Dat is het enige waar S volgens mij moeite mee heeft: dat ze een van de jongsten is. Ze is ook nog eens de kleinste, geloof ik. Dat vindt ze maar niets. Ze trekt echter veel meer naar de kindjes die al 5-6 zijn en naar groep drie gaan, dus ik hoop dat ze volgend jaar die kindjes niet te veel gaat missen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze zich volgend jaar meer op dr gemak voelt. Dan zit ze in de in groep twee samen met eerstejaars. Nu is ze één van de jongsten (combinatieklas).
O God ja. De vriendinnen van L zijn ook al vijf of zes. Die gaan volgend jaar natuurlijk weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is het enige waar S volgens mij moeite mee heeft: dat ze een van de jongsten is. Ze is ook nog eens de kleinste, geloof ik. Dat vindt ze maar niets. Ze trekt echter veel meer naar de kindjes die al 5-6 zijn en naar groep drie gaan, dus ik hoop dat ze volgend jaar die kindjes niet te veel gaat missen.
Dat zingen is zo leuk he. Bij S is het leven een musical, ze zingt de hele dag door, ook haar rollenspellen met poppetjes worden grotendeels gezongenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
O God ja. De vriendinnen van L zijn ook al vijf of zes. Die gaan volgend jaar natuurlijk weg.
Wat lief dat Senna jullie voorleest! L verzint tegenwoordig zelf liedjes waarvan de laatste woorden van zinnen echt rijmen. Gister had ze iets van:
soms heb je het koud
dat je bibbert en verbouwt
In de gang dan ben je stout
gmta!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:53 schreef appelsap het volgende:
Hier hebben ze zo'n hype met van die armbandjes? Ik weet alleen niet hoe het heet..
Aften misschien?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Iemand hier mss bekend met kleine doorzichtige blaasjes op de tong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje is aan het uploadenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ja, hij heeft een flinke groeispurt gehad, toen hij hem net had, paste hij er nog niet goed op, en nu issie zomaar ineens een cm of drie langer lijkt welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Moonah het volgende:
Hoera voor Jan! Fijn dat hij het nu zo snel heeft geleerd. Het zadel mag onderhand al weer omhoog...!
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:21 schreef DJMO het volgende:
ik ben trots op mijn kleuterik gaf hem zijn fiets, en hij heeft er sinds zijn verjaardag niet meer opgezeten (geen weer voor, geen zin (want gevallen op z'n verjaardag) en veel weg). Meneer stapt op en rijd er zo mee weg
Hij fietst als een pro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje is aan het uploadenGoed hoor.
Hier vorige week ook niks te zien..quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:43 schreef Nijna het volgende:
DJMO, wat goed.
DF, aan het wisselen, hier zit alles nog zo vast als een huis.
ben normaal niet zo van de enquêtes, maar ik heb hem ingevuld voor je.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef Bakko het volgende:
Zouden jullie me kunnen helpen met een klein onderzoekje? Ik ben Industrieel Ontwerper in opleiding en ben bezig met een opdracht van een grote speler op het gebied van domotica (puur educatief hoor, krijg er geen cent voor). Nu ben ik bezig om een product te ontwikkelen die er voor moet zorgen dat mensen korter gaan douchen. Dat bespaart een hoop water en gas. Juist met kinderen valt misschien nog een hoop te besparen, vandaar dat ik hier kom met mijn enquête.
Ik heb een aantal manieren bedacht om dit te bewerkstelligen en in deze enquête vraag ik wat jullie er van vinden.
Klik hier om naar de enquête te gaan.
Het is volledig anoniem. Ik vraag alleen naar gezinsgrootte aan persoonlijke informatie. Het is een Google Forms enquête.
Alvast hartelijk bedankt!
Dat eerste deed ik al, maar blijkbaar moet ik een iets langere adem hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik herhaal altijd maar dat ik graag wil dat ze de waarheid vertelt, ook als het iets is waarvan ze denkt dat ik het niet leuk zal vinden. Dat ik het vervelender vind als ze niet eerlijk is, dan wanneer ze iets opbiecht wat ze eigenlijk niet had mogen doen.
Verder geef ik haar ook het vertrouwen dat ik haar geloof, ook al weet ik soms dat het niet klopt. Want als ik telkens tegen haar zeg dat ik er van uitga dat ze eerlijk is, en ik blijf vervolgens iedere keer alles dubbel vragen (weet je het zeker? ben je eerlijk? heb je dit echt niet gedaan?) dan bouwen we ook geen vertrouwen op.
Het gaat steeds beter, moet ik zeggen.
S wordt bijna 5 he, dus een langere adem is wellicht wel handigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:43 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dat eerste deed ik al, maar blijkbaar moet ik een iets langere adem hebbenEn op dat tweede stuk heb je ook wel een punt. Daar moet ik misschien eens iets beter op letten, thx!
al hebben ze natuurlijk, veel meer dan kleuters, een eigen leven waar ik helemaal geen deel van ben. Ik ken een paar van hun docenten maar spreek ze nauwelijks (gelukkig) en ik weet dus ook van veel dingen niets. En zo hoort dat ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:03 schreef miss_sly het volgende:
O ja, buuf, dat lijkt me inderdaad erg lastig. De vergrijpen en consequenties zijn nu natuurlijk nog erg onschuldig over het algemeen. En eigen verantwoordelijkheid en op hun gezicht laten gaan kan daar veel gemakkelijker bij dan bij grote dingen van grote kinderen.
Jee, buuf, het klinkt zo groot en zo ver weg, maar ook zo leuk, zulke grote jongensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
al hebben ze natuurlijk, veel meer dan kleuters, een eigen leven waar ik helemaal geen deel van ben. Ik ken een paar van hun docenten maar spreek ze nauwelijks (gelukkig) en ik weet dus ook van veel dingen niets. En zo hoort dat ook.
Leuk is wel om te zien hoe mijn oudste twee op dezelfde school nu sámen een apart leven hebben. En hoe ze er ook naar uitkijken dat kleine broer volgend jaar (augustus 2015) ook erbij komt. Dat verbloemen ze door te zeggen dat ze hem heu-le-maal in elkaar slaan
wat dan tevens waarschijnlijk het laatste jaar is dat oudste thuis woont.
![]()
schooljaar 2015-2016 is nu al enerverend.
Maar goed, leugentjes. Daar ging het over.
Ik zat net met oudste een test (CITO-achtig, zeg maar) van haar te analyseren en we kwamen erop uit dat haar schrijven achteruit is gegaan dit jaar, en dat we dat zowel in die test als in haar schoolresultaten zien. Dus ik zei "ik zal Ms Berry (die over twee dagen naar Laos verhuist, dus het moet wel snel) even mailen". Waarop oudste zegt "nee is ok mam, dat doe ik wel"O+ Oh ja.... loslatenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jee, buuf, het klinkt zo groot en zo ver weg, maar ook zo leuk, zulke grote jongens
Wel goed dat je de docenten niet zo vreselijk goed kent; ik las laatst een stuk dat veel ouders tegenwoordig erg veel moeite hadden met loslaten en dat er zelfs ouders waren die graag een tienminutengesprek wilden met de leerkracht van hun kinderen...op de universiteit
Maar er gaat er al een uitvliegen bijna? Ongelofelijk!
Ja, dan is ze écht oudquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:00 schreef miss_sly het volgende:
O ja, dat vond ik dit eerste schooljaar al, en ik heb het idee dat de tijd alleen maar sneller gaat. Jeumig, een studerende zoon over 2 jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |