Dat zei ik enorm cynisch en toen nam iedereen me serieus en ging lachenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:20 schreef Muto het volgende:
Immers.
Immers moet gewoon weer de pingels gaan nemen. Die angst moet na anderhalf jaar wel weg zijn.
 .
.

Wilde net iets over Schaken zeggen.. telkens als je denkt dat het niet slechter kan verbaast Schaken ons met een nog slechter optreden. Heel snel lozen die vent.. Manu zal het wel beter doen, ook al is dat ook geen hoogvliegerquote:Op zondag 16 maart 2014 17:20 schreef FR.1908 het volgende:
Ruben Schaken
Zouden ze hem misschien nog kunnen gebruiken als clown ergens? Man o man wat heb ik me kapot lopen ergeren aan die vent. Die heeft werkelijk waar niets goeds gedaan. 1 actie waarbij je dacht dat hij wat goeds deed en waar Te Vrede, ook zo'n droeftoeter, het uiteindelijk verknalde, kon je ook niet toeschrijven aan het spel van Schaken maar aan het onvermogen van die Heerenveen verdediger.
Het meest treurige van alles is wellicht nog wel dat Koeman niks beters voor handen heeft. Anders stel je die droeftoeter niet op lijkt me.

Ik ben serieus. Ik vind dat Immers onderhand wordt onderschat. Oké, het is niet de allerbeste speler. Maar vaak genoeg zie ik hem veel goede dingen doen. Al is het volgens mij wel een van de populairste spelers bij ons.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei ik enorm cynisch en toen nam iedereen me serieus en ging lachen.

Vind het triest hoe die vent op handen gedragen wordt, die man heeft ook gigantische kansen gemist, die had die ook niet gemaakt hoor. Verder zijn we sinds hij geschorst is tegen 2 angstgegners geen seconde in de problemen gekomen. Ben blij dat ie weg is. Loopt alleen maar te zeiken en te zeuren, allemaal maf te doen en vervolgens wanneer hij de bal heeft voert hij niks uit, druk zetten? Ho maar.quote:

quote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind het triest hoe die vent op handen gedragen wordt, die man heeft ook gigantische kansen gemist, die had die ook niet gemaakt hoor. Verder zijn we sinds hij geschorst is tegen 2 angstgegners geen seconde in de problemen gekomen. Ben blij dat ie weg is.

. Y2 (hoewel vol met pokkepuistenpubers) doet hun best om sfeer te maken in het stadion. Contrast tussen Y2 en X was groot voor de wedstrijd
. Y2 (hoewel vol met pokkepuistenpubers) doet hun best om sfeer te maken in het stadion. Contrast tussen Y2 en X was groot voor de wedstrijd  Stonden daar los te gaan, X stonden ze aan hun pik te trekken
 Stonden daar los te gaan, X stonden ze aan hun pik te trekken  .
. .
. .
. 

Zoek je ruzie?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens is X een beetje kinderachtig ten aanzien van Y2 vind ik. Y2 (hoewel vol met pokkepuistenpubers) doet hun best om sfeer te maken in het stadion. Contrast tussen Y2 en X was groot voor de wedstrijd
Stonden daar los te gaan, X stonden ze aan hun pik te trekken
.
Staat heel Y2 "Komen wij uit Rotterdam" te proberen uit te lokken (echt dat hele vak stond te zwaaien), gewoon n-i-e-m-a-n-d in X die mee wil.
Gelukkig W4 en daarboven (vak KK) nog wel even.
Had wel echt even medelijden met die gastjes.
Vakkie X, stelletje snobs

quote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind het triest hoe die vent op handen gedragen wordt, die man heeft ook gigantische kansen gemist, die had die ook niet gemaakt hoor. Verder zijn we sinds hij geschorst is tegen 2 angstgegners geen seconde in de problemen gekomen. Ben blij dat ie weg is.
 47 goals in 52 wedstrijden.
 47 goals in 52 wedstrijden. 

Niemand is groter dan de club behalve Pellè? Kom op zeg. Leuk dat hij vaak scoort, maar hij werd zo belangrijk gemaakt dat dat onderhand wel een vereiste was, wat hebben we in die twee jaar met hem bereikt? Juist ja, helemaal niks. Mooi zsm verkopen zodat je er nog een zak geld voor krijgt, want die man gaat alleen nog maar minder presteren vanaf nu.quote:

Haha, ik hoopte er al op, deze reactiequote:

Zonder Pelle hadden we in het rechterrijtje gestaan 2 jaar op rijquote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niemand is groter dan de club behalve Pellè? Kom op zeg. Leuk dat hij vaak scoort, maar hij werd zo belangrijk gemaakt dat dat onderhand wel een vereiste was, wat hebben we in die twee jaar met hem bereikt? Juist ja, helemaal niks. Mooi zsm verkopen zodat je er nog een zak geld voor krijgt, want die man gaat alleen nog maar minder presteren vanaf nu.

Vak X is ook helemaal niks meer. Al jaren niet. Staan alleen maar sjappies.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens is X een beetje kinderachtig ten aanzien van Y2 vind ik. Y2 (hoewel vol met pokkepuistenpubers) doet hun best om sfeer te maken in het stadion. Contrast tussen Y2 en X was groot voor de wedstrijd
Stonden daar los te gaan, X stonden ze aan hun pik te trekken
.
Staat heel Y2 "Komen wij uit Rotterdam" te proberen uit te lokken (echt dat hele vak stond te zwaaien), gewoon n-i-e-m-a-n-d in X die mee wil.
Gelukkig W4 en daarboven (vak KK) nog wel even.
Had wel echt even medelijden met die gastjes.
Vakkie X, stelletje snobs

Oke man. Lekker de media napraten, niks mis mee.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niemand is groter dan de club behalve Pellè? Kom op zeg. Leuk dat hij vaak scoort, maar hij werd zo belangrijk gemaakt dat dat onderhand wel een vereiste was, wat hebben we in die twee jaar met hem bereikt? Juist ja, helemaal niks. Mooi zsm verkopen zodat je er nog een zak geld voor krijgt, want die man gaat alleen nog maar minder presteren vanaf nu.

We vinden het een vereiste dat een Feyenoordspits scoort!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niemand is groter dan de club behalve Pellè? Kom op zeg. Leuk dat hij vaak scoort, maar hij werd zo belangrijk gemaakt dat dat onderhand wel een vereiste was

SCHRIKBAREND! IK SPREEK ER SCHANDE VAN!
Tweemaal meedoen voor Europees voetbal en zelfs even dromen over een kampioenschap. Zonder hem waren we ergens middenmoot eredivisie geëindigd.quote:wat hebben we in die twee jaar met hem bereikt?
quote:Juist ja, helemaal niks.

47 goals in 52 wedstrijden. "Helemaal niets"
 47 goals in 52 wedstrijden. "Helemaal niets"Eens, aandelen terugkopen z.s.m.quote:Mooi zsm verkopen zodat je er nog een zak geld voor krijgt
quote:want die man gaat alleen nog maar minder presteren vanaf nu.

Geen idee. X is wel vaak wat stil ja, maar lekker boeiend verder. Sta er omdat het praktisch een fijn vak is, sfeer vind ik bij dit soort troosteloze potjes nooit zo heel boeiend.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, ik hoopte er al op, deze reactie
Nee maar serieus, wat was dat man. Gun die guppies ook wat aandacht, over een aantal jaar zijn het ook volwassen mannen.

Mwah dat stille geeft niet, sowieso blij dat mensen in De Kuip weten wanneer ze hun bek moeten houden, en dus niet met 0-3 tegen Red Bull met sjaaltjes boven hun blote bast staan te zwaaien terwijl ze JAAAAAAAAAAAAAAAAALALALAAA JAAAAAAAAAAAALAAA (AMSTERDAM!) roepen.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. X is wel vaak wat stil ja, maar lekker boeiend verder. Sta er omdat het praktisch een fijn vak is, sfeer vind ik bij dit soort troosteloze potjes nooit zo heel boeiend.

.
.

Toeval dat we sinds hij er is fucking lelijk ongeïnspireerd voetbal spelen? Toeval dat we constant op mentaliteit afgetroefd worden? Toeval dat onze talenten sindsdien allemaal stilstaan in hun ontwikkeling? Zo heb je er nog wel meer, statistieken wijzen ook uit dat hij gewoon overschat is hoor. Maakt prachtige goals, maar dat was het. Heeft zonder bal nog nooit iets nuttigs gedaan. Op zich is dat niet zo erg, maar als je jezelf constant zo loopt te misdragen, dan houdt het voor mij op.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke man. Lekker de media napraten, niks mis mee.
Wie zegt het dat we zonder hem niks gepresteerd hadden? 3 potten zonder hem dit jaar en 9 punten, tegen AZ, Groningen en Heerenveen, niet de minste.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We vinden het een vereiste dat een Feyenoordspits scoort!
[..]
Tweemaal meedoen voor Europees voetbal en zelfs even dromen over een kampioenschap. Zonder hem waren we ergens middenmoot eredivisie geëindigd.
[..]

47 goals in 52 wedstrijden. "Helemaal niets"
[..]
Eens, aandelen terugkopen z.s.m.
[..]
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |