abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2014 @ 17:30:43 #201
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137805810
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is eigenlijk wel ongelofelijk dat we nog 2e kunnen worden.. Feyenoord kennende zullen ze het wel weer professioneel verkloten, maar dat je nog 2e kan worden is op zich al geinig
Wel jammer dat die Duitsers uit Enschede weer winnen.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137805825
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is eigenlijk wel ongelofelijk dat we nog 2e kunnen worden.. Feyenoord kennende zullen ze het wel weer professioneel verkloten, maar dat je nog 2e kan worden is op zich al geinig
Twee jaar op rij in principe tweede hé (vorig jaar op doelsaldo in ons poepje geneukt). Echt respect voor Koeman als hij het nu weer voor elkaar krijgt. _O_.

Test

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 17:37:40 ]
pi_137805833
van Basten ;(
Als je niet benadeeld wilt worden door scheidsrechters dan had je bij Ajax moet blijven.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 16 maart 2014 @ 17:31:34 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137805841
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:30 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Toeval dat we sinds hij er is fucking lelijk ongeïnspireerd voetbal spelen? Toeval dat we constant op mentaliteit afgetroefd worden? Toeval dat onze talenten sindsdien allemaal stilstaan in hun ontwikkeling? Zo heb je er nog wel meer, statistieken wijzen ook uit dat hij gewoon overschat is hoor. Maakt prachtige goals, maar dat was het. Heeft zonder bal nog nooit iets nuttigs gedaan. Op zich is dat niet zo erg, maar als je jezelf constant zo loopt te misdragen, dan houdt het voor mij op.

[..]

Wie zegt het dat we zonder hem niks gepresteerd hadden? 3 potten zonder hem dit jaar en 9 punten, tegen AZ, Groningen en Heerenveen, niet de minste. ;)

Helemaal niets heb ik over het teambelang, nadeel is dat je met Pellè niemand anders hebt die iets kan presteren, omdat het alleen maar lange halen naar voren gooien is.

Vergelijk het met Ajax, als je je spel daar aan Sigthorsson aan zou passen zou die zeker 25 goals scoren, maar kampioen worden, zouden ze echt niet hoor?
Oke man. Dat ligt allemaal aan Pelle. Sorry joh, maar je lult er zo naast dat ik je gewoon niet serieus ga nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137805893
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Oke man. Dat ligt allemaal aan Pelle. Sorry joh, maar je lult er zo naast dat ik je gewoon niet serieus ga nemen.
Suggereer ik niet, lijkt me alleen niet allemaal toeval. Het is heel makkelijk om puur naar die goals van hem te wijzen, maar dat is het, meer voegt hij nauwelijks toe. Die heeft ook echt geen week vrijgekregen puur door die elleboog hoor, denk dat er wel meer speelde in de selectie intern ook.
pi_137805910
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Twee jaar op rij in principe tweede hé (vorig jaar op doelsaldo in ons poepje geneukt). Echt respect voor Koeman als hij het nu weer voor elkaar krijgt. _O_.
Jaar ervoor ook 2e. ;)
Toen we nog mooier voetbal speelden en een spits hadden die op alle facetten iets toevoegde, en het team stimuleerde ipv afkraakte.
pi_137805917
quote:

[..]

Toeval dat we sinds hij er is fucking lelijk ongeïnspireerd voetbal spelen? Toeval dat we constant op mentaliteit afgetroefd worden? Toeval dat onze talenten sindsdien allemaal stilstaan in hun ontwikkeling? Zo heb je er nog wel meer, statistieken wijzen ook uit dat hij gewoon overschat is hoor. Maakt prachtige goals, maar dat was het. Heeft zonder bal nog nooit iets nuttigs gedaan. Op zich is dat niet zo erg, maar als je jezelf constant zo loopt te misdragen, dan houdt het voor mij op.
Gozer, zo nu en dan moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen. Ik ga dat nu voor je doen, met de volgende drie woordjes: "Je praat poep".

quote:
Wie zegt het dat we zonder hem niks gepresteerd hadden?
Ik.

quote:
3 potten zonder hem dit jaar en 9 punten, tegen AZ, Groningen en Heerenveen, niet de minste. ;)
Tegen het slechtste Groningen en Heerenveen dat ik de afgelopen 10 jaar heb gezien.

quote:
Helemaal niets heb ik over het teambelang, nadeel is dat je met Pellè niemand anders hebt die iets kan presteren, omdat het alleen maar lange halen naar voren gooien is.
En dat is Pellè zijn schuld? Moet je daar de andere spelers (Mathijsen...) niet op aankijken? O ja. Natuurlijk. Ja. Dat klopt HMFGod.

quote:
Vergelijk het met Ajax, als je je spel daar aan Sigthorsson aan zou passen zou die zeker 25 goals scoren, maar kampioen worden, zouden ze echt niet hoor?
Kerftminister: "Feyenoord kampioen zonder Pellè".

Heb je even? Ik bel even een ambulance. Ik heb namelijk nog nooit zo hard gelachen. Hartstilstand is voor iemand in mijn conditie een serieus risico.

Test

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 17:37:33 ]
pi_137805929
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:32 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Suggereer ik niet, lijkt me alleen niet allemaal toeval. Het is heel makkelijk om puur naar die goals van hem te wijzen, maar dat is het, meer voegt hij nauwelijks toe. Die heeft ook echt geen week vrijgekregen puur door die elleboog hoor, denk dat er wel meer speelde in de selectie intern ook.
Oke, dus jij zit liever iedere week naar Te Vrede te gluren in de spits? :')
pi_137805967
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Is er al een video van? Vond dat screenshot waarmee ik je quotete al heerlijk. _O-
http://foxsports.nl/video(...)-rode-kaart-kum.html
:D
Feyenoord Rotterdam
pi_137805981
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:33 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Jaar ervoor ook 2e. ;)
Dat zeg ik toch. "Twee jaar op rij in principe tweede hé" (als je vorig jaar dat doelsaldoding vergeet). "Respect als hij het WEER (lees: een derde keer) voor elkaar krijgt _O_

quote:
Toen we nog mooier voetbal speelden en een spits hadden die op alle facetten iets toevoegde, en het team stimuleerde ipv afkraakte.
:'). Ja oké man.

John - De Buik - Guidetti dan maar weer terughalen toch? Doen we gelijk Krek Belmeniet want die is ook fan. En Kalou en Kuijt. Kampioenen Februari 2015 _O_
  zondag 16 maart 2014 @ 17:35:58 #211
424157 FR.1908
De mooiste club van Nederland
pi_137806005
quote:
_O-

Wat laat die jood zich daar kennen zeg. Haha.
Ze schijnen daar als bakens in de verte.
pi_137806006
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gozer, zo nu en dan moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen. Ik ga dat nu voor je doen, met de volgende drie woordjes: "Je praat poep".

[..]

Ik.

[..]

Tegen het slechtste Groningen en Heerenveen dat ik de afgelopen 10 jaar heb gezien.

[..]

En dat is Pellè zijn schuld? Moet je daar de andere spelers (Mathijsen...) niet op aankijken? O ja. Natuurlijk. Ja. Dat klopt HMFGod.

[..]

Kerftminister: "Feyenoord kampioen zonder Pellè".

Heb je even? Ik bel even een ambulance. Ik heb namelijk nog nooit zo hard gelachen. Hartstilstand is voor iemand in mijn conditie een serieus risico.
Lezen is moeilijk he? Zeg de regel daarna dat we een te slechte selectie hebben om kampioen te worden. _O-

Wil dat van Groningen en Heerenveen iets zeggen trouwens als we thuis van het slechtste Heracles sinds 5 jaar verliezen? Ehm volgens mij niet nee.

En ja natuurlijk speelt Mathijsen constant zaadballen, maar is hij de enige? Is het niet constant ballen naar voren meppen als er heel even paniek is, ja dat is het.

Wanargumenten dus.
pi_137806027
quote:
De spits is verantwoordelijk voor de speelwijze, de mentaliteit, de ontwikkeling van "talenten" (wat ook schromelijk wordt overschat)? Hij maakt prachtige goals, maar dat is het. Ja hè hè, daar staat die knakker voor in het veld, niet als mental coach. Overigens qua "zonder bal heeft hij niets gedaan": sinds die kerel bij dode spelsituaties meeverdedigt is daar een hoop verbeterd.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_137806028
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch. "Twee jaar op rij in principe tweede hé" (als je vorig jaar dat doelsaldoding vergeet). "Respect als hij het WEER (lees: een derde keer) voor elkaar krijgt _O_

[..]

:'). Ja oké man.

John - De Buik - Guidetti dan maar weer terughalen toch? Doen we gelijk Krek Belmeniet want die is ook fan. En Kalou en Kuijt. Kampioenen Februari 2015 _O_
Overhaaste aannames dit, ik ben geen fr12 mannetje nee. Ik weet ook wel dat Guidetti nooit meer een toevoeging voor ons team zal zijn, maar die gaf wel een voorbeeld van hoe het wel moest.
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 17:37:14 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137806037
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:36 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk he? Zeg de regel daarna dat we een te slechte selectie hebben om kampioen te worden. _O-

Wil dat van Groningen en Heerenveen iets zeggen trouwens als we thuis van het slechtste Heracles sinds 5 jaar verliezen? Ehm volgens mij niet nee.

En ja natuurlijk speelt Mathijsen constant zaadballen, maar is hij de enige? Is het niet constant ballen naar voren meppen als er heel even paniek is, ja dat is het.

Wanargumenten dus.
Jij komt alleen maar met stierenstront aan, alles een beetje op Pellè schuiven :')

Oh, en Schaken trouwens vandaag _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 16 maart 2014 @ 17:38:18 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137806075
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:32 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Hij voegt juist buiten zijn goals om ook veel toe aan het spel van Feyenoord. Je ziet vandaag toch het verschil met zo'n droeftoeter in de spits die elke bal van zijn poot af laat schieten :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137806081
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:36 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Dus is tweede het maximale resultaat. En wát werden we vorig jaar (en dit jaar msischien weer) met Pellè?

BOEM PATS KOEKOEK DOEI!

quote:
:').

quote:

Wanargumenten dus.
Hahahaha deze man is zo grappig Caland :D
pi_137806107
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij voegt juist buiten zijn goals om ook veel toe aan het spel van Feyenoord. Je ziet vandaag toch het verschil met zo'n droeftoeter in de spits die elke bal van zijn poot af laat schieten :')
Een normaal persoon ziet dat. Ik denk echter dat Kerstminister de man is die vandaag ons vak op kwam met een blindenstok en een hand om de arm van zijn vrouw _O-

Waar Onlogisch een opmerking over maakte ("Niet om onrespectvol te zijn hoor, maar zo'n persoon snap je toch niet.

[..].

Of eigenlijk wel.")

_O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 17:40:24 ]
pi_137806111
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:36 schreef nostra het volgende:

[..]

De spits is verantwoordelijk voor de speelwijze, de mentaliteit, de ontwikkeling van "talenten" (wat ook schromelijk wordt overschat)? Hij maakt prachtige goals, maar dat is het. Ja hè hè, daar staat die knakker voor in het veld, niet als mental coach. Overigens qua "zonder bal heeft hij niets gedaan": sinds die kerel bij dode spelsituaties meeverdedigt is daar een hoop verbeterd.
Hier zou menig Ajacied het niet mee eens zijn hoor, en ik geef ze groot gelijk want die hebben een patent op kampioen worden tegenwoordig. De rest hoeft niet per se het geval te zijn, maar ik zie een dergelijke correlatie tussen het constant afzeiken van je teamgenoten en dat ze minder gaan spelen.

Verder is er niemand die zegt dat een spits geen druk hoeft te zetten wanneer hij er geen zin in heeft, waardoor je overal een stap te laat bent, hij heeft daar blijkbaar wel een vrijstelling op. :?
  zondag 16 maart 2014 @ 17:40:10 #220
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137806134
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:35 schreef Helpmefok het volgende:
--------------------Mulder
Janmaat - De Vrij - Mathijsen - Martins Indi
---------------Clasie - Immers
Guidetti - Bellumie - Kalou - Kuyt
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137806150
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Een normaal persoon ziet dat. Ik denk echter dat Kerstminister de man is die vandaag ons vak op kwam met een blindenstok en een hand om de arm van zijn vrouw _O-
Dit zeggen terwijl je zelf nog geen goed tegenargument hebt gegeven. :')

Beetje Rene vd Gijp'en dit.
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 17:41:03 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137806163
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:40 schreef Pascalus het volgende:

[..]

--------------------Mulder
Janmaat - De Vrij - Mathijsen - Martins Indi
---------------Clasie - Immers
Guidetti - Bellumie - Kalou - Kuyt
Ik mis Vagner Love en Tymoshchuk in deze opstelling.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137806167
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:39 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Hier zou menig Ajacied het niet mee eens zijn hoor, en ik geef ze groot gelijk want die hebben een patent op kampioen worden tegenwoordig. De rest hoeft niet per se het geval te zijn, maar ik zie een dergelijke correlatie tussen het constant afzeiken van je teamgenoten en dat ze minder gaan spelen.

Verder is er niemand die zegt dat een spits geen druk hoeft te zetten wanneer hij er geen zin in heeft, waardoor je overal een stap te laat bent, hij heeft daar blijkbaar wel een vrijstelling op. :?
Fucking hard gelachen.
pi_137806187
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dus is tweede het maximale resultaat. En wát werden we vorig jaar (en dit jaar msischien weer) met Pellè?

BOEM PATS KOEKOEK DOEI!

[..]

:').

[..]

Hahahaha deze man is zo grappig Caland :D
Zijn we dit jaar al 2e geworden? Nog niet, dan praten we wel verder. Eerst nog twee wedstrijden zonder Pellè waar we daarna onze conclusies over kunnen trekken.
pi_137806221
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:40 schreef Kerftminister het volgende:
Dit zeggen terwijl je zelf nog geen goed tegenargument hebt gegeven. :')
Ik heb jarenlang gewerkt in de Geestelijke Gezondheidszorg.

Als er één ding is dat je leert in de GGZ, is het erkennen wanneer een discussie zinloos is.

Niet lullig bedoeld, gewoon iets om mijn gedachtengang te illustreren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')