quote:Op zondag 23 maart 2014 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
De lokatie nog niet gevonden...
Pinpoint
De gemeente gewoon deleten? Die plaatsen zelf zijn er allemaal nog.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Maringo het volgende:
Ik kwam net achter het lot van de gemeente Boornsterhem... Dat wordt ff puzzelen.
Je bedoelt Boarnsterhim. Die vernederlandsing doet zeer aan m'n ogen man.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Maringo het volgende:
Ik kwam net achter het lot van de gemeente Boornsterhem... Dat wordt ff puzzelen.
Tsja. Ik zeg nog altijd Grouw terwijl het Grou schijnt te zijn... Daar zit trouwens een heel goed Chinees restaurant..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bedoelt Boarnsterhim. Die vernederlandsing doet zeer aan m'n ogen man.
Moet de plaatsen verdelen over de andere gemeentes. Een plaats moet gelinked worden aan een gemeente, anders kloppen de statistieken van die gemeente niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De gemeente gewoon deleten? Die plaatsen zelf zijn er allemaal nog.
BOORNSTERHEMquote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bedoelt Boarnsterhim. Die vernederlandsing doet zeer aan m'n ogen man.
Ik leef in het deel van Nederland waar het meredeel nog Nederlands spreekt. Ik spreek dus alles uit zoals dat in het Nederlands is. Ik zeg immers ook niet Москва, กรุงเทพมหานคร en 東京 als ik het over die betreffende plaatsen heb.quote:
k had de herverdeling in het kaartje wel verwerktquote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
Boornsterhem is verleden tijd, evenals Schaarsterland, Gaasterland-Sloten en Lemsterland. Nieuwe gemeente (De Friese Meren) toegevoegd en die komt meteen binnen op plaats 3 van de lijst met meeste plaatsingen binnen 1 gemeente.
Eens met Maringo.quote:
Naast die was er ook nog Alphen aan den Rijn die was gefuseerd met Boskoop en Rijnwoude.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
k had de herverdeling in het kaartje wel verwerkt
Discriminatie!!quote:Op zondag 23 maart 2014 17:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mensen kleiner dan 1.75 doen er goed aan om een verhoging mee te nemen voor het sleutelbord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Eigenlijk was het een annexatiequote:Op maandag 24 maart 2014 09:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Naast die was er ook nog Alphen aan den Rijn die was gefuseerd met Boskoop en Rijnwoude.
De website is nu ook up-to-date in ieder geval.
Volgens hun wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een annexatie
Aldus boze bewoners van de andere 2 gemeentes na de uitkomst van de stemming
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Discriminatie!!Daarvoor moet je niet bij mij zijn... Ik kon er net aan bij met 1.78SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent al langs geweest en rijdt nu ergens in het noorden?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:46 schreef t-i-m het volgende:
En ook voor mij is het NU even te ver weg.
nee, zit al paar dagen in noordenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent al langs geweest en rijdt nu ergens in het noorden?
Beter even droppen in Amersfoort, breng ik hem in Bunschoten. Daar moet ie nog heen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:54 schreef t-i-m het volgende:
[..]
nee, zit al paar dagen in noorden
dus duurt nog paar dagen, vrijdag of zo....
edit:
maar wel een goei idee om m weer mee naar noorden te nemen![]()
Vond ik ook, de laatste keer is al heul lang geleden volgens mijquote:Op maandag 24 maart 2014 09:54 schreef t-i-m het volgende:
[..]
edit:
Dit vind ik een beter idee:quote:Op maandag 24 maart 2014 09:54 schreef t-i-m het volgende:
[..]
edit:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |