abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137756145
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn werk is modellen bouwen en simuleren en mijn werkdagen lopen uiteen van 08:00-02:00 en 11:00-15:00, net waar ik zin in heb en hoeveel ik FOK! tussendoor. _O-

Ik snap hem reuzegoed. En lekker koken ook.

Wat is daar raar aan dan?

Ik weet 100% zeker dat op een forum "zinloos" ouwehoeren veeeeel raarder is dan een piloot met een flightsim.
Laten we de modelvliegtuigjes niet vergeten, prachtige hobby, maar lijkt me niet iets om je zelfmoordplannen mee voor te bereiden of iets in die richting :P :P.
pi_137756147
quote:
Het systeem om gegevens te rapporteren werd om 01:07 uur 's nachts (lokale tijd) afgezet en de zogenaamde transponder, die de locatie en de hoogte van het vliegtuig doorzendt, om 01:21 uur. Dit kan erop wijzen dat het om een bewuste actie gaat. Het Amerikaanse onderzoeksteam 'is er dan ook van overtuigd dat er een menselijke interventie heeft plaatsgevonden om de communicatiesystemen uit te schakelen.' .
pi_137756151
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:56 schreef APK het volgende:

[..]

Haal die debiele kokosnoten en die andere domme plaatjes dan even uit de OP, mister Big Shot :+
Ik ben bloedserieus als ik je zeg dat mijn werkpresentaties ook die humor bevatten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137756152
quote:
18s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:00 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Moet er eigenlijk geen pol in de OP waar we met zijn allen stemmen waar we denken dat het vliegtuig zich kan bevinden :Y
Laten we het deskundig houden ;) ;) ;) ;).
pi_137756153
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:01 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Ook goeiemorgen
pi_137756163
Daarnaast is piloot natuurlijk ook een van de mooiste banen ter wereld. Ik kan mij voorstellen dat je er geen genoeg van krijgt om te vliegen en om dat te simuleren.
pi_137756164
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:01 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Ook goeiemorgen
Beetje laat inderdaad
pi_137756171
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

Laten we het deskundig houden ;) ;) ;) ;).
Ja dat gaat inderdaad de goeie kant op }:|
pi_137756188
De Chinezen gaan nu ook richting de straat van Malakka.
pi_137756201
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Kowloon het volgende:
Daarnaast is piloot natuurlijk ook een van de mooiste banen ter wereld. Ik kan mij voorstellen dat je er geen genoeg van krijgt om te vliegen en om dat te simuleren.
Dat bedoel ik maar, en tegenwoordig zijn er zelfs simulators om met een veegwagen te rijden. Sommige mensen houden gewoon van hun werk, en maken er hun hobby van :)
pi_137756212
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Kowloon het volgende:
Absoluut. Je doet wat alle jongetjes wilden en alle vrouwen adoreren je na een loodzware en peperdure opleiding.

Om maar niet te vergeten jouw, mijn en ons aller leven in handen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137756229
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Absoluut. Je doet wat alle jongetjes wilden en alle vrouwen adoreren je na een loodzware en peperdure opleiding.

Om maar niet te vergeten jouw, mijn en ons aller leven in handen.
In Nederland ben je tegenwoordig gewoon een overbetaalde buschauffeur in de lucht.
pi_137756233
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Sommige mensen houden gewoon van hun werk, en maken er hun hobby van :)
Het niet als 2 gescheiden zaken (hoeven) zien is het prettigste kan ik je vertellen. En als je collega's en klanten ook nog vrienden zijn is het helemaal perfect.

pi_137756244
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

In Nederland ben je tegenwoordig gewoon een overbetaalde buschauffeur in de lucht.
Stormpje op de Noordzee lijkt me spannend hoor. ;)

Ergste turbulentie had ik trouwens boven Bretagne. Maar relatief echt peanuts.

pi_137756248
En we draaien dit keer weer de andere kant op

http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)aste-route-aan.dhtml
  zaterdag 15 maart 2014 @ 02:10:03 #166
6941 APK
Factual, I think.
pi_137756281
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus als ik je zeg dat mijn werkpresentaties ook die humor bevatten.
Snap ik, maar snap dan ook dat de OP (die jij deze keer niet geplaatst hebt) te lang wordt.
Het is wmb echt een geniale OP, maar de lollige plaatjes maken het vervelend voor mobiele users en voegen niet echt iets toe ;)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137756289
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef Festa94 het volgende:
En we draaien dit keer weer de andere kant op

http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)aste-route-aan.dhtml
Nee, goeie toevoeging (al is het van het AD)! Het vat alles samen juist.

En dit:
Uitgelezen data van de Rolls-Royce-motoren zouden verder hebben uitgewezen dat het toestel binnen een minuut 12.000 meter zou zijn gedaald. De onderzoekers denken dat die gegevens niet kloppen, want het toestel moet er zelfs in een vrije val langer over hebben gedaan om zo'n verticale afstand af te leggen.

moeten ze de OP bekijken en vooral het filmpje van EgyptAir. Negatieve G-krachten van een zelfmoordpiloot en het vliegtuig schijnt erna nog onder controle gekregen te zijn ook, echt bizar (het is vast overdreven en gedramatiseerd in het filmpje, maar toch) :o

pi_137756304
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef APK het volgende:

[..]

Snap ik, maar snap dan ook dat de OP (die jij deze keer niet geplaatst hebt) te lang wordt.
Het is wmb echt een geniale OP, maar de lollige plaatjes maken het vervelend voor mobiele users en voegen niet echt iets toe ;)
2 lollige plaatjes op een hele zooi informatie lijkt me toch prima te doen? Of mis jij die 0.02 seconde als je naar beneden scrollt? ;)

Dank je trouwens.

pi_137756317
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stormpje op de Noordzee lijkt me spannend hoor. ;)

Ergste turbulentie had ik trouwens boven Bretagne. Maar relatief echt peanuts.
Inderdaad, zeker niet te onderschatten, maar ik bedoelde meer de beeldvorming.
pi_137756336
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Inderdaad, zeker niet te onderschatten, maar ik bedoelde meer de beeldvorming.
Is het echt zo erg? Die mensen hebben geen idee en zijn zelf vast van die sukkels "ik meld me een dagje ziek, geen zin om te werken".

Zie je een piloot dat doen? _O-

pi_137756358
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is het echt zo erg? Die mensen hebben geen idee en zijn zelf vast van die sukkels "ik meld me een dagje ziek, geen zin om te werken".

Zie je een piloot dat doen? _O-
Hehe, nee zeker niet, maar je weet hoe er in Nederland wordt gedacht als je een beetje succes hebt ;) ;).
pi_137756364
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de black box waarschijnlijk nooit gevonden gaat worden. Zelfs als we nu de brokstukken vinden, kunnen we waarschijnlijk nooit exact de plaats der ongeluk vaststellen.
pi_137756384
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hehe, nee zeker niet, maar je weet hoe er in Nederland wordt gedacht als je een beetje succes hebt ;) ;).
Oh yeah. En hoe bevrijdend het is die rare maaiveldhysterie niet om je heen te hebben.

pi_137756400
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:17 schreef Intellectueel het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de black box waarschijnlijk nooit gevonden gaat worden. Zelfs als we nu de brokstukken vinden, kunnen we waarschijnlijk nooit exact de plaats der ongeluk vaststellen.
Waarom nooit?

Natuurlijk wel. De langste vliegramp in de geschiedenis en geen idee wat er is gebeurd. Die data moet gelezen worden, ik wil verdomme wel een beetje veilig vliegen. En dat wil ik ook voor al die miljarden andere reizigers.

pi_137756418
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:17 schreef Intellectueel het volgende:
Als het een ongeluk is.
pi_137756429
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:19 schreef El_Matador het volgende:
Waarom nooit?
Omdat die waarschijnlijk op de bodem van de oceaan ligt en over een aantal weken stopt met seinen. Hoe langer we erover doen om een brokstuk te vinden, des te moeilijker het wordt om plaats van ongeluk vast te stellen.
pi_137756447
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:22 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Omdat die waarschijnlijk op de bodem van de oceaan ligt en over een aantal weken stopt met seinen. Hoe langer we erover doen om een brokstuk te vinden, des te moeilijker het wordt om plaats van ongeluk vast te stellen.
Dat klopt, maar er gaat een brokstuk gevonden worden, en aan de hand daarvan (wanneer het ook gevonden wordt) gaat er een gebied duidelijk worden waar het gecrasht kan zijn. Het kan misschien wel vijf jaar duren, maar hoe dan ook zal het gevonden worden.
En dit alles natuurlijk alleen als het inderdaad gecrasht is ;)
pi_137756458
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:22 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dan nog denk ik dat nooit een beetje te grove uitspraak is. In 5 jaar hebben ze de oceaanbodem echt wel met magnetische, gravitatie, seismiek, sonar en andere meet methoden afgescand. ;)

Het kan nog even duren, dat vrees ik ook als ze niet op land geland zijn (mislukte kaping zou het dan zijn), maar binnen 5 jaar moet dat echt wel lukken... Niels, wanneer vaar jij uit? :D

pi_137756478
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

In zekere zin klopt dat wel volgens mij. Kijk je er rationeel dan zie je dat de autopilot wel heel erg veel doet tegenwoordig. In reguliere omstandigheden zijn piloten een formaliteit. En als het op de capaciteiten van de piloot aan komt blijkt steeds meer dat de vliegskills te lijden hebben onder de zeer goede autopilots van tegenwoordig.

Als ik 10 jaar eerder was geboren, dan was ik vast piloot geworden. Nu durfde ik het niet aan vanwege de schrale markt voor de luchtvaart en piloten. Drie dingen die piloot zijn leuk maken: 1) Besturen van een mooie machine. Een beetje containerschip lacht qua motorvermogen vliegtuigen vierkant uit maar bij vliegtuigen merk je echt dat je het hebt, bij schepen druk je op een knop of een handel. 2) Prachtige uitzichten vanuit de cockpit. Ben zelf best wel fan van meteorologische fenomenen dus een cockpit geeft eersterangs uitzicht. 3) Goed vliegen. Zodat de passagiers er eigenlijk niks van merken dat ze op reis zijn.
pi_137756502
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan nog denk ik dat nooit een beetje te grove uitspraak is. In 5 jaar hebben ze de oceaanbodem echt wel met magnetische, gravitatie, seismiek, sonar en andere meet methoden afgescand. ;)

Het kan nog even duren, dat vrees ik ook als ze niet op land geland zijn (mislukte kaping zou het dan zijn), maar binnen 5 jaar moet dat echt wel lukken... Niels, wanneer vaar jij uit? :D
Tegen die tijd is dit topic langer dan menig cafe op FOK, ook leuk, een nieuwe hobby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')