Koekje van eigen deeg he VS?twitter:NOS twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 23:14:02NAVO-site plat na DDoS-aanval http://t.co/smly8eCX7T reageer retweet
quote:New York Times: Russian troops seize gas plant beyond Crimean border, Ukraine says
Scores of Russian troops landed by helicopter and seized a gas plant just beyond the regional border of Crimea on Saturday, the Ukrainian government said. The action was Russia’s most provocative since its forces took over Crimea two weeks ago....
Zuchtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef vigen98 het volgende:
NAVO site platKoekje van eigen deeg he VS?twitter:NOS twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 23:14:02NAVO-site plat na DDoS-aanval http://t.co/smly8eCX7T reageer retweet
Wanneer kom je weer in VBL, ouwe reus?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zucht, die domme verheerlijk van die dictator Rusland, omdat Amerika op wat computers meekijkt
.
Wellicht wanneer MH370 weer is gevonden die reeks slokt veel tijd opquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer in VBL, ouwe reus?
Bastion is best mogelijk, heb elk systeem dat de Russen in gebruik hebben ( SAM, SSM en Anti-Ship Missile systems ) opgezocht maar niets gezien dat volledig overeen kwam. En betwijfel dat ze in het geheim nog iets nieuws ontwikkeld hebben, dus moet het toch één ervan zijn. 'k Stop ermee want het begint op m'n zenuwen te werken, zit al te vloeken op google dat me stinger raketten, helicopters, een medische scanner en en de vloot van Darth Vader als resultaten geeft...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Is het geen bastion systeem? S-300 kan ook... in ieder geval iets wat gelinkt is, veel commandowagens en zo op die trein...
Heel Kherson is in handen van de Russen?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:14 schreef DeParo het volgende:
Cherson nu ook in handen van de Russen, of een deel, gevaarlijke boel daar.
[ afbeelding ]
Dat is toch wel iets meer dan de Krim inmiddels.
Voorlopig alleen een dorp.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Heel Kherson is in handen van de Russen?
Bron?
Putin..quote:Op zondag 16 maart 2014 00:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voorlopig alleen een dorp.
http://www.kyivpost.com/c(...)ght-back-339509.html
Ergens in het zuiden van dit oblast dus.
Ja, maar erg veel wijkt het niet af al valt het onder een andere provincie.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:14 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een verbreding van het conflict natuurlijk, Rusland weet ook dat dat niet bij de Krim hoort, het mag duidelijk zijn dat Putin een confrontatie probeert te forceren.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:30 schreef poemojn het volgende:
[..]
Ja, maar erg veel wijkt het niet af al valt het onder een andere provincie.
Het schijnt te gaan om de gasinstallagies bij Strilkove. Op dit kaartje bij de pijl rechtsboven.
[ afbeelding ]
Door zijn voorzichtigheid kan hij gewoon meer dan enkel en alleen de Krim innemen, en dat zonder dat er serieus internationale reacties komen.quote:
gevlogen, ut helikopters gesprongen met parachutesquote:Op zondag 16 maart 2014 00:30 schreef meth1745 het volgende:
Dat is zo'n 70 km van de Krim? Zijn ze daar binnengevaren, gedropt, of naartoe gereden?
Ow, wacht, Strilkove, Khersons'ka oblast, dat is rechts van de Krim, niet links, zo een heel smal stukje land.
Dat valt nog te bezien, voorlopig heeft hij nog niets bereikt, als het echt heet gaat worden dan zullen we zien of Putin stand kan en ook zal willen houden.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Door zijn voorzichtigheid kan hij gewoon meer dan enkel en alleen de Krim innemen, en dat zonder dat er serieus internationale reacties komen.
Dat vindt ik een "" waard. Hij speelt het spelletje formidabel.
Rusland/Putin zal altijd stand houden, het is namelijk Oekraïne tegen Rusland.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien, voorlopig heeft hij nog niets bereikt, als het echt heet gaat worden dan zullen we zien of Putin stand kan en ook zal willen houden.
Dat betwijfel ik ten zeerste mocht dit conflict uit de hand lopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Rusland/Putin zal altijd stand houden, het is namelijk Oekraïne tegen Rusland.
Andere landen gaan zich sowieso niet militair bemoeien.
Dat is het punt nu net, er gaat niets uit de hand lopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste mocht dit conflict uit de hand lopen.
Het zou mij niet verbazen als de Dnjepr de grens tussen Ukraine en Rusland gaat worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:14 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is het punt nu net, er gaat niets uit de hand lopen.
Ik verwacht toch dat veel landen dat gaan proberen te voorkomen.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als de Dnjepr de grens tussen Ukraine en Rusland gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |