abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:58:03 #251
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_139898052
Ik heb wel een tijdje gehad dat jongste alles nogal zwart inzag: "Vandaag was een vreselijke dag, want we hadden geen zwemles en we aten witte kool", zoiets. Het was kennelijk een fase waarin hij moest leren de vervelende dingen van zich af te zetten.
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 11:50:05 #252
5428 crew  miss_sly
pi_139899550
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 14:37 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze zich volgend jaar meer op dr gemak voelt. Dan zit ze in de in groep twee samen met eerstejaars. Nu is ze één van de jongsten (combinatieklas).
Dat is het enige waar S volgens mij moeite mee heeft: dat ze een van de jongsten is. Ze is ook nog eens de kleinste, geloof ik. Dat vindt ze maar niets. Ze trekt echter veel meer naar de kindjes die al 5-6 zijn en naar groep drie gaan, dus ik hoop dat ze volgend jaar die kindjes niet te veel gaat missen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_139900824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is het enige waar S volgens mij moeite mee heeft: dat ze een van de jongsten is. Ze is ook nog eens de kleinste, geloof ik. Dat vindt ze maar niets. Ze trekt echter veel meer naar de kindjes die al 5-6 zijn en naar groep drie gaan, dus ik hoop dat ze volgend jaar die kindjes niet te veel gaat missen.
O God ja. De vriendinnen van L zijn ook al vijf of zes. Die gaan volgend jaar natuurlijk weg.

Wat lief dat Senna jullie voorleest! L verzint tegenwoordig zelf liedjes waarvan de laatste woorden van zinnen echt rijmen. Gister had ze iets van:
soms heb je het koud
dat je bibbert en verbouwt
In de gang dan ben je stout

:D
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 12:45:02 #254
5428 crew  miss_sly
pi_139901819
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:22 schreef -Spring het volgende:

[..]

O God ja. De vriendinnen van L zijn ook al vijf of zes. Die gaan volgend jaar natuurlijk weg.

Wat lief dat Senna jullie voorleest! L verzint tegenwoordig zelf liedjes waarvan de laatste woorden van zinnen echt rijmen. Gister had ze iets van:
soms heb je het koud
dat je bibbert en verbouwt
In de gang dan ben je stout

:D
Dat zingen is zo leuk he. Bij S is het leven een musical, ze zingt de hele dag door, ook haar rollenspellen met poppetjes worden grotendeels gezongen :D

Ze leest inderdaad voor, en echt, boekjes voor eind groep drie. Ze is echt niet bij te houden met dat lezen. Ze leest letterlijk alles wat ze tegenkomt, desnoods op z'n kop, als ze de letters maar kan verslinden. Wel heel bekend, zo was ik ook, alleen niet al met 4,5 :D
pi_139902177
:W

Nichtje wordt 7 en schoonzus zei dat ze graag boeken/knutsels graag wil.

Maar wat zijn leuke knutsel dingen voor een 7 jarige?? of welke boeken moet ik kopen?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator dinsdag 13 mei 2014 @ 13:01:15 #256
5428 crew  miss_sly
pi_139902528
Lastig, is ook erg afhankelijk van het kind, denk ik.
Iets met kralen? Of strijkkralen? Of bij de speelgoedwinkel kijken bij die verschillende dozen met knutselmogelijkheden. Of gewoon een pakket met allerlei knutselspullen: papier, lijm, scharen, stickers?
Boeken is ook erg afhankelijk van wat ze graag leest, denk ik.
pi_139902672
Ja aan een pakket samen stellen dacht ik ook...toen ik verder vroeg zei schoonzus "glitters en roze is altijd goed"
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_139904534
misschien dat hippe nieuwe gedoetje met die elastiekjes? loom heet dat geloof ik
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_139904558
Hier hebben ze zo'n hype met van die armbandjes? Ik weet alleen niet hoe het heet..
pi_139904574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:53 schreef appelsap het volgende:
Hier hebben ze zo'n hype met van die armbandjes? Ik weet alleen niet hoe het heet..
gmta!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_139904584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:53 schreef simmu het volgende:

[..]

gmta!
Loom dus ja! Dat bedoelde ik. :P
pi_139904866
:D leuk! even googelen!
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:20:11 #263
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_139960877
Iemand hier mss bekend met kleine doorzichtige blaasjes op de tong?
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:47:45 #264
100412 mefke79
komt goed!
pi_139962323
Heb ik zelf wel eens gehad. Geen idee wat het is en het ging tot nu toe altijd vanzelf weg.
De jongens hadden afgelopen week wrs handmondvoetziekte. Lastig vast te stellen zonder blaasjes maar hun nichtje kreeg wel blaasjes op haar voeten terwijl de jongens alleen pijn in hun mond hadden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:39:49 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139975622
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Iemand hier mss bekend met kleine doorzichtige blaasjes op de tong?
Aften misschien?
  donderdag 15 mei 2014 @ 16:33:46 #266
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_139987295
Ja is het geen mond&klauwzeer, wilde ik al zeggen. Daarmee bedoelde ik dus de mensenvariant (heet dat inderdaad handvoetmond ziekte?). Maar daarvoor moeten er geloof ik ook blaasjes op de handen/armen of voeten zijn.
in de haak.
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:18:33 #267
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_139996062
idd, geen blaasjes op handen en/of voeten. Ook geen koorts. Ben vandaag bij de huisarts geweest, die gooide t op een allergie. Maar, sinds vanavond heeft zijn broertje t ook....
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:20:12 #268
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_139996147
Be, ik dacht dat aften rood van kleur zijn?Dit zijn echt met vocht gevulde blaasjes, ze lijken iets in te drogen en dan wittig te verkleuren. Er ontstaan ook nog steeds nieuwe....
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:21:02 #269
100412 mefke79
komt goed!
pi_139996192
Mkz :7 voor mensen verloopt zelden met alle symptomen volgens het boekje begreep ik. Hier was het echt alleen pijn in de mond en peuter ook aan zijn voet. Er was niets te zien.
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:21:35 #270
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_139996220
Ook koorts, mefke?
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:28:03 #271
100412 mefke79
komt goed!
pi_139996568
Nichtje wel, die van mij denk ik niet. Ik heb niet gemeten iig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 mei 2014 @ 17:21:04 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140172718
ik ben trots op mijn kleuter O+ ik gaf hem zijn fiets, en hij heeft er sinds zijn verjaardag niet meer opgezeten (geen weer voor, geen zin (want gevallen op z'n verjaardag) en veel weg). Meneer stapt op en rijd er zo mee weg _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpje is aan het uploaden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 mei 2014 @ 17:57:15 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140173826
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 20 mei 2014 @ 19:01:31 #274
11682 Moonah
Jolie femme
pi_140175696
Hoera voor Jan! Fijn dat hij het nu zo snel heeft geleerd. Het zadel mag onderhand al weer omhoog...!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 mei 2014 @ 19:18:36 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140176607
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Moonah het volgende:
Hoera voor Jan! Fijn dat hij het nu zo snel heeft geleerd. Het zadel mag onderhand al weer omhoog...!
ja, hij heeft een flinke groeispurt gehad, toen hij hem net had, paste hij er nog niet goed op, en nu issie zomaar ineens een cm of drie langer lijkt wel

dinsdag 20 mei 2014 @ 19:48:58 #276
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_140178207
Wat goed van Jan djmo!!

Chris heeft eindelijk een nieuwe ondertand.. Nu alleen nog even de melktand inleveren die ervoor zit. Die nieuwe tand is anderhalf keer zo groot. Dus die is er zo uit geduwd..
Dan is het wisselen echt begonnen.
pi_140180754
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef DJMO het volgende:
ik ben trots op mijn kleuter O+ ik gaf hem zijn fiets, en hij heeft er sinds zijn verjaardag niet meer opgezeten (geen weer voor, geen zin (want gevallen op z'n verjaardag) en veel weg). Meneer stapt op en rijd er zo mee weg _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpje is aan het uploaden
Hij fietst als een pro! :D Goed hoor.
pi_140184876
Wat goed van Jan DJMo!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_140204632
DJMO, wat goed :D.

DF, aan het wisselen, hier zit alles nog zo vast als een huis :D.
Fake it till you make it...
pi_140205031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:43 schreef Nijna het volgende:
DJMO, wat goed :D.

DF, aan het wisselen, hier zit alles nog zo vast als een huis :D.
Hier vorige week ook niks te zien..
:P
pi_140205306
Onze tandarts zegt steeds: ik denk dat het nog even duurt hoor...
Blijkbaar krijgen ze eerst nog een stel kiezen achterin en tegen die tijd gaan ze ook ongeveer wisselen. Nou die kiezen zijn nog niet in zicht, dus het zou maar zo nog een tijdje kunnen duren (ik vind het niet erg, brrr wiebeltanden :{ ) ;)
Fake it till you make it...
pi_140206072
Zouden jullie me kunnen helpen met een klein onderzoekje? Ik ben Industrieel Ontwerper in opleiding en ben bezig met een opdracht van een grote speler op het gebied van domotica (puur educatief hoor, krijg er geen cent voor :{ ). Nu ben ik bezig om een product te ontwikkelen die er voor moet zorgen dat mensen korter gaan douchen. Dat bespaart een hoop water en gas. Juist met kinderen valt misschien nog een hoop te besparen, vandaar dat ik hier kom met mijn enquête.

Ik heb een aantal manieren bedacht om dit te bewerkstelligen en in deze enquête vraag ik wat jullie er van vinden.

Klik hier om naar de enquête te gaan.

Het is volledig anoniem. Ik vraag alleen naar gezinsgrootte aan persoonlijke informatie. Het is een Google Forms enquête.

Alvast hartelijk bedankt! :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 21 mei 2014 @ 16:29:37 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140208435
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef Bakko het volgende:
Zouden jullie me kunnen helpen met een klein onderzoekje? Ik ben Industrieel Ontwerper in opleiding en ben bezig met een opdracht van een grote speler op het gebied van domotica (puur educatief hoor, krijg er geen cent voor :{ ). Nu ben ik bezig om een product te ontwikkelen die er voor moet zorgen dat mensen korter gaan douchen. Dat bespaart een hoop water en gas. Juist met kinderen valt misschien nog een hoop te besparen, vandaar dat ik hier kom met mijn enquête.

Ik heb een aantal manieren bedacht om dit te bewerkstelligen en in deze enquête vraag ik wat jullie er van vinden.

Klik hier om naar de enquête te gaan.

Het is volledig anoniem. Ik vraag alleen naar gezinsgrootte aan persoonlijke informatie. Het is een Google Forms enquête.

Alvast hartelijk bedankt! :)
ben normaal niet zo van de enquêtes, maar ik heb hem ingevuld voor je.

pi_141148668
Wat is het stil hier...
Ik ben nog een tijdje in het peutertopic blijven hangen, maar ik begin bij Lars nu toch echt tegen dingen aan te lopen die bij de kleuterfase horen ben ik bang.

Hoe krijg je het een kleuter uitgelegd dat leugentjes als "Dat heb ik niet gedaan!", "Dat ging vanzelf!", "Ik was het niet!" eigenlijk veel vervelender zijn dan het wapenfeit waar het om draaide? Ik word er zelf heel kriegel van als hij meteen bij alles roept dat het vanzelf ging, dat hij het niet was etc, terwijl je erbij stond en het hebt zien gebeuren... Is dit nu ook een fase? Of verwacht ik al teveel van hem?
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 11:40:15 #285
5428 crew  miss_sly
pi_141194149
Ik herhaal altijd maar dat ik graag wil dat ze de waarheid vertelt, ook als het iets is waarvan ze denkt dat ik het niet leuk zal vinden. Dat ik het vervelender vind als ze niet eerlijk is, dan wanneer ze iets opbiecht wat ze eigenlijk niet had mogen doen.

Verder geef ik haar ook het vertrouwen dat ik haar geloof, ook al weet ik soms dat het niet klopt. Want als ik telkens tegen haar zeg dat ik er van uitga dat ze eerlijk is, en ik blijf vervolgens iedere keer alles dubbel vragen (weet je het zeker? ben je eerlijk? heb je dit echt niet gedaan?) dan bouwen we ook geen vertrouwen op.

Het gaat steeds beter, moet ik zeggen.
pi_141194254
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik herhaal altijd maar dat ik graag wil dat ze de waarheid vertelt, ook als het iets is waarvan ze denkt dat ik het niet leuk zal vinden. Dat ik het vervelender vind als ze niet eerlijk is, dan wanneer ze iets opbiecht wat ze eigenlijk niet had mogen doen.

Verder geef ik haar ook het vertrouwen dat ik haar geloof, ook al weet ik soms dat het niet klopt. Want als ik telkens tegen haar zeg dat ik er van uitga dat ze eerlijk is, en ik blijf vervolgens iedere keer alles dubbel vragen (weet je het zeker? ben je eerlijk? heb je dit echt niet gedaan?) dan bouwen we ook geen vertrouwen op.

Het gaat steeds beter, moet ik zeggen.
Dat eerste deed ik al, maar blijkbaar moet ik een iets langere adem hebben ;) En op dat tweede stuk heb je ook wel een punt. Daar moet ik misschien eens iets beter op letten, thx! :*
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 11:49:26 #287
5428 crew  miss_sly
pi_141194423
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:43 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat eerste deed ik al, maar blijkbaar moet ik een iets langere adem hebben ;) En op dat tweede stuk heb je ook wel een punt. Daar moet ik misschien eens iets beter op letten, thx! :*
S wordt bijna 5 he, dus een langere adem is wellicht wel handig ;) Of mijnes is traag, dat kan ook :+

Dat tweede vind ik ook wel eens moeilijk, hoor, maar ja, zo kan ze wel leren dat ze vertrouwen krijgt van ons. En hoe ze zich voelt als zij weet dat dat vertrouwen van ons niet terecht is.
pi_141195972
Ik vind dat ook lastig hoor Shandaly, maar ik merk wel dat sinds ik Minke inderdaad het vertrouwen geef (ook als ze bijvoorbeeld aangeeft echt neit te hoeven plassen) het een stuk beter gaat. Nu is de eerste reactie meestal "Ik deed het toch niet express????!!!" :+ Uhm, nou ja... er wordt in elk geval niet meer over gelogen. En vaak zit er ook meteen een "sorry mama" inclusief verontschuldigende blik bij. Tis wel een schatje.
pi_141196305
Shandaly dat soort leugentjes horen er op die leeftijd wel bij. Voor jonge kinderen is het soms lastig om oorzaak-gevolg te zien of er is bijvoorbeeld angst voor straf of boosheid. En het kan ook lastig zijn voor een kleuter om in te zien wanneer iets liegen is.
Ik probeer altijd uit te leggen wat ik als liegen/jokken zie en leg oorzaak/gevolg uit.
Zo heeft mijn zoon in de kleuterklas wel eens dingen 'gepikt' uit de klas omdat hij dat zo mooi vond. Hij zag daar de ernst niet van in. Aan mijn reactie kon hij wel merken dat hij iets verkeerds gedaan had en dus loog hij erover door te zeggen dat het al in zijn tas zat.
En daarnaast benadruk ik dat er geen straf staat op de waarheid spreken en dat ik niet boos word.
Nu hij wat ouder is (7) werkt dat laatste erg goed. Hij krijgt van mij de kans om de waarheid te zeggen zonder dat er vervelende consequenties zijn maar als hij blijft liegen en ik kom erachter dan weet hij dat ik wel boos kan worden.
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 14:39:46 #290
5428 crew  miss_sly
pi_141200090
Ik probeer ook wel mijn reactie op wat dan ook inderdaad rustig te houden. Ik kan wel willen dat ze eerlijk is, maar als ik heel heftig reageer, zal dat geen goede invloed hebben :D

En inderdaad, Lijn, ook al heb je ernstige twijfels over het waarheidsgehalte, toch maar aannemen dat het klopt. Steeds vaker is het ook waar, en steeds vaker komt ze er toch op terug als iets niet waar was :D
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:58:01 #291
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_141200646
Nou ja, dat blijft dus een wankel punt is mijn ervaring. :@ of ik ben hardleers. Dat sluit ik ook niet uit.
Over het algemeen heb ik een zeer open relatie met mijn jongens. Ze vertellen eigenlijk alles. Ik werk er dan ook al jaren aan om niet kwaad te worden als ze me iets opbiechten. Waarheid is 1. De consequenties zijn 2. Een boze moeder maakt het niet beter of makkelijker.
Maar ja, de 'vergrijpen' raken me nu wel sneller. :') zoals een oh, ja wiskundeproefwerk morgen. :X omdat je geen zin had om te leren maar je toch moet vertellen waarom je dan toch het eerste uur naar school gaat als je het zevende pas die toets engels hebt. }:|
Boh. Want ze zelf op hun gezicht laten gaan is soms echt moeilijk. Als de consequenties groter worden. En soms denk ik ook dat die biechten er ook zijn omdat ze bemoeienis en verplichtingen door ons gesteld wel op prijs stellen. Al zullen ze dat niet toegeven.

Dit is natuurlijk wel ver af van de kleuterleugens. Waarvan ik eigenlijk denk dat ze oorzaak-gevolg nog helemaal niet snappen. Dus feitelijk liegen ze dan niet. Lange adem dus idd.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 15:03:05 #292
5428 crew  miss_sly
pi_141200826
O ja, buuf, dat lijkt me inderdaad erg lastig. De vergrijpen en consequenties zijn nu natuurlijk nog erg onschuldig over het algemeen. En eigen verantwoordelijkheid en op hun gezicht laten gaan kan daar veel gemakkelijker bij dan bij grote dingen van grote kinderen.
pi_141201234
Ik lees soms al mee en reageer inderdaad hetzelfde en lijkt effect te hebben. Hier heeft het vooral nog met gedrag naar zijn broertje te maken (duwen, slaan, afpakken e.d). En ik zeg ook liever de waarheid dan liegen.

en zo stond ik laatst in de keuken en kyan ging huilen dus ik vroeg geinstreseerd wat er aan de hand was want ik haf het niet gezien. En kyan is rond vijf uur vaak moe en huilt sneller. Zegt Yaro "oh ik deed dat hoor ik duwde een autotje in zijn gezicht" :o
toch maar even uitgelegd dat dat niet de bedoeling is. Maar vroeger zou het zeker een ik deed niks reactie zijn geweest.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:43:56 #294
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_141202345
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:03 schreef miss_sly het volgende:
O ja, buuf, dat lijkt me inderdaad erg lastig. De vergrijpen en consequenties zijn nu natuurlijk nog erg onschuldig over het algemeen. En eigen verantwoordelijkheid en op hun gezicht laten gaan kan daar veel gemakkelijker bij dan bij grote dingen van grote kinderen.
al hebben ze natuurlijk, veel meer dan kleuters, een eigen leven waar ik helemaal geen deel van ben. Ik ken een paar van hun docenten maar spreek ze nauwelijks (gelukkig) en ik weet dus ook van veel dingen niets. En zo hoort dat ook.
Leuk is wel om te zien hoe mijn oudste twee op dezelfde school nu sámen een apart leven hebben. En hoe ze er ook naar uitkijken dat kleine broer volgend jaar (augustus 2015 :o) ook erbij komt. Dat verbloemen ze door te zeggen dat ze hem heu-le-maal in elkaar slaan :') wat dan tevens waarschijnlijk het laatste jaar is dat oudste thuis woont. :X :X schooljaar 2015-2016 is nu al enerverend.

Maar goed, leugentjes. Daar ging het over. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 15:49:20 #295
5428 crew  miss_sly
pi_141202538
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

al hebben ze natuurlijk, veel meer dan kleuters, een eigen leven waar ik helemaal geen deel van ben. Ik ken een paar van hun docenten maar spreek ze nauwelijks (gelukkig) en ik weet dus ook van veel dingen niets. En zo hoort dat ook.
Leuk is wel om te zien hoe mijn oudste twee op dezelfde school nu sámen een apart leven hebben. En hoe ze er ook naar uitkijken dat kleine broer volgend jaar (augustus 2015 :o) ook erbij komt. Dat verbloemen ze door te zeggen dat ze hem heu-le-maal in elkaar slaan :') wat dan tevens waarschijnlijk het laatste jaar is dat oudste thuis woont. :X :X schooljaar 2015-2016 is nu al enerverend.

Maar goed, leugentjes. Daar ging het over. :D
Jee, buuf, het klinkt zo groot en zo ver weg, maar ook zo leuk, zulke grote jongens O+
Wel goed dat je de docenten niet zo vreselijk goed kent; ik las laatst een stuk dat veel ouders tegenwoordig erg veel moeite hadden met loslaten en dat er zelfs ouders waren die graag een tienminutengesprek wilden met de leerkracht van hun kinderen...op de universiteit :X

Maar er gaat er al een uitvliegen bijna? Ongelofelijk!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:56:29 #296
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_141202762
Ja, nog twee jaar. En dat klinkt ver maar als het net zo snel gaat als de afgelopen jaren (en dat gaat het) dan is het zomaar *poef* voorbij.
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 16:00:15 #297
5428 crew  miss_sly
pi_141202909
O ja, dat vond ik dit eerste schooljaar al, en ik heb het idee dat de tijd alleen maar sneller gaat. Jeumig, een studerende zoon over 2 jaar :o O+
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:01:19 #298
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_141202950
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jee, buuf, het klinkt zo groot en zo ver weg, maar ook zo leuk, zulke grote jongens O+
Wel goed dat je de docenten niet zo vreselijk goed kent; ik las laatst een stuk dat veel ouders tegenwoordig erg veel moeite hadden met loslaten en dat er zelfs ouders waren die graag een tienminutengesprek wilden met de leerkracht van hun kinderen...op de universiteit :X

Maar er gaat er al een uitvliegen bijna? Ongelofelijk!
Ik zat net met oudste een test (CITO-achtig, zeg maar) van haar te analyseren en we kwamen erop uit dat haar schrijven achteruit is gegaan dit jaar, en dat we dat zowel in die test als in haar schoolresultaten zien. Dus ik zei "ik zal Ms Berry (die over twee dagen naar Laos verhuist, dus het moet wel snel) even mailen". Waarop oudste zegt "nee is ok mam, dat doe ik wel"O+ Oh ja.... loslaten :)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:01:40 #299
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_141202960
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:00 schreef miss_sly het volgende:
O ja, dat vond ik dit eerste schooljaar al, en ik heb het idee dat de tijd alleen maar sneller gaat. Jeumig, een studerende zoon over 2 jaar :o O+
Ja, dan is ze écht oud :P
  Moderator dinsdag 17 juni 2014 @ 16:09:08 #300
5428 crew  miss_sly
pi_141203211
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:01 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ja, dan is ze écht oud :P
Kan ik dat ook omdraaien en dat ik dus nog heeeel lang niet écht oud zal zijn? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')