Je hebt een minuut of 6 na einde q2 en begin sneller ronde q3, is dat niet genoeg?quote:
Kon je dat niet in etappes doen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Je hebt een minuut of 6 na einde q2 en begin sneller ronde q3, is dat niet genoeg?
Moeten we tot november wachten voordat Kimi weer ouderwets hard gaat stampen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
We zien het in november wel wie er gelijk kreeg
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Of ben je je aan het afreageren omdat je het gevoel krijgt dat Raikkonen Alonso niet bij kan houden in dezelfde auto zoals ik voorspeld had en jouw inschatting van Kimi die van een verblinde fanboy zal blijken?
quote:Ik was het niet die beweerde dat Ricciardo Raikkonen was gekozen om vooral geen bedreiging voor Vettel Alonso te vormen. Je bent vast in de war met iemand anders.
Was dan heel anders dan bij de Duitsers zojuist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel laat zich op Sky F1 wel kennen, zo norsig klinkt de man. Wordt eens volwassen.
Jawel joh, Ferrari.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:53 schreef Karstman het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Olav Fiat zegt ipv Kvyat.. En ik maar denken, Fiat? dat is toch geen team...
Op RTL juist het tegenovergestelde. Volwassen reactie en niet norsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:53 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel laat zich op Sky F1 wel kennen, zo norsig klinkt de man. Wordt eens volwassen.
Kwiejat aldus Van Dam.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:53 schreef Karstman het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Olav Fiat zegt ipv Kvyat.. En ik maar denken, Fiat? dat is toch geen team...
Keevat volgens de commentator hier (la deux), die schijnt het zo gehoord te hebben van zijn Russische collega'squote:
Jij begint het seizoen met een post over mij om je aanstaande ongelijk te overschreeuwen.quote:
Begin maar vast met draaien, verdraaien en uitvluchten ja.quote:Bol het af....
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij begint het seizoen met een post over mij om je aanstaande ongelijk te overschreeuwen.
[..]
Begin maar vast met draaien, verdraaien en uitvluchten ja.
Hou het even gezellig zeg...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij begint het seizoen met een post over mij om je aanstaande ongelijk te overschreeuwen.
[..]
Begin maar vast met draaien, verdraaien en uitvluchten ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |