ze zakken er doorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef GekkePoes het volgende:
Wat lopen ze toch steeds met die bedden te kloten
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Maar die gasten krijgen dus soep, aardappels, kip, pannenkoeken, toetje, bier, wijn... alles, voor de prijs van een pannenkoek
Ruud had toch een magische toverdrank in een Fanta-fles?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef dat eerder al. Wat hebben ze gisteren dan gedronken? Er waren maar 2 kratten Amstel en goeiekope wijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef Jibba het volgende:
Zien jullie dan niet dat Dré huilt.
Ze zit echt te wachten tot iemand vraagt wat er met haar is.
Ze zit ook te vertellen dat ze dinsdag Surinaams gaat koken voor tafeltje dekjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja, en haar broodje werd ook nog gesmeerd door die meneer, ik weet niet of het zwart brood was
nee ze is door iedereen al uitgekakt!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Jibba het volgende:
Oh nu gaat ze het gesprek in de kas weer overnemen.
Ze aansporen tot zelfmoord of dat toejuichen vind je wel oké?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Medelijden hebben met dat soort leugenaars, dat is pas triest.
dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DAAR ben ik het helemaal mee eens... Maar ik vind het een beetje bullshit dat je mensen dan wegstuurt, terwijl het toch al een tijdje bekend is dat ze komen en al eerder geweest zijn. Dan is het aan de poort wegsturen gewoon laag en zwak.
Ik heb in dit verhaal geen mening gegeven over Andrea. Ik heb een mening gegeven over Anton.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Even nog over jouw eerdere verhaal...
Stel dat Anton haar mishandelde, ze zit nu in utopia, kan hem helemaal afbranden, zelfs toen ie er zelf bij was want jonge knullen genoeg om haar heen die haar zullen beschermen mocht ie uithalen.
Bovendien beveiliging, nu had ze de kans om hem te confronteren en ze deed het niet.
Ook niet nu hij weer weg is en ze alle vrijhied heeft om te praten, ze weet dondersgoed dat ze beschermd wordt, ook na utopia, John de Mol zal daar zeker voor zorgen.
Ook komen er geen verhalen uit haar verleden naar voren van mensen die hun kennen en blauwe plekken hebben gezien of zoiets, helemaal niks.
Zelfs haar eigen zus keert zich tegen haar ipv te steunen
NU had ze de kans om haar belager aan te pakken binnen die veilige hekken, maar niks hoor, daarom: mevrouw liegt dat het gedrukt staat.
En ik kijk met plezier hoe ze nu verstrikt raakt in haar eigen leugens, want geloof maar dat ze nu ook de laatste kans op terugkeer naar Anton verspeeld heeft![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaandacht, aaandacht, aaaandacht wil ik!!!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Jibba het volgende:
Nou, terug naar de kas maar weer want dat snotterende zweefwijf trek ik echt niet meer.
Nu weer janken met uithalen.![]()
Even erbij zitten is imo wat anders dan mee-eten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef doodmoe het volgende:
Dat moet, anders is het geen huiskameretentje en dan wordt het een echt restaurant waar veel regels voor zijn. Dus ze is verplicht om er bij te zitten, al is het maar even
Nou ja de "geen" regels zijn weer ff duidelijk voor de bewoners en de eters.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze voorkomen wellicht wel gezeik hierdoor, er stonden hier al caps van die meneer die die shag toen toestopte en Paul werd er ook over naar de ZK geroepen, toen ie terug kwam hoorde je hem smoezen "kijk es wat ik toegestopt kreeg"
Wie weet wat er nog meer in dat pakje gezeten kan hadden qua drugs.
Lot vertelde dat zwarte kralendame (die klein kind heeft) thuis gezeik had gekregen omdat ze elke keer als de dame langs was geweest geblowed hadden.
Ja, dat wel. Had de mensen dan wel gebeld o.i.d. dat ze niet mogen komen. Waarschijnlijk ligt er een soort zwarte lijst ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DAAR ben ik het helemaal mee eens... Maar ik vind het een beetje bullshit dat je mensen dan wegstuurt, terwijl het toch al een tijdje bekend is dat ze komen en al eerder geweest zijn. Dan is het aan de poort wegsturen gewoon laag en zwak.
mr martini are with us?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |