Ik niet, want vind het diep triest dat deze man zo beschermd blijft worden, terwijl hij al meermaals de club voor schut heeft gezet. Wilde eigenlijk nog iets denigrerends hier neer zetten, maar dat laat ik mooi aan jou over.quote:
Werden we tweede (ware het niet doelsaldo ... ) vorig jaar dankzij Pellè?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zijn we dit jaar al 2e geworden? Nog niet, dan praten we wel verder. Eerst nog twee wedstrijden zonder Pellè waar we daarna onze conclusies over kunnen trekken.
Enige speler met de juiste mentaliteit. Gelijkt zich daarin op exact dezelfde manier als Guidetti.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:42 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik niet, want vind het diep triest dat deze man zo beschermd blijft worden, terwijl hij al meermaals de club voor schut heeft gezet.
------------Muldertquote:Op zondag 16 maart 2014 17:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis Vagner Love en Tymoshchuk in deze opstelling.
Deze manquote:Op zondag 16 maart 2014 17:44 schreef Dekatria het volgende:
Blablabla, yadayadayada, gras is groen, water is nat, schaken kan er niks van, drie punten.
Het werd eens een keer tijd dat iemand zich daar druk om ging maken en dan met name de instelling van de Vilhenaatjes van deze wereld. Als je daar niet tegen kan en er mentaal onder lijdt ga je toch lekker een kapperszaak beginnen. Ajax wordt kampioen omdat ze beter materiaal (kwalitatief én in de breedte) hebben, voor de rest hebben daar wel grotere ego's/klootzakken rondgelopen (Hamdaoui, Suarez, Zlatan) dan Pelle.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:39 schreef Kerftminister het volgende:
Hier zou menig Ajacied het niet mee eens zijn hoor, en ik geef ze groot gelijk want die hebben een patent op kampioen worden tegenwoordig. De rest hoeft niet per se het geval te zijn, maar ik zie een dergelijke correlatie tussen het constant afzeiken van je teamgenoten en dat ze minder gaan spelen.
Ik stel voor dat we 1-2-7 gaan spelen. Immers kan ook nog door als spits w.m.b. Terence naar het middenveldquote:Op zondag 16 maart 2014 17:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
------------Muldert
Janmaat - De Vrij - Martins Indi
--------Tymotjoek - Immers
Vagner Love - Guidetti - Bellummie - Kuyt - Kalou
Kampioenen
Ah dus De Vrij en Martins Indi met Nederlands elftalwaardige seizoenen zijn dus eigenlijk een illusie? Ook dat we zo vaak de 0 hielden?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Werden we tweede (ware het niet doelsaldo ... ) vorig jaar dankzij Pellè?
Moet nog even zien. Sowieso PMDS natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
Kom lekker naar W1 joh komend potje (GAE)?
Heeft John ellebogen en kopstoten uitgedeeld? Heeft John zijn teamgenoten constant lopen afzeiken na wéér een slechte bal? Verzaakte John omdat hij er af en toe even geen zin meer in had?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Enige speler met de juiste mentaliteit. Gelijkt zich daarin op exact dezelfde manier als Guidetti.
Had je deze babbels ook toen John zijn shirt uittrok en niet mee kon tegen PSV?
Had je deze babbels ook toen John online pleurde dat we dit jaar wel even kampioen zouden worden, iets wat dalijk massaal geciteerd gaat worden door neuzen?.
Je bent niet eerijk. Ga lekker knikkeren joh.
Bla bla bla.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Het werd eens een keer tijd dat iemand zich daar druk om ging maken en dan met name de instelling van de Vilhenaatjes van deze wereld. Als je daar niet tegen kan en er mentaal onder lijdt ga je toch lekker een kapperszaak beginnen. Ajax wordt kampioen omdat ze beter materiaal (kwalitatief én in de breedte) hebben, voor de rest hebben daar wel grotere ego's/klootzakken rondgelopen (Hamdaoui, Suarez, Zlatan) dan Pelle.
Eens met het eerste en met het allerlaatste, maar ik geloof niet dat zulk negatief gedrag in het algemeen een positief effect heeft op mensen. Daar is nog altijd de coach voor en die zie je toch ook niet spelers genadeloos afkraken na wedstrijden? (al moet je ook geen Mario Been willen, gegeven)quote:Op zondag 16 maart 2014 17:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Het werd eens een keer tijd dat iemand zich daar druk om ging maken en dan met name de instelling van de Vilhenaatjes van deze wereld. Als je daar niet tegen kan en er mentaal onder lijdt ga je toch lekker een kapperszaak beginnen. Ajax wordt kampioen omdat ze beter materiaal (kwalitatief én in de breedte) hebben, voor de rest hebben daar wel grotere ego's/klootzakken rondgelopen (Hamdaoui, Suarez, Zlatan) dan Pelle.
Schaken kan gewoon écht niet meer. Dat is echt ongehoord hoe slecht die man isquote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef ace_eleven het volgende:
Te Vrede was echt triest slecht, evenals Schaken de 1e helft. K vond Schaken de 2e helft niet zo overdreven dramatisch
Niet echt beter of slechter dan Boetius, die ook niet echt excelleerde.
Het mkddenveld en de verdediging stonden wel goed, en dat Heerenveen zo zwak oogde zal daar wel wat mee te maken hebben.
al met al was het een redelijk povere pot, maar wel weer een solide overwinning in een pot die vooraf wel als lastig ten boeke stond
Het probleem dat je hebt is dat je wederom Pellè aankijkt hierop in plaats van de rest van de selectie. Pellè is zelfs een man die een bal vast kan houden zodat er dynamiek om hem heen ontstaat. In plaats daarvan kiezen die gekkies voor de lange bal.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:45 schreef Kerftminister het volgende:
Verder nog een keer omdat ik niet begrepen wil worden. Pelle is geen prutser, is geen slechte voetballer, is gewoon een waardige spits voor een Eredivisieploeg, maar ik denk dat we zonder hem beter af zijn, zodat we eindelijk eens weer kunnen gaan voetballen ipv Schots flipperkastvoetbal uitbeelden.
Ja dat staat er toch ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bla bla bla.
De enige reden dat Ajax kampioen wordt, is dat zij de Schönes van deze wereld kunnen kopen (onderscheidde zich al jaren niveautechnisch bij NEC), waar wij het moeten doen met aankoopjes als Goossens.
Meer is er niet over te zeggen. Zij hebben een goede bank, onze bank is om te huilen.
Was wel erg vaak ziek.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heeft John ellebogen en kopstoten uitgedeeld? Heeft John zijn teamgenoten constant lopen afzeiken na wéér een slechte bal? Verzaakte John omdat hij er af en toe even geen zin meer in had?
Ik kijk zijn aanwezigheid daarop aan ja. Het was vandaag en vorige week ook zeker niet best, maar we hebben nu eindelijk wel wat overtuigender kunnen voetballen. (komt natuurlijk ook gedeeltelijk door Kongoloquote:Op zondag 16 maart 2014 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het probleem dat je hebt is dat je wederom Pellè aankijkt hierop in plaats van de rest van de selectie. Pellè is zelfs een man die een bal vast kan houden zodat er dynamiek om hem heen ontstaat. In plaats daarvan kiezen die gekkies voor de lange bal.
Wat snap je niet aan 'niet Pellè zijn schuld'?
Viergever: 'Ik kreeg twee keer een elleboog van Guidetti'quote:Op zondag 16 maart 2014 17:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heeft John ellebogen en kopstoten uitgedeeld?
Boehoe, de grote italiaanse meneer spreekt me aan op het feit dat ik als een mongool voetbal en mijn best niet doe.quote:Heeft John zijn teamgenoten constant lopen afzeiken na wéér een slechte bal?
John heeft enorm vaak verzaakt. RKC als toppunt, door zijn shirt uit te trekken.quote:Verzaakte John omdat hij er af en toe even geen zin meer in had?
Geen idee waar jij vandaag naar hebt zitten kijken danquote:Op zondag 16 maart 2014 17:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik kijk zijn aanwezigheid daarop aan ja. Het was vandaag en vorige week ook zeker niet best, maar we hebben nu eindelijk wel wat overtuigender kunnen voetballen. (komt natuurlijk ook gedeeltelijk door Kongolo)
Die 2e goal was netjes uitgevoerd, voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waar jij vandaag naar hebt zitten kijken dan
Ik ken genoeg coaches die spelers compleet kapot maken. Er zijn coaches (Aad de Mos, Mourinho) die op die manier de Europacup wonnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens met het eerste en met het allerlaatste, maar ik geloof niet dat zulk negatief gedrag in het algemeen een positief effect heeft op mensen. Daar is nog altijd de coach voor en die zie je toch ook niet spelers genadeloos afkraken na wedstrijden? (al moet je ook geen Mario Been willen, gegeven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |