Hun debuut was ook erg goed. Maar ik neem aan dat je die kentquote:
Uiteraard, heb ik nog wel eens een paar keer geprobeerd te pluggen in topics op MUZ. Niet met veel succes, maar vooruit.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef kciR het volgende:
[..]
Hun debuut was ook erg goed. Maar ik neem aan dat je die kent![]()
Oei. Zijn die zo goed? Direct maar eens beluisteren dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:39 schreef methodmich het volgende:
Natalie Merchant en Jolie Holland allebei met dikke stip toegevoegd aan de lijst.
u srs brah?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:18 schreef mrPanerai het volgende:
Niemand die "Girl" van Pharrel Williams de moeite vind?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:18 schreef mrPanerai het volgende:
Niemand die "Girl" van Pharrel Williams de moeite vind?
'Enter' kijk ik ook naar uit dat hij zometeen op mijn hd staatquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:01 schreef On het volgende:
Dit zou nu ongeveer mijn top 10 zijn.
1. Sun Kil Moon - Benji
2. Swans - To Be Kind
3. Bohren & Der Club of Gore - Piano Nights
4. Fire! Orchestra - Enter!
5. Actress - Ghettoville
6. Ben Frost - A U R O R A
7. Current 93 - I Am the Last of All the Field That Fell (A Channel)
8. Agalloch - The Serpent & the Sphere
9. Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Fuck Off Get Free We Pour Light on Everything
10. Mondkopf - Hadès
En dan nog een rits er achter.
Ik vind van wel. Maar goed, moet wel in je straatje passen om het echt te waarderen, denk ik. Vooral Jolie Holland dan. Natalie Merchant zou best veel mensen moeten kunnen aanspreken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:07 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Oei. Zijn die zo goed? Direct maar eens beluisteren dan.
Ik heb het album van Nathalie wel geprobeerd maar vind het toch te minimaal. Mag wat meer muzikale begeleiding bij haar zang. Daarentegen heb ik op de laatste platenbeurs wel een oude lp van 10.000 maniacs gekochtquote:Op zondag 1 juni 2014 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar goed, moet wel in je straatje passen om het echt te waarderen, denk ik. Vooral Jolie Holland dan. Natalie Merchant zou best veel mensen moeten kunnen aanspreken.
Daar kan ik me op zich iets bij voorstellen, al vind ik haar stem fijn genoeg om ook met spaarzame muzikale omlijsting te beluisteren. Dan vallen de teksten ook meer op, is bij haar altijd interessant wat mij betreft.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb het album van Nathalie wel geprobeerd maar vind het toch te minimaal. Mag wat meer muzikale begeleiding bij haar zang. Daarentegen heb ik op de laatste platenbeurs wel een oude lp van 10.000 maniacs gekocht
The Wishing Chair, die had ik ooit al op MC en nu dus op LPquote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef methodmich het volgende:
Welke 10,000 Maniacs had je aangeschaft?
Ah, dat is een fijn plaatje ja. Met een van mijn favoriete songs van de band, Cotton Alley.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef ranja het volgende:
[..]
The Wishing Chair, die had ik ooit al op MC en nu dus op LP
Ik was vandaag behoorlijk onder de indruk van de nieuwe Lantlôs (het andere projectje van Neige), al bekend mee?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef kciR het volgende:
Mijn favorieten tot nu toe. Met nog weinig orde in de volgorde, wel onderscheid in potentieel top 10/ top20, al zullen ze zeker niet allemaal de top 20 halen.
Alcest - Shelter
Hij staat er nog steeds inquote:
Ik heb hem vanavond voor het eerst geluisterd, las er over in het Indie topic. Klinkt veel belovend!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik was vandaag behoorlijk onder de indruk van de nieuwe Lantlôs (het andere projectje van Neige), al bekend mee?![]()
alles schuift een plaatsje naar beneden omdat All Kinds Of You van Ryley Walker op 1 moet, wat een prachtplaat!!!quote:Op zondag 1 juni 2014 22:22 schreef IAmKloot het volgende:
01 The War On Drugs
02 Temples
03 Damon Albarn
04 Quilt
05 Damien Jurado
06 Morgan Delt
07 Mac Demarco
08 Ought
09 Parquet Courts
10 Swans
Volgens MM nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef ranja het volgende:
Voorlopig dubbel ik precies 0 met zowel kciR als Norrage
Oja, Courtney, die is volgens RYM van vorig jaar.
Ik wist het ook niet, maar hij kwam er in de MM csv output uitquote:
Ik had ze ook wel wat dichter bij elkaar verwachtquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef kciR het volgende:
Oh, School Is Cool vergeten.
Verder liggen onze lijstjes best een eind uit elkaar Norrage! Ik zal eens wat dingen uit je lijstje gaan luisteren die ik nog niet gehoord heb.
Ja, lijkt wel.. Gebeurt ongemerkt denk ik, heb wat {inder tijd om echt de diepte in te duiken tegenwoordig helaasquote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had ze ook wel wat dichter bij elkaar verwachtHet lijkt vooral alsof jij wel een tikkeltje meer mainstream gaat
Jawel! Daar is ze dan toch!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:56 schreef ranja het volgende:
Mijn top 25 voorlopig... de top 6 zit nog wel erg dicht bij elkaar dus kan nog alle kanten op.
23 Angel Olsen - Burn Your Fire for No Witness
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |