quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef sacha het volgende:
http://nl.wikihow.com/Een-gootsteen-ontstoppen
heb je een huurhuis?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Je krijgt een tientje van Kingstown Fann.
[ afbeelding ]
Dankjewel Deisyy Dibi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Je krijgt een tientje van Kingstown Fann.
[ afbeelding ]
Geef je rek.nr. maar....heb je het eerste gedeelte van je vermogen binnen om die gootsteenontstop-meneer/mevrouw te regelen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zag het
hou ik dan wel tegoed... ik ga eerst de afwas doen ... in de badkamer
dan
koffie zetten, en dan even bedenken wat ik aan die gootsteen ga doen
Wees gerust, deze zijn niet meer te krijgen en bestaan alleen nog in je hoofdquote:
En binnen een halve minuut bedacht, ik vind hem zelf ook wel leukquote:
Een man een man, een woord een woordquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef je rek.nr. maar....heb je het eerste gedeelte van je vermogen binnen om die gootsteenontstop-meneer/mevrouw te regelen.
Ik heb nog een sigarendoos waar een zooi van dat oude papiergeld in zit, maar als FANN liever een Euro-tientje heeft, dan kan dat natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees gerust, deze zijn niet meer te krijgen en bestaan alleen nog in je hoofd![]()
quote:Dibi?
quote:
Daarom wilde je zeker niet dat ik ging overstappen naar het vrouwenkamp?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord
Als er oooooooooooooit een Meet komt mag je me trakteren op een biertjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef je rek.nr. maar....heb je het eerste gedeelte van je vermogen binnen om die gootsteenontstop-meneer/mevrouw te regelen.
Nee...... Fann zit effe bij te komen met een bakkie koffie en een cocos macroonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
is Fann misschien toch flauwgevallen van alle toxische dampen?
Nee, joh....... ik weet wel wat ik wel en niet bij elkaar moet gooienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Die BAM! was eigenlijk van de ontploffing van het verstoppertje van Fann
Ik gooi soda twee of drie keer per jaar door mijn gootsteen en douche putje. Flauw vallen is voor watjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:44 schreef sacha het volgende:
is Fann misschien toch flauwgevallen van alle toxische dampen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 15-03-2014 21:08:38 ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
Ik mag hopen dat ze lekker warm zijn Verder geen commentaar
Ach hangt ook weer af wat er boven staat .. en hoe ..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet sexy genoeg zeker
iets wat met liefde is gemaakt draag je met liefdequote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
Ik mag hopen dat ze lekker warm zijn Verder geen commentaar
zo is dat!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
iets wat met liefde is gemaakt draag je met liefde
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je blijft een gewoon een lief dondersteentje ...
Daarmee wil ik al zeggen dat dat niet uitmaakt .. Dus met en zonder ..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]met of zonder sloffies?
Okéquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee wil ik al zeggen dat dat niet uitmaakt .. Dus met en zonder ..
Is goed Fann .. Lekker gezellig .. Leg ik nog een extra blokje hout op het haardvuurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Okéhou ik ze vanavond lekker aan
Wijntje erbij.. helemaal goed!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed Fann .. Lekker gezellig .. Leg ik nog een extra blokje hout op het haardvuur
Ja lekker gezellig op de bank..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wijntje erbij.. helemaal goed!![]()
Doe me ineens aan draakje denken trouwenszou ze al wakker zijn?
Nope... nog niet boven de dekens water gekomenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
Ja Draakje ? Heeft ze zich nog gemeld hier?
Lijkt me ook wel ..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nope... nog niet boven de dekens water gekomen![]()
6 liter schoonmaakazijn ging als een trein door de gootsteen, dus zal wel goed komen denk ik...
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een lief dondersteentje ...
Jij ook al? Probeer je het ook eerst met schoonmaakazijn, wel een aantal liters, zodat die helequote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ..
Ik heb ook zo'n chronisch verstoppende gootsteen in de keuken ...
Eens kijk .. Heb al van alles geprobeerd en het komt elke keer weer terug ...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij ook al? Probeer je het ook eerst met schoonmaakazijn, wel een aantal liters, zodat die hele
leiding vol zit en dan minstens een nacht laten weken, 24 uur is beter, maar ja... ik weet niet
of dat gaat lukken...
Het heeft wel iets ondeugendsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik vin het een lief woord ''dondersteentje''
Eigenlijk moet je het een beetje bijhouden, maar dat vergeet ik ook altijd, pas als de boel verstoptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijk .. Heb al van alles geprobeerd en het komt elke keer weer terug ...
Heb
Ik heb volgens mij gewoon een rotte afvoer ...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het een beetje bijhouden, maar dat vergeet ik ook altijd, pas als de boel verstopt
is denk ik er weer aan, maar jah... zal wel weer goed komen, morgen zie ik het wel.
Tja, dan moet ie vervangen worden mopquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij gewppn een rotte afvoer ...
We zullen zien ...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, dan moet ie vervangen worden mop
Een poging tot?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:16 schreef chufi het volgende:
Ik ga morgen weer eens een poging wagen ..
Wat een gezeik, zo'n regelmatig verstopte afvoer. Gooi je er teveel troep door?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
ontstoppen van een hardnekkige keukengootsteen
Nee helemaal niet ... .. Integendeel ...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gezeik, zo'n regelmatig verstopte afvoer. Gooi je er teveel troep door?
Dan heb je misschien een rare kronkel, die vraagt om problemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee helemaal niet ... .. Integendeel ...
Ja zoiets vermoed ik inderdaad.. Ik denk dat ik een redesign ga doen ..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je misschien een rare kronkel, die vraagt om problemen.
De boel vervangen, bedoel je ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets vermoed ik inderdaad.. Ik denk dat ik een redesign ga doen ..
Ja ik zou het inderdaad anders doen als ik jou was, anders kom je nooit van die afvoerproblemen afquote:
Die kronkel hebben we allemaal ....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je misschien een rare kronkel, die vraagt om problemen.
Ben ik iig niet de enigstequote:Op zondag 16 maart 2014 10:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die kronkel hebben we allemaal ....
Ja inderdaad, raak die maar eens kwijtquote:Op zondag 16 maart 2014 12:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat is op zich al een flinke kronkel...
Het kan inderdaad véél erger!quote:
hahaha .. Leuk dus zon beest .. Maar het blijven mooie beestjesquote:Op zondag 16 maart 2014 21:12 schreef sig000 het volgende:
Het stoft ook zo leuk wanneer je vol gas geeft met zo'n knol.
gewoonquote:Op zondag 16 maart 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
Iedereen zit nu op de Utopia SC ... Waarom geen idee ...
Ik geloof je ..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef sacha het volgende:
ik kijk nergens naar, ik lees gewoon mijn kranten en FOK ondertussen
Ok dan .. Ieder zn ding .quote:Op zondag 16 maart 2014 22:55 schreef Pavement het volgende:
Banaan, zeau lekker he. Gewoon in een keer dat ding weg vreten en een glas koude chocomel erachteraan gooien, zonder adem te halen in een dikke slok. Man man wat kan t leven toch mooi zijn
Avond inmiddelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |