met posts als het iets is wat me na aan het hart ligt en ik kan me voorstellen dat niet iedereen iets met dieren heeft en denkt nou ehhh gadverdamme, ik kom hier niet meer
In dat geval: pffffquote:Op zondag 16 maart 2014 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees ook over voetbalposts heen, betekent niet dat hier niet over voetbal geklept moet worden.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef AnneX het volgende:
Na afloop een wijnproeverij - voor mij twee glaasjes italiaanse witte - en toen maar
een patatje en kroket gehaald![]()
Van koken komt niet veel, vrees ik.
Feestbeest dat je er bent.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Voor het eerst in maanden een broodje shoarma besteld. Afgelopen nacht heeft er wel ingehakt zeg.
Creatief hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 18:36 schreef Selestha het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby, kleifiguurtjes makenDit wordt een pauw voor pasen, morgen ga ik hem schilderen. En er komen ook nog haasjes enzo.. Lekker truttig, past wel in mijn nieuwe omgeving
[ afbeelding ]
Nee dit is speciale klei die door de lucht droogt, ik ga morgen wel ''echte'' klei halen want dat werkt wat fijnerquote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Creatief hoorGaan die dan nog een oventje in oid?
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
In Japan hebben ze wat nieuws gevonden: K3 meets Death Metal
Ik geloof wel dat ik dat bedoel jaquote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat is best grappig.
Is echte klei pottenbakkersklei? Daar heb ik wel eens mee gewerkt
ik zag het al eerder langs komen. wel grappig piepstemmetjes met Metal.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
In Japan hebben ze wat nieuws gevonden: K3 meets Death Metal
Haha welkom in de wakkere wereldquote:Op zondag 16 maart 2014 17:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja! Volgens mij met een vriendinnetje. Ik ben wel net pas echt boven water van het feeestje van vannacht.![]()
Al wel 2 x eerder wakker gweest, maar maar weer gaan slapen.
Ga jij ook?
Ja is primaquote:Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pfffffff
Ergens in het weekend maar? Deze week wordt hem niet voor mij. Iig niet qua afstand.
Weekend van de 29e? Die is nog leeg bij mijquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja is primawe hebben het vrij rustig momenteel en hebben toch het voornemen in principe ieder weekend flink te wandelen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weekend van de 29e? Die is nog leeg bij mij
Voorkeur voor zaterdag of zondag?quote:
Was gisteren ook wel een feestje (niet mijn filmpje, wij waren hier al weg)quote:Op zondag 16 maart 2014 17:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja! Volgens mij met een vriendinnetje. Ik ben wel net pas echt boven water van het feeestje van vannacht.![]()
Al wel 2 x eerder wakker gweest, maar maar weer gaan slapen.
Ga jij ook?
Zondag de 30e dan! Misschien dat Isa ook zin heeft om mee te wandelen?quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zondag de 30e dan! Misschien dat Isa ook zin heeft om mee te wandelen?
Dat hoort dan ook echt bij een katerquote:Op zondag 16 maart 2014 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Voor het eerst in maanden een broodje shoarma besteld. Afgelopen nacht heeft er wel ingehakt zeg.
Grote glazen cola en ongezond voer inderdaadquote:
Met vlagen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Feestbeest dat je er bent.![]()
Hoe houdt je knie zich?
Klopt wb de dag. Ik ga het gewoon proberen niet zo laat te maken.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha welkom in de wakkere wereld![]()
Nee was het niet van plan.. Is niet zo'n handige dag eigenlijk.
Oh en ik moet een vergadering voorzitten morgen avond dus kan ook gewoon echt niet bedenk ik me nu..
Zit eruit als een feestje inderdaad!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was gisteren ook wel een feestje (niet mijn filmpje, wij waren hier al weg)
quote:
Meestal bestel ik pizza, maar ik had zin in shoarma. Hij viel wel enorm tegen trouwens.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grote glazen cola en ongezond voer inderdaad
Ik heb niks met dieren maar ik vind het ook niet vervelend. Mensen die het vervelend vinden lezen er idd maar overheen hoor, hoef jij niks aan te doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Jullie hebben het weer getroffen. Lekker zonnetje en voorlopig geen regen dacht ikquote:Op zondag 16 maart 2014 17:59 schreef Sarabi het volgende:
Even een kort berichtje, bijlezen op vakantie lukt niet echt
maar beterschap voor Xena!
Gelukkig gaat het al wat beter
Wat lief.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef Lonaa het volgende:
Oh. En ik heb het allerbeste vriendje van de hele wereld.
Nadat gisteren de wodka-jus er nog al inhakte, heb ik m gevraagd of ie alsjeblieft wil zorgen dat ik thuis zou komen. En dat heeft ie gedaan. En dat was niet makkelijk.![]()
Hij heeft voor me gezorgd, emmers gebracht, me laten slapen, de fietsen opgehaald, alles.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Vond ik ook. We voelen ons (weer) goed bij elkaar.
Wow, wat een mooie revanche voor de afgang bij de OS.quote:
Heel fijnquote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Vond ik ook. We voelen ons (weer) goed bij elkaar.
Ja!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel fijnEn ook heel lief van em hoe hij alles heeft gedaan!
Shit, had moeten wassen vanaafquote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef AnneX het volgende:
Welkom Terug![]()
Draait de wasmachine al?
En hoe ging het autorijden lange afstand uiteindelijk?
Zekersquote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef golfer het volgende:
En hey, dag Steer!
Je kunt nu nog ingewikkelde ribbelchips bakken gaan?
Jullie houden gewoon te veel van elkaar om het te stoppenquote:Op zondag 16 maart 2014 23:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Soms heb je het even nodig om de lucht te klaren en wat dingen te veranderen/de focus anders te leggen.
We hebben bijv. laatst afgesproken dat we iedere dag, vlak voor het slapen gaan, even praten over de dag. Wat vonden we fijn, wat vonden we niet fijn?vindt communiceren lastig, en zo had hij toch een wat makkelijkere mogelijkheid.
Ik merk dat we beide nu veel meer complimenten geven, praten en negatieve dingen op een andere manier uitspreken.
Dat is ook wat we verschillende keren tegen elkaar hebben gezegd. Het moest anders en soms is ophouden/weglopen de enige uitkomst die je nog ziet. Gelukkig is dat niet gebeurd.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jullie houden gewoon te veel van elkaar om het te stoppen(positief bedoeld). En dat jullie iedere avond even praten is echt een super oplossing
Tijd om te beginnen in een nieuwe serie soortgelijke boeken?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Over boeken gesproken (en slapen...aiks); ik ben in n gat gevallen nu al ruim een week. Heb in 4 weken alledrie de delen van the Hunger Games uit en nu verveel ik me gewoon.
Gouden tip van een ervaren relatie-deskundige (quote:Op zondag 16 maart 2014 23:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is ook wat we verschillende keren tegen elkaar hebben gezegd. Het moest anders en soms is ophouden/weglopen de enige uitkomst die je nog ziet. Gelukkig is dat niet gebeurd.
Ik ben nog even wat boeken aan het zoeken die ik dinsdag lenen wil bij de bieb, en dan ga ik zo lekker slapen.
Heel gezellig, maar ik moet werkenquote:
Jammerquote:
Nope. Ik ga in huis rommelen en wandelen en op vriendenbezoek.quote:
Woowquote:Op maandag 17 maart 2014 07:43 schreef PdeHoog het volgende:
Woei! Vandaag een mijlpaal! -/- 17,5 kilo![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:01 schreef morgane het volgende:
Goed zo! Knap hoor
Hmm over een weekje lig ik op het strand in Curaçao, zin in!
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:01 schreef morgane het volgende:
Goed zo! Knap hoor
Hmm over een weekje lig ik op het strand in Curaçao, zin in!
1/1quote:
Dankjewelquote:Op zondag 16 maart 2014 18:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Sarabi, wat heerlijk, vakantie! Geniet ervan.
In 2,5 maand zoveel?quote:
Netjes P.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:43 schreef PdeHoog het volgende:
Woei! Vandaag een mijlpaal! -/- 17,5 kilo![]()
Ik durf met redelijke zekerheid te stellen dat ik opgenomen word als ik 17,5 kilo kwijt raakquote:Op maandag 17 maart 2014 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Netjes P.![]()
Zou ik ook wel willen, maar dan blijft er wel heel weinig van mij over. Kilootje of 14 eraf bij lijkt mij wel wat.
Dan waai je weg jaquote:Op maandag 17 maart 2014 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik durf met redelijke zekerheid te stellen dat ik opgenomen word als ik 17,5 kilo kwijt raak
Ik ben dan gestorven denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik durf met redelijke zekerheid te stellen dat ik opgenomen word als ik 17,5 kilo kwijt raak
Anders eten icm beweging. En ik let een beetje op de kcaltjes. Moet ergens tussen de 2000 en 2400 uitkomen. Maar zonder afhaalmeuk is dat erg goed te realiserenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Goed zeg P, komt het door anders eten in combi met meer bewegen? Of ben je echt aan het dieten?
Ik honger mezelf helemaal uit natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In 2,5 maand zoveel?
Heb je uberhaupt wel wat gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Er was dan ook wel heel erg veel P. aanwezig.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
En iedereen die denkt dat-ie wegwaait......dat probleem heb ik echt nog ff niet voorlopig hoorMoet nog minstens 35 kilo vanaf
Wasquote:Op maandag 17 maart 2014 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Er was dan ook wel heel erg veel P. aanwezig.
Vind ik nog niet eens zo'n slecht plan eigenlijk. Heb hier nog een berg winterpeen liggen.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond hier een in de oven geroosterde groenteschotel met winterpeen, venkel, zoete aardappel, ui en knoflook met daarbij zelfgemaakte gebakken kalfsschitzels.
Ik wissel het af idd. Dit is een doordeweekse snelle met een pasta, maar er zijn ook curry's die ik zelf maakquote:Op maandag 17 maart 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
Ik wil het nog eens zelf leren maken. Ik heb nog rode curry pasta van de toko. Enorm lekker, maar ook wel extreem pittig. Ik zou graag meer van de smaak en minder van de pittigheid willen hebben.
Aan de andere kant wil ik curry wel een "lekker makkelijk" maaltijd laten zijn. Want dat is soms ook wel fijn. En zelf maken is wel weer veel werk.
Welke maak je zelf?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wissel het af idd. Dit is een doordeweekse snelle met een pasta, maar er zijn ook curry's die ik zelf maak
De foto's zien er lekker uit.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:57 schreef minilot het volgende:
Vanavond van dittum:
http://thefoodcharlatan.com/2014/03/14/crockpot-thai-steak-salad/
-x- voor Myra - gekke beweging(en) gemaakt soms?
Kwam ik op Twitter tegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer, die cartoon, waar komt die vandaan?
O, jij ook nog? Ik slaap sinds verhuizing afgelopen november eveneens nog steeds op een matras op de grond.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
De foto's zien er lekker uit.![]()
En ik weet het echt niet eigenlijk. We liggen ondertussen natuurlijk al een hele poos op matrassen op de grond, misschien is mijn rug het even zat.
Ja, zodra ik een baan heb is het wel de bedoeling dat er zo snel mogelijk een bed komt. Het is nu bijna 8 maanden.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:20 schreef minilot het volgende:
[..]
O, jij ook nog? Ik slaap sinds verhuizing afgelopen november eveneens nog steeds op een matras op de grond.
Curryquote:Op maandag 17 maart 2014 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Wat is jullie lievelingsrecept met garnalen/seafood?
Ik ben niet zo van de garnalen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Oh wacht, Korma is het, maar evengoed jummy!quote:
hahahaha.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:31 schreef minilot het volgende:
Lattenbodems hebben de verhuizing niet overleefd, en we zijn te lui geweest om snel nieuwe te kopen. En nu zijn we eraan gewend en denk ik door jouw post daarnet voor het eerst in twee maanden weer eens aan het feit dat ik op de grond slaap in plaats van in een bed.
Ad(h)dmeisje + verstrooideprofessorjongen = recept voor dit soort onnozelheid.
Nou, ik viel gisteren uit bed en dat was geen feest.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
hahahaha.Wij hebben het hier gewoon een beetje geaccepteerd omdat we even niet anders kunnen. Maar ik zal blij zijn als we weer een hoog bed hebben.
Lekker op bed zitten als je je wil omkleden. Uit bed vallen als je opstaat, in plaats van te snel opstaan waarvoor je zwart voor je ogen word. Matrassen die niet telkens uit elkaar schuiven als je wil knuffelen. Echt, het staat bovenaan m'n lijstje.
Absoluut deze van Ottolenghi:quote:Op maandag 17 maart 2014 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Ziet er lekker uit mini!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Absoluut deze van Ottolenghi:
http://www.houstonchronicle.com/life/food/recipes/article/Buttered-Prawns-With-Tomato-Olives-and-Arak-5072693.php
Met olijven en Arak (kan ook met ouzo)
Paella inderdaad of garnalen met piripiri.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Ja, maar da's geen 'recept-met-garnalen', maar gewoon garnalen. Wel heel lekker. Snel weer eens eten.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Garnalen, kleine grijze noordzeegarnalen, alleen met wat zure mayonaise als garnalen cocktail, verder niets aan doen.
Correct. Misschien moet ik dat eten van de week.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar da's geen 'recept-met-garnalen', maar gewoon garnalen. Wel heel lekker. Snel weer eens eten.
Heeeee, wat denk je van de mayo?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar da's geen 'recept-met-garnalen', maar gewoon garnalen. Wel heel lekker. Snel weer eens eten.
Goed punt!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heeeee, wat denk je van de mayo?
Das niet een potje lostrekken.
Soep, soep, soep! Er zijn zoveel lekkere soepen!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Correct. Misschien moet ik dat eten van de week.
Het is allemaal een beetje lastig, die weekmenu's. Morgen iets uit de diepvries want amper tijd om te eten en donderdag gaanlaatste tanden eruit + kunstgebit erin. Geen idee wat ie dan eten kan. Zelfde geldt voor vrijdag.
Zal wel weer chaos worden dan.
Toos inspiratieloos.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Soep, soep, soep! Er zijn zoveel lekkere soepen!
Oh ja, daar heb ik er nog eentje (zelfgemaakt) van in de vriezer liggen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:46 schreef minilot het volgende:
O, en de beroemde garnalenkroketjes naar recept van Cees Holtkamp zijn ook niet te versmaden!
Ik had er een berg aan mijn moeder gegeven. Heeft ze ze nog niet eens op. "De frituur gaat er zo van stinken". Lekker zonde.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik er nog eentje (zelfgemaakt) van in de vriezer liggen.
Vanavond maar eens even snacken.
Pasta frutti di marequote:Op maandag 17 maart 2014 16:32 schreef Lonaa het volgende:
Friteuse schoonmaken staat voor morgen op het programma. Ga het frituurvet eens een keertje helemaal vervangen door zonnebloemolie. Benieuwd of dat minder snel stinken gaat.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
Ik had er een berg aan mijn moeder gegeven. Heeft ze ze nog niet eens op. "De frituur gaat er zo van stinken". Lekker zonde.
Wauw. 6 uur? Voor het leren van een ticketsysteem?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:51 schreef golfer het volgende:
Ik 'moet' morgenavond en donderdagavond op cursus. We krijgen een nieuw kassa-ticketverkoopsysteem bij OLT Caprera.
2 avonden van 3 uur maar liefst zijn daarvoor uitgetrokken.
De 25ste.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef golfer het volgende:
Myraela, wanneer mocht je ook alweer op gesprek bij die kookwinkel?
Dat.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Pasta met in witte wijn, boter en knoflook gekookte vongole...
Niet echt. Maar ik gebruik meestal daarbij meestal nog uit/knoflook, nog wat andere groente, witte wijn en tomaten(saus)quote:Op maandag 17 maart 2014 16:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor zondag had ik pasta met seafood bedacht. Volg jij een recept?
Ja, lijkt mij ook wat overdreven.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Lonaa het volgende:
Wauw. 6 uur? Voor het leren van een ticketsysteem?
Mijne is laatst kapot gedaan. Ik eet echt nooit patat, maar ik frituur toch best wel vaak. Dus ik mis het wel een beetje.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Misschien toch maar eens een friteuse kopen
Fritel. Goedkoop, praktisch en na een paar jaar weer vervangbaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:00 schreef Myraela het volgende:
Mijne is laatst kapot gedaan. Ik eet echt nooit patat, maar ik frituur toch best wel vaak. Dus ik mis het wel een beetje.
Heerlijk, at daar eens in spanje zoveel van dat, toen ik de volgende morgen vers onder de douche vandaan en met gepoetste tanden de lift instapte de medelifters na 1 etage groen de lift uit stormden. Ik stonk zo verschrikkelijk naar knoflook dat honden jankend wegliepen.quote:
Heb zelf een Hendiquote:Op maandag 17 maart 2014 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Fritel. Goedkoop, praktisch en na een paar jaar weer vervangbaar.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk, at daar eens in spanje zoveel van dat, toen ik de volgende morgen vers onder de douche vandaan en met gepoetste tanden de lift instapte de medelifters na 1 etage groen de lift uit stormden. Ik stonk zo verschrikkelijk naar knoflook dat honden jankend wegliepen.
Wij eten ook nooit friet, de afgelopen 3 jaar heb ik hem ook niet echt gemist.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne is laatst kapot gedaan. Ik eet echt nooit patat, maar ik frituur toch best wel vaak. Dus ik mis het wel een beetje.
Soep der soepen, de lekkerste bouillon van de hele wereld:quote:Op maandag 17 maart 2014 16:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Toos inspiratieloos.
Even kijken of er nog wat in mijn bookmarks staat. Of brand maar los met al je ideeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens normaal gesproken niet zo van de Jamie Oliver-recepten, maar dit is wel een puike:quote:Op maandag 17 maart 2014 16:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor zondag had ik pasta met seafood bedacht. Volg jij een recept?
Ergens vind ik het ook stoerquote:Op maandag 17 maart 2014 17:13 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf het gewoon al stoer vinden dat je dat zo doet Sarabi. En de foto's zijn leuk geworden.
Voor de soep der soepen heb ik alles nog wel in huis. Ga zo even de rest van je linkjes bekijken.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Soep der soepen, de lekkerste bouillon van de hele wereld:
http://www.theppk.com/2011/10/mushroom-hot-pot/![]()
Verder uit mijn eigen bookmarks, in de categorie 'simpele soep (als in: geen duizend ingredienten), zonder al teveel stukjes erin' ->
http://thepioneerwoman.com/cooking/2008/02/sherried_tomato_soup/
http://smittenkitchen.com/blog/2010/10/roasted-eggplant-soup/
http://ohsheglows.com/2011/05/03/carrot-apple-ginger-soup/
http://www.greenkitchenstories.com/borscht-beetroot-soup/
http://www.mynewroots.org/site/2013/07/chilled-parsley-and-pea-soup/
Hmm, ziet er wel oke uit, ondanks dat ik ook meestal niet zo van de Jamie Oliver-recepten ben.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben trouwens normaal gesproken niet zo van de Jamie Oliver-recepten, maar dit is wel een puike:
http://cheziris.blogspot.nl/2013/04/jamie-olivers-sicilian-prawn-pasta.html
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:12 schreef Sarabi het volgende:
Mag ik trouwens nog even trots een egopost doen?
Eindelijk de foto's van de buikdansfotoshoot:
(en zoals ik zei mag er inderdaad nog 17 kilo af maar toch ben ik er blij mee)Woah, die 2e en 3e zijn cool zeg, met die beweging in de doeken. Dynamisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet zelf snel eens met de hoepels de tuin in. Eindelijk ruimte!Let me see you stripped down to the bone
Heb deze vorige week gemaakt, was echt hartstikke lekker. Ondanks Jamie.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:14 schreef Lonaa het volgende:
Hmm, ziet er wel oke uit, ondanks dat ik ook meestal niet zo van de Jamie Oliver-recepten ben.
Dankjewel! De 2e is mijn favorietquote:Op maandag 17 maart 2014 17:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah, die 2e en 3e zijn cool zeg, met die beweging in de doeken. Dynamisch!![]()
Ik moet zelf snel eens met de hoepels de tuin in. Eindelijk ruimte!
Vind ik ook de beste.quote:
Dit!! Leuk hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 17:13 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf het gewoon al stoer vinden dat je dat zo doet Sarabi. En de foto's zijn leuk geworden.
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef minilot het volgende:
Straks anderhalf topic teruglezen. Loop weer eens achter.![]()
M<aar eerst een crosspost uit het moestuintopic:
It's aliiiiive!
[ afbeelding ]
Welkom, allereerste kiempje van mijn Makkelijke Moestuin!![]()
Wij slapen gewoon op één matras, dat scheelt enorm. Kanooknieanders, want wij neigen sterk naar elke nacht keihard knuffelend in slaap vallen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
hahahaha.Wij hebben het hier gewoon een beetje geaccepteerd omdat we even niet anders kunnen. Maar ik zal blij zijn als we weer een hoog bed hebben.
Lekker op bed zitten als je je wil omkleden. Uit bed vallen als je opstaat, in plaats van te snel opstaan waarvoor je zwart voor je ogen word. Matrassen die niet telkens uit elkaar schuiven als je wil knuffelen. Echt, het staat bovenaan m'n lijstje.
Niet ziek worden hequote:Op maandag 17 maart 2014 18:04 schreef Lonaa het volgende:
CAN.NOT.GET.ILL.
CAN.NOT.GET.ILL.
CAN.NOT.GET.ILL.
CAN.NOT.GET.ILL.
Best redelijk! Ze lebberde zelf uit een bakje voer, dus weer minder sonde gegeven.quote:
Sja, het stikt wel van de vegetariërs daar in Wageningenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:29 schreef derLudolf het volgende:
Wat is het droevig gesteld met het aanbod slagers in Wageningen zeg... Er is maar 1 veel te dure 'natuur slager' en een keurslager. Hoewel ik die laatste niet echt slager kan noemen, maar een vleesverkooppunt: ze slachten niet eens zelf. En het meeste vlees ligt al gemarineerd in een plastic zakje.
Ik wil gewoon een zelfslachtende slager, die je rundvlees gewoon vanaf een homp van 10 kilo snijdt.
Dorp waar ik vandaan kom heeft op 3700 inwoners gewoon 2 goedlopende zelfslachtende slagers.
Het paardenvlees bij die natuur slager kost zowat ¤30/kg, daar koop ik bij de slager thuis ruim 2,5kg bieflappen voorDacht dat het idee van paard was dat het goedkoper is :p
Haar laatste wel, denken wij.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:13 schreef AnneX het volgende:
Oh en het gaat nog steeds goed met Xena![]()
Die redt het het.
Hoeveelste leven wordt dit?
Niet alles hoeft in de koelkast natuurlijk. En heb je een balkon? Het is nu 's avonds een goede bewaartemperatuur buiten, als je extra koelkastruimte zoekt. Al het drinken naar buiten.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Zondag komen er 17 man eten. Hoe duw ik in godsnaam al het eten en drinken in de koelkast? Wat heb ik mezelf aangedaan?![]()
Zaterdag wordt het 6x boodschappen doen en proppen waar ik proppen kan. Zondag wordt het voorbereiden, bakken, koken, koken en koken. Maandag ben compleet uitgeput en blut...
Je lieve buurvrouw vragen of je gebruik mag maken van wat van haar opslagruimte?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Zondag komen er 17 man eten. Hoe duw ik in godsnaam al het eten en drinken in de koelkast? Wat heb ik mezelf aangedaan?![]()
Zaterdag wordt het 6x boodschappen doen en proppen waar ik proppen kan. Zondag wordt het voorbereiden, bakken, koken, koken en koken. Maandag ben compleet uitgeput en blut...
Muisjes vangen met die kap zeker!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Onze warriorpoes wil naar buitenWil klein beetje spelen
Is onrustig
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Muisjes vangen met die kap zeker!
Zoals je een spin onder een glas vangt.
Vertel, wat voor eentje?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar ga straks wel een lekkere citroentaart bakken voor mijn collega's.
Ehmm.. zo een met een bodem en citroenvullingquote:
Oeeequote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. zo een met een bodem en citroenvulling![]()
Vulling is met veel eieren, beetje slagroom en citroensap en rasp. Beetje curd-achtig denk ik.. Heb hem nog nooit gemaakt dus ik ben wel benieuwd
En dan ook nog met Martijn eropquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:11 schreef Sunnythesun het volgende:
ik denk al, wat moet ik nou met een Ajaxtaart
Martijn had ik nog niet eens gelezenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En dan ook nog met Martijn erop![]()
Lief dat je taart gaat maken voor je collega's!
Moet je voor zulks niet even naar de dokter dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de hele nacht al kreunend liggen draaien. Maar toen ik vanochtend wakker werd dacht ik dat het wel beter ging dan gisteren. Maar toen ik eenmaal de douche uitliep en moest bukken om iets op te pakken was het alleen maar heftiger terug.
Ik hoop echt dat het minder word.Want met zo'n rugpijn kan ik morgen ook geen stemmen gaan tellen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)out_op_IC_nep__.htmlquote:Opnames Reinout Oerlemans op IC nep
van onze redactie
De opnames die Rambam-presentator Lex Uiting zei te hebben gemaakt van Reinout Oerlemans terwijl laatstgenoemde op de intensive care ligt, zijn nep.
De opnames van Lex waren maandag in het radioprogramma van Giel Beelen te horen. In het fragment leek het erop dat de verslaggever de kamer van de televisieproducent binnenstapte. Lex zei dat hij de producent terug wilde pakken omdat hij in 2012 het omstreden programma 24 Uur tussen Leven en Dood maakte, waarin patiënten in het VU-ziekenhuis werden gefilmd zonder dat ze dat wisten.
Dinsdag geeft Lex bij Giel toe dat de opnames niet alleen nep zijn, maar ook dat hij zoiets nóóit echt zou doen. "Het was eigenlijk een hoorspel. Het is afgelopen donderdag opgenomen. Toen ik bij de receptie vroeg naar meneer Oerlemans stond hij niet meer in het systeem. Dus toen ben ik maar weer naar huis gegaan."
Eenmaal thuis draaide hij zijn 'hoorspelletje' in elkaar, want Lex wilde hoe dan ook graag een punt maken. "Ik vind oprecht dat het geen lugubere grap is. Ik heb 1 ding willen bereiken, en dat is dat er een discussie aan de hand is. Hoe ver kun je gaan als je een televisiemaker confronteert met zijn eigen plannetje. Ik zelf zou nooit Reinout in deze kritieke toestand opzoeken op de IC."
Giel vindt dat Lexs poging tot het aanwakkeren van een discussie geslaagd is. "Ik vind het knap dat je de media hebt laten nadenken."
En dan? Die zegt pijnstillers in nemen en blijven bewegen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:06 schreef minilot het volgende:
Moet je voor zulks niet even naar de dokter dan?
Pas als het echt lang blijft hangen. Paar dagen rugpijn overkomt iedereen wel eens toch? Ik ga nooit zo snel naar de huisarts.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Moet je voor zulks niet even naar de dokter dan?
Is er geen mogelijkheid om eerder aan een fatsoenlijk bed te komen? Als het je dagelijks doen belemmert.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de hele nacht al kreunend liggen draaien. Maar toen ik vanochtend wakker werd dacht ik dat het wel beter ging dan gisteren. Maar toen ik eenmaal de douche uitliep en moest bukken om iets op te pakken was het alleen maar heftiger terug.
Ik hoop echt dat het minder word.Want met zo'n rugpijn kan ik morgen ook geen stemmen gaan tellen.
Of gewoon een fijne huisarts.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:30 schreef minilot het volgende:
O, okee. Heb geen ervaring met dat soort rugpijn, dus sorry voor mijn onwetendheid in deze
Als ik ergens concreet last van heb dan hobbel ik gewoon meteen naar mijn huisarts, die schrijft dan iets voor en dan gaat het over. Altijd naar tevredenheid.Geluk gehad, dunkt me.
huh, whut?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:25 schreef Myraela het volgende:
Stemmen tellen gaat op een rare manier, waarbij je elke stem van de grond moet oprapen. Ik weet niet of dat echt fijn gaat zijn.
Dat ja, tweedehands een optie? Marktplaats, viavia?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om eerder aan een fatsoenlijk bed te komen? Als het je dagelijks doen belemmert.
Solliciteren terwijl je veel pijn hebt is ook geen succes.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:35 schreef Myraela het volgende:
Voor de rest, wat ik ook had, de conclusie was altijd dat ik op dieet moest.
Ik zou niet weten hoe. Van mijn spaarpotje begin ik de bodem te zien en van mijn vriend zijn inkomen kunnen we rondkomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om eerder aan een fatsoenlijk bed te komen? Als het je dagelijks doen belemmert.
Solliciteren terwijl je veel pijn hebt is ook geen succes.
Ook leuk, zo'n artsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:35 schreef Myraela het volgende:
Of gewoon een fijne huisarts.Ik had het geluk dat mijn moeder in het ziekenhuis werkte, dan kreeg ik soms in ieder geval nog medicijnen. Voor de rest, wat ik ook had, de conclusie was altijd dat ik op dieet moest.
Vrienden inderdaad? Iets...er zijn toch nog wel mensen die andere mensen willen helpen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat ja, tweedehands een optie? Marktplaats, viavia?
Nah ja, gewoon toch 'geluk' denk ik met het soort klachten. Acute zware bronchitis, kuitbeen gebroken, tweedegraads verbranding opgelopen op het strand - altijd als ik bij de huisarts aan kom waaien is volstrekt duidelijk wat er moet gebeuren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of gewoon een fijne huisarts.Ik had het geluk dat mijn moeder in het ziekenhuis werkte, dan kreeg ik soms in ieder geval nog medicijnen. Voor de rest, wat ik ook had, de conclusie was altijd dat ik op dieet moest.
Ja, alle stemmen gaan in een grote container, en aan het eind van de avond gooien ze alles op de grond. En dan pak je zo'n stem op en moet je hem op de juiste stapel leggen.quote:
Oh dat scheelt wel. Die zou mijn huisarts ook niet meer kunnen oplossen met een dieet. Mijn geluk is dat ik zulke dingen nog nooit heb gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah ja, gewoon toch 'geluk' denk ik met het soort klachten. Acute zware bronchitis, kuitbeen gebroken, tweedegraads verbranding opgelopen op het strand - altijd als ik bij de huisarts aan kom waaien is volstrekt duidelijk wat er moet gebeuren.
Wat een idioterie en wat slecht voor je rug. Ook voor gezonde pijnvrije ruggen!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Myraela het volgende:
Ja, alle stemmen gaan in een grote container, en aan het eind van de avond gooien ze alles op de grond. En dan pak je zo'n stem op en moet je hem op de juiste stapel leggen.
Ik kan het niet uitleggen. Het is erg apart.Ik moest zo'n trainingsfilmpje kijken. Waarbij er dus meerdere mensen in een kringetje achter elkaar rondjes lopen, stemmen oppakken, oproepen en weer neerleggen.
Ja, een zeer Grundliche Duitse die van stevige aanpak houd, absoluut geen kruidentheetantequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:47 schreef AnneX het volgende:
Zeg Piet, je hebt nu toch een andere huisarts?![]()
Ik kwam een keer met kinkhoest binnen, maar hij geloofde me niet, want hij had vanuit de wachtkamer niemand horen hoesten. Nee idioot, ik zat naast een kind, die kunnen er aan dood gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb met huisartsen altijd het idee dat ze mensen die niet verschrikkelijk klagen niet serieus nemen. Legde uit dat ik zo hoeste dat ik erbij overgaf, geheel niet meer kon slapen, verschrikkelijke pijn had. Hij fazelde wat over nog een antibiotica kuur. Ik kreeg spontaan een hoestbui en kotste zijn bureau onder. Oh, is het zo erg.
Ja LUL ik verzin het niet...
Pas toen verwees hij me naar de longarts die me per direct opnam
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een idioterie en wat slecht voor je rug. Ook voor gezonde pijnvrije ruggen!
Gelukkig gaan er maar weingi mensen stemmenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, alle stemmen gaan in een grote container, en aan het eind van de avond gooien ze alles op de grond. En dan pak je zo'n stem op en moet je hem op de juiste stapel leggen.
Ik kan het niet uitleggen. Het is erg apart.Ik moest zo'n trainingsfilmpje kijken. Waarbij er dus meerdere mensen in een kringetje achter elkaar rondjes lopen, stemmen oppakken, oproepen en weer neerleggen.
Oh helaas heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb met huisartsen altijd het idee dat ze mensen die niet verschrikkelijk klagen niet serieus nemen. Legde uit dat ik zo hoeste dat ik erbij overgaf, geheel niet meer kon slapen, verschrikkelijke pijn had. Hij fazelde wat over nog een antibiotica kuur. Ik kreeg spontaan een hoestbui en kotste zijn bureau onder. Oh, is het zo erg.
Ja LUL ik verzin het niet...
Pas toen verwees hij me naar de longarts die me per direct opnam
WTF?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ok, voor het filmpje moet je kunnen inloggen, maar ik heb even een printscreen gemaakt. Zo gaat het zeg maar. Alle stemmen op een grote berg, bordjes met de partijen er omheen.
Mensen pakken een stem, lopen een rondje, zeggen de stem tegen de voorzitter die het op een tablet intoetst en daarna leg je hem bij de juiste partij en pak je weer een nieuwe stem.
Er staan ook tips bij hoe je het beste kan bukken.![]()
[ afbeelding ]
Ergens zullen die huisartsen ook wel erg vaak te maken hebben met mensen die zich aanstellen waarschijnlijk. Maar het is zo vervelend als je niet serieus word genomen, zeker als blijkt dat het wel serieus was. Zeker zulke heftige gevallen zoals Piet en je vriend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:05 schreef minilot het volgende:
Ok, ok, toch wel geluk gehad met mijn dokter denk ik. Ik bedenk me net dat mijn van de pijn creperende lief door zijn huisarts tot twee keer toe naar huis gestuurd werd met een stripje maagtabletjes, tot ik 'm naar het ziekenhuis heb gesleurd en -ie direct werd opgenomen wegens een zwaar ontstoken galblaas. Inmiddels was -ie ook knalgeel geworden.![]()
Dus jeej voor mijn dokter dan maar.
Nou ik wilde al zeggen idd.. Ik ken toevallig een huisarts privé en die geeft ook aan dat het zo ongelooflijk lastig is soms om zaken goed in te schatten. Heel duidelijk en stellig zijn helpt het beste volgens haar. En een duidelijk verloop aan kunnen geven. Bij vage omschrijvingen gaat het vaak ook om vage en niet heel ernstige klachten dus gaat een arts twijfelen..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens zullen die huisartsen ook wel erg vaak te maken hebben met mensen die zich aanstellen waarschijnlijk. Maar het is zo vervelend als je niet serieus word genomen, zeker als blijkt dat het wel serieus was. Zeker zulke heftige gevallen zoals Piet en je vriend.
Wat een belachelijk systeem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ok, voor het filmpje moet je kunnen inloggen, maar ik heb even een printscreen gemaakt. Zo gaat het zeg maar. Alle stemmen op een grote berg, bordjes met de partijen er omheen.
Mensen pakken een stem, lopen een rondje, zeggen de stem tegen de voorzitter die het op een tablet intoetst en daarna leg je hem bij de juiste partij en pak je weer een nieuwe stem.
Er staan ook tips bij hoe je het beste kan bukken.![]()
[ afbeelding ]
Ik kan niet stemmen omdat de SP niet in B'daal zit!!! En dus niet 'om' te stemmen op een andere partij stem...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:36 schreef AnneX het volgende:
En verder vind ik dat men van het stemrecht gebruik hoort te maken.
Of voor de volgende 4 jaar de mond moet houden / bashen over de mensen die
zich willen inzetten ( ter meerdere glorie of gewin).
Moet er wel iets om op te stemmen zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:36 schreef AnneX het volgende:
En verder vind ik dat men van het stemrecht gebruik hoort te maken.
Of voor de volgende 4 jaar de mond moet houden / bashen over de mensen die
zich willen inzetten ( ter meerdere glorie of gewin).
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet er wel iets om op te stemmen zijn.
Mijn partij doet niet eens mee in onze gemeente en ik ga niet dan maar op een ander slap aftrekselpartijtje stemmen.
Dus voor het eerst in mijn lange stemleven ga ik niet stemmen.
Stemmen tellen gaat hier anders hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:37 schreef Bluezz het volgende:
Boor op jezelf stemmen, das wel stoer
Tellen jullie ook zo die stemmen???
Ik verwacht dat ook altijd te horen als ik naar artsen ga voor weet ik veel wat (bijna nooit gelukkig). Maar ik hoor het nooitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Herkenbaar.
"Ja je bent ook wel erg zwaar!"
"Ja dat was de maanden hiervoor ook en toen had ik geen last van <x>"
Zolang ik in marathontraining ben kan ik het aardig bijhouden jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Blijf je trouwens lekker op gewicht Swets?
Inderdaad! En haar leeftijd wijst ook niet op iets ernstigs en verder had ze dus geen klachten. Ze was wel wat afgevallen, maar was ook aan het lijnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef minilot het volgende:
Goed punt Isa - het is natuurlijk van een enorm belang dat je als patiënt bij de huisarts volstrekt duidelijk en concreet bent (zoals Sunny al zei) en het is volkomen logisch dat bij vagere klachten als vermoeidheid niet meteen de alarmbellen gaan rinkelen. Dat moet je een huisarts uiteraard niet kwalijk nemen - er zou geen beginnen aan zijn om iedereen die moe is en in persoonlijke omstandigheden zit die dat kunnen veroorzaken tóch door de hele medische mallemolen heen te gooien.
Op mijn opleiding zeiden ze dat elke arts zijn eigen kerkhofje heeft. Dat betekent dat elke arts dode patiënten heeft waarbij het overlijden op de één of andere manier te voorkomen was geweest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Bluezz het volgende:
Daarom is het ook zo verschrikkelijk lastig voor een huisarts.
Een labtest wat sneller mss...
Zou niet iedere huisarts deze voorbeelden kennen van verkeerd ingeschatte ziektebeelden? Ik denk het wel.
Tuurlijk! Maar niettemin zal er ook verschil zijn tussen huisartsen: iedereen in mijn dorp is in elk geval opvallend lyrisch over de huisarts waar ik ook bij zit, die kan ook al jaren echt geen extra patiënten meer aannemen. Ik ben omtrent huisartsen gewend dat er, op verjaardagen enzo, juist altijd wel veel klagende verhalen omhoog komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Bluezz het volgende:
Daarom is het ook zo verschrikkelijk lastig voor een huisarts.
Een labtest wat sneller mss...
Zou niet iedere huisarts deze voorbeelden kennen van verkeerd ingeschatte ziektebeelden? Ik denk het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |