Heb je nog garantie van apple? Dan naar de geniusbar in A'dam gaan (wel eerst afspraak maken).quote:Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef CoExist het volgende:
Mja, ik hoopte dat ik nooit zo'n bericht zou hoeven typen maar ook ik heb sinds vorige week een probleem met mijn iPhone 5S 64GB.
Als ik met mijn duim rechts van de homebutton kom dan hoor ik een soort klik geluid. Het klinkt nagenoeg het zelfde als het geluid als je op de homebutton drukt.
Soms is het weg en soms is het ineens weer terug.
Ook als ik even lichtjes blaas in de speaker is het probleem tijdelijk verholpen.
Ik lees op de Apple Community fora dat er meerdere gevallen bekend zijn met zowel de 5S als de 5C. Ik heb gebeld met AppleCare maar die doen een beetje of hun neus bloeden en dat ik mij problemen verbeeld. Er is in ieder geval een case-nummer aangemaakt voor mijn probleem.
Ik kom af en toe in Haarlem dus naar een afspraak bij de Genius Bar van de Apple Store aldaar is zo gemaakt.
Het toestel heb ik gekocht bij de Vodafone winkel in mijn woonplaats. De monteurs daar zijn van Dynafix, en die barbaren laat ik niet aan "my precious" komen.
Zijn er Fok! Users bekend met dit probleem en heeft er iemand tips of suggesties?
Bij voorbaat dank!
Respring denk ik dan want nadat hij uit is gegaan gaat hij weer aan. Ik hoef dan geen simlock code in te voeren wat ik wel moet als hij weer aan gaat als hij helemaal leeg is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Is het een reboot of een respring? Respring is kort, en je kan daarna meteen weer door (= geen accu issue, waarschijnlijk nog steeds iOS7 bug dan), reboot duurt langer en zou wel een accu issue kunnen zijn.
De iPhone is net 2 maanden in mijn bezit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je nog garantie van apple? Dan naar de geniusbar in A'dam gaan (wel eerst afspraak maken).
Ik heb sinds 1.5 maand een 5s, en toen mijn telefoon aan de lader hing leek mijn touchscreen op sommige plekken niet te reageren. Ik hoop dat dit een eenmalig probleem is, anders kan ik ook naar a'dam
Hoe moeten wij nou weten hoeveel je nodig hebt? Ik luister ook graag muziek en maak graag foto's maar heb aan 8 gb genoeg. (Games dus niet) maar ik denk dat je prima zelf kunt bedenken hoeveel je nodig hebt, reken het desnoods uit, hoeveel muziek heb je hoeveel foto's, hoeveel games..quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik ga binnenkort de nieuwe 5S halen. Twijfel alleen tussen 32GB and 64GB. Ben de 16GB versies echt meer dan zat.
Wat raden jullie aan? Ik maak graag foto's, luister graag naar muziek en speel graag games.
Screen van verdeling apps, muziek, foto's en dergelijke uit iTunes?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik ga binnenkort de nieuwe 5S halen. Twijfel alleen tussen 32GB and 64GB. Ben de 16GB versies echt meer dan zat.
Wat raden jullie aan? Ik maak graag foto's, luister graag naar muziek en speel graag games.
Ik ben van een 64GB iPhone 5 naar een 32GB 5S gegaan en krijg regelmatig een melding dat ik geen ruimte meer heb. Ik heb nu de meeste games op m'n iPad staan en dat scheelt wel iets. Maar als je het budget hebt voor de (verschrikkelijk overpriced) 64GB versie, zou ik die nemen. Als je graag games speelt, of veel video's schiet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
Bah, weer een zeurende Skull-splitter. Zelden, zo niet nooit, een positief bericht hier van jou gezien.quote:
Ochgut, ik heb een mening. Als iets negatief is onthouden we het nu eenmaal sneller maar kennelijk heeft men hier vooral moeite met afwijkende meningen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bah, weer een zeurende Skull-splitter. Zelden, zo niet nooit, een positief bericht hier van jou gezien.
Ik heb dat probleem hier nog nooit gelezen ook trouwens. Heb je al eens gereboot?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:56 schreef Disorder het volgende:
Er is dus geen oplossing voor het probleem waarbij het batterij-percentage blijft hangen?
Lekker azijnzeiken op alles in het iPhone en Apple topic.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ochgut, ik heb een mening. Als iets negatief is onthouden we het nu eenmaal sneller maar kennelijk heeft men hier vooral moeite met afwijkende meningen.
Kweek een huid.
Ik vond het met de 5 al onnodig qua accent en om eerlijk te zijn vind ik het opvallend dat ze die lijn door lijken te zetten terwijl tot op heden na de S variant een geheel nieuw model komt
Denk het niet eigenlijk...ik weet niet precies wat het wel is, maar ik denk dat het een effen vlak zal worden.quote:
Afgelopen maanden staat de stand van azijn kritiek op:quote:Op woensdag 2 april 2014 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lekker azijnzeiken op alles in het iPhone en Apple topic.
Ik hoop op een MacbookPro-look: vierkant als een iPhone 4 maar met afgeronde randen aan de unibody achterkant. Die twee glimmende strips vind ik afbreuk doen aan het geheel van de telefoon.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:17 schreef very het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk...ik weet niet precies wat het wel is, maar ik denk dat het een effen vlak zal worden.
Echt hé.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bah, weer een zeurende Skull-splitter. Zelden, zo niet nooit, een positief bericht hier van jou gezien.
Dat gaat ie hoogstwaarschijnlijk wel worden. Geruchten gaan zelfs dat de huidige maat er straks niet meer is. Dat vind ik wel erg raar. Zat mensen die juist blijven bij apple vanwege de maat zoals die nu is.quote:
De 5S zal gewoon verkocht blijven worden hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:52 schreef very het volgende:
[..]
Dat gaat ie hoogstwaarschijnlijk wel worden. Geruchten gaan zelfs dat de huidige maat er straks niet meer is. Dat vind ik wel erg raar. Zat mensen die juist blijven bij apple vanwege de maat zoals die nu is.
Ik wil zelf wel een grotere, maar ik hoef ook weer geen Note-formaat.
en daarna?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
De 5S zal gewoon verkocht blijven worden hoor.
Dat weet zelfs Apple niet.quote:
Ik weet het niet hoor. Apple kennende bepalen zij zelf wel wat de vraag zou moeten zijn, ook al is niet iedereen het daarmee eens.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat weet zelfs Apple niet.
Maar als er vraag is naar een 4" telefoon, zal Apple deze uiteraard blijven verkopen en doorontwikkelen.
Jep. Normale reboot. Hard reboot. Instellingen ge-reset. IOS opnieuw geïnstalleerd. Niks helpt. Ik weet dus nooit wanneer mijn batterij leeg is.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem hier nog nooit gelezen ook trouwens. Heb je al eens gereboot?
Soortgelijk had ik ook geprobeerd.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jep. Normale reboot. Hard reboot. Instellingen ge-reset. IOS opnieuw geïnstalleerd. Niks helpt. Ik weet dus nooit wanneer mijn batterij leeg is.
Klinkt als een brakke batterij. Heb m'n eigen accu vervangen, maar kreeg eerst een DOA-accu geleverd die hetzelfde probleem had. Die laadde overigens ook niet op, maar was deels opgeladen en bleef ook op een vast percentage staan. Uiteindelijk na een paar uur viel ie uit. Teruggestuurd, nieuwe gekregen, en die deed het wel goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jep. Normale reboot. Hard reboot. Instellingen ge-reset. IOS opnieuw geïnstalleerd. Niks helpt. Ik weet dus nooit wanneer mijn batterij leeg is.
Ik denk niet dat dat het is. Deze gaat een heel stuk langer mee dan de vorige. Die ging echt minder dan een halve dag mee. Daarmee begon dit gedoe allemaal. Had een nieuwe besteld, maar nu dus een vast batterij-percentage. Ik word hier echt geflipt van.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:21 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Klinkt als een brakke batterij. Heb m'n eigen accu vervangen, maar kreeg eerst een DOA-accu geleverd die hetzelfde probleem had. Die laadde overigens ook niet op, maar was deels opgeladen en bleef ook op een vast percentage staan. Uiteindelijk na een paar uur viel ie uit. Teruggestuurd, nieuwe gekregen, en die deed het wel goed.
Het is gewoon je accu.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het is. Deze gaat een heel stuk langer mee dan de vorige. Die ging echt minder dan een halve dag mee. Daarmee begon dit gedoe allemaal. Had een nieuwe besteld, maar nu dus een vast batterij-percentage. Ik word hier echt geflipt van.
Mijne was ook nieuw. Functioneerde als zijnde dat m'n iPhone het deed, maar indicatie stond continue op een vast percentage en hij laadde niet op. Kreeg een nieuwe opgestuurd, en die werkte prima. Kan prima zijn dat het in het kabeltje zit en niet in de accu zelf, maar dan nog ben je aangewezen op een nieuwe accu.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het is een nieuwe. Maar het zou kunnen natuurlijk. 2 Kapotte accu's achter elkaar.
heb je t ook als je m zonder backup hebt herstelt hebt via iTunes? Ja? Omruilen of naar De geniusbarquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij deed het weerscherm werkte amper toen telefoon aan de lader hing. Ik heb er niet elke keer last van maar tot nu toe 2x met een telefoon van nog geen 2 maanden oud.
Ik ga m vanavond terugzetten naar fabrieksinstellingen en hoop dat het dan weg blijft.
Wat denken jullie, zou het een software probleem zijn of heb ik gewoon een gare telefoon?
Dus niet een reservekopie weer terugzetten? Geen idee, dit is pas de tweede keer dat het probleem zich voordoet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je t ook ala je m zonder backup hebt gebruikt via iTunes? Ja? Omruilen of naar. De geniusbar
klopt, komt voor dat t in de reservekopie zit. Daarom even zonder testenquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus niet een reservekopie weer terugzetten? Geen idee, dit is pas de tweede keer dat het probleem zich voordoet.
Oke dankje!quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, komt voor dat t in de reservekopie zit. Daarom even zonder testen
En 5. Zijn zelfde displays hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Voor de 5S zal het vast honderd ekkies meer zijn.
Ondanks de Touch-ID? Dacht dat de vorm niet meer hetzelfde zou zijn door die ding rondom de homeknop.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En 5. Zijn zelfde displays hoor.
Mij is verteld dat 5 en 5S identieke displays hebben. Maar nu begin ik te twijfelen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ondanks de Touch-ID? Dacht dat de vorm niet meer hetzelfde zou zijn door die ding rondom de homeknop.
Display is een 100% ja, die is identiek bij beide toestellen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mij is verteld dat 5 en 5S identieke displays hebben. Maar nu begin ik te twijfelen.
Waarom zou je überhaupt 7.0.5 nodig hebben? Gebruik je een Chinese provider?quote:Op zondag 6 april 2014 00:38 schreef detandenfee het volgende:
iemand hier ervaring met jailbreaken van ios7.0.5? Werkt dit: http://www.jailbreakqa.com/questions/197448/jailbreaking-ios-7 ?
De telefoon enkele dagen terug gekocht, en er stond al 7.0.5 op. Vandaarquote:Op zondag 6 april 2014 00:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt 7.0.5 nodig hebben? Gebruik je een Chinese provider?
Daarnaast, gewoon Eviason7 gebruiken. Werkt op alle 7.0.x firmwares.
Wifi ook?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
Hellup, mijn internet doet het niet meer. Herstarten loste het niet op.
YNSKE HELP!
Ik kan geen wifi checken. Zal dat even proberen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wifi ook?
Hier helpt het op vliegtuigstand zetten en weer terug vaak wel. Anders plaatselijke storing in netwerk?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
Hellup, mijn internet doet het niet meer. Herstarten loste het niet op.
YNSKE HELP!
Nee naast het scherm lock icoontje...quote:Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Zspirit het volgende:
Is dat de plek waar het normaal je provider staat?
Ja, vodafone. Hoe kan ik nu boom beach spelen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vodafone toevallig?
zo ja, heb ik ook.
zo nee: http://support.apple.com/kb/TS1398?viewlocale=nl_NL
Nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, vodafone. Hoe kan ik nu boom beach spelen?
Instellingen - Algemeen - Telefoon - Simpincode. Maar waarom zou je dat uitzetten? Sowieso zet je een iPhone toch vrijwel nooit uit?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:27 schreef Tokus het volgende:
ik heb eindelijk m'n iphone 4 geupgrade naar een 5S. Echter, elke keer dat ik hem opstart, blijft er staan dat ik de sim moet ontgrendelen. Oftewel, ook de pincode daarvan instellen. Ik kan echter niet vinden waar ik dat uit kan zetten. Weet iemand dat?
Ik zou je sim pincode toch echt wel aan laten staan. Hoe vaak start je je telefoon nul opnieuw op?quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:27 schreef Tokus het volgende:
ik heb eindelijk m'n iphone 4 geupgrade naar een 5S. Echter, elke keer dat ik hem opstart, blijft er staan dat ik de sim moet ontgrendelen. Oftewel, ook de pincode daarvan instellen. Ik kan echter niet vinden waar ik dat uit kan zetten. Weet iemand dat?
nou, hij staat nu op de defaultcode, dus 0000.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Instellingen - Algemeen - Telefoon - Simpincode. Maar waarom zou je dat uitzetten? Sowieso zet je een iPhone toch vrijwel nooit uit?
Whoeps, zonder Algemeen. Zit mobiel, even verkeerd getypt. Dus gewoon Instellingen - Telefoon - Simpincode.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, hij staat nu op de defaultcode, dus 0000.
enne, ik heb net geupgrade naar ios 7.1, maar onder Algemeen zie ik geen "Telefoon" staan....
Op de dag dat KPN klaar is met zijn 4 G uitrolquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet
Voor zover ik weet ligt 3G zo goed als overal in NL plat
Ik heb, als "3d artist" zijnde, zojuist weer even lekker goedkoop gescoord voor MacRumorsquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:09 schreef Catch22- het volgende:
Weer lekker goedkoop scoren voor "3d artists"
Toch prima gedaan. Jouw 5C-render was uiteindelijk ook nagenoeg hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:22 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb, als "3d artist" zijnde, zojuist weer even lekker goedkoop gescoord voor MacRumors
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.macrumors.com/2014/04/08/iphone-6-renderings/
Thanksquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch prima gedaan. Jouw 5C-render was uiteindelijk ook nagenoeg hetzelfde.
Één dingetje: volgens mij heb je de verkeerde kleur gebruikt? Lijkt meer op slate dan space gray.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:50 schreef very het volgende:
[..]
Thanks
Ik had wat moeite de space gray als zodanig over te laten komen in een studio setup. Maar het is wel de bedoeling dat het dat is
Maar ik heb het vergeleken met een foto van een echte iphone space hrey, en ik denk dat het op zo'n groot vlak niet erg anders eruit zou zien. Hij kan misschien iets lichter, maar dat vond ik niet mooi haha
Wat ik zei: het had misschien iets lichter gekund, maar ik vond dit mooierquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind persoonlijk jouw afbeelding veel meer op de linker lijken dan de rechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door very op 08-04-2014 21:59:30 ]People assume too much.
is dat niet pinterest?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Vaatwastablet het volgende:
Wat is die P app eigenlijk? Ik zie die overal staan.
Dat is het logo van van de designer (very dus).quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Vaatwastablet het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:50 schreef Vaatwastablet het volgende:
FPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:06 schreef Merkie het volgende:
Jij maakt echt mooie renders. Meestal vind ik gerenderde iPhones spuuglelijk, maar die van jou wil ik altijd meteen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Uitzettenquote:Op woensdag 9 april 2014 00:35 schreef Paxcon het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om het scherm nog verder dan minimaal te dimmen, zonder jail break?
Die zien er eerlijk best goedkoop uit ja, dat kan ik nog als SE zonder design skills maken. Je vorige vond ik nicer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:22 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb, als "3d artist" zijnde, zojuist weer even lekker goedkoop gescoord voor MacRumors
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.macrumors.com/2014/04/08/iphone-6-renderings/
Ik denk dan ook dat dit eerder een concept versie is voor een 6C, als het concept uberhaupt al serieus te nemen isquote:Op woensdag 9 april 2014 07:24 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Die zien er eerlijk best goedkoop uit ja, dat kan ik nog als SE zonder design skills maken. Je vorige vond ik nicer.
Daarbij kan je nooit een volledig aluminium achterkant maken, daar komen de signalen niet doorheen.quote:Op woensdag 9 april 2014 07:24 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Die zien er eerlijk best goedkoop uit ja, dat kan ik nog als SE zonder design skills maken. Je vorige vond ik nicer.
Hoe doen ze dat bij de iPad dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarbij kan je nooit een volledig aluminium achterkant maken, daar komen de signalen niet doorheen.
De 4G-versie heeft een plastic stukje bovenaan:quote:Op woensdag 9 april 2014 10:12 schreef very het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat bij de iPad dan?
Die kan je toch ook met 3G nemen?
99% kans dat de iPhone 6 groter wordt dus.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Het wordt nu toch idd echt tijd voor een fiks grotere iPhone. Kan me voorstellen dat ze het huidige formaat ernaast blijven aanbieden, maar het is me toch echt te klein aan het worden.
Ah, ok. Maar goed...zoals ik eerder zei: misschien is het wel een concept voor de iPhone 6c, en is het helemaal geen aluminiumquote:Op woensdag 9 april 2014 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De 4G-versie heeft een plastic stukje bovenaan:
[ afbeelding ]
Ligt eraan...wat doet je moeder er zoal mee?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is een 4S nog goed mee te leven tegenwoordig? Gaat om een tel voor mijn moeder, die nu sinds de release nog steeds de eerste Galaxy S heeft. Dat ding heeft het alleen vandaag begeven en ze stoorde zich al langer aan traagheid en crashes. Het toestel moet zo'n 2 a 3 jaar meegaan.
reset m eens, en herstart voor de zekerheid toch ook even je modemquote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef laziness het volgende:
Mijn iphone 5S heeft wifi problemen![]()
Hij geeft aan signaal te hebben. De Iphone 4S en Samsung in huis doen het ook gewoon met het wifi signaal maar mijn iphone 5S wil er niks mee laden.
Iemand een oplossing?
Ja allemaal al gedaan natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
reset m eens, en herstart voor de zekerheid toch ook even je modem
ook alle stappen uit dat documentje?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja allemaal al gedaan natuurlijken lost niks op.
Ik kan nog prima leven met de mijnequote:Op woensdag 9 april 2014 18:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is een 4S nog goed mee te leven tegenwoordig? Gaat om een tel voor mijn moeder, die nu sinds de release nog steeds de eerste Galaxy S heeft. Dat ding heeft het alleen vandaag begeven en ze stoorde zich al langer aan traagheid en crashes. Het toestel moet zo'n 2 a 3 jaar meegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |