SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Liever City dan Chelsea.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
nu word shitty zeker kampioen 110% daartegen
ik kots op alles wat in de derde wereld boven londen ligtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door GGMM op 15-03-2014 20:39:59 (Even mobielvriendelijk gemaakt :')) ]Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Dat is gewoon zo'n absolute mongool hequote:
Die hebben een te moeilijk speelschema, Liverpool heeft alles in eigen hand, maar Liverpool is Liverpool en verliezen van bijvoorbeeld Crystal Palacequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
nu word shitty zeker kampioen 110% daartegen
Hoop heb ik al opgegeven, dit gaan ze niet allemaal winnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef DennisBergkamp het volgende:
Ik heb nog steeds hoop dat Arsenal de titel ''steelt''.
Ramsey moet snel terug komen net als Ozil en Wilshere en we kunnen meegaan strijden voor de titel.
Weet iemand trouwens hoelang Kompany geschorst is? 1
Kompany is 3 wedstrijden geschorstquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef DennisBergkamp het volgende:
Ik heb nog steeds hoop dat Arsenal de titel ''steelt''.
Ramsey moet snel terug komen net als Ozil en Wilshere en we kunnen meegaan strijden voor de titel.
Weet iemand trouwens hoelang Kompany geschorst is? 1
Ze laten het allemaal allemaal liggen joh. City laat straks ook gewoon weer 3 punten in een uitwedstrijd liggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die hebben een te moeilijk speelschema, Liverpool heeft alles in eigen hand, maar Liverpool is Liverpool en verliezen van bijvoorbeeld Crystal Palace
Een directe rode kaart is volgens mij altijd 3 wedstrijden. Ik kan het ook mis hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef DennisBergkamp het volgende:
Serieus, 3 wedstrijden? Mensen vertelden me dat het maar 1tje was omdat het niet gewelddadig was.
Dat is lekker, want dan kan die niet meedoen tegen ons.
Lescot+Demicheles gaat echt niet werken tegen Arsenal.
Volgens mij 1 voor voetballende overtreding, en 3 voor geweld.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:48 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Een directe rode kaart is volgens mij altijd 3 wedstrijden. Ik kan het ook mis hebben.
quote:16 Mar 2014
Manchester United v Liverpool starting line ups & subs
Manchester United - De Gea; Rafael, Jones, Vidic, Evra; Mata, Fellaini, Carrick, Januzaj; Rooney, van Persie
Subs - Lindegaard, Ferdinand, Cleverley, Kagawa, Valencia, Young, Welbeck
Liverpool - Mignolet, Johnson, Skrtel, Agger, Flanagan, Gerrard, Allen, Henderson, Sterling, Suarez, Sturridge
Subs - Jones, Sakho, Cissokho, Lucas, Coutinho, Moses, Aspas
Dat worden twee streams.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Manchester - Liverpool FC gelijktijdig met Feyenoord - Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |