Precies. Maar nu is het echt pas bij de poort van: je, we komen niet. Dat slaat echt nergens op. TENMINSTE.... Ik zet even mijn Alu-hoedje op.... Misschien heeft achter dit in scene gezet dat die mensen zouden komen en belt een stagiair dat ze niet mogen komen....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Had de mensen dan wel gebeld o.i.d. dat ze niet mogen komen. Waarschijnlijk ligt er een soort zwarte lijst ofzo
Ik ook, samen met Billy zijn het de twee meest irritante kutwijven uit utopiaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:50 schreef goldenoldie het volgende:
tjonge tjonge wat ben ik die Lot toch beu!!!
Ze heeft ineens alle tijdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef DutchAdventurer het volgende:
Soep is prima als voorgerecht, maar wanneer begint ze met pannenkoeken bakken?
Met touw kun je heel veel dingen doen hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze aansporen tot zelfmoord of dat toejuichen vind je wel oké?
Bij het nagerecht: Krep Suzat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef DutchAdventurer het volgende:
Soep is prima als voorgerecht, maar wanneer begint ze met pannenkoeken bakken?
dat was ook heel serieusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze aansporen tot zelfmoord of dat toejuichen vind je wel oké?
Met name omdat ze bijna nooit mee-eet met de groep als ze zelf gekookt heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef Copycat het volgende:
Even erbij zitten is imo wat anders dan mee-eten.
Vastbinden, in de mondstoppen, negers mee slaan, oude mannen mee bedreigen, dreigen jezelf op te hangen maar veel te egoistisch zijn om dat te doen, touwtrekken, vanas de mond snoeren....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met touw kun je heel veel dingen doen hoor.
Het was van meet af aan duidelijk dat ze niks mochten krijgen zonder een tegenprestatie te leveren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef notturna het volgende:
Nou ja de "geen" regels zijn weer ff duidelijk voor de bewoners en de eters.
En ook nog even 2 schilderijen van Joey mee om de kas te spekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat dacht je van dat dat dat 'voedsel' tot je nemen, dapper v hobby heur
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
De meneer vindt het eetbaar.
Of die eters omhoog takelen om te laten zien dat al dat licht toch echt geen buitenlicht is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vastbinden, in de mondstoppen, negers mee slaan, oude mannen mee bedreigen, dreigen jezelf op te hangen maar veel te egoistisch zijn om dat te doen, touwtrekken, vanas de mond snoeren....
uhm ok.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En ook nog even 2 schilderijen van Joey mee om de kas te spekken.
heks niet in beeld?? watskebeurt??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef schizolientje het volgende:
andrea maar weg gegaan? Er werd haar al meteen gezegd dat ze gezellig aan het praten waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |