quote:Op zondag 16 maart 2014 13:30 schreef tja77 het volgende:
Twente met rust 0-1 achter, het zal toch niet hè....
Wat dacht je van wedstrijden als RKC, NAC, Zwolle, Heracles?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Blijft echt doodzonde dat je in Amsterdam hebt verloren, was totaal onnodig en dan had je nu nog gewoon volop meegedaan en nog echt een goede kans gemaakt ook. Nu is het gat helaas te groot en is het hopen dat Ajax z'n best doet tegen Twente en Vitesse.
Klopt. Maar Ajax was een directe confrontatie en dat was ook echt de genadeklap die ze toen uitdeelden met die zege.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat dacht je van wedstrijden als RKC, NAC, Zwolle, Heracles?
Mwah, ik vond het al opvallend dat we het daar in de eerste helft zo goed tegen deden. Dat was tegen alle verwachtingen in. Maar PSV maakt gewoon kansen niet af. Derhalve zei die dominantie ook niets, en wist ik dat het gewoon op een verliespartij zou uitlopen. Tegen mindere tegenstanders is dat een ander verhaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. Maar Ajax was een directe confrontatie en dat was ook echt de genadeklap die ze toen uitdeelden met die zege.
Lijkt me primatwitter:RikElfrink twitterde op zondag 16-03-2014 om 22:55:02#PSV wil volgend seizoen Mark van Bommel bij de staf van #PSV 1 halen. Morgen meer hierover in het #ED. reageer retweet
Van Bommel is wel een heel ander type dan Cocu, alleen nog niet veel ervaring.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
Nog een vriendje van Cocu, waarom ook niet.
Oké Callandquote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef RijstNatie het volgende:
Hopelijk gaat die tyvus neger van een ibarra 6 wedstrijden geschorst worden
1ste en 2de ring hebben gewoon zelfde prijzen. Alleen hoe meer in het midden je zit hoe duurder.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat zijn de kaarten bij PSV trouwens belachelijk duur geworden. Wou ff naar Roda, moet je 40 euro betalen voor tweede ring
Wtf.
Ja man schuld van de regeringquote:Op zondag 16 maart 2014 23:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die prijzen zijn ook belachelijk veel. Maar hey, Nederland word alleen maar duurder en duurder door het foute beleid dat al jaren word gevoerd, dus dan kan dit niet achterblijven toch.
quote:Labyad wijst PSV op de feiten
Zakaria Labyad waarschuwt PSV dat Vitesse kwaliteit genoeg in huis heeft om de tweede plaats in de eredivisie te veroveren. "Bij PSV denken ze nu dat ze boven ons staan”, sprak de beste Vitesse-speler met een blik op de euforie in het Eindhovense kamp. "Maar wij staan nog gewoon twee punten boven PSV. We gaan nog zes duels alles geven en ik wil daar een grote bijdrage aan leveren.”
Labyad, de man die er zelf voor koos om het PSV-bolwerk vroegtijdig de rug toe te keren en die daarna werd verstoten door de Eindhovense fans, stond bij de topper in de Gelredome symbool voor de spirit en lef die Vitesse nodig heeft om dit seizoen succesvol af te sluiten. Hij is in Arnhem, na zijn avontuur bij Sporting Lissabon, helemaal opgeleefd. Labyad traint onder het trio Peter Bosz, Hendrie Krüzen en de voormalige Barcelona-coach Albert Capellas met veel plezier. In recordtijd is hij dicht bij zijn oude topvorm gebracht.
Labyad zelf denkt dat hij nog beter gaat worden in de slotfase van dit seizoen. "Ik zit qua vorm nu op 85 procent. Ik kan nog beter, geloof me”, zei de Marokkaanse international. Dat hij de smaak weer te pakken heeft, bewees Labyad met zijn wonderschone doelpunt (1-1) en vlammende schoten die daarna volgden.
"Wat ik na mijn doelpunt voelde, is met geen pen te beschrijven”, bekende de middenvelder. Het was de bekroning voor het terugknokken na momenten met tranen in Portugal vorig jaar zomer. Daar, in z’n eentje, zonder veel sportief perspectief, ging hij bijna stuk. "Mijn moeilijkste moment? Ik heb in Lissabon veel met tranen gezeten. Ik miste mijn familie. Nee, het was geen foute keuze. Ik sta nog altijd achter de sportieve keuze die ik in mijn PSV-tijd maakte. Maar in Portugal wilde ik gewoon terug naar mijn vertrouwde omgeving.”
En die lag niet in Eindhoven. "PSV is een prachtige club, ik heb er acht jaar met veel plezier gespeeld. Aan de goede momenten denk ik wel eens terug. Maar niet te lang, anders word ik emotioneel of krijg ik rare gedachten. Dat wil ik niet. Ik zit nu bij Vitesse en aan deze club heb ik direct mijn jawoord gegeven toen ik werd gevraagd om in de winterstop naar Arnhem te komen. Ik voel me hier thuis en daarom juichte ik ook hartstochtelijk voor deze club, voor mijn medespelers en voor mijzelf na mijn goal.”
Het was geen actie tegen de aanhang van zijn oude club. De PSV-fans floten hem in de eerste helft kapot en zongen een liedje dat hem pijn moest doen. Het had een averechts effect. Labyad werd alleen maar beter. "Ze hebben nog wel eens harder gefloten. Ja, het zit diep bij de fans van PSV, die mij in mijn laatste wedstrijd daar op een verschrikkelijke manier hebben uitgefloten. De supporters vergeten dat ze me slechts motiveren. Dat heb ik ze al eerder duidelijk gemaakt. Ach, als ik een slechte voetballer was deden ze dit niet…”
Dat is ook wel een beetje wederzijds, vind je ook nietquote:Op maandag 17 maart 2014 10:39 schreef tompsv18 het volgende:
Hij is wel heel druk bezig met PSV. Ik begin er een beetje medelijden mee te krijgen.
Valt wel mee. Ze fluiten hem terecht uit en daarna komt hij nogal gefrustreerd over. Sowieso ben je niet echt serieus te nemen als je uitspraken doet als 'ze fluiten me uit omdat ik zo'n goede voetballer ben'quote:Op maandag 17 maart 2014 10:41 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje wederzijds, vind je ook niet
Family corner, 2 tientjes geloof ik?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat zijn de kaarten bij PSV trouwens belachelijk duur geworden. Wou ff naar Roda, moet je 40 euro betalen voor tweede ring
Wtf.
Ik neem voetballers sowieso amper serieus. En al helemaal niet als het zogenaamde swagboys betreftquote:Op maandag 17 maart 2014 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze fluiten hem terecht uit en daarna komt hij nogal gefrustreerd over. Sowieso ben je niet echt serieus te nemen als je uitspraken doet als 'ze fluiten me uit omdat ik zo'n goede voetballer ben'
Mooi, die laatste zin inderdaad. "Ach, als ik een slechte voetballer was deden ze dit niet…”quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja man schuld van de regering
Opruttteeeee !!!!
24 euro vak uu family cornerquote:Op maandag 17 maart 2014 11:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Family corner, 2 tientjes geloof ik?
Wat draai jij voor plaatjes?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jong PSV vanavond tegen de nr2 Willem II. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat draai jij voor plaatjes?
twitter:JeroenKapteijns twitterde op maandag 17-03-2014 om 17:19:15Ibarra komt weg met elleboogstoot versus Depay. 'Scheidsrechter heeft overtreding geconstateerd en dan kan de aanklager er niks meer mee' reageer retweet
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op maandag 17-03-2014 om 17:19:15Ibarra komt weg met elleboogstoot versus Depay. 'Scheidsrechter heeft overtreding geconstateerd en dan kan de aanklager er niks meer mee' reageer retweet
Van Basten moet binnenkort maar eens heel hard in een camera gaan schreeuwen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Echt ongelooflijk. Gezien of niet, dit soort acties moet je gewoon altijd kunnen bestraffenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:21 schreef Chase_Utley het volgende:
Heb je alleen jezelf mee als je je daar nu nog druk om gaat maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:28 schreef nickhguitar het volgende:
Ik kan wel janken dat we in de laatste wintermaanden geen punt hebben gepaktAls we daar gewoon niet zo compleet debiel hadden gespeeld (6 wedstrijden op rij geen winst) dan waren we nu al kampioen geweest zo ongeveer. Waarschijnlijk wordt het nu weer Ajax maar heb er toch (weer) een dubbel gevoel bij, het valt ook altijd nét goed voor hun. Maarja; wel de 4de titel op rij, dus wie geeft dan een fuck
Bovendien kan je dat voor elke club wel zeggen: "Als....dan..."quote:Op maandag 17 maart 2014 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je alleen jezelf mee als je je Saar nu nog druk om gaat maken.
Precies.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bovendien kan je dat voor elke club wel zeggen: "Als....dan..."
"niet de Vitesse"quote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is ook nog wel een erg vermakelijk stuk moet ik zeggen, kwam ik net tegen
http://www.voetbalprimeur(...)aat-nergens-op-.html
Wat een gekkies lopen daar rond bij Vitesse
Die mensen daar leven echt in een andere wereld. Alsof ze ons helemaal weg hebben getikt en het een wonder is dat ze niet met 10-2 gewonnen hebben. PSV had er al in de eerste helft al minstens(!) drie moeten maken, vervolgens hebben ze zelf nota bene maar twee noemenswaardige kansen gecreëerd in de tweede helft. Triest.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een dieptriest stukje.. Eigenlijk juist wel des Vitesses.. Als dat al wat is..quote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
Hebben ze gratis overgenomen van Telstar. Vind 'm een stuk beter dan onze Jozefzoon. Al is dat niet zo'n opgave.quote:
Komt uit de jeugd van Ajax lees ik. In ieder geval een speler om in de gaten te houden.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hebben ze gratis overgenomen van Telstar. Vind 'm een stuk beter dan onze Jozefzoon. Al is dat niet zo'n opgave.
Heeft inderdaad in de jeugd van Ajax gespeeld met een uitstapje naar Haarlem tussendoor. Daarna kreeg hij geen contract en ging hij naar AZ. Daar nooit doorgebroken.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Komt uit de jeugd van Ajax lees ik. In ieder geval een speler om in de gaten te houden.
Nouja, ik vind Willem II niet echt een hele leuke club eigenlijk. Zie dan liever een keer wat anders. Dordrecht bijvoorbeeld.quote:
ik moet er niet aan denken dat Dordrecht in de eredivisie komt, achterlijk lage begroting en een debiel stadion. maar goed, meningen kunnen verschillenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind Willem II niet echt een hele leuke club eigenlijk. Zie dan liever een keer wat anders, Dordrecht bijvoorbeeld.
Willem 2 heeft een ontzettend saai elftal ja, maar als club en die supportersquote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind Willem II niet echt een hele leuke club eigenlijk. Zie dan liever een keer wat anders. Dordrecht bijvoorbeeld.
Vind het oprecht een van de grootste schijtclubs van het Nederlandse voetbal.. Een beetje het Ajax van het zuidenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Willem 2 heeft een ontzettend saai elftal ja, maar als club en die supporters
Sukkelsquote:Het bestuur van PSV kampt ondanks de uitstekende resultaten van de afgelopen weken met serieuze hoofdbrekens. De club uit Eindhoven dreigt een tweede affaire Labyad te krijgen, zo schrijft De Telegraaf dinsdag. PSV slaagt er maar niet in om Zakaria Bakkali langer vast te leggen, terwijl de belangstelling voor het achttienjarige aanvalstalent alsmaar toeneemt.
Het dagblad maakt melding van de serieuze belangstelling van Liverpool, terwijl ook Anderlecht en Standard Luik de naam van Bakkali hebben genoteerd. Verder heeft Real Madrid zelfs geinformeerd bij de entourage van de tiener. Bakkali zou in Spanje eerst bij Real Madrid Castilla, dat uitkomt in de Segunda División, moeten gaan spelen.
Technisch manager Marcel Brands ging er eerder van uit dat Bakkali spoedig zijn handtekening zou zetten onder een nieuw contract. Het is nu echter de vraag of de aanvaller überhaupt langer in Eindhoven wil blijven. Bakkali wil, nu hij achttien jaar is, zelf over zijn sportieve toekomst beslissen en hij komt er eerlijk voor uit dat hij niet blij is met de recente ontwikkelingen.
Sinds de winterstop heeft Bakkali slechts 21 speelminuten gekregen en zit hij vaker niet dan wel bij de wedstrijdselectie van Phillip Cocu. Bakkali heeft bovendien ook al het quotum overschreden om dit seizoen nog in actie te kunnen komen voor Jong PSV. Deelname aan het WK in Brazilië is daardoor helemaal een utopie voor de aanvaller, die zodoende mogelijk op dezelfde manier als Labyad uit Eindhoven vertrekt. Laatstgenoemde, eveneens een door PSV zelf opgeleid toptalent, weigerde een nieuw contract te ondertekenen en vertrok uiteindelijk voor een habbekrats naar het buitenland.
Het is hoe dan ook kapitaalverkrachtingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Moet ie maar eens beter gaan spelen om wel in de basis te belanden. Toptalent of niet, je moet je smoel houden en niet teveel gaan eisen, want bij die andere clubs komt ie al helemaal niet aan de bak.
Nah, ajax heeft niet zulke trouwe supporters als willem 2.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind het oprecht een van de grootste schijtclubs van het Nederlandse voetbal.. Een beetje het Ajax van het zuiden
Toch is het zo. De Televaag is een graag sensantie-zoekende flutkrant, die alles vanuit Ajax-perspectief bekijkt. Ik wacht de reactie van bv Slegers nog even af voordat ik een conclusie trek.quote:
Op vraag hoe groot de kans is dat Bakkali bijtekent:twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 10:15:25Dat waren de randzaken. Nu naar #psv. #Bakkali gaat trouwens niet naar #Liverpool. Makelaarspraat. reageer retweet
twitter:
Maar zoals ik al had verwacht:quote:Tweede ‘affaire Labyad’ dreigt voor PSV: volop interesse in Bakkali
quote:Het bestuur van PSV kampt ondanks de uitstekende resultaten van de afgelopen weken met serieuze hoofdbrekens. De club uit Eindhoven dreigt een tweede affaire Labyad te krijgen, zo schrijft De Telegraaf dinsdag. PSV slaagt er maar niet in om Zakaria Bakkali langer vast te leggen, terwijl de belangstelling voor het achttienjarige aanvalstalent alsmaar toeneemt.
Rekik lijkt me echt zo'n vent die perfect in "de vriendengroep" past. Relaxte jongen enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |