hmmmmmm, als het dan wel lukt zou wel mooi zijn.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:44 schreef Dimens het volgende:
Zo'n SmartTV is zo smart niet. Leuk dat het kan, maar verder niet te gebruiken.
Ook mijn idee, handig dat ik mn films kan streamen en daar jou ik het meestal bij .. Internet met mn kut kleine toetsenbordje op de achterkant van mn AB ...quote:Op zondag 16 maart 2014 13:44 schreef Dimens het volgende:
Zo'n SmartTV is zo smart niet. Leuk dat het kan, maar verder niet te gebruiken.
Neeeeeeeeeeee, ik heb er zo'n toetsenbord bijquote:Op maandag 17 maart 2014 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook mijn idee, handig dat ik mn films kan streamen en daar jou ik het meestal bij .. Internet met mn kut kleine toetsenbordje op de achterkant van mn AB ...
Ik zal maar niet vragen wat als merl op je AB staat...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een zwartenee wacht effe effe van dichtbij bekijken
ik heb mijn bril niet op
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat als merl op je AB staat...
ah..... wat raar...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een Philips en op mn AB staat Logitech vandaar
Ja, dat kan hiermee ook, maar ik weet alleen niet hoequote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee kan ik dan weer alles aansturen en heb maar 1 AB nodig..
Tegenwoordig met de meeste Smart AB's idd .. Maar de Logitech kan met echt een hoop aparaten overweg..quote:Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat kan hiermee ook, maar ik weet alleen niet hoemaar het kán wel ..
Nah... ik hou het er maar op dat ik wél kan Fokken, maar geen you toep of ander linkje neer kan zetten,quote:Op maandag 17 maart 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig met de meeste Smart AB's idd .. Maar de Logitech kan met echt een hoop aparaten overweg..
Wie weet komt er nog iemand met een voor jou gepaste oplossing.. Ik kan je niet helpen... Ctrl C Ctrl V geprobeerd?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik hou het er maar op dat ik wél kan Fokken, maar geen you toep of ander linkje neer kan zetten,
daar laat ik het dan maar bij...
Nah.. ik zit nu op mijn laptop, maar als ik weer op mijn Smart TV zit dan zal ik dat even testen..quote:Op maandag 17 maart 2014 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet komt er nog iemand met een voor jou gepaste oplossing.. Ik kan je niet helpen... Ctrl C Ctrl V geprobeerd?
Ow............ nou dan wordt het een andere laptop dusquote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Dimens het volgende:
Copy pasten zal ook niet werken. Dat kent de televisie simpelweg niet. Net als 50% van de andere toetsen op een toetsenbord of in sommige applicaties het gehele toetsenbord niet. Dat is (geweest) bij de Youtube App van Samsung. Ook wanneer gebruik gemaakt wordt van het originele Samsung toetsenbord.
Is wel zo handig ja. Je moet wel heel wanhopig zijn om op een televisie te gaan FOK!ken.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow............ nou dan wordt het een andere laptop dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |