Laten we de modelvliegtuigjes niet vergeten, prachtige hobby, maar lijkt me niet iets om je zelfmoordplannen mee voor te bereiden of iets in die richtingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn werk is modellen bouwen en simuleren en mijn werkdagen lopen uiteen van 08:00-02:00 en 11:00-15:00, net waar ik zin in heb en hoeveel ik FOK! tussendoor.
Ik snap hem reuzegoed. En lekker koken ook.
Wat is daar raar aan dan?
Ik weet 100% zeker dat op een forum "zinloos" ouwehoeren veeeeel raarder is dan een piloot met een flightsim.
quote:Het systeem om gegevens te rapporteren werd om 01:07 uur 's nachts (lokale tijd) afgezet en de zogenaamde transponder, die de locatie en de hoogte van het vliegtuig doorzendt, om 01:21 uur. Dit kan erop wijzen dat het om een bewuste actie gaat. Het Amerikaanse onderzoeksteam 'is er dan ook van overtuigd dat er een menselijke interventie heeft plaatsgevonden om de communicatiesystemen uit te schakelen.' .
Ik ben bloedserieus als ik je zeg dat mijn werkpresentaties ook die humor bevatten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Haal die debiele kokosnoten en die andere domme plaatjes dan even uit de OP, mister Big Shot
Laten we het deskundig houdenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:00 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Moet er eigenlijk geen pol in de OP waar we met zijn allen stemmen waar we denken dat het vliegtuig zich kan bevinden
Dat bedoel ik maar, en tegenwoordig zijn er zelfs simulators om met een veegwagen te rijden. Sommige mensen houden gewoon van hun werk, en maken er hun hobby vanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Kowloon het volgende:
Daarnaast is piloot natuurlijk ook een van de mooiste banen ter wereld. Ik kan mij voorstellen dat je er geen genoeg van krijgt om te vliegen en om dat te simuleren.
Absoluut. Je doet wat alle jongetjes wilden en alle vrouwen adoreren je na een loodzware en peperdure opleiding.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Kowloon het volgende:
Daarnaast is piloot natuurlijk ook een van de mooiste banen ter wereld. Ik kan mij voorstellen dat je er geen genoeg van krijgt om te vliegen en om dat te simuleren.
In Nederland ben je tegenwoordig gewoon een overbetaalde buschauffeur in de lucht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Absoluut. Je doet wat alle jongetjes wilden en alle vrouwen adoreren je na een loodzware en peperdure opleiding.
Om maar niet te vergeten jouw, mijn en ons aller leven in handen.
Het niet als 2 gescheiden zaken (hoeven) zien is het prettigste kan ik je vertellen. En als je collega's en klanten ook nog vrienden zijn is het helemaal perfect.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Sommige mensen houden gewoon van hun werk, en maken er hun hobby van
Stormpje op de Noordzee lijkt me spannend hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
In Nederland ben je tegenwoordig gewoon een overbetaalde buschauffeur in de lucht.
Snap ik, maar snap dan ook dat de OP (die jij deze keer niet geplaatst hebt) te lang wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus als ik je zeg dat mijn werkpresentaties ook die humor bevatten.
Nee, goeie toevoeging (al is het van het AD)! Het vat alles samen juist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef Festa94 het volgende:
En we draaien dit keer weer de andere kant op
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)aste-route-aan.dhtml
2 lollige plaatjes op een hele zooi informatie lijkt me toch prima te doen? Of mis jij die 0.02 seconde als je naar beneden scrollt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Snap ik, maar snap dan ook dat de OP (die jij deze keer niet geplaatst hebt) te lang wordt.
Het is wmb echt een geniale OP, maar de lollige plaatjes maken het vervelend voor mobiele users en voegen niet echt iets toe
Inderdaad, zeker niet te onderschatten, maar ik bedoelde meer de beeldvorming.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stormpje op de Noordzee lijkt me spannend hoor.
Ergste turbulentie had ik trouwens boven Bretagne. Maar relatief echt peanuts.
Is het echt zo erg? Die mensen hebben geen idee en zijn zelf vast van die sukkels "ik meld me een dagje ziek, geen zin om te werken".quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker niet te onderschatten, maar ik bedoelde meer de beeldvorming.
Hehe, nee zeker niet, maar je weet hoe er in Nederland wordt gedacht als je een beetje succes hebtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is het echt zo erg? Die mensen hebben geen idee en zijn zelf vast van die sukkels "ik meld me een dagje ziek, geen zin om te werken".
Zie je een piloot dat doen?
Oh yeah. En hoe bevrijdend het is die rare maaiveldhysterie niet om je heen te hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hehe, nee zeker niet, maar je weet hoe er in Nederland wordt gedacht als je een beetje succes hebt![]()
.
Waarom nooit?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:17 schreef Intellectueel het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de black box waarschijnlijk nooit gevonden gaat worden. Zelfs als we nu de brokstukken vinden, kunnen we waarschijnlijk nooit exact de plaats der ongeluk vaststellen.
Als het een ongeluk is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:17 schreef Intellectueel het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de black box waarschijnlijk nooit gevonden gaat worden. Zelfs als we nu de brokstukken vinden, kunnen we waarschijnlijk nooit exact de plaats der ongeluk vaststellen.
Omdat die waarschijnlijk op de bodem van de oceaan ligt en over een aantal weken stopt met seinen. Hoe langer we erover doen om een brokstuk te vinden, des te moeilijker het wordt om plaats van ongeluk vast te stellen.quote:
Dat klopt, maar er gaat een brokstuk gevonden worden, en aan de hand daarvan (wanneer het ook gevonden wordt) gaat er een gebied duidelijk worden waar het gecrasht kan zijn. Het kan misschien wel vijf jaar duren, maar hoe dan ook zal het gevonden worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Omdat die waarschijnlijk op de bodem van de oceaan ligt en over een aantal weken stopt met seinen. Hoe langer we erover doen om een brokstuk te vinden, des te moeilijker het wordt om plaats van ongeluk vast te stellen.
Dan nog denk ik dat nooit een beetje te grove uitspraak is. In 5 jaar hebben ze de oceaanbodem echt wel met magnetische, gravitatie, seismiek, sonar en andere meet methoden afgescand.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Omdat die waarschijnlijk op de bodem van de oceaan ligt en over een aantal weken stopt met seinen. Hoe langer we erover doen om een brokstuk te vinden, des te moeilijker het wordt om plaats van ongeluk vast te stellen.
In zekere zin klopt dat wel volgens mij. Kijk je er rationeel dan zie je dat de autopilot wel heel erg veel doet tegenwoordig. In reguliere omstandigheden zijn piloten een formaliteit. En als het op de capaciteiten van de piloot aan komt blijkt steeds meer dat de vliegskills te lijden hebben onder de zeer goede autopilots van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
In Nederland ben je tegenwoordig gewoon een overbetaalde buschauffeur in de lucht.
Tegen die tijd is dit topic langer dan menig cafe op FOK, ook leuk, een nieuwe hobby.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat nooit een beetje te grove uitspraak is. In 5 jaar hebben ze de oceaanbodem echt wel met magnetische, gravitatie, seismiek, sonar en andere meet methoden afgescand.
Het kan nog even duren, dat vrees ik ook als ze niet op land geland zijn (mislukte kaping zou het dan zijn), maar binnen 5 jaar moet dat echt wel lukken... Niels, wanneer vaar jij uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |