My best guess is dat hij op de bodemzee van de golf van bengalen ligt.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, als ze naar het noorden zijn gevlogen, dan zou het complot nog veel groter moeten zijn dan een 'normale' kaping, dat volgt wel een beetje uit die schatting van het gebied waar het vliegtuig zou kunnen zijn.
Ja dit topic gaat ook ten gronde. Oh en ik spreek ABN (dat is geen bank)quote:
ABN is wel een bankquote:Op zondag 16 maart 2014 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dit topic gaat ook ten gronde. Oh en ik spreek ABN (dat is geen bank)
Wat een vriendelijke reply, waarom zo vijandig meiske?quote:
Deze kan eigenlijk wel in de OP onder het kopje 'verdachten'quote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als we dan toch gaan beginnen over wie nou eigenlijk schuldig is aan deze hele vreemde zaak.
Zeebodem.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:54 schreef gijsman het volgende:
Kunnen we er van uitgaan dat het vliegtuig gewoon ergens in de oceaan ligt? of staat ie op 1 of ander obscuur vliegveld en wachten we op een statement van de kapers?
Meiske jezus man whaha, als je nou eens niet zo denigrerend deed tegen haar was ze misschien nog wel lief tegen je, maar je kleineert haar nog al en je vindt het nog grappig ookquote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een vriendelijke reply, waarom zo vijandig meiske?
Hij was zeker grappig. Jammer dat haar gevoel voor humor niet het mijne is.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Meiske jezus man whaha, als je nou eens niet zo denigrerend deed tegen haar was ze misschien nog wel lief tegen je, maar je kleineert haar nog al en je vindt het nog grappig ook
Mwah meestal kom je er toch wel op uit dat ie gecrasht is, voor mij gaat het er meer om waarom de crash, en waarom zo ver off route. Het lijkt me echt heel sterk dat het vliegtuig in z'n geheel aan de grond staat.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:00 schreef gijsman het volgende:
[..]
tja bijna 20 topics vol speculaties uiteindelijk ligt MH370 gewoon ergens onder water
1 of beide piloten die zelfmoord neigingen hebben, anders kapers of vanwege de aanwezige wetenschappers die waarschijnlijk te veel wisten.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:02 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Mwah meestal kom je er toch wel op uit dat ie gecrasht is, voor mij gaat het er meer om waarom de crash, en waarom zo ver off route. Het lijkt me echt heel sterk dat het vliegtuig in z'n geheel aan de grond staat.
Levend zijn mensen meer waard dan dood, gijs.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:04 schreef gijsman het volgende:
[..]
1 of beide piloten die zelfmoord neigingen hebben, anders kapers of vanwege de aanwezige wetenschappers die waarschijnlijk te veel wisten.
Maar dat is meer richting BNW.
Als het in zee ligt, wordt het heel moeilijk erachter te komen waar ze heen wilden en wat het motief was. In dit topic leerden we dat je de zwarte dozen "uit kan zetten", dus zelfs als die gevonden worden, zou het een raadsel kunnen blijven...quote:Op zondag 16 maart 2014 02:02 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Mwah meestal kom je er toch wel op uit dat ie gecrasht is, voor mij gaat het er meer om waarom de crash, en waarom zo ver off route. Het lijkt me echt heel sterk dat het vliegtuig in z'n geheel aan de grond staat.
klopt maar waar zijn ze dan!quote:Op zondag 16 maart 2014 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Levend zijn mensen meer waard dan dood, gijs.
Een plan van de piloten (+ crew/kapers/grondpersoneel) is toch zinvoller dan een domme zelfmoord?
quote:Op zondag 16 maart 2014 02:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Misschien was de piloot wel een enorme sadist en wilde hij de passagiers nog even lekker bang maken voordat hij uiteindelijk zelfmoord pleegde. Eerst zorgde hij ervoor dat hij zichzelf opsloot in de cabine en vervolgens heeft hij 7 uur lang de passagiers bang zitten maken via het omroepsysteem. 'To those who're about to die'.
Heb je daar bewijs voor dat je een black box uit kan zetten? Of is dat door iemand in dit topic gesuggereerd?quote:Op zondag 16 maart 2014 02:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het in zee ligt, wordt het heel moeilijk erachter te komen waar ze heen wilden en wat het motief was. In dit topic leerden we dat je de zwarte dozen "uit kan zetten", dus zelfs als die gevonden worden, zou het een raadsel kunnen blijven...
Dat is echt een fout in het systeem. Die dingen moeten altijd blijven werken, anders leren we er nog niks van. Dan maar een eigen accu van een paar 10k dollar, boeit niet.
Neergestort na verzet van de passagiers? Wat zou jij doen als je ontvoerd wordt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |