Gelukkig ben ik echter zeer slim, en heb ik een heel arsenaal aan (voor-)oordelen klaarliggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True... Maar ja, zo veel opties, en iedere gek weet er minimaal 1 te vinden
Sp3ccie of Specu?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:38 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg zeg zeg, niet zo lullig tegen mijn Spekkie.
Dankquote:
Beiden, maar voor nu de laatste.quote:
Ja, "ken" je al langer dan vandaagquote:Op zondag 16 maart 2014 01:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik echter zeer slim, en heb ik een heel arsenaal aan (voor-)oordelen klaarliggen.
De eerste al tijden niet gezien trouwens, maar kom hier ook niet zo vaak..quote:
Spannund...quote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Voorvocht en ik hebben een verleden.
Een privilege en genoegen die maar weinigen gegund is, prijs uzelf gelukkig.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, "ken" je al langer dan vandaag
Ja, ja,je vind me niet lief of leuk.. Was al duidelijk heurquote:
Praag maar dat wist je wel. Praag was tof, stoer en heel veel, maar Barcelona heeft mijn hart og steeds. Nu duurt het eerst wel weer een paar maanden. Ik ben maar een sloeber en 2x in 3 maanden dat kan niet altijd. Maar nog steeds verslaafd en kan bijna niet wachten tot de volgende. En jij?quote:
*vindt.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja,je vind me niet lief of leuk.. Was al duidelijk heur
Ben zeer vereerdquote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een privilege en genoegen die maar weinigen gegund is, prijs uzelf gelukkig.
Ga zo terug naar BCAquote:Op zondag 16 maart 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Praag maar dat wist je wel. Praag was tof, stoer en heel veel, maar Barcelona heeft mijn hart og steeds. Nu duurt het eerst wel weer een paar maanden. Ik ben maar een sloeber en 2x in 3 maanden dat kan niet altijd. Maar nog steeds verslaafd en kan bijna niet wachten tot de volgende. En jij?
Het doet me deugd dat u erkentelijk bent aan mijn grootsheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |