AFOL?? Heb hem nog niet gezien maar ben wel benieuwd.quote:
Maar maakt ze dan de wonden in haar bekkie niet weer stuk Bluezz? Moet juist niet voorkomen worden dat ze alweer begint met eten?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Heb haar net voor het eerst voor ik begon met water en sondevoeding, zelf laten eten (likken) met het bakje voor haar neus en ze lebberde lekker een eind weg, dus ik laat deze voeding de sonde ff achterwege.... eens kijken of ze nu ook wat meer trek krijgt.
Als ze weer zelf kn eten qua bekkie moeten we de sonde (en de verzadiging die het geeft) wel afbouwen lijkt me... dus ff kijken hoe dit nu weer gaat. Vind het wel lastig inschatten maar ze heeft reserve genoeg
Het zonnetje lokt, ff lekker een wandeling !
Oh heel goed dan! Och Bluezzie, wat een klein doorzettertje is het toch!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Dierenarts zei : altijd eten blijven aanbieden!
Als het niet gaat (te pijnlijk) eet ze niet.. ze eet ook geen knabbels, dus ze voelt/merkt/instinctief aan of het wel of niet goed is denk ik... tis voor het overgrote deel water, ik verdun het extra.
Vechtertje dus. Zijn meer vechtertjes met die naam..quote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh heel goed dan! Och Bluezzie, wat een klein doorzettertje is het toch!Toen met dat ongeluk bleek ze ook al zo kranig. Ik vind het vaak ongelooflijk hoe veerkrachtig dieren kunnen zijn. Niet tobben, maar dr.
Ja, denken niet na, maar leven in het moment en op instinct.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh heel goed dan! Och Bluezzie, wat een klein doorzettertje is het toch!Toen met dat ongeluk bleek ze ook al zo kranig. Ik vind het vaak ongelooflijk hoe veerkrachtig dieren kunnen zijn. Niet tobben, maar dr.
Nee, met die kap en het slangetje van sonde in haar nek is dat niet verstandig. Ze kan dan overal achter blijven haken met gevolg dat ze of stikt of dat de sonde eruit vliegt.quote:
Roep maar een datumquote:Op zondag 16 maart 2014 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooi daar. Wij waren gisteren op de Lemelerberg. Ook erg de moeite waard. Dus als je een keer zin hebt om deze kant op te komen..
Pfffffffquote:Op zondag 16 maart 2014 16:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen maandagen en woensdagen niet, verder heb ik vrij veel tijd
Was ik wel van plan ja! Volgens mij met een vriendinnetje. Ik ben wel net pas echt boven water van het feeestje van vannacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe goed teken lijkt me B.Lijkt me dat ze wel weer op gaat knappen
![]()
@ Lonaa: ga je nog heen: https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular ?
Hoezo sorry? Iedereen post wat hem/haar bezighoudt en de zorg en verantwoordelijkheid voor een levend wezen lijkt me niets om je voor te schamen.quote:
Dat denkt niemand van de 'regulars'quote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat bekkie kan je rustig aanklikken die is lief!
Nou ik kan enorm langdradig zijn met posts als het iets is wat me na aan het hart ligt en ik kan me voorstellen dat niet iedereen iets met dieren heeft en denkt nou ehhh gadverdamme, ik kom hier niet meer
Welnee, daar lezen mensen dan wel overheen hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat bekkie kan je rustig aanklikken die is lief!
Nou ik kan enorm langdradig zijn met posts als het iets is wat me na aan het hart ligt en ik kan me voorstellen dat niet iedereen iets met dieren heeft en denkt nou ehhh gadverdamme, ik kom hier niet meer
In dat geval: pffffquote:Op zondag 16 maart 2014 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees ook over voetbalposts heen, betekent niet dat hier niet over voetbal geklept moet worden.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef AnneX het volgende:
Na afloop een wijnproeverij - voor mij twee glaasjes italiaanse witte - en toen maar
een patatje en kroket gehaald![]()
Van koken komt niet veel, vrees ik.
Feestbeest dat je er bent.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Voor het eerst in maanden een broodje shoarma besteld. Afgelopen nacht heeft er wel ingehakt zeg.
Creatief hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 18:36 schreef Selestha het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby, kleifiguurtjes makenDit wordt een pauw voor pasen, morgen ga ik hem schilderen. En er komen ook nog haasjes enzo.. Lekker truttig, past wel in mijn nieuwe omgeving
[ afbeelding ]
Nee dit is speciale klei die door de lucht droogt, ik ga morgen wel ''echte'' klei halen want dat werkt wat fijnerquote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Creatief hoorGaan die dan nog een oventje in oid?
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
In Japan hebben ze wat nieuws gevonden: K3 meets Death Metal
Ik geloof wel dat ik dat bedoel jaquote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat is best grappig.
Is echte klei pottenbakkersklei? Daar heb ik wel eens mee gewerkt
ik zag het al eerder langs komen. wel grappig piepstemmetjes met Metal.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef PdeHoog het volgende:
In Japan hebben ze wat nieuws gevonden: K3 meets Death Metal
Haha welkom in de wakkere wereldquote:Op zondag 16 maart 2014 17:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja! Volgens mij met een vriendinnetje. Ik ben wel net pas echt boven water van het feeestje van vannacht.![]()
Al wel 2 x eerder wakker gweest, maar maar weer gaan slapen.
Ga jij ook?
Ja is primaquote:Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pfffffff
Ergens in het weekend maar? Deze week wordt hem niet voor mij. Iig niet qua afstand.
Weekend van de 29e? Die is nog leeg bij mijquote:Op zondag 16 maart 2014 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja is primawe hebben het vrij rustig momenteel en hebben toch het voornemen in principe ieder weekend flink te wandelen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weekend van de 29e? Die is nog leeg bij mij
Voorkeur voor zaterdag of zondag?quote:
Was gisteren ook wel een feestje (niet mijn filmpje, wij waren hier al weg)quote:Op zondag 16 maart 2014 17:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja! Volgens mij met een vriendinnetje. Ik ben wel net pas echt boven water van het feeestje van vannacht.![]()
Al wel 2 x eerder wakker gweest, maar maar weer gaan slapen.
Ga jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |