abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137788248
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Eerder nogal wazig. en alle 227 zaten aan het raam
Als jij met je partner in het vliegtuig zit, en je ziet dat je niet volgens 1 lijn gaat maar rare bochten, stoot jij je partner niet aan? Je praat niet met je buren? Die zien het ook en het verspreidt zich als een lopend vuurtje??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137788249
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar nogmaals, we weten niet wat er gebeurd is aan boord, als het de piloot was dan was het geen gewone kaping, dan leek er zelfs lange tijd weinig aan de hand, dus wat dat betreft.
Nee, ik weet niet wat er gebeurd is. Maar er werd plotseling een scenario gepresenteerd waarin een hele groep kapers in het vliegtuig zat die kinderen bedreigden. Ik twijfel aan de effectiviteit van zo'n methode.
pi_137788254
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:53 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, ik weet niet wat er gebeurd is. Maar er werd plotseling een scenario gepresenteerd waarin een hele groep kapers in het vliegtuig zat die kinderen bedreigden. Ik twijfel aan de effectiviteit van zo'n methode.
Dat was niet mijn scenario ;) ;) ;) ;).
pi_137788277
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:53 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, we weten geen ene fuck van wat er in dat vliegtuig gebeurd is, allemaal hersenspinsels en misschien zit er wel een goede tussen...
Klopt.

Maar niet gepresenteerd als "feiten" en daar beschuldigde Gisteren. mij wel van. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137788314
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt.

Maar niet gepresenteerd als "feiten" en daar beschuldigde Gisteren. mij wel van. ;)
Ja je komt nog al eens over of alle scenario's die jij schetst heel goed mogelijk kunnen zijn en absoluut niet ontkracht mogen worden door anderen. Maar ik stoor me er verder niet aan hoor, vind alleen dat je je nogal 'bazig' opstelt hier...
pi_137788323
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als jij met je partner in het vliegtuig zit, en je ziet dat je niet volgens 1 lijn gaat maar rare bochten, stoot jij je partner niet aan? Je praat niet met je buren? Die zien het ook en het verspreidt zich als een lopend vuurtje??
Nee eigenlijk niet. Ik heb geen flauw idee hoe en wat. Ik ben er geen verstand van en laat het hele vlieg gebeuren gewoon als een angst haas over me heen komen. En kom er lachend uit als dat kreng weer op de grond staat ;)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137788350
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet. Ik heb geen flauw idee hoe en wat. Ik ben er geen verstand van en laat het hele vlieg gebeuren gewoon als een angst haas over me heen komen. En kom er lachend uit als dat kreng weer op de grond staat ;)
Idem dito hier...
pi_137788383
Cnn nieuws;
Piloten lijken meer en meer verdacht!!
pi_137788397
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:59 schreef Draailamp het volgende:
Cnn nieuws;
Piloten lijken verdacht!!
Ja, omdat ie een simulator heeft :')
pi_137788412
Nee dat niet alleen, staat vast ook op de cnn site
pi_137788420
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 01:00 schreef Draailamp het volgende:
Nee dat niet alleen, staat vast ook op de cnn site
Zit ook te kijken.
pi_137788429
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:59 schreef Draailamp het volgende:
Cnn nieuws;
Piloten lijken meer en meer verdacht!!

Piloten als in meer ?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137788456
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb meer gevlogen dan de meeste mensen hier, en ik denk ook niet dat ik 'typisch' ben voor de gemiddelde passagier, maar ik zou wel degelijk raar om me heen gaan kijken. Ik zou als ik samen reisde met iemand ook praten over het rare vliegpatroon. En ik zou het zelfs niet onmogelijk achten dat ik eventjes iets zou vragen aan iemand van de crew. Niet iedereen zou dat doen, maar het zou wel heel erg toevallig zijn als er in dat hele vliegtuig niemand zou zitten die door zou hebben dat het vliegtuig niet naar zijn geplande bestemming vloog.
  zondag 16 maart 2014 @ 01:06:34 #215
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137788533
Ik begin te hopen dat dat ding wel in de oceaan ligt, in handen van kapers op een onbekende plek, daar kan nog veel mee gebeuren.

Als de piloten in het plot zitten dan zal het commando wel ergens in het midden oosten liggen.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137788543
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 01:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Piloten als in meer ?
Ze verdenken hen serieus.
Zie mijn cnn link
pi_137788546
Ze brengen het als breaking news maar eigenlijk hebben ze weer geen idee hoe het zit, 1 of meerdere piloten, welke piloot? Ook passagiers betrokken of andere crew? Geen antwoorden. Over de hoogteverschillen die gisteren opgemerkt zijn, van kruishoogte naar 45000ft en binnen een minuut terug naar 23000ft zeggen ze dat er misschien een worsteling is geweest in de cockpit. Maar volgens mij is gisteren al gezegd dat van 45000 naar 23000 onmogelijk was en dat die metingen dus niet betrouwbaar zijn.
pi_137788554
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk je echt dat er van 238 mensen níemand is die na 7 uur (!) die piloot es heeft overmeesterd??
Als de deur dicht is?
Als de piloot als enige zijn mondkapje op had en er was een probleem met de reguliere zuurstofvoorziening ben je er ook al een deel kwijt...

Als...
pi_137788563
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 01:02 schreef HiZ het volgende:

[quote]0s.gif Op zondag 16 maart 2014 01:02 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik heb meer gevlogen dan de meeste mensen hier, en ik denk ook niet dat ik 'typisch' ben voor de gemiddelde passagier, maar ik zou wel degelijk raar om me heen gaan kijken. Ik zou als ik samen reisde met iemand ook praten over het rare vliegpatroon. En ik zou het zelfs niet onmogelijk achten dat ik eventjes iets zou vragen aan iemand van de crew. Niet iedereen zou dat doen, maar het zou wel heel erg toevallig zijn als er in dat hele vliegtuig niemand zou zitten die door zou hebben dat het vliegtuig niet naar zijn geplande bestemming vloog.
Mijn ervaring is toch dat iedereen zich over geeft. Bochtjes maken voel je wel maar dat kan ook met
de weersomstandigheden te maken hebben. Ga je dan al naar de crew lopen of paniek zaaien. ?
pi_137788585
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 01:07 schreef Soury het volgende:

[..]

[..]

Mijn ervaring is toch dat iedereen zich over geeft. Bochtjes maken voel je wel maar dat kan ook met
de weersomstandigheden te maken hebben. Ga je dan al naar de crew lopen of paniek zaaien. ?
Het kan natuurlijk dat er mensen in het vliegtuig zitten die deze route al heel vaak hebben gevlogen, die worden dan wel achterdochtig ja en zullen zeker vragen gaan stellen.
pi_137788648
Deze piloot heeft het enorm goed voorbereid als hij de dader is, een prima verhaaltje vast ook voor de crew en passagiers
pi_137788662
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 01:07 schreef Soury het volgende:

[..]

Paniek zaaien na een bocht is iets anders dan het registeren. Erop reageren door vragen te stellen is al een stap verder. Paniek zaaien na uren lang signalen zien dat je niet de goede kant op vliegt? Zeker weten.

Ik kan me een keer herinneren dat ik uit Istanbul vertrok en dat ik meteen na de start merkte dat we duidelijk anders vlogen dan normaal. Toen heb ik wel degelijk aan de eerst passerende stewardess gevraagd wat er aan de hand was.
pi_137788684
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 01:06 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Ze verdenken hen serieus.
Zie mijn cnn link
Jemig wat een raar verhaal al met al
pi_137788723
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 01:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk dat er mensen in het vliegtuig zitten die deze route al heel vaak hebben gevlogen, die worden dan wel achterdochtig ja en zullen zeker vragen gaan stellen.
Precies, over dat verschil heb ik het. Iemand die zo'n route voor het eerst vliegt merkt niet zoveel. Maar als je de route kent dan is elke afwijking er een die ook meteen opvalt. Op een gegeven ogenblik weet je wanneer je kunt verwachten dat een vliegtuig gaat dalen of wanneer je bepaalde bergen in zicht moet gaan krijgen. Of wanneer je aan de horizon licht moet gaan zien.
pi_137788727
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 01:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

De verklaring kan dus zijn dat de piloot vertelde dat ze ergens anders moesten landen, wat ik begreep van cnn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')