quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
http://nl.wikihow.com/Een-gootsteen-ontstoppen
heb je een huurhuis?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Je krijgt een tientje van Kingstown Fann.
[ afbeelding ]
Dankjewel Deisyy Dibi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Je krijgt een tientje van Kingstown Fann.
[ afbeelding ]
Geef je rek.nr. maar....heb je het eerste gedeelte van je vermogen binnen om die gootsteenontstop-meneer/mevrouw te regelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zag het
hou ik dan wel tegoed... ik ga eerst de afwas doen ... in de badkamer
dan
koffie zetten, en dan even bedenken wat ik aan die gootsteen ga doen
Wees gerust, deze zijn niet meer te krijgen en bestaan alleen nog in je hoofdquote:
En binnen een halve minuut bedacht, ik vind hem zelf ook wel leukquote:
Een man een man, een woord een woordquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef je rek.nr. maar....heb je het eerste gedeelte van je vermogen binnen om die gootsteenontstop-meneer/mevrouw te regelen.
Ik heb nog een sigarendoos waar een zooi van dat oude papiergeld in zit, maar als FANN liever een Euro-tientje heeft, dan kan dat natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees gerust, deze zijn niet meer te krijgen en bestaan alleen nog in je hoofd![]()
quote:Dibi?
quote:
Daarom wilde je zeker niet dat ik ging overstappen naar het vrouwenkamp?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord
Als er oooooooooooooit een Meet komt mag je me trakteren op een biertjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef je rek.nr. maar....heb je het eerste gedeelte van je vermogen binnen om die gootsteenontstop-meneer/mevrouw te regelen.
Nee...... Fann zit effe bij te komen met een bakkie koffie en een cocos macroonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
is Fann misschien toch flauwgevallen van alle toxische dampen?
Nee, joh....... ik weet wel wat ik wel en niet bij elkaar moet gooienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Die BAM! was eigenlijk van de ontploffing van het verstoppertje van Fann
Ik gooi soda twee of drie keer per jaar door mijn gootsteen en douche putje. Flauw vallen is voor watjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
is Fann misschien toch flauwgevallen van alle toxische dampen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 15-03-2014 21:08:38 ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
Ik mag hopen dat ze lekker warm zijn Verder geen commentaar
Ach hangt ook weer af wat er boven staat .. en hoe ..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet sexy genoeg zeker
iets wat met liefde is gemaakt draag je met liefdequote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
Ik mag hopen dat ze lekker warm zijn Verder geen commentaar
zo is dat!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
iets wat met liefde is gemaakt draag je met liefde
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je blijft een gewoon een lief dondersteentje ...
Daarmee wil ik al zeggen dat dat niet uitmaakt .. Dus met en zonder ..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]met of zonder sloffies?
Okéquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee wil ik al zeggen dat dat niet uitmaakt .. Dus met en zonder ..
Is goed Fann .. Lekker gezellig .. Leg ik nog een extra blokje hout op het haardvuurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Okéhou ik ze vanavond lekker aan
Wijntje erbij.. helemaal goed!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed Fann .. Lekker gezellig .. Leg ik nog een extra blokje hout op het haardvuur
Ja lekker gezellig op de bank..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wijntje erbij.. helemaal goed!![]()
Doe me ineens aan draakje denken trouwenszou ze al wakker zijn?
Nope... nog niet boven de dekens water gekomenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
Ja Draakje ? Heeft ze zich nog gemeld hier?
Lijkt me ook wel ..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nope... nog niet boven de dekens water gekomen![]()
6 liter schoonmaakazijn ging als een trein door de gootsteen, dus zal wel goed komen denk ik...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een lief dondersteentje ...
Jij ook al? Probeer je het ook eerst met schoonmaakazijn, wel een aantal liters, zodat die helequote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ..
Ik heb ook zo'n chronisch verstoppende gootsteen in de keuken ...
Eens kijk .. Heb al van alles geprobeerd en het komt elke keer weer terug ...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij ook al? Probeer je het ook eerst met schoonmaakazijn, wel een aantal liters, zodat die hele
leiding vol zit en dan minstens een nacht laten weken, 24 uur is beter, maar ja... ik weet niet
of dat gaat lukken...
Het heeft wel iets ondeugendsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik vin het een lief woord ''dondersteentje''
Eigenlijk moet je het een beetje bijhouden, maar dat vergeet ik ook altijd, pas als de boel verstoptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijk .. Heb al van alles geprobeerd en het komt elke keer weer terug ...
Heb
Ik heb volgens mij gewoon een rotte afvoer ...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het een beetje bijhouden, maar dat vergeet ik ook altijd, pas als de boel verstopt
is denk ik er weer aan, maar jah... zal wel weer goed komen, morgen zie ik het wel.
Tja, dan moet ie vervangen worden mopquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij gewppn een rotte afvoer ...
We zullen zien ...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, dan moet ie vervangen worden mop
Een poging tot?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:16 schreef chufi het volgende:
Ik ga morgen weer eens een poging wagen ..
Wat een gezeik, zo'n regelmatig verstopte afvoer. Gooi je er teveel troep door?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
ontstoppen van een hardnekkige keukengootsteen
Nee helemaal niet ... .. Integendeel ...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gezeik, zo'n regelmatig verstopte afvoer. Gooi je er teveel troep door?
Dan heb je misschien een rare kronkel, die vraagt om problemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee helemaal niet ... .. Integendeel ...
Ja zoiets vermoed ik inderdaad.. Ik denk dat ik een redesign ga doen ..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je misschien een rare kronkel, die vraagt om problemen.
De boel vervangen, bedoel je ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets vermoed ik inderdaad.. Ik denk dat ik een redesign ga doen ..
Ja ik zou het inderdaad anders doen als ik jou was, anders kom je nooit van die afvoerproblemen afquote:
Die kronkel hebben we allemaal ....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je misschien een rare kronkel, die vraagt om problemen.
Ben ik iig niet de enigstequote:Op zondag 16 maart 2014 10:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die kronkel hebben we allemaal ....
Ja inderdaad, raak die maar eens kwijtquote:Op zondag 16 maart 2014 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is op zich al een flinke kronkel...
Het kan inderdaad véél erger!quote:
hahaha .. Leuk dus zon beest .. Maar het blijven mooie beestjesquote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef sig000 het volgende:
Het stoft ook zo leuk wanneer je vol gas geeft met zo'n knol.
gewoonquote:Op zondag 16 maart 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
Iedereen zit nu op de Utopia SC ... Waarom geen idee ...
Ik geloof je ..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef sacha het volgende:
ik kijk nergens naar, ik lees gewoon mijn kranten en FOK ondertussen
Ok dan .. Ieder zn ding .quote:Op zondag 16 maart 2014 22:55 schreef Pavement het volgende:
Banaan, zeau lekker he. Gewoon in een keer dat ding weg vreten en een glas koude chocomel erachteraan gooien, zonder adem te halen in een dikke slok. Man man wat kan t leven toch mooi zijn
Avond inmiddelsquote:
Ik heb ook niet veel zin en alweer te veel gelunched ..... Misschien een soepie of zoquote:Op maandag 17 maart 2014 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb Witte Bonen soep met brood gegeten, uit de vriezer, want geen zin om te koken...
Zal wel een blikkie worden danquote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel zin en alweer te veel gelunched ..... Misschien een soepie of zo
Zakkie tegenwoordig ....quote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal wel een blikkie worden danblikkie soep bedoel ik...
Ah, ja, die heb je ook nog, die zijn nog wel te doen, voor noodgevallen...quote:
Wat is absurd bij jou?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:38 schreef Speedball het volgende:
Niks mee gemaakt heerlijk een dag gewoon normaal, morgen weer absurd
Ja is te hopen ..quote:Op maandag 17 maart 2014 18:38 schreef Speedball het volgende:
Niks mee gemaakt heerlijk een dag gewoon normaal, morgen weer absurd
Niet van die gedroogde shit zakkies .. Gewoon blik, maar dan in een zakquote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, ja, die heb je ook nog, die zijn nog wel te doen, voor noodgevallen...
Verder nog iets meegemaakt? Anders wordt het wel een saai gesprek hoor...
Ja, die ken ik... die bedoelde ik ook...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet van die gedroogde shit zakkies .. Gewoon blik, maar dan in een zak
Ga je me nu de les lerenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die ken ik... die bedoelde ik ook...
Als je een béétje je best doet, heb je redelijk verse groentesoep, zakkie van dat gedoogde zooi,
zakkie soepgroente erbij dan is het al iets meer te eten en ook in 10 minuutjes klaar, moet je
natuurlijk wel een zakkie soepgroente in huis halen, kan je ook in de vriezer leggen voor als je
het nodig hebt, is wel handig hoor...
Dit was les 1
Wat eet jij?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:49 schreef drakin het volgende:
Lekker idee een (groenten)soepje, ik ga ook wat maken bij het eten nu.
Ik heb nog een blik champignonsoep.quote:
Klink eh... weet ik niet eigenlijk, hopelijk lekker?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog een blik champignonsoep.
Rode kool waar ik salade van ga maken en ik denk wat kebab erbij bakken.
Ja, jij ook sinds kort toch... Je nieuwe bril al binnen?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een Smart TV?
Nee....nieuwe bril is nog niet binnen zou 2 tot 3 weken duren...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, jij ook sinds kort toch... Je nieuwe bril al binnen?
Rode kool was nog over van het weekend, dus het is meer restjesdag vandaag lijkt het zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Klink eh... weet ik niet eigenlijk, hopelijk lekker?
Wie is ''we''?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Rode kool was nog over van het weekend, dus het is meer restjesdag vandaag lijkt het zo.
We eten het gelukkig niet tegelijk op, dat lijkt me helemaal niet lekker.
Ik en mijn zoonquote:
20 jaartjes slechtsquote:Op maandag 17 maart 2014 18:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah!!! ik wist niet dat je een zoon had, hoe oud is hij?
Koken voor hem doe ik dan nog wel. En heel af en toe maakt hij wat eten klaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow....... dat al zo goed als volwassen toch? Hoef je hem in elk geval niet meer te voeren
Zijn was zal je ook wel doen neem ik aan toch? Mijn zus doet het nog steeds voor haar zoon vanquote:Op maandag 17 maart 2014 18:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Koken voor hem doe ik dan nog wel. En heel af en toe maakt hij wat eten klaar.
Ja leuk........ maar eh....... je wet het dus niet van die Smart TV, want je negeert mijn vraag gewoonquote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter doet 23 inmiddelsStraks weer ff bellen ...
Ja die doe ik ook nog, maar hij doet zelf de afwasquote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn was zal je ook wel doen neem ik aan toch? Mijn zus doet het nog steeds voor haar zoon van
30 jaar, hij woont vlakbij, heeft zelf een huis gekocht, maar komt iedere avond nog bij Pa en Ma
eten, en 1x per weer gaat ze zijn huis schoonmaken, ik heb gezegd dat ze gestoord is![]()
Maar jah.. die jongen is verwend tot op het boten zij vindt het eigenlijk wel fijn dat hij iedere
dag nog komt eten, dus tja.. zal wel goed zijn dan denk ik
Sorry ik heb geen idee FANN.. Ik gebruik de Fokken op mn TV optie nooit...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja leuk........ maar eh....... je wet het dus niet van die Smart TV, want je negeert mijn vraag gewoon![]()
Zeg dan gewoon, weet ik niet...
Dat is tenminste ''iets'' zelfs dat doet die van haar nietquote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die doe ik ook nog, maar hij doet zelf de afwas
Ah... oké..... jammer, geen hond die het weet, zal wel weer niet kunnenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen idee FANN.. Ik gebruik de Fokken op mn TV optie nooit...
Denk ook dat het per merk / toetsenbord zal verschillen...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké..... jammer, geen hond die het weet, zal wel weer niet kunnen
http://www.computerstore.(...)uVmr0CFerpwgodIIwA0gquote:Op maandag 17 maart 2014 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk ook dat het per merk / toetsenbord zal verschillen...
Waarom gebruik je het niet andersom. Ik heb zelf een terra byte HD hangen aan mijn pc. Een gedeelde map met mijn tv. Downloaden die handel en geen cd's branden of gedoe met heen en weer lopen/kopiëren met usb sticks. (met 3d lukt met dat niet ééns) Tv aan en je gaat gelijk naar je HDquote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké..... jammer, geen hond die het weet, zal wel weer niet kunnen
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het niet andersom. Ik heb zelf een terra byte HD hangen aan mijn pc. Een gedeelde map met mijn tv. Downloaden die handel en geen cd's branden of gedoe met heen en weer lopen/kopiëren met usb sticks. (met 3d lukt met dat niet ééns) Tv aan en je gaat gelijk naar je HD
Je kan alles afspelen
Internetten op de tv is niet handig
Je kunt ook een lekker licht laptoppie nemenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Dit is dus Chinees voor mij
Ik weet het, voor jou is het gesneden koek, maar ik kan de boel
redelijk bedienen en daarmee houdt het op, ik doe mijn best, ik leer er wel steeds iets bij, maar
de technische shit gaat volkomen langs mij heen... heb ik totaal geen feeling mee![]()
Internetten op Tv is ook niet écht handig, maar Fokken ging wel lekker omdat ik dan die laptop niet
op schoot heb, dat toetsenbordje weegt zo goed als niks, maar als je niks kan kopieeren en plakken
is het ook weer niks...
Ja, dit is best een zware, de volgende zal ik wel beter mee uitkijken, maar ik heb geen zak metquote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook een lekker licht laptoppie nemen
Een Terra byte HD? Iets wat en in de PC en in de TV tegelijk zit?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het niet andersom. Ik heb zelf een terra byte HD hangen aan mijn pc. Een gedeelde map met mijn tv. Downloaden die handel en geen cd's branden of gedoe met heen en weer lopen/kopiëren met usb sticks. (met 3d lukt met dat niet ééns) Tv aan en je gaat gelijk naar je HD
Je kan alles afspelen
Internetten op de tv is niet handig
Oké ik heb er ook alweer genoeg vanquote:Op maandag 17 maart 2014 19:42 schreef chufi het volgende:
Geen zin om nu over te beginnen Fann... Geen zak met geld.. Wanneer die zak er wel weer is dan zijn er weer andere modellen...
Ik heb hier in huis alles staan en gebruik max 2 tegelijk
Zolang het werkt tochquote:Op maandag 17 maart 2014 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké ik heb er ook alweer genoeg vanik zie het wel, laptop komt ook nog wel.
Yups.. maar ik moet er eigenlijk eentje met Led licht, daarom is die nieuwe TV er ook...quote:
Flikker die TV en laptop en andere apparaten-shit lekker uit het raam.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yups.. maar ik moet er eigenlijk eentje met Led licht, daarom is die nieuwe TV er ook...
Heeft iets met je weet wel te maken...
Het liefste doe ik dat ookquote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Flikker die TV en laptop en andere apparaten-shit lekker uit het raam.
Dat voordeel was me duidelijk....nu nog een nadeel noemen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het liefste doe ik dat ookmaar zonder laptop kan ik dan weer niet Fokken...
eh............ email is ook wel héél handig, en Googlequote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat voordeel was me duidelijk....nu nog een nadeel noemen.
Ik zit elk jaar zeker 3-4 maanden (en soms langer) bewust in een media-arme omgeving (geen i-net/TV) en dat zijn zeer heilzame maanden. Wat een rust en wat een back to life gevoel.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh............ email is ook wel héél handig, en Google
En waar zit je dan? Bovenop een berg ofzo?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit elk jaar zeker 3-4 maanden (en soms langer) bewust in een media-arme omgeving (geen i-net/TV) en dat zijn zeer heilzame maanden. Wat een rust en wat een back to life gevoel.
Heb je het nu over internetten?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
Ik doe het nog niet echt zonder, maar soms idd moet het gewoon wel kunnen .. En ik heb er steeds minder moeite mee.. Minder veeleisend .. Leeftijd ?
Ik ben niet zo van de hoogtes.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En waar zit je dan? Bovenop een berg ofzo?
Oké... ik zal niet verder vragenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de hoogtes.![]()
In een gehucht ergens langs de Donau.
Fritatensuppe.
Jij mag alles vragen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké... ik zal niet verder vragen![]()
Zit je me net te vertellen dat google zo handig is.....quote:Maar wat is Fritatensuppe?
Ja, ja, zie boven... ik was al aan het googelen geslagenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij mag alles vragen.
[..]
Zit je me net te vertellen dat google zo handig is.....
Eet het dan (bijna) elke dag als lunch.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme lijkt me nog best lekker ook
Is niet slecht als lunch!quote:Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eet het dan (bijna) elke dag als lunch.
Bij de plaatselijke Gaststube waar een oudere dame het zelf maakt.
Vaste tussenstop bij de lange wandeling die ik dagelijks maak.
Roken kan daar ook nog gewoon.
Een Hd extern op mijn PC. He 3d films SBS passen niet op een 16 gyg Die gaan daar de plus 20 overquote:Op maandag 17 maart 2014 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Een Terra byte HD? Iets wat en in de PC en in de TV tegelijk zit?
Ik heb geen smart-tv, maar wel 1(een 3D tv) waar ik dus een usb stick in doe omdat de harde schijf te groot is voor mijn tv (2T en 3T)
En waarom werken 3D films niet?
Ik denk dat dit nu te ver gaatquote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewoon alles op mn NAS en stream HD / 3D of whatever zonder problemen via WIFI naar PC/ TV /Laptop / tablet / phone
Ja ik zat al te twijfelen of dat qua nivo nog te behappen zou zijn... Binnenkort maar weer eens een upgrade doenquote:
Welk forum had je in gedachtequote:Op maandag 17 maart 2014 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zat al te twijfelen of dat qua nivo nog te behappen zou zijn... Binnenkort maar weer eens een upgrade doen
Shit, betrapt...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zit er iemand hier op Vintage kleding te googelen?
Er was een advertentie en ik zag deze...
Mooi! Maar daar ben ik ook niet lang genoeg voor, en geen hakken voor mij. Wil wel normaal kunnen lopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oe..... in het rood...
http://topvintage.nl/nl/v(...)g-trench-coat-in-red
Op zich een leuke jas ...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oe..... in het rood...
http://topvintage.nl/nl/v(...)g-trench-coat-in-red
Vroeger had ik nog wel een hakken aan, niet van die hele hoge hoor.. maar op kantoor droeg ik och best wel vaak rokken, jurkjes en zelfs mantelpakjesquote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi! Maar daar ben ik ook niet lang genoeg voor, en geen hakken voor mij. Wil wel normaal kunnen lopen.
Ik heb nog wel in een 2e hands winkeltje in Leer laatst van die rock & Roll jurkjes gezien, en petticoats.
Nee, ik zocht een veterkorset...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zocht je een leuk jurkje? Ik zag er wel een paar
Ik maar dat is een tijdje geleden.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zit er iemand hier op Vintage kleding te googelen?
Er was een advertentie en ik zag deze...
http://topvintage.nl/nl/v(...)ed&utm_source=criteo
Een Marlene Dietrich jasbest wel Cool, maar ben ik te klein voor, of ik moet hakken aan
en daar heb ik geen zin in. Kan ik niet op lopen..
Ik ken het plein, kwam ik regelmatig toen ik nog een ov-studentenkaart had.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vroeger had ik nog wel een hakken aan, niet van die hele hoge hoor.. maar op kantoor droeg ik och best wel vaak rokken, jurkjes en zelfs mantelpakjesmaar dat was een heel sjiek kantoor
![]()
Maar toen was er een keer een personeelsfeest en ik zocht een mooie jurk om effe leuk voor de dag
te komen enzo... Toen was ik toevallig op het Waterlooplein, ik weet niet of je die kent, in Amsterdam,
daar verkopen ze veel tweedehands kleding en toen zag ik een zwarte juk hangen, zelfde jurk als
Marlyn Monroe had in het wit, maar deze was zwart, dus ik passen in dat busje van die vent, paste
perfect en ik heb nog nooit zoveel complimentjes gekregen als die avond, en dat ding kostte
15 gulden
Best wel leuk om daar af en toe rond te lopen, al héél lang niet meer geweest trouwens...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken het plein, kwam ik regelmatig toen ik nog een ov-studentenkaart had.
Ik volgde de serie Downton Abbey. Tip Prachtige jurken. En nee ik denk niet dat googel me achtervolgdquote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dan zijn ze een beetje traag met die reclame's
Ik ook niet, ben tegenwoordig het liefst A'dam zsm weer uit. Ken er nu niet meer zoveel mensen als in die tijd en vind er echt geen bal meer aan.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best wel leuk om daar af en toe rond te lopen, al héél lang niet meer geweest trouwens...
Ik kocht dr als teener al mijn kleding.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Best wel leuk om daar af en toe rond te lopen, al héél lang niet meer geweest trouwens...
Nah... zal wel vaker op gegoogeld worden, soms komen er wel eens leuke reclame's langs...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volgde de serie Downton Abbey. Tip Prachtige jurken. En nee ik denk niet dat googel me achtervolgd
Ik kom alleen nog maar in het centrum als ik er echt iets te zoeken heb. Verder is het een grote toeristenopvang geworden helaas...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben tegenwoordig het liefst A'dam zsm weer uit. Ken er nu niet meer zoveel mensen als in die tijd en vind er echt geen bal meer aan.
Je kent mij toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben tegenwoordig het liefst A'dam zsm weer uit. Ken er nu niet meer zoveel mensen als in die tijd en vind er echt geen bal meer aan.
Soms kom je o sweet uit de hoek.. Ik werkt daar .. Paar jaar geleden ... Niet als marktkoopman natuurlijk ,, Maar god Fann had ff gebeld .. Had ik je gelijk kunnen vertellen dat het een top jurkje wasquote:Op maandag 17 maart 2014 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vroeger had ik nog wel een hakken aan, niet van die hele hoge hoor.. maar op kantoor droeg ik och best wel vaak rokken, jurkjes en zelfs mantelpakjesmaar dat was een heel sjiek kantoor
![]()
Maar toen was er een keer een personeelsfeest en ik zocht een mooie jurk om effe leuk voor de dag
te komen enzo... Toen was ik toevallig op het Waterlooplein, ik weet niet of je die kent, in Amsterdam,
daar verkopen ze veel tweedehands kleding en toen zag ik een zwarte juk hangen, zelfde jurk als
Marlyn Monroe had in het wit, maar deze was zwart, dus ik passen in dat busje van die vent, paste
perfect en ik heb nog nooit zoveel complimentjes gekregen als die avond, en dat ding kostte
15 gulden
Ik ga er as zaterdag eventjes de toerist uithangenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog maar in het centrum als ik er echt iets te zoeken heb. Verder is het een grote toeristenopvang geworden helaas...
Lekker de hele dag in de coffeeshop hangen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga er as zaterdag eventjes de toerist uithangen
Nee ik ken je niet, maar dat verandert natuurlijk bij de eerstvolgende meetquote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kent mij toch?Oh nee... toch niet
een héél klein beetje maar...
Toch zou ik niet zo snel weg willen uit Amsterdam, maar ik woon niet in het Centrum dus ik heb geenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog maar in het centrum als ik er echt iets te zoeken heb. Verder is het een grote toeristenopvang geworden helaas...
Met een paar vrienden naar het museumquote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker de hele dag in de coffeeshop hangen?
Rijks?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Met een paar vrienden naar het museum
Ook buiten het centrum trekt het me niet, liever een kleine stad voor mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch zou ik niet zo snel weg willen uit Amsterdam, maar ik woon niet in het Centrum dus ik heb geen
last van die drukte...
Ik heb nog filmkaartjes tot eind van de maand .. (4 stuks)quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga er as zaterdag eventjes de toerist uithangen
Sinds je daar geen bier meer mag drinken en in een glazen hok zit te roken zijn die leuke schaakpartijen verleden tijd.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker de hele dag in de coffeeshop hangen?
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms kom je o sweet uit de hoek.. Ik werkt daar .. Paar jaar geleden ... Niet als marktkoopman natuurlijk ,, Maar god Fann had ff gebeld .. Had ik je gelijk kunnen vertellen dat het een top jurkje was
Als die er ooit komtquote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik ken je niet, maar dat verandert natuurlijk bij de eerstvolgende meet
Welke film?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog filmkaartjes tot eind van de maand .. (4 stuks)
Mn werk was om de hoek daar zal ik maar zeggen en toen verhuisde het naar Den Haag en had ik er geen zin meer in ...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]als wat werkte je daar dan?
Ik heb helaas geen foto van de jurk, ik zat al te neuzen, was écht een mooi ding, maar na 1x dragen hing ik hem aan een haakje aan de kast deur en toen hing mijn kat erin
Ah... ik dacht even dat je óp de markt werkte, misschien als patatboer ofzoquote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn werk was om de hoek daar zal ik maar zeggen en toen verhuisde het naar Den Haag en had ik er geen zin meer in ...
Tafelvoetballen bij de Happy Family in de Rustenburgerstraat.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef Speedball het volgende:
[..]
Sinds je daar geen bier meer mag drinken en in een glazen hok zit te roken zijn die leuke schaakpartijen verleden tijd.
[ afbeelding ]Stoned schaken
Dat is toch die gozer die peter r de vries een schop onder zijn hol had gegeven ?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tafelvoetballen bij de Happy Family in de Rustenburgerstraat.
Of spontaan met 3 bussen naar de Efteling vertrekken.
Steve Brown was een goede gozer...
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja. dat is toch geen film, dat is een bioscoop, ik vond het al raar
Al geweest, maar nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rijks?
Dat is gruwelijk mooi geworden.
Kost dan ook een paar centen en tijd...
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben nog kort geleden in Pathe de Munt geweest met Fok!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dom bedoel jequote:Op maandag 17 maart 2014 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je opmerkingen zijn soms zo onbedoeld grappig...
Ah, The Mummy returns....quote:Op maandag 17 maart 2014 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Al geweest, maar nee.
Ik ga naar het Allard Pierson
nah... ik weet wel dat het een bioscoop is, maar ik vroeg WELKE film, dus toen dacht ik misschien isquote:Op maandag 17 maart 2014 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je opmerkingen zijn soms zo onbedoeld grappig...
Das de enig coffeeshop waar ik ooit iets gekocht heb.. EN dat ging was niet voor mezelf, maar voor me toenmalige aanstaande , mij tegenwoordige ex Naar Spanje .. gewoon met de Kerstpost meequote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tafelvoetballen bij de Happy Family in de Rustenburgerstraat.
Of spontaan met 3 bussen naar de Efteling vertrekken.
Steve Brown was een goede gozer...
Naïef danquote:Op maandag 17 maart 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
Misschien wat naïef, maar dat vind ik juist wel grappig...
Nietusquote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vroeg WELKE film, niet WAAR, dus zo dom was het niet
Ik heb mijn hele vakantiegeld er daar in 3 weken doorheen gerookt en toen vond ik welletjes. Heb daarna nog wel plantjes geteeld, maar voor de fun.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Das de enig coffeeshop waar ik ooit iets gekocht heb.. EN dat ging was niet voor mezelf, maar voor me toenmalige aanstaande , mij tegenwoordige ex Naar Spanje .. gewoon met de Kerstpost meeIn wat folie en plastic etc ..
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeker wel... lees maar terug
Wat draait er voor film dan???????????? kelerequote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
Kaartjes dus voor Pathe theater t/m 31 deze maand ... Iemand?
Geen dus, zijn algemeen bruikbare kaarten...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ja, tis al goedWELKE film heb je kaartjes voor? dat was de vraag
Ik denk 4 kaartjes vrij te kiezen welke filmquote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor Pathe je kan kiezen............................................quote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele vakantiegeld er daar in 3 weken doorheen gerookt en toen vond ik welletjes. Heb daarna nog wel plantjes geteeld, maar voor de fun.
Zelf heb ik dat spul nooit meer gerookt...
Ah.................... oké dat wist ik niet ........quote:Op maandag 17 maart 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen dus, zijn algemeen bruikbare kaarten...
Ik maak wel een paintquote:Op maandag 17 maart 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen dus, zijn algemeen bruikbare kaarten...
Ja, nu snap ik het, dat wist ik dus niet....................quote:Op maandag 17 maart 2014 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor Pathe je kan kiezen............................................
Plus de snackbar leegkopen wegens vreetkicks...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef Speedball het volgende:
[..]vakantie geld op blowen, erg herkenbaar
Bijna alle bioscopen zijn van Pathe. Ik ga slapenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.................... oké dat wist ik niet ........
werkt dat altijd zo daar? Ik geloof niet dat ik daar ooit ben geweest
Ik woonde toen in een van de weinige ongeregistreerde kraakpanden van de stad in de Van Ostadestraatquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele vakantiegeld er daar in 3 weken doorheen gerookt en toen vond ik welletjes. Heb daarna nog wel plantjes geteeld, maar voor de fun.
Zelf heb ik dat spul nooit meer gerookt...
Behalve de bioscoop hier, anders had ik ook een Pathe abo gehadquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna alle bioscopen zijn van Pathe. Ik ga slapen
Welterustenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk, vond blowen altijd een stuk fijner dan echt dronken worden. Je bent gewoon fris de volgende dag, je hebt geen dingen gedaan waar je later van denk wtf etc.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plus de snackbar leegkopen wegens vreetkicks...
Niet met een boze smiley gaan slapen muisquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk al, waar ken ik je van...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde toen in een van de weinige ongeregistreerde kraakpanden van de stad in de Van Ostadestraat
Soms Fannquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
laat maar... ik heb hem eindelijk door
Nee, bij mij werkt dat niet zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:54 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heerlijk, vond blowen altijd een stuk fijner dan echt dronken worden. Je bent gewoon fris de volgende dag, je hebt geen dingen gedaan waar je later van denk wtf etc.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk al, waar ken ik je van...![]()
Ik woonde toen in de Bijlmer, in Kruitberg. De El Al flat later...
Mijn broer ernaast in Groeneveen, precies zo'n hoek als waar dat vliegtuig in terecht kwam.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook Soury is wel eens grappig, bedoeld of niet...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lach niet........ ik kom niet zo vaak van mijn zolderkamer...
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde toen in een van de weinige ongeregistreerde kraakpanden van de stad in de Van Ostadestraat
Ten tijde van de Bijlmer ramp woonde ik in Uilenstede..quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, zelf die is wel eens grappigquote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook Soury is wel eens grappig, bedoeld of niet...
Ik in Klievering of was het Klieverink weet ik niet eens meerquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ten tijde van de Bijlmer ramp woonde ik in Uilenstede..
In die befaamde hoek hadden we onze collectieve jongerenruimte, omdat niemand er wilde wonen wegens de rare ruimtes, taps toelopend.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn broer ernaast in Groeneveen, precies zo'n hoek als waar dat vliegtuig in terecht kwam.
Zelfs diequote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ja, zelf die is wel eens grappig
Lekker gezellig allemaal .. Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]Daar kwam ik ook vaak met die OV studentenkaart.
quote:
In Amstelveen dus...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ten tijde van de Bijlmer ramp woonde ik in Uilenstede..
Ik denk tussen '91 en '93quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker gezellig allemaal .. Wanneer was dat dan?
Ja jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja, zelfs jij... dat was goed bedoeld hoor...
niet weer gaan ruzie makenheb ik geen zin meer in...
Klieverink.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik in Klievering of was het Klieverink weet ik niet eens meerlang geleden was dat alweer...
Iedereen schrok zich te pletter, ik was een week lang in shock volgens mijquote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In die befaamde hoek hadden we onze collectieve jongerenruimte, omdat niemand er wilde wonen wegens de rare ruimtes, taps toelopend.
10 Jaar later klapte die Boeing er in.
Ben me te pletter geschrokken toen, had daar voorheen vrienden wonen.
Gelukkig waren die inmiddels al verhuisd...
Ik ook, mijn eigen enigste grote broerquote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In die befaamde hoek hadden we onze collectieve jongerenruimte, omdat niemand er wilde wonen wegens de rare ruimtes, taps toelopend.
10 Jaar later klapte die Boeing er in.
Ben me te pletter geschrokken toen, had daar voorheen vrienden wonen.
Gelukkig waren die inmiddels al verhuisd...
Ah,,, ja Klieverink dus..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klieverink.
Tussen Kouwenoord en de metrobaan in...
ow? Wij stellen geen vragenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef drakin het volgende:
ik ga trouwens maar eens slapen, heb het weekend iets te weinig daarvan gekregen.
Richard?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook, mijn eigen enigste grote broer![]()
Maar gelukkig was hij net naar de Pijp verhuisd, kon hij elke dag de pijp uit...
Welterusten Fannquote:Op maandag 17 maart 2014 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow? Wij stellen geen vragen![]()
Welterusten
Nee, hij is er gelukkig nog, maar woont nu Via Spanje/Oostenrijk/Canada en Portugal in Duitslandquote:
Jij woonde daar tijdens de ramp?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah,,, ja Klieverink dus..
Ik dacht eerst dat de metro ontspoorde, want ik hoorde een ratelend geluid ofzo en toen een
enorme klap en daarna een hoop geschreeuw beneden, dus gelijk het balkon op, allemaal
zwarte rook...
was een puinhoop...
Wat zo´n vliegtuig al niet kan doenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Welterusten Fann
[..]
Nee, hij is er gelukkig nog, maar woont nu Via Spanje/Oostenrijk/Canada en Portugal in Duitsland
Maakt ons wel nieuwsgierig ..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow? Wij stellen geen vragen![]()
Welterusten
Huh?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
Fann en Soury..
Ik hou me er buiten maar het gaat weer nergens over, mocht het enige issues geven ..
OK, kende in die hoek een Richard die een zus had.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Welterusten Fann
[..]
Nee, hij is er gelukkig nog, maar woont nu Via Spanje/Oostenrijk/Canada en Portugal in Duitsland
Gooi jij nog even olie op het vuur dat net gedoofd is...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
Fann en Soury..
Ik hou me er buiten maar het gaat weer nergens over, mocht het enige issues geven ..
OK soms hebben jullie wel eens van die acties die echt nergens om gaan en dan kies jij meestal het hazenpad en kom je na 4 weken weer terugquote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huh?
Volgens mij is er niks aan de hand hoor Chuf
Dat had ik dan weer net gemist..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gooi jij nog even olie op het vuur dat net gedoofd is...
Yep, ik woon de daar... hele flat liep leeg, tja allemaal kijken natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij woonde daar tijdens de ramp?
Ik reed op de A1 ter hoogte van Muiden en zag ineens een vuurbal.
Debiel gezicht...
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
OK soms hebben jullie wel eens van die acties die echt nergens om gaan en dan kies jij meestal het hazenpad en kom je na 4 weken weer terug
Ik was er de dag erna bij het ABN-Amro kantoor .. Het stonk er echt wel apart .. Dat is wat ik me er van herinner..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yep, ik woon de daar... hele flat liep leeg, tja allemaal kijken natuurlijk![]()
Dat grasveldje daarvoor liepen allemaal mensen in paniek naar andere mensen te zoeken en
sommige liepen echt huilend te roepen, maar was net of ik naar een film keek, heel raar...
je zag ook die brandsporen van dat vliegtuig daar in het gras, en er lagen hier en daar stukjes
van dat vliegtuig, ik had nog een soort van deurknop in mijn handen, volgens mij was dat
zo'n knop van de WC deur, maar weet ik niet zeker, ik liet hem ook weer meteen vallen
en toen begonnen er mensen ineens te roepen dat het gas nog niet was afgesloten en dat iedereen
naar achteren moest en toen zijn we naar huis gegaan.
Het was de hele week eng stil daar... Toen ik boodschappen ging doen in dat winkelcentrumquote:Op maandag 17 maart 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er de dag erna bij het ABN-MAro kantoor .. Het stonk er echt wel apart .. Dat is wat ik me er van herinner..
Ja dat zal best.. Op het moment dt het gebeurde zat ik in de trein .. en kwam obgeveer net aan op CSquote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het was de hele week eng stil daar... Toen ik boodschappen ging doen in dat winkelcentrum
Kraaiennest was het een heel raar sfeertje, kan niet precies uitleggen, maar was gewoon allemaal
heel onwerkelijk, leek wel of iedereen een beetje in shock was daar..
Iedereen weet nog waar hij was of wat hij deed op dat moment, tenminste... de mensen die daar woonde zéker wel denk ikquote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zal best.. Op het moment dt het gebeurde zat ik in de trein .. en kwam obgeveer net aan op CS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |