Jij?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
bons.
Iemand die de stok komend weekend wil gaan halen?
Ik hou het graag spannend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werd tijd
Vreesde al dat iemand anders je voor zou zijn
En alle vier redelijk in de buurt daar. H-I-A ben ik zelfs doorheen gereden, want die ligt tussen Zwijndrecht en Alblasserdam.quote:Op zondag 23 maart 2014 09:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk, nog 4 gemeentes te gaan in ZH nu, schiet mooi op.
Wiki's aangepast, Alblasserdam geschrapt
Tof idee, enige puntje. Als ik naar beneden scrol verdwijnt het schermpje waar je in kan zien welke gemeente je aan klikt. Kan je die niet mee laten scrollen?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:56 schreef Maringo het volgende:
Interessant:
http://maringo.nl/test/stokmap.html
Om het nog interactiever te maken straks.
Fixed.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Tof idee, enige puntje. Als ik naar beneden scrol verdwijnt het schermpje waar je in kan zien welke gemeente je aan klikt. Kan je die niet mee laten scrollen?
Dat snap ik, maar afhankelijk van je scherm had je dit zelf al wel of nog niet gemerkt. Dus vandaarquote:Op zondag 23 maart 2014 15:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Fixed.
Dit is ook maar een test. Ik ga het de komende dagen integreren in de website. De benamingen zijn ook nog niet helemaal jovel. Den Haag en 's-Gravenhage bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 23 maart 2014 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
De lokatie nog niet gevonden...
Pinpoint
De gemeente gewoon deleten? Die plaatsen zelf zijn er allemaal nog.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Maringo het volgende:
Ik kwam net achter het lot van de gemeente Boornsterhem... Dat wordt ff puzzelen.
Je bedoelt Boarnsterhim. Die vernederlandsing doet zeer aan m'n ogen man.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Maringo het volgende:
Ik kwam net achter het lot van de gemeente Boornsterhem... Dat wordt ff puzzelen.
Tsja. Ik zeg nog altijd Grouw terwijl het Grou schijnt te zijn... Daar zit trouwens een heel goed Chinees restaurant..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bedoelt Boarnsterhim. Die vernederlandsing doet zeer aan m'n ogen man.
Moet de plaatsen verdelen over de andere gemeentes. Een plaats moet gelinked worden aan een gemeente, anders kloppen de statistieken van die gemeente niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De gemeente gewoon deleten? Die plaatsen zelf zijn er allemaal nog.
BOORNSTERHEMquote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bedoelt Boarnsterhim. Die vernederlandsing doet zeer aan m'n ogen man.
Ik leef in het deel van Nederland waar het meredeel nog Nederlands spreekt. Ik spreek dus alles uit zoals dat in het Nederlands is. Ik zeg immers ook niet Москва, กรุงเทพมหานคร en 東京 als ik het over die betreffende plaatsen heb.quote:
k had de herverdeling in het kaartje wel verwerktquote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
Boornsterhem is verleden tijd, evenals Schaarsterland, Gaasterland-Sloten en Lemsterland. Nieuwe gemeente (De Friese Meren) toegevoegd en die komt meteen binnen op plaats 3 van de lijst met meeste plaatsingen binnen 1 gemeente.
Eens met Maringo.quote:
Naast die was er ook nog Alphen aan den Rijn die was gefuseerd met Boskoop en Rijnwoude.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
k had de herverdeling in het kaartje wel verwerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |