abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137805435
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:20 schreef Muto het volgende:
Immers _O_.

Immers moet gewoon weer de pingels gaan nemen. Die angst moet na anderhalf jaar wel weg zijn.
Dat zei ik enorm cynisch en toen nam iedereen me serieus en ging lachen ;(.
pi_137805437
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Pelle.
:r
pi_137805444
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:20 schreef FR.1908 het volgende:
Ruben Schaken :')

Van wie ben jij nou een kloon? :{
pi_137805451
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:21 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Triest, deze reactie.
  zondag 16 maart 2014 @ 17:22:36 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137805473
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:21 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Uh, oke.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137805483
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:20 schreef FR.1908 het volgende:
Ruben Schaken :')

Zouden ze hem misschien nog kunnen gebruiken als clown ergens? Man o man wat heb ik me kapot lopen ergeren aan die vent. Die heeft werkelijk waar niets goeds gedaan. 1 actie waarbij je dacht dat hij wat goeds deed en waar Te Vrede, ook zo'n droeftoeter, het uiteindelijk verknalde, kon je ook niet toeschrijven aan het spel van Schaken maar aan het onvermogen van die Heerenveen verdediger.

Het meest treurige van alles is wellicht nog wel dat Koeman niks beters voor handen heeft. Anders stel je die droeftoeter niet op lijkt me.

Wilde net iets over Schaken zeggen.. telkens als je denkt dat het niet slechter kan verbaast Schaken ons met een nog slechter optreden. Heel snel lozen die vent.. Manu zal het wel beter doen, ook al is dat ook geen hoogvlieger
pi_137805488
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zei ik enorm cynisch en toen nam iedereen me serieus en ging lachen ;(.
Ik ben serieus. Ik vind dat Immers onderhand wordt onderschat. Oké, het is niet de allerbeste speler. Maar vaak genoeg zie ik hem veel goede dingen doen. Al is het volgens mij wel een van de populairste spelers bij ons.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137805501
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Triest, deze reactie.
Vind het triest hoe die vent op handen gedragen wordt, die man heeft ook gigantische kansen gemist, die had die ook niet gemaakt hoor. Verder zijn we sinds hij geschorst is tegen 2 angstgegners geen seconde in de problemen gekomen. Ben blij dat ie weg is. Loopt alleen maar te zeiken en te zeuren, allemaal maf te doen en vervolgens wanneer hij de bal heeft voert hij niks uit, druk zetten? Ho maar.
  zondag 16 maart 2014 @ 17:23:38 #184
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137805512
Schaken heeft zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten hoe slecht hij speelde. :{
Ik ben inmiddels overleden.
  zondag 16 maart 2014 @ 17:23:50 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137805519
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Vind het triest hoe die vent op handen gedragen wordt, die man heeft ook gigantische kansen gemist, die had die ook niet gemaakt hoor. Verder zijn we sinds hij geschorst is tegen 2 angstgegners geen seconde in de problemen gekomen. Ben blij dat ie weg is.
:D :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137805523
Overigens is X een beetje kinderachtig ten aanzien van Y2 vind ik :{. Y2 (hoewel vol met pokkepuistenpubers) doet hun best om sfeer te maken in het stadion. Contrast tussen Y2 en X was groot voor de wedstrijd :D Stonden daar los te gaan, X stonden ze aan hun pik te trekken _O-.

Staat heel Y2 "Komen wij uit Rotterdam" te proberen uit te lokken (echt dat hele vak stond te zwaaien), gewoon n-i-e-m-a-n-d in X die mee wil :').

Gelukkig W4 en daarboven (vak KK) nog wel even.

Had wel echt even medelijden met die gastjes :').

Vakkie X, stelletje snobs :{w
  zondag 16 maart 2014 @ 17:24:55 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137805554
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens is X een beetje kinderachtig ten aanzien van Y2 vind ik :{. Y2 (hoewel vol met pokkepuistenpubers) doet hun best om sfeer te maken in het stadion. Contrast tussen Y2 en X was groot voor de wedstrijd :D Stonden daar los te gaan, X stonden ze aan hun pik te trekken _O-.

Staat heel Y2 "Komen wij uit Rotterdam" te proberen uit te lokken (echt dat hele vak stond te zwaaien), gewoon n-i-e-m-a-n-d in X die mee wil :').

Zoek je ruzie?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137805567
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Vind het triest hoe die vent op handen gedragen wordt, die man heeft ook gigantische kansen gemist, die had die ook niet gemaakt hoor. Verder zijn we sinds hij geschorst is tegen 2 angstgegners geen seconde in de problemen gekomen. Ben blij dat ie weg is.
:D 47 goals in 52 wedstrijden.

"Snap niet dat die gast op handen gedragen wordt"
"Heeft gigantische kansen gemist"
"Pelle verantwoordelijk voor het feit dat we in problemen komen tegen angstgegners"

_O-
pi_137805572
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Caland het volgende:

[..]

:D :')
Niemand is groter dan de club behalve Pellè? Kom op zeg. Leuk dat hij vaak scoort, maar hij werd zo belangrijk gemaakt dat dat onderhand wel een vereiste was, wat hebben we in die twee jaar met hem bereikt? Juist ja, helemaal niks. Mooi zsm verkopen zodat je er nog een zak geld voor krijgt, want die man gaat alleen nog maar minder presteren vanaf nu.
pi_137805589
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Zoek je ruzie?
Haha, ik hoopte er al op, deze reactie _O-

Nee maar serieus, wat was dat man. Gun die guppies ook wat aandacht, over een aantal jaar zijn het ook volwassen mannen. :*
pi_137805608
quote:
99s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Niemand is groter dan de club behalve Pellè? Kom op zeg. Leuk dat hij vaak scoort, maar hij werd zo belangrijk gemaakt dat dat onderhand wel een vereiste was, wat hebben we in die twee jaar met hem bereikt? Juist ja, helemaal niks. Mooi zsm verkopen zodat je er nog een zak geld voor krijgt, want die man gaat alleen nog maar minder presteren vanaf nu.
Zonder Pelle hadden we in het rechterrijtje gestaan 2 jaar op rij
  zondag 16 maart 2014 @ 17:26:02 #192
424157 FR.1908
De mooiste club van Nederland
pi_137805612
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:

Vak X is ook helemaal niks meer. Al jaren niet. Staan alleen maar sjappies.
En een kloon? Ik weet niet wat je daarmee bedoelt man.
Ze schijnen daar als bakens in de verte.
  zondag 16 maart 2014 @ 17:26:22 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137805625
quote:

[..]

Oke man. Lekker de media napraten, niks mis mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137805665
quote:

[..]

Niemand is groter dan de club behalve Pellè? Kom op zeg. Leuk dat hij vaak scoort, maar hij werd zo belangrijk gemaakt dat dat onderhand wel een vereiste was
We vinden het een vereiste dat een Feyenoordspits scoort! :o :o SCHRIKBAREND! IK SPREEK ER SCHANDE VAN!

:')

quote:
wat hebben we in die twee jaar met hem bereikt?
Tweemaal meedoen voor Europees voetbal en zelfs even dromen over een kampioenschap. Zonder hem waren we ergens middenmoot eredivisie geëindigd.

quote:
Juist ja, helemaal niks.
_O- _O- :') :D :D :D _O- 47 goals in 52 wedstrijden. "Helemaal niets"

quote:
Mooi zsm verkopen zodat je er nog een zak geld voor krijgt
Eens, aandelen terugkopen z.s.m.

quote:
want die man gaat alleen nog maar minder presteren vanaf nu.
  zondag 16 maart 2014 @ 17:28:31 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137805698
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haha, ik hoopte er al op, deze reactie _O-

Nee maar serieus, wat was dat man. Gun die guppies ook wat aandacht, over een aantal jaar zijn het ook volwassen mannen. :*
Geen idee. X is wel vaak wat stil ja, maar lekker boeiend verder. Sta er omdat het praktisch een fijn vak is, sfeer vind ik bij dit soort troosteloze potjes nooit zo heel boeiend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137805731
Het is eigenlijk wel ongelofelijk dat we nog 2e kunnen worden.. Feyenoord kennende zullen ze het wel weer professioneel verkloten, maar dat je nog 2e kan worden is op zich al geinig
  zondag 16 maart 2014 @ 17:29:51 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137805757
Wat de neuk. Die reactie van Bassie :') _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137805777
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen idee. X is wel vaak wat stil ja, maar lekker boeiend verder. Sta er omdat het praktisch een fijn vak is, sfeer vind ik bij dit soort troosteloze potjes nooit zo heel boeiend.
Mwah dat stille geeft niet, sowieso blij dat mensen in De Kuip weten wanneer ze hun bek moeten houden, en dus niet met 0-3 tegen Red Bull met sjaaltjes boven hun blote bast staan te zwaaien terwijl ze JAAAAAAAAAAAAAAAAALALALAAA JAAAAAAAAAAAALAAA (AMSTERDAM!) roepen. :')

Dit soort potten sfeer 'forceren' is dan ook een beetje boel kansloos. Maar die gassies op Y doen zo hun best joh, verdienen wel wat 'goedkeuring' nu en dan. :').
pi_137805794
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Oke man. Lekker de media napraten, niks mis mee.
Toeval dat we sinds hij er is fucking lelijk ongeïnspireerd voetbal spelen? Toeval dat we constant op mentaliteit afgetroefd worden? Toeval dat onze talenten sindsdien allemaal stilstaan in hun ontwikkeling? Zo heb je er nog wel meer, statistieken wijzen ook uit dat hij gewoon overschat is hoor. Maakt prachtige goals, maar dat was het. Heeft zonder bal nog nooit iets nuttigs gedaan. Op zich is dat niet zo erg, maar als je jezelf constant zo loopt te misdragen, dan houdt het voor mij op.
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

We vinden het een vereiste dat een Feyenoordspits scoort! :o :o SCHRIKBAREND! IK SPREEK ER SCHANDE VAN!

:')

[..]

Tweemaal meedoen voor Europees voetbal en zelfs even dromen over een kampioenschap. Zonder hem waren we ergens middenmoot eredivisie geëindigd.

[..]

_O- _O- :') :D :D :D _O- 47 goals in 52 wedstrijden. "Helemaal niets"

[..]

Eens, aandelen terugkopen z.s.m.

[..]

[ afbeelding ]
Wie zegt het dat we zonder hem niks gepresteerd hadden? 3 potten zonder hem dit jaar en 9 punten, tegen AZ, Groningen en Heerenveen, niet de minste. ;)

Helemaal niets heb ik over het teambelang, nadeel is dat je met Pellè niemand anders hebt die iets kan presteren, omdat het alleen maar lange halen naar voren gooien is.

Vergelijk het met Ajax, als je je spel daar aan Sigthorsson aan zou passen zou die zeker 25 goals scoren, maar kampioen worden, zouden ze echt niet hoor? Zeg niet dat we kampioen zouden worden, daar is ons team te zwak voor, maar geeft alleen aan dat we 1 speler te belangrijk hebben gemaakt. Willem van Hanegem zei dit zelfs ook in zijn column, als we iemand wel serieus kunnen nemen is hij het.
pi_137805797
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:29 schreef Caland het volgende:
Wat de neuk. Die reactie van Bassie :') _O-
Is er al een video van? Vond dat screenshot waarmee ik je quotete al heerlijk. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')