SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Liever City dan Chelsea.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
nu word shitty zeker kampioen 110% daartegen
ik kots op alles wat in de derde wereld boven londen ligtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door GGMM op 15-03-2014 20:39:59 (Even mobielvriendelijk gemaakt :')) ]Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Dat is gewoon zo'n absolute mongool hequote:
Die hebben een te moeilijk speelschema, Liverpool heeft alles in eigen hand, maar Liverpool is Liverpool en verliezen van bijvoorbeeld Crystal Palacequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
nu word shitty zeker kampioen 110% daartegen
Hoop heb ik al opgegeven, dit gaan ze niet allemaal winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef DennisBergkamp het volgende:
Ik heb nog steeds hoop dat Arsenal de titel ''steelt''.
Ramsey moet snel terug komen net als Ozil en Wilshere en we kunnen meegaan strijden voor de titel.
Weet iemand trouwens hoelang Kompany geschorst is? 1
Kompany is 3 wedstrijden geschorstquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef DennisBergkamp het volgende:
Ik heb nog steeds hoop dat Arsenal de titel ''steelt''.
Ramsey moet snel terug komen net als Ozil en Wilshere en we kunnen meegaan strijden voor de titel.
Weet iemand trouwens hoelang Kompany geschorst is? 1
Ze laten het allemaal allemaal liggen joh. City laat straks ook gewoon weer 3 punten in een uitwedstrijd liggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die hebben een te moeilijk speelschema, Liverpool heeft alles in eigen hand, maar Liverpool is Liverpool en verliezen van bijvoorbeeld Crystal Palace
Een directe rode kaart is volgens mij altijd 3 wedstrijden. Ik kan het ook mis hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef DennisBergkamp het volgende:
Serieus, 3 wedstrijden? Mensen vertelden me dat het maar 1tje was omdat het niet gewelddadig was.
Dat is lekker, want dan kan die niet meedoen tegen ons.
Lescot+Demicheles gaat echt niet werken tegen Arsenal.
Volgens mij 1 voor voetballende overtreding, en 3 voor geweld.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Een directe rode kaart is volgens mij altijd 3 wedstrijden. Ik kan het ook mis hebben.
quote:16 Mar 2014
Manchester United v Liverpool starting line ups & subs
Manchester United - De Gea; Rafael, Jones, Vidic, Evra; Mata, Fellaini, Carrick, Januzaj; Rooney, van Persie
Subs - Lindegaard, Ferdinand, Cleverley, Kagawa, Valencia, Young, Welbeck
Liverpool - Mignolet, Johnson, Skrtel, Agger, Flanagan, Gerrard, Allen, Henderson, Sterling, Suarez, Sturridge
Subs - Jones, Sakho, Cissokho, Lucas, Coutinho, Moses, Aspas
Dat worden twee streams.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Manchester - Liverpool FC gelijktijdig met Feyenoord - Heerenveen
Speciaal voor jou wel Zlata1234.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft iemand een streampje voor mij? Kwaliteit van de mijne is niet best.
Dank Alba12345quote:Op zondag 16 maart 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wel Zlata1234.
Ik heb het gemist, wat deed hij dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:06 schreef Confetti het volgende:
Wat is er met Gerrard aan de hand dan? Dat juichen was een beetje vreemd
Nja, eigenlijk niet juichen. Heel het team kwam naar hem toe en gaf hem een schouderklopje, alsof die even extra steun nodig had.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, wat deed hij dan?
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Life Hasn’t Always Been Kind to David Moyes
Apart inderdaad, in zo'n geweldig team.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:16 schreef Pedroso het volgende:
Van Persie heeft het de laatste maanden niet echt meer. Hopelijk spaart ie het op voor het WK.
Hiermee geef je wel zijn probleem aanquote:Op zondag 16 maart 2014 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart inderdaad, in zo'n geweldig team.
Ja, oranje is een stuk beterquote:Op zondag 16 maart 2014 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart inderdaad, in zo'n geweldig team.
Wel all-time topscoorder maar idd nooit echt geweldig in de belangrijke wedstrijden. Sowieso op de eindtoernooien nooit goed geweest.quote:
De boel opslop gooien tegen SAS, haha goeiequote:Op zondag 16 maart 2014 15:08 schreef DennisBergkamp het volgende:
Godver wat is Rafael slecht. Hopen op een goaltje van Man U en dan de boel op slot gooien.
Alle zware uitwedstrijden blijkbaar gehad dus zou goed kunnen.quote:
Hoeveel punten staan ze nu achter? 4?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alle zware uitwedstrijden blijkbaar gehad dus zou goed kunnen.
Terechte pingel.. Een halve duw in de rug wat op een schouderduw moest lijkenquote:Op zondag 16 maart 2014 15:38 schreef Pedroso het volgende:
2e Pingel gemist, wat was de aanleiding ?
Volgens mij wel, op City die nog uit moet naar Liverpool, Everton, Arsenal en Spurs volgens mij.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel punten staan ze nu achter? 4?
Ooh ze hebben nog twee duels minder gespeeld dan Chelsea. Dus als ze vandaag winnen en die andere komen ze op 1 punt van Chelsea.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij wel, op City die nog uit moet naar Liverpool, Everton, Arsenal en Spurs volgens mij.
Chelsea en Arsenal zijn inmiddels al achterhaald door Liverpool.
Over een paar dagen, na de wedstrijd tegen de Griekenquote:
Die mag het seizoen echt wel volmaken. En ik denk nog wel meer dan dat.quote:
Moeten sowieso nog naar Liverpool toe, verder weet ik het niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ze hebben nog twee duels minder gespeeld dan Chelsea. Dus als ze vandaag winnen en die andere komen ze op 1 punt van Chelsea.
Hebben die een lastig programma nog?
En dan halen ze Frankiequote:Op zondag 16 maart 2014 15:46 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Over een paar dagen, na de wedstrijd tegen de Grieken
Programma Chelseaquote:Op zondag 16 maart 2014 15:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moeten sowieso nog naar Liverpool toe, verder weet ik het niet.
Cocu iig niet nee :pquote:
Hopen dan maar dat Bony Chelsea gaat slopen.quote:
Ook fit want Fabio speelde de eerste helftquote:Op zondag 16 maart 2014 16:04 schreef NLGooner het volgende:
Nu begrijp ik waarom ze Rafael laten staan.. hij is onfeilbaar
Bring in Garyquote:Op zondag 16 maart 2014 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Phil Neville als assistent is ook niet je van het
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:11 schreef Pedroso het volgende:
Zou pingel nr. 4 moeten zijn. Zo krijgt Utd jaren geen pingel tegen, zo krijgen ze er 3 a 4 tegen in 1 wedstrijd.
Een Manc-ezel stoot zich niet vijfmaal keer aan dezelfde steen, zullen we maar zeggen.quote:
Al die schoten van hem als hij dan vrijwel een op een staat, ook al staat ie dan vaak buitenspel, zijn gewoon bedroevend..quote:Op zondag 16 maart 2014 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Robin kan gewoon niks als zijn teamgenoten ook kut zijn
Dat is echt slecht, op de momentjes met Sierd na natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Jones werd laatst nog met Terry vergeleken bij dat slechte programma Voetbaliconen.
Wie er meer vrouwen van de linksback had versierd?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Jones werd laatst nog met Terry vergeleken bij dat slechte programma Voetbaliconen.
Dat gebeurt bij de beste clubsquote:
Sierd zit niet in dat programma.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is echt slecht, op de momentjes met Sierd na natuurlijk.
Hij is dan ook niet de ultime topspits van wereldklassequote:Op zondag 16 maart 2014 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
#Moyesout...
[..]
Al die schoten van hem als hij dan vrijwel een op een staat, ook al staat ie dan vaak buitenspel, zijn gewoon bedroevend..
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet de ultime topspits van wereldklasse
Oh ja, dat zenden ze gelijk achter elkaar uit. Is dit dat programma met commentaar van Leo Driessen?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd zit niet in dat programma.
Sierd zit in Helden van de Velden, dat is steengoed.
De voetballers die wat hoger doen dan wij , die moet je gewoon hier plaatsen , want dan krijg je opstandquote:Op zondag 16 maart 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje schiet'n, beetje miss'n
Wat moe'k anders, de Europa League kans is toch al kapot.
'K ga m'n eigen maar 'n beetje vermak'n
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De voetballers die wat hoger doen dan wij , die moet je gewoon hier plaatsen , want dan krijg je opstand
Ja, niet dat ik er ooit langer dan een kwartier naar heb gekeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh ja, dat zenden ze gelijk achter elkaar uit. Is dit dat programma met commentaar van Leo Driessen?
Wat meer ligt aan de scheidsrechters daar dan aan de verdediging van Unitedquote:Op zondag 16 maart 2014 16:11 schreef Pedroso het volgende:
Zou pingel nr. 4 moeten zijn. Zo krijgt Utd jaren geen pingel tegen, zo krijgen ze er 3 a 4 tegen in 1 wedstrijd.
Die ziet de opstelling gewoon aan de binnenkant van zijn ogen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Bassie is ook nog vrij, zal het beter doen dan Moyes.
[ afbeelding ]
Het was een leuke wedstrijd hoor. Je hebt wat gemist.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb United eigenlijk geen seconde gezien.. Gewoon zeer matig...
Wie zegt dat ik niet gekeken hebquote:Op zondag 16 maart 2014 16:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het was een leuke wedstrijd hoor. Je hebt wat gemist.
Prima coach ook bij Liverpool. Na jarenlang wanbeleid en lukraak kopen eindelijk beleid met het aanstellen van Rodgers, werpt nu ook zijn vruchten af.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:33 schreef Yi-Long het volgende:
Man Utd kansloos tegen Liverpool. Geen minuut indruk kunnen maken. En rafael had er natuurlijk allang afgemoeten in die eerste helft, en later in de tweede helft weer...
Sowieso slechte ref. Penalty gegeven voor een schwalbe, en daarna weer eentje niet gegeven terwijl het een 100% pingel was...![]()
Prima wedstrijd van Liverpool. Had nog veel hoger kunnen uitvallen.
Yeah, en dat liet hij eerder bij Swansea ook al zien. Uitstekende coach.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima coach ook bij Liverpool. Na jarenlang wanbeleid en lukraak kopen eindelijk beleid met het aanstellen van Rodgers, werpt nu ook zijn vruchten af.
Je zegt dat je geen seconde hebt gezien.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet gekeken heb...
Hij heeft gewoon geel gekregen hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dan wegkomen zonder kaart, het kan in Engeland.
Oh, echt? Niet meegekregen.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geel gekregen hoor.
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:16 schreef RubenSosa het volgende:
Sinds wanneer is Hansie trainer bij spurs?
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef Bulletdodger het volgende:
3 punten is prima na het verlies van die andere club uit londen met de blauwe shirts.
twitter:piersmorgan twitterde op zondag 16-03-2014 om 22:15:12'YOU'LL ALWAYS WALK ALONE....' > http://t.co/UsR2V7Lmsd @Persie_Official #VanPursestrings (via @Gerrard8FanPage )
reageer retweet
Ik hoop voor je dat ze winnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:10 schreef alors het volgende:
LINE-UPS - Chelsea v Arsenal (12:45 GMT)
Chelsea: Cech, Ivanovic, Cahill, Terry, Azpilicueta, Luiz, Matic, Schurrle, Oscar, Hazard, Eto'o.
Subs: Lampard, Torres, Mikel, Salah, Ba, Schwarzer, Kalas.
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Oxlade-Chamberlain, Rosicky, Cazorla, Podolski, Giroud.
Subs: Vermaelen, Flamini, Fabianski, Sanogo, Jenkinson, Kallstrom, Gnabry.
Referee: Andre Marriner (W Midlands)
Dankje, ik kan helaas niet kijken dus ga volledig af op onze Fok!verslaggevers hier.quote:
Arsenal laat het altijd afweten in grote wedstrijden. Zie het vandaag niet anders in.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Mourinho sportief even terugpakken.
Beetje hypocriet idd als je de duurste ticketprijzen van het land hebt, niks wint en je beste spelers verkoopt...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die werkt bij een club die gewoon jat van de supporters.
En winnen ze wel, dan zal je zien dat ze thuis tegen Swansea verliezen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arsenal laat het altijd afweten in grote wedstrijden. Zie het vandaag niet anders in.
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze user zit ook weer klaar voor een lekkere pot voetbal.
Als je denkt dat het een kutwedstrijd wordt kan het nooit tegenvallen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:41 schreef Pistone het volgende:
Ik vrees weer voor een tegenvallende wedstrijd.
dit dusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je denkt dat het een kutwedstrijd wordt kan het nooit tegenvallen.
Ik hoop gewoon op een leuke wedstrijd met aanvallende teams en mooie goals. Geen rode kaartjes, schwalbes, etc etc... en wie er dan wint, maakt me weinig uit. Hopelijk het team dat het het meest verdient...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:45 schreef Grifte het volgende:
Hmm, als we hopen dat Liverpool kampioen wordt, waar gaan we bij deze wedstrijd eens op hopen.
Gelijkspelletje, of winst Arsenal.
Hebben de Gunners nog een lastig programma hierna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |