Dat is het enige waar S volgens mij moeite mee heeft: dat ze een van de jongsten is. Ze is ook nog eens de kleinste, geloof ik. Dat vindt ze maar niets. Ze trekt echter veel meer naar de kindjes die al 5-6 zijn en naar groep drie gaan, dus ik hoop dat ze volgend jaar die kindjes niet te veel gaat missen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze zich volgend jaar meer op dr gemak voelt. Dan zit ze in de in groep twee samen met eerstejaars. Nu is ze één van de jongsten (combinatieklas).
O God ja. De vriendinnen van L zijn ook al vijf of zes. Die gaan volgend jaar natuurlijk weg.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is het enige waar S volgens mij moeite mee heeft: dat ze een van de jongsten is. Ze is ook nog eens de kleinste, geloof ik. Dat vindt ze maar niets. Ze trekt echter veel meer naar de kindjes die al 5-6 zijn en naar groep drie gaan, dus ik hoop dat ze volgend jaar die kindjes niet te veel gaat missen.
Dat zingen is zo leuk he. Bij S is het leven een musical, ze zingt de hele dag door, ook haar rollenspellen met poppetjes worden grotendeels gezongenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
O God ja. De vriendinnen van L zijn ook al vijf of zes. Die gaan volgend jaar natuurlijk weg.
Wat lief dat Senna jullie voorleest! L verzint tegenwoordig zelf liedjes waarvan de laatste woorden van zinnen echt rijmen. Gister had ze iets van:
soms heb je het koud
dat je bibbert en verbouwt
In de gang dan ben je stout
gmta!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:53 schreef appelsap het volgende:
Hier hebben ze zo'n hype met van die armbandjes? Ik weet alleen niet hoe het heet..
Aften misschien?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Iemand hier mss bekend met kleine doorzichtige blaasjes op de tong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje is aan het uploadenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ja, hij heeft een flinke groeispurt gehad, toen hij hem net had, paste hij er nog niet goed op, en nu issie zomaar ineens een cm of drie langer lijkt welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Moonah het volgende:
Hoera voor Jan! Fijn dat hij het nu zo snel heeft geleerd. Het zadel mag onderhand al weer omhoog...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |