abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138384882
Kortom, luister niet naar de platitudes, neem een huisdier :P
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_138410749
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:01 schreef Sicstus het volgende:

[..]

ik probeer het al ruim 20 jaar, en eens is het genoeg. Ik zit gewoon de rest van mijn tijd uit. Ik heb niet zo gezond geleefd, dus waarschijnlijk ben ik al op, of over, de helft van mijn tijd.
Ik heb al jouw posts in dit topic gelezen. Ik heb bijna de neiging om naar je toe te rijden en je een flinke klap voor je kanis te geven bij wijze van spreken. Gast serieus. Je hebt vast niet goed genoeg je best gedaan om je leven te veranderen anders was het wel gelukt. Maar met dat pils wegtikken op je balkon word je helemaal niet gelukkig. GA WAT DOEN!
Schrijf je in bij een sportschool. Ga gezonder leven. Ga sociale contacten zoeken. Stap uit je comfort zone. Ik weet bijna zeker dat je daarnaast professionele hulp nodig hebt. Ga een keer met iemand praten die ervoor heeft gestudeerd en die jou flink de waarheid vertelt. Serieus. Doe. Iets.
  woensdag 2 april 2014 @ 09:29:42 #254
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_138426724
:W

Ben precies zo'n type als TS. Zeven jaar geleden kwam ik echter, gewoon in mijn stamkroeg, de vrouw tegen waarmee ik dit jaar vijf jaar ben getrouwd.

Het geheim? Is er niet.

Je moet gewoon nooit de hoop opgeven of denken dat iets 'voorbestemd' ( :') ) is. Het enige dat je moet doen, is je goed voelen over jezelf.
pi_138427082
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 april 2014 20:46 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik heb al jouw posts in dit topic gelezen. Ik heb bijna de neiging om naar je toe te rijden en je een flinke klap voor je kanis te geven bij wijze van spreken. Gast serieus. Je hebt vast niet goed genoeg je best gedaan om je leven te veranderen anders was het wel gelukt. Maar met dat pils wegtikken op je balkon word je helemaal niet gelukkig. GA WAT DOEN!
Schrijf je in bij een sportschool. Ga gezonder leven. Ga sociale contacten zoeken. Stap uit je comfort zone. Ik weet bijna zeker dat je daarnaast professionele hulp nodig hebt. Ga een keer met iemand praten die ervoor heeft gestudeerd en die jou flink de waarheid vertelt. Serieus. Doe. Iets.
:')
pi_138427105
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 09:50 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Je vind jezelf niet leuk, dus iemand anders gaat dat ook niet vinden.

Opgeven is dan de makkelijkste weg he, totdat je straks op je sterfbed ligt en spijt hebt, maar dan kun je niet meer terug.

Veel plezier verder nog.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_138427187
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 23:25 schreef Sicstus het volgende:
Kortom, luister niet naar de platitudes, neem een huisdier :P
Kut troll :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_138427249
De stupide, stuitende en schaamteloze vooroordelen die sommigen in dit topic tentoonspreiden jegens mensen die ze volstrekt niet kennen verbaast mij elke keer weer.
pi_138427337
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:00 schreef Sicstus het volgende:
De stupide, stuitende en schaamteloze vooroordelen die sommigen in dit topic tentoonspreiden jegens mensen die ze volstrekt niet kennen verbaast mij elke keer weer.
Welkom op Fok! :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 2 april 2014 @ 10:19:57 #260
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138427667
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 08:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Schrijf je in op een datingsite ^O^
Inderdaad, het internet is je vriend. Als je eenmaal wat date ervaring heb gaat het vanzelf makkelijk en wordt je vanzelf losser in de omgang met vrouwen :)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 2 april 2014 @ 10:32:53 #261
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_138427979
Ben zelf ook 27 en zit ook net als de TS met de vraag "wat is een date/vriendin".

Omdat ik een ontzettend introvert persoon ben met een enorm minderwaardigheidscomplex was en is het zeker niet gemakkelijk om op iemand af te stappen en een gesprek gaande te houden.

Wat mij wel geholpen heeft met mijn onzekerheid is paiq.

Een datingsite waar je gewoon kunt praten met vrouwen zonder direct een heel profiel af te streunen.

Zelfs dat was bij het begin moeilijk, maar gaandeweg begint het steeds makkelijker te worden om een gesprek aan te gaan en interesse te kunnen tonen/vervolgvragen te stellen. Zelfs ik heb nu een wat positievere insteek mbt het ooit eens krijgen van een vriendin.

Mijn tip is dus, ga op paiq en kijk eens hoe dat verloopt :)
pi_138430995
Ik vind het een slecht idee om een datingsite als advies te geven. Met een datingsite vermijd je je problemen, je lost ze niet op. Als je alleen een relatie wilt, dan mag je het doen van mij, maar je kunt beter je problemen confronteren in plaats van vermijden.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:01:49 #263
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_138432442
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:12 schreef grazianopelle het volgende:
Ik vind het een slecht idee om een datingsite als advies te geven. Met een datingsite vermijd je je problemen, je lost ze niet op. Als je alleen een relatie wilt, dan mag je het doen van mij, maar je kunt beter je problemen confronteren in plaats van vermijden.
Bij mij heeft het geholpen en ik spreek dan ook maar louter uit persoonlijke ervaring.

Of TS er wat mee doet en of hij daar iets aan zou hebben laat ik helemaal aan hem over.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:02:36 #264
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138432466
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar er is iets dat een katje u niet kan geven. :P
Pussy?

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:00 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij nog erg jong bent en weinig hebt meegemaakt.
36 is toch niet het einde van de wereld man jezus :')
Je klinkt alsof je fucking bejaard bent en dat je leven al over is. Vind je het gek dat vrouwen daar met een hele grote boog omheen lopen. Damn -O-

[ Bericht 43% gewijzigd door Metro2005 op 02-04-2014 13:33:22 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138432918
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:02 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Pussy?
-Edit-

[ Bericht 12% gewijzigd door complicate op 02-04-2014 13:31:56 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138440245
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 09:50 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ja. Volwassen reactie.
Waarom kom je hier uithuilen als je niet open staat voor feedback? Ik heb een leuk leven. Ik ben wel gelukkig. Ik kan wel contact maken met mannen en vrouwen. Ik vind het kut voor je als jij dat niet kan. Maar als je niet bereid bent dat te veranderen moet je ook niet gaan zitten janken en blijf dan maar lekker hangen in je zelfmedelijden.
Ik zie het overigens al helemaal voor me. Vrouwen ruiken zo'n type als jij van minstens 100 km afstand. Die voelen je onzekerheid en al die andere dingen die (kennelijk) niet goed zitten bij jou. Als je daar niets aan gaat veranderen blijf je inderdaad de rest van je leven alleen. Kijk om je heen. Voor jou 10 anderen. Zorg dat jij iets te bieden hebt. Want op dit moment is dat (afgaande op de weinige informatie die jij hebt gegeven) zeer weinig tot helemaal niets. Gek he, dat niemand jou ziet staan?

[ Bericht 22% gewijzigd door Maastoren op 02-04-2014 17:06:01 ]
pi_138440640
quote:
Wow_! ^O^ ^O^ ^O^

Precies soortgelijke boodschap dat ik aan Sicstus wilde geven:
"Don't let anybody still your dreams" en " Never give up until you win".
pi_138442683
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:12 schreef grazianopelle het volgende:
Het heeft mij wel geholpen als zeer introvert, onzeker en verlegen persoon. De drempel is veel lager, dit kan je echt helpen om een fundament van successen op te bouwen waar je vervolgens buiten het internet van kan profiteren. Via internet de mazzel gehad om 4 dates te hebben met een Karen Gillan look-alike. Het fysieke gedeelte ging heel erg stroef door mijn onzekerheid, maar heb met haar wel voor het eerst gezoend. Het is niks geworden, maar elke keer als ik weer een leuk iemand zag en de oude gedachten weer kreeg, bedacht ik me dat zelfs zij het 4 dates met me heeft uitgehouden en met me heeft willen zoenen. Dat hielp echt zoveel! En wat betreft het fysieke aspect wist ik ook wat ik de volgende keer beter moest doen.

Begin klein, chat losjes met wat vrouwen. Als dat goed gaat heb je succes 1! Probeer vervolgens een date te regelen, leg de lat nog niet te hoog, succes 2! Wees niet streng voor jezelf, voor de vele fouten en afwijzingen, maar gebruik de succesjes die je zeker zal hebben. Hoe klein de successen in het begin ook zullen zijn, je kan hier wel op voortbouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Panaewa op 02-04-2014 18:25:16 ]
pi_138443493
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:00 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja. Volwassen reactie.
Waarom kom je hier uithuilen als je niet open staat voor feedback?
Ik kom hier niet uithuilen, ik kom hier om af en toe mijn hart te luchten en om een tegengeluid te geven tegen al dat nietszeggende positivisme. Ik zit niet om advies of een 'hart onder de riem' verlegen. Als dat je niet aanstaat reageer je lekker niet. Je hebt immers geen reageerplicht ofzo.

quote:
Ik heb een leuk leven.
GOED MAN! ^O^

quote:
Maar als je niet bereid bent dat te veranderen moet je ook niet gaan zitten janken en blijf dan maar lekker hangen in je zelfmedelijden.
Ik zie het overigens al helemaal voor me. Vrouwen ruiken zo'n type als jij van minstens 100 km afstand. Die voelen je onzekerheid en al die andere dingen die (kennelijk) niet goed zitten bij jou. Als je daar niets aan gaat veranderen blijf je inderdaad de rest van je leven alleen. Kijk om je heen. Voor jou 10 anderen. Zorg dat jij iets te bieden hebt. Want op dit moment is dat (afgaande op de weinige informatie die jij hebt gegeven) zeer weinig tot helemaal niets. Gek he, dat niemand jou ziet staan?
Ik begrijp eigenlijk niet wat ik je gedaan heb, dat je zo heftig meent te moeten reageren :? :')
pi_138443751
@TS je bent zeker niet de enige. Ik ken een paar mensen die de hoop al opgaven, en juist op het moment dat ze de hoop écht opgaven kwamen ze iemand tegen. Zonder op zoek te zijn. En die leeftijden varieren van begin 20 tot midden 30, zo heb je altijd wel mensen met wat meer pech.

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb letterlijk nog nooit contact gekregen uit facebook, tinder, hyves, of wat dan ook. Kroeg, sport, school, bibliotheek (lol), etc. waren toch echt de success stories. Niet het internet.
Dat wisselt dus :) Ik heb hiervoor een relatie van 3 jaar gehad met iemand die ik via fok leerde kennen en nu bijna 2 jaar samen, wederom met een fok!ker :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Serieus, focus jezelf dan eens op andere zaken dan vrouwen, seks en relaties...
Haal voldoening uit andere dingen, zorg dat je gelukkig bent ZONDER relatie, eerder ben je toch niet klaar voor een relatie...
Het cliché, hou eerst van jezelf, dan pas van een ander. Ik ben iemand die altijd wel het beste in iemand ziet en altijd iemand een kans wil geven en op wil beuren maar inmiddels ben ik het energie steken in een ander wel zat, je kan niet trekken aan een dood paard. En ik kan me voorstellen dat een gesprek met iemand die zichzelf waardeloos vindt en iets minder waardeloos wilt voelen via een ander moeilijk is, laat staan er een relatie mee te beginnen.

quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh wel misschien moet je dat toch meer doen zoals wat je deed in de tram. En als het geen succes heeft ander keer beter. Bedenk ook dat je iets te bieden hebt en dat er wel altijd iemand zal zijn die u zal kunnen waarderen. Dat zou een goede motivatie zijn toch? als je denkt/beseft dat je het wel waard bent en dat je iemand liefde kunt geven. Als iemand niet wil, tja haar verlies toch? zolang je maar eerlijk bent en stappen blijft zetten. ;)

Jij O+

Kevin24 niet zo miepen :6 Jij bent echt wel gezellig en absoluut niet onaantrekkelijk.

Vraag me af of het bij sommige mensen nou echt de comfort zone is. In de put zitten ze toch wel, gewoon geen actie ondernemen, loop je ook geen kans om (meer) gekwetst te worden.
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Don't. Een kat eist de aandacht van eventueel vrouwelijk gezelschap op! :') Serieus..
Absoluut niet :D Die van mij zijn gek op mannen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138443761
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:48 schreef Sicstus het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet wat ik je gedaan heb, dat je zo heftig meent te moeten reageren :? :')
Jij had het over uw leven beëindigen, terwijl we hier allemaal ons best doen om u te helpen. Maar nogmaals zulke onderwerpen worden hier op Fok! niet besproken. Zoals ik al eerder zei, als je het zo moeilijk hebt zoek beter prof. hulp want niemand ga u hier kunnen redden als je niet meer om uw eigen leven geeft. Zoek hulp en begin geen onderwerpen buiten kader.
pi_138443811
Sicstus, het tegengeluid van een pessimist is gewoon "ruis" voor optimisten. :s)

Geloof me, ik (drievoudig olympisch kampioen pessimist) begrijp je volkomen. Nu ik het "licht" heb gezien is het leven véél leuker. :s) !
  PR en moderator woensdag 2 april 2014 @ 18:59:40 #273
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138443841
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Don't. Een kat eist de aandacht van eventueel vrouwelijk gezelschap op! :') Serieus..
Dit is harde waarheid.
Katten _O_

Katten > mannen, any time.
Fuck the EBU.
pi_138443889
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:

Jij O+

Neen, Jij O+ ^O^ O+
pi_138443961
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Sicstus, het tegengeluid van een pessimist is gewoon "ruis" voor optimisten. :s)
Kennelijk wel ja. Heel irritant.
quote:
Geloof me, ik (drievoudig olympisch kampioen pessimist) begrijp je volkomen. Nu ik het "licht" heb gezien is het leven véél leuker. :s) !
Welk licht? Heb je een bijna-dood ervaring gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')