Nouja, ik vind Willem II niet echt een hele leuke club eigenlijk. Zie dan liever een keer wat anders. Dordrecht bijvoorbeeld.quote:
ik moet er niet aan denken dat Dordrecht in de eredivisie komt, achterlijk lage begroting en een debiel stadion. maar goed, meningen kunnen verschillenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind Willem II niet echt een hele leuke club eigenlijk. Zie dan liever een keer wat anders, Dordrecht bijvoorbeeld.
Willem 2 heeft een ontzettend saai elftal ja, maar als club en die supportersquote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind Willem II niet echt een hele leuke club eigenlijk. Zie dan liever een keer wat anders. Dordrecht bijvoorbeeld.
Vind het oprecht een van de grootste schijtclubs van het Nederlandse voetbal.. Een beetje het Ajax van het zuidenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Willem 2 heeft een ontzettend saai elftal ja, maar als club en die supporters
Sukkelsquote:Het bestuur van PSV kampt ondanks de uitstekende resultaten van de afgelopen weken met serieuze hoofdbrekens. De club uit Eindhoven dreigt een tweede affaire Labyad te krijgen, zo schrijft De Telegraaf dinsdag. PSV slaagt er maar niet in om Zakaria Bakkali langer vast te leggen, terwijl de belangstelling voor het achttienjarige aanvalstalent alsmaar toeneemt.
Het dagblad maakt melding van de serieuze belangstelling van Liverpool, terwijl ook Anderlecht en Standard Luik de naam van Bakkali hebben genoteerd. Verder heeft Real Madrid zelfs geinformeerd bij de entourage van de tiener. Bakkali zou in Spanje eerst bij Real Madrid Castilla, dat uitkomt in de Segunda División, moeten gaan spelen.
Technisch manager Marcel Brands ging er eerder van uit dat Bakkali spoedig zijn handtekening zou zetten onder een nieuw contract. Het is nu echter de vraag of de aanvaller überhaupt langer in Eindhoven wil blijven. Bakkali wil, nu hij achttien jaar is, zelf over zijn sportieve toekomst beslissen en hij komt er eerlijk voor uit dat hij niet blij is met de recente ontwikkelingen.
Sinds de winterstop heeft Bakkali slechts 21 speelminuten gekregen en zit hij vaker niet dan wel bij de wedstrijdselectie van Phillip Cocu. Bakkali heeft bovendien ook al het quotum overschreden om dit seizoen nog in actie te kunnen komen voor Jong PSV. Deelname aan het WK in Brazilië is daardoor helemaal een utopie voor de aanvaller, die zodoende mogelijk op dezelfde manier als Labyad uit Eindhoven vertrekt. Laatstgenoemde, eveneens een door PSV zelf opgeleid toptalent, weigerde een nieuw contract te ondertekenen en vertrok uiteindelijk voor een habbekrats naar het buitenland.
Het is hoe dan ook kapitaalverkrachtingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Moet ie maar eens beter gaan spelen om wel in de basis te belanden. Toptalent of niet, je moet je smoel houden en niet teveel gaan eisen, want bij die andere clubs komt ie al helemaal niet aan de bak.
Nah, ajax heeft niet zulke trouwe supporters als willem 2.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind het oprecht een van de grootste schijtclubs van het Nederlandse voetbal.. Een beetje het Ajax van het zuiden
Toch is het zo. De Televaag is een graag sensantie-zoekende flutkrant, die alles vanuit Ajax-perspectief bekijkt. Ik wacht de reactie van bv Slegers nog even af voordat ik een conclusie trek.quote:
Op vraag hoe groot de kans is dat Bakkali bijtekent:twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 18-03-2014 om 10:15:25Dat waren de randzaken. Nu naar #psv. #Bakkali gaat trouwens niet naar #Liverpool. Makelaarspraat. reageer retweet
twitter:
Maar zoals ik al had verwacht:quote:Tweede ‘affaire Labyad’ dreigt voor PSV: volop interesse in Bakkali
quote:Het bestuur van PSV kampt ondanks de uitstekende resultaten van de afgelopen weken met serieuze hoofdbrekens. De club uit Eindhoven dreigt een tweede affaire Labyad te krijgen, zo schrijft De Telegraaf dinsdag. PSV slaagt er maar niet in om Zakaria Bakkali langer vast te leggen, terwijl de belangstelling voor het achttienjarige aanvalstalent alsmaar toeneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |