binnenkort hoor je mrdicatiom time (zoals uit obe flew over the utopianest) ipv accuwissel ding dongquote:
En hoorde ik iemand zeggen dat ie geen goedkoop bier gaat drinken als er Amstel isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef dat eerder al. Wat hebben ze gisteren dan gedronken? Er waren maar 2 kratten Amstel en goeiekope wijn.
En Jimmy!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naast de zwarte krap de suzat en zwart stokbrood.
ja, en haar broodje werd ook nog gesmeerd door die meneer, ik weet niet of het zwart brood wasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Zit Vanas nou mee te eten met d'r gasten?
Ze is er zelf bij en het is één groot focking toneelstuk, allemaal voor de kijkcijfers ....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft ook weer niet. Ergens vind ik het toch ook wel heel triest wat ze zichzelf aandoet.
Ze voorkomen wellicht wel gezeik hierdoor, er stonden hier al caps van die meneer die die shag toen toestopte en Paul werd er ook over naar de ZK geroepen, toen ie terug kwam hoorde je hem smoezen "kijk es wat ik toegestopt kreeg"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef notturna het volgende:
Wat een strakke actie. Geen eters meer vanavond alleen deze pannenkoekenvretende gekken.
Daar gaan de inkomsten.
Ik ben voor de hasjhond en gezien zijn piemel kan hij meteen Billy ff dekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef snetje het volgende:
Nu het andere smokkelwaar nog spotten!!![]()
[ afbeelding ]
Dat doet ze altijd. Vanassa denkt namelijk nooit aan zichzelf.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Zit Vanas nou mee te eten met d'r gasten?
Echt balen. En een keuken met eters.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Jibba het volgende:
Oh nu gaat ze het gesprek in de kas weer overnemen.
Vind je? Ik vind dat soort mensen juist de boel verpesten. Met het toestoppen van rookwaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het nogal bullshit. Dat soort mensen houden het net levendig/in leven/kijken.
DAAR ben ik het helemaal mee eens... Maar ik vind het een beetje bullshit dat je mensen dan wegstuurt, terwijl het toch al een tijdje bekend is dat ze komen en al eerder geweest zijn. Dan is het aan de poort wegsturen gewoon laag en zwak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze verdienen veel te makkelijk geld. De mensen worden al opgelicht met die prijzen die ze vragen. Ga ze lekker nog sponseren met sigaretten. Dan ben je niet goed wijs(Sorry Hobby, niets persoonlijk)
net als Vanessa, die denkt dat ze fantastisch kooktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
[..]
Gebrek aan zelfinzicht, heet zoiets.
en wat dacht je van dat dat dat 'voedsel' tot je nemen, dapper v hobby heurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze verdienen veel te makkelijk geld. De mensen worden al opgelicht met die prijzen die ze vragen. Ga ze lekker nog sponseren met sigaretten. Dan ben je niet goed wijs(Sorry Hobby, niets persoonlijk)
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
binnenkort hoor je mrdicatiom time (zoals uit obe flew over the utopianest) ipv accuwissel ding dong
Dat moet, anders is het geen huiskameretentje en dan wordt het een echt restaurant waar veel regels voor zijn. Dus ze is verplicht om er bij te zitten, al is het maar evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |