Ja, dus die zal ook wel op de zwarte lijst komen te staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Tonny (Hobby) heeft gister ook sigaretten aan Vanes gegeven toch?
Er stonden er 2 doe dezelfde kleuren hadden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Is dat dezelfde van dat schilderij vanmiddag?
Vaste klanten mogen dat hè?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ooooow, zouden ze diegene pas aan de poort herkend hebben dan, anders hadden ze het wel even aan Vanessa kunnen zeggen toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Tayu het volgende:
LOL! De volgende eters mogen niet naar binnen van achteren. Stonden aan de poort, maar kregen geen toegang. Want ze hadden de vorige keer sigaretten meegenomen (en dit keer ws ook). Vanassa was er wel aan toe, zei ze.
Nee hoor, dat zet ze gewoon met die halfgare kipfilets in de pan in de kast.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach gooi maar weg, kost geen drol.
en waar kwamen die sigaren vandaan die Paul had op een gegeven momentquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was denk die man die Paul die shag in zn zak stopte dan.
%#%#$#$ kappen ze dan mooie gesprek in de kas af voor die trol!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Tirannia het volgende:
Even kijken... 18:40. 18 is even. Ja. klopt, Andrea wil weer naar huis. Gewoon 20 minuten wachten tot 19:00, dan is het uur weer oneven, en is alles weer top.
Ik vind het nogal bullshit. Dat soort mensen houden het net levendig/in leven/kijken. Dadelijk mag Martend niet binnen omdat hij wel eens een kritische noot heeft... waar stopt het?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Het mag nou eenmaal niet. Ik vind het geweldig. Hahahahaha
ben je nou helemaal gek geworden? Derde avondmaaltijd voor de bewoners!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach gooi maar weg, kost geen drol.
Ik bedoel die man met dat kindquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef D-B het volgende:
[..]
Er stonden er 2 doe dezelfde kleuren hadden.
Echt, terwijl het zo'n interessant gesprek is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef dolcefarniente het volgende:
Ik zit naar Nicoline en Rienk te luisteren... Komt dat jankorgel weer in beeld!
ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ook aan joey.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef DutchAdventurer het volgende:
Dus er was een dubbele boeking en er wordt nu eten bereid voor de verkeerde gasten?
Oh ja dat deed ze onderlaatst ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zet ze gewoon met die halfgare kipfilets in de pan in de kast.
Naast de zwarte krap de suzat en zwart stokbrood.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Copycat het volgende:
Ja, dus die zal ook wel op de zwarte lijst komen te staan.
Zou Huub nou echt niet begrijpen dat het nieuwtje van een jankende en liegende Dree er nou onderhand wel af is?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef jovencita01 het volgende:
terug naar de kas aub ipv die dramaqueeen!
Nou nou, dat hoeft ook weer niet. Ergens vind ik het toch ook wel heel triest wat ze zichzelf aandoet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
Dr. Dre d'r hele leven is verwoest. Ze heeft er geen zin meer in. Geef haar een touw.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef Baconbus het volgende:
Dr. Dre : Ik doe schijnbaar iets verkeerd, ik weet het niet ..
![]()
Gebrek aan zelfinzicht, heet zoiets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef Baconbus het volgende:
Dr. Dre : Ik doe schijnbaar iets verkeerd, ik weet het niet ..
![]()
Ik schreef dat eerder al. Wat hebben ze gisteren dan gedronken? Er waren maar 2 kratten Amstel en goeiekope wijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef GekkePoes het volgende:
Bier achter slot en grendel bij Vanas
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Zit Vanas nou mee te eten met d'r gasten?
Medelijden hebben met dat soort leugenaars, dat is pas triest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft ook weer niet. Ergens vind ik het toch ook wel heel triest wat ze zichzelf aandoet.
volgens mij iemand andersquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik bedoel die man met dat kind
Die hadden ze dan eigenlijk gisteravond op de vrijmibo al niet meer naar moeten laten want ze had eerder toen ze kwam eten al peuken lopen delen.quote:
Gelukkig hebben ze bij Talpa een stagiaire in dienst die dagelijks met tape merkjes mag afplakkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef GekkePoes het volgende:
Bier achter slot en grendel bij Vanas
[ afbeelding ]
Volgens mij is die zweefteef op weg naar de kasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Jibba het volgende:
Nou, terug naar de kas maar weer want dat snotterende zweefwijf trek ik echt niet meer.
Nu weer janken met uithalen.![]()
Doet ze altijd, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Zit Vanas nou mee te eten met d'r gasten?
Even nog over jouw eerdere verhaal...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze hadden niet aanbetaald. Dus ook dat is nog altijd geen regel.
Ze verdienen veel te makkelijk geld. De mensen worden al opgelicht met die prijzen die ze vragen. Ga ze lekker nog sponseren met sigaretten. Dan ben je niet goed wijsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal bullshit. Dat soort mensen houden het net levendig/in leven/kijken. Dadelijk mag Martend niet binnen omdat hij wel eens een kritische noot heeft... waar stopt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |