Valt hier nog wel mee. Maar eigenlijk wil ik stoppen, maar dat ga ik pas proberen als ik emotioneel wat stabieler benquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo'n fase heb ik ook gehad. Tikte lekker door qua kilo's. Vandaag wel een 0,5l flesje gehad.
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het heeft lang geduurd dit keer, maar mijn pc is eindelijk weer dusdanig gecrasht dat ik niet om een reinstall heen kom
Niets concreets, gewoon weer jarenlang veel verschillende tools installeren, verplaatsen en weer weggooienquote:
Voldoende back-ups achter hand, hoop ik? Externe harde schijf?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het kan ook nog zijn dat de harde schijf op sterven ligt
de belangrijke bestanden lijken nog niet in gevaar gelukkigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:08 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Voldoende back-ups achter hand, hoop ik? Externe harde schijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Zuidam?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:02 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Na een intensieve whisky try & sometimes error avond gisteren zo meteen naar Baarle-Nassau afreizen voor de selectie van een vat whisky voor onze nieuwe clubbotteling. Onderweg nog wat kaas, flessen whisky en asperges oppikken.
Ben strontverkouden, dus een objectieve, weloverwogen onderbouwde keuze zal het van mij niet helemaal worden, vrees ik...
En de caffeļne.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben wel aardig afgekicked van de cola, drink het tegenwoordig vooral in het weekend. En je merkt ook echt dat het afkicken is, komt puur door de suiker die er in zit.
Dat heb ik met vlees, of paksoi, spinazie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chips zijn ook slecht voor je tanden, voornamelijk omdat de resten zo lekker tussen je tanden blijven zitten
Suiker is ook heel slecht en dat zit in cruesli (dat je bijna niet tussen je tanden vandaan krijgt) en in optimelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de caffeļne.
Ik zal eens kijken hoeveel citroenzuur in mijn icetea zit. Gelukkig drink ik nog meer zuivel en thee. Elke ochtend melk met cruesli, 2 pakken Optimel per week en pot thee per dag.
Je houding lijkt me in ieder geval gezondquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:14 schreef wyccie het volgende:
Slecht voor je dit, slecht voor je dat. Misschien moeten we maar niks meer eten, krijgen we ook geen enge, schadelijke stoffen binnen.Ik til daar niet zo zwaar aan. Krijg de kriebels van de hype van superfoods, niet dit en niet dat meer mogen eten.
Cruesli zonder suiker is muesli, en dat is kauwen op karton. Ik ontbijt nu al 9 maanden met cruesli en melk en dat gaat goed. En anders ontbijt ik helemaal niet.
Van de caffeine heb ik volgens mij nog nooit iets gemerktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de caffeļne.
Ik zal eens kijken hoeveel citroenzuur in mijn icetea zit. Gelukkig drink ik nog meer zuivel en thee. Elke ochtend melk met cruesli, 2 pakken Optimel per week en pot thee per dag.
Eensquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je houding lijkt me in ieder geval gezond
Ik heb het vooral heel erg met droge worst en in mindere maten met andere 'echte' stukken vlees. Met een hamburger of slavink heb ik het probleem eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik met vlees, of paksoi, spinazie.
True, ik merk echt dat ik last krijg van mijn tanden als ik veel icetea drinkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Citroenzuur, is nog slechter voor je tanden dan fosforzuur wat in cola zit
Bij mals vlees gaat het wel. Ik had gehoopt dat ik meer ruimte zou krijgen tussen mijn tanden toen mijn verstandskiezen eruit gingen. Helaas.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb het vooral heel erg met droge worst en in mindere maten met andere 'echte' stukken vlees. Met een hamburger of slavink heb ik het probleem eigenlijk nooit
Welkom terugquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, ik merk echt dat ik last krijg van mijn tanden als ik veel icetea drink![]()
Tevens hallo![]()
ik kom zo weinig op fok de laatste tijd dat ik het niet voor elkaar krijg om hier mee te lezen/schrijven, maar ik mis jullie! En ik heb nu
weekend
Guess who's back, back againquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, ik merk echt dat ik last krijg van mijn tanden als ik veel icetea drink![]()
Tevens hallo![]()
ik kom zo weinig op fok de laatste tijd dat ik het niet voor elkaar krijg om hier mee te lezen/schrijven, maar ik mis jullie! En ik heb nu
weekend
Heeeel erg zin in cola hebben, dat was het vooral. En vemoedelijk door de suikerkick die je lichaam dan verwacht. Ik ging dan maar gewoon water drinken, om toch de dorst te lessenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef wyccie het volgende:
De suiker missen als in gewoon een craving? Dat heb ik in vlagen, dan heb ik zin in winegums en krijg ik een beetje een onrustig gevoel als ik het niet in huis heb. En heel teleurgesteld.![]()
Of heb je lichamelijke ontwenningsverschijnselen?
Welkom terugquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tevens hallo![]()
weekend
zit er ook cola in chocola? Zou qua naam wel eea verklarenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
En nu heb ik dus zin in cola he
Heb t alleen niet in huis... en de paaseitjes zijn ook op
Ik heb in Duitsland wel eens Schockolade gekocht, dat was chocola met caffeļne erinquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zit er ook cola in chocola? Zou qua naam wel eea verklaren
Dat probleem ga ik hier ook krijgen jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Onze voortuin inrichten ... ik ga het niet leuk vindenecht, die hele tuinwereld is een dimensie op zichzelf. Miljoenen mogelijkheden en geen handleiding te vinden
Enig idee wat je wilt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Onze voortuin inrichten ... ik ga het niet leuk vindenecht, die hele tuinwereld is een dimensie op zichzelf. Miljoenen mogelijkheden en geen handleiding te vinden
Waarom zou je een handleiding willen? Gewoon plantjes die jij leuk vindt. Even googlen voor zon/schaduw/temperatuur/vocht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Helemaal geen suiker of helemaal geen TOEGEVOEGDE suiker...?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:20 schreef wyccie het volgende:
Er zit trouwens helemaal geen toegevoegde suiker in Optimel.
[..]
Waarom zou je een handleiding willen? Gewoon plantjes die jij leuk vindt. Even googlen voor zon/schaduw/temperatuur/vocht.
Of gewoon alles betegelen. Geen omkijken meer naar.
Ik vind die euroshops altijd leuk om te snuffelen. Tim, nu heb ik dus ook vouwballonnen gekocht en zal vanavond wat gaan YouTuben voor instructie (dat was ook de tip op de verpakking: zoek op internet).
Zo herkenbaar. Voor en achter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Geen toegevoegde zegt ze al. Suikers zitten er allicht in. Ben wel benieuwd of het nog ergens anderd mee gezoet is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helemaal geen suiker of helemaal geen TOEGEVOEGDE suiker...?
Wezenlijk verschil
Het koolzuur is toch niet het probleem? Ik bedoel, ik leef op spa rood maar daar zul je mijn tandarts niet over horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Cola koop ik nauwelijks meer op aanraden van mijn tandarts, net als alle andere koolzuurhoudende frisdrank.
Goed onthouden wycquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:20 schreef wyccie het volgende:
Er zit trouwens helemaal geen toegevoegde suiker in Optimel.
[..]
Ik vind die euroshops altijd leuk om te snuffelen. Tim, nu heb ik dus ook vouwballonnen gekocht en zal vanavond wat gaan YouTuben voor instructie (dat was ook de tip op de verpakking: zoek op internet).
misschien het koolzuur icm de suiker?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het koolzuur is toch niet het probleem? Ik bedoel, ik leef op spa rood maar daar zul je mijn tandarts niet over horen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Van die ballonnen om beesten e.d. mee te maken? Ooit geprobeerd, ik faalde behoorlijk.
quote:
ja hoor. Draadloos thuis doet het niet, dus ben wat minder op fok. Of dus eigenlijk helemaal niet als ik thuis ben, en op mijn werk ook niet. Maar ben nu aan het oppassenquote:
Niet heel veel. Ik dacht dat je nauwelijks meer hier was doordat je torrents had ontdektquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe is het hier in de SC? nog wat gemist?
haha nee hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet heel veel. Ik dacht dat je nauwelijks meer hier was doordat je torrents had ontdekt
Yep.quote:
Het is niet meer alleen Jojo-4-usquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe is het hier in de SC? nog wat gemist?
Volgens mij sucrose. Je gaat me toch niet vertellen dat ik daar kanker van kan krijgen, hč?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geen toegevoegde zegt ze al. Suikers zitten er allicht in. Ben wel benieuwd of het nog ergens anderd mee gezoet is.
Niet veel. Ik krijg ze niet opgeblazen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed onthouden wycBenieuwd wat je ervan gaat maken
Je krijgt overal kanker van, Google maar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij sucrose. Je gaat me toch niet vertellen dat ik daar kanker van kan krijgen, hč?
http://www.food-info.net/nl/qa/qa-fi31.htmquote:Wat is het verschil tussen sucrose, glucose, suiker en saccharose?
De officiėle chemische naam van tafelsuiker is saccharose (engels : sucrose). Dit zijn dus synoniemen. Suikers zijn stoffen die chemisch gelijk zijn, en die behoren tot de koolhydraten. Chemisch gezien is saccharose een combinatie van twee kleinere koolhydraten, glucose en fructose. Glucose wordt ook wel druivensuiker genoemd.
Jojo-4-everyone?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is niet meer alleen Jojo-4-us
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:28 schreef wyccie het volgende:
Ik durf niet meer verder te blazen, ik ruptureer zo nog van alles in mijn lichaam. En de ballon is van zeer dubieuze kwaliteit; ik heb sporen van blauw rubber aan mijn handen.
Its-Jojo-4-her-only.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ach, van ballonnen krijg je ook enge ziektes toch?
En joost mag weten wat de combo sucralose en enge blauwe ballonnen aanricht in je lijf.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:41 schreef wyccie het volgende:
Oh, er is dus sucralose toegevoegd, geen sucrose, hehe.
En ik heb nu vast een enge ziekte aan mijn lippen opgelopen door die ballonnen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb voor mini's eerste verjaardag muffins gebakken, relatief weinig suiker en veel fruit. Maar dat is geen echte feesttaart natuurlijk. Ik heb ergens nog wel een paar receptenboekjes m.b.t. suikerarm/ -vrij bakken. Kan morgen wel eens kijken of daar iets geniaals in staat.
Voor vouwballonnen heb je eigenlijk een pomp nodig, al kan je ze ook met je mond opblazen. Maar zelfs als je weet hoe dat moet is het niet bepaald makkelijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet veel. Ik krijg ze niet opgeblazen.
Ik durf niet meer verder te blazen, ik ruptureer zo nog van alles in mijn lichaam. En de ballon is van zeer dubieuze kwaliteit; ik heb sporen van blauw rubber aan mijn handen.
Hippiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:52 schreef wyccie het volgende:
Antidotum: speltkoekjes met amandelmelk en een quinoasalade toe.
Dus de suikerloze is alleen voor E bedoeld?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Denk dat zij ook een versierde muffin oid krijgt ja
Voor de visite wil ik een toffe met marsepein versierde taart maken
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus de suikerloze is alleen voor E bedoeld?
ik weet niet wat dat zijnquote:
Ik heb leren teenslippers van Teva, echt de meest geniale teenslippers ooit. (en ik heb ook een paar Teva's, gekocht toen ik zwanger was, maar die zitten helemaal niet lekker itt de paren die ik vroeger hadquote:
We hebben momenteel bedacht: een heg aan de voorkant, 2 struiken die nu aan de rechterkant bij de voordeur staan verhuizen we naar de linkerkant, ik wil sowieso rozen en een forsythia. En verder inderdaad ditquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Enig idee wat je wilt?Als in zin van, kleurtjes, bodembedekkend of juist grassen of?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:20 schreef wyccie het volgende:
Waarom zou je een handleiding willen? Gewoon plantjes die jij leuk vindt. Even googlen voor zon/schaduw/temperatuur/vocht.
Nee dat hebben we achter alquote:Of gewoon alles betegelen. Geen omkijken meer naar.
quote:
quote:
Ik geloof dat ik een receptenboekje heb met een 'gezonde sectie'. Zijn van die vierkante blokboekjes, deze gaat over koekjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
Wat doen jullie allemaal ingewikkeld![]()
Alhoewel ik zelf ook allerlei gekke suikers voorbij heb zien komen de afgelopen dagen; ik ben op zoek naar een recept voor een taartje voor E's verjaardag (ja dat is over 4 weken al, OMG!) dat zo weinig mogelijk suiker bevat. Kom ik op allerlei gezondheidsblogs die palmsuiker en kokosbloesemsuiker promoten in plaats van 'geraffineerde suiker'.
Daar heb ik dus niet zoveel meeIk ga wel een taartje fixen met dadels of bananen in het beslag.
Neuh het is geen ramp, maar de doorsnee verjaardagstaart bevat ongeveer net zoveel suiker als bloem en dat vind ik een beetje overdreven. Zeker als je ook beslag kunt maken dat al zoet is door bijvoorbeeld banaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:19 schreef wyccie het volgende:
Is het echt zo erg dat ze een keer taart met suiker krijgt? Het is natuurlijk wel feest. Krijgt ze verder nooit iets met suiker dan?
Ik kan me niet herinneren dat er vroeger suikervrije/arme taart speciaal voor kinderen werd gemaakt. Wel voor diabetici.
Nou van leer lijken ze me wel acceptabel! Hebben die dan nog wel zo'n lelijke teva-zool?quote:Op zondag 16 maart 2014 08:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb leren teenslippers van Teva, echt de meest geniale teenslippers ooit. (en ik heb ook een paar Teva's, gekocht toen ik zwanger was, maar die zitten helemaal niet lekker itt de paren die ik vroeger had)
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Maar dat ene kookboek dat jij ooit kocht toen M. vast voedsel ging krijgen (dat ik dat nog weetquote:
Die spannen ze gewoon over jullie tuin heen en dan horen jullie er helemaal bij.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alleen die oranje vlaggetjes en partytent komen er niet in als er weer eens voetbal is. Dat is zelfs voor mij een stap te ver.
Ah, hij zag er wel lekker uitquote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Soempie het volgende:
Een frambozenrol? Daar gaat ook 200 gram suiker in.![]()
Ik zou geen zoetstof doen. Dan liever druivensuiker.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:37 schreef B.ertha het volgende:
Worteltaart!
Wortels zijn al vrij zoet en rozijnen ook.
Als je in onderstaand recept de winterpeen vervangt door bospeen (zoeter), iets meer rozijnen gebruikt of wat extra dadels en de suiker weglaat (of een klein schepje zoetstof) dan heb je gewoon een lekkere taart lijkt me.
En als je heel graag frosting wilt: vervangen door mascarpone, losgeroerd met sinaasappelsap
http://www.culy.nl/recepten/goddelijke-worteltaart-carrot-cake/
Jij bakt dan weer heel veelvan de tuinquote:Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tinu wel, ik niet zo vaak. Behalve een appeltaart of zo, voor de rest bak ik er niks van
Het was 2de paasdag...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Het jachtseizoen is geopend
[ afbeelding ]
Dat sleept de kat hier net het balkon op en de kamer in.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
we hadden de broodjes shoarma net opquote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Schoonmaken en opetenziet eruit als een jong beestje, dus dat moet toch kunnen
/C4 modusquote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef Etcetera het volgende:
http://www.exceltekstenuitleg.nl/belasting.htmlquote:
Nee joh. Geboortejaar invullen, van de definitieve aanslagen (die je terugkrijgt van de Belasting) belastbaar inkomen invullen van die jaren en de rest wordt ingevuld voor jequote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef wyccie het volgende:
Ziet er veel te ingewikkeld uit. Ik werk nooit met Excel.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:
hmmm , jammer. Ben pas volgende week weer in Ierland.quote:
Da's toch net zoiets als Thanksgiving, Veterans Day, Halloween en Independence Day?quote:
Kater? Van die 2 drankjes?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:06 schreef Puala het volgende:
Morgen![]()
Kater + ster in mijn voorruit gereden. Mag ik mijn bed al weer in?
Klopt helemaal, maar als excuus om de Ierse pub te bezoeken is het een welkome dagquote:Op maandag 17 maart 2014 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch net zoiets als Thanksgiving, Veterans Day, Halloween en Independence Day?
Oftewel niet iets waar we ons hier druk om hoeven te maken?
Maar als je een biertje wilt drinken, proost!!
Daar heb je dit toch niet voor nodig als excuus?
En de glazen zaten ook wel flink volquote:Op maandag 17 maart 2014 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
3 en ja. Lang leve een hersenkneuzing waarbij drank 4x zo hard inkickt als bij elk ander mens![]()
Was wel gezelligquote:Op maandag 17 maart 2014 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Uhu. Maar eigen keuze, dus ik moet niet zeuren
Ik denk dan altijd precies contra.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar als excuus om de Ierse pub te bezoeken is het een welkome dag
Voor mij kan het juist een leuke gelegenheid zijn om in een keer veel bekenden te treffen, ook personen die ik al een tijdje niet gesproken hebquote:Op maandag 17 maart 2014 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd precies contra.
Op St. Patricksday dus niet naar de Ierse kroeg, stervensdruk dan.
Net zoiets als geen visite op je verjaardag willen, op alle ander dagen is men van harte welkom...
Heel Iers doet het niet aan maar dat is vaker met Ierse pubs in Nederland.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind de Ierse pub in Arnhem niet de beste. Matig zelfs.
heet hij Nico?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Kom ik thuis, zie ik dat m'n schoonvader vandaag de achtertuin afgemaakt heeft en de plint boven de keuken gestuct heeft
Ik ga toch vragen waar die V voor staat.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moeten we de SC een keer omdopen tot VSC?
quote:
nee, en ook geen bobquote:
Mocht er ooit een hert op je mat liggen, dan kom ik 'm ophalen...quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, en ook geen bob
Oh en m'n vriendin appt net, er ligt nu een nog grotere haas in haar huis, met een hele trotse kat ernaast
mocht het zover komen dan laat ik het je wetenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht er ooit een hert op je mat liggen, dan kom ik 'm ophalen...
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, en ook geen bob
Oh en m'n vriendin appt net, er ligt nu een nog grotere haas in haar huis, met een hele trotse kat ernaast
het was:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 04:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Internethoop er nu weer wat meer te zijn
Arm jonkie!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar dat moet ik nog wel even doen voor eind april, anders zit ik er nog een jaar aan vast.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:27 schreef Etcetera het volgende:
Heb je je 'ontslag' bij je voetbalclub al ingediend?
Ja gelukkig is de kater weg en de ster gefixtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:28 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Arm jonkie!
Goedemorgen.
Puala oh klinkt niet goed. Kater weer weg? Ster gerepareerd?
Coole schoonvader heb je TM.
Dat snap ik dan wel weer, want het is ook wel een flinke prestatiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Over katers gesproken, die heeft dus 2/3 van dat haasje opgevreten en is toen, ik denk met buikpijn, voor pampus op de bank gaan liggen gisteravond
Je hoeft geen verantwoording naar mij af te leggen over jouw wel of geen kroegbezoek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM Ik ben lekker toch naar de pub geweest vanavond en, hoewel het er vrij druk was, heb ik een prima avond gehad
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]![]()
Rozemarijn, knoflook en een goede Chianti
wat ik er van gezien heb was wel tof, maar dit moest vandaag afquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef Etcetera het volgende:
Dan durf ik wel de mening te hebben dat het een niet heel erg boeiend programma is
Vervang Den Bosch door mijn woonplaats en dan gaat deze vlieger voor mij ook op. vanochtend was ik ruim voor half 8 al vertrokken, dus dat was ook geen optie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga inderdaad niet stemmen, ben vandaag niet in Den Bosch en bedacht me dit te laat om nog iemand te machtigen. Een van de eerste keren dat ik niet ga stemmen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:25 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij besteld die rare kat van mn vriendin die hazen gewoon bij de sligro, gister lag nummer 3 in huis.
volgens mij besteld die rare kat van mn vriendin die hazen gewoon bij de sligro, gister lag nummer 3 in huis.
de achtertuin is er wel klaar voor jaquote:
Hoe kan je dan voor hem stemmen, als het hem niet boeit?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef Etcetera het volgende:
Even gestemd netook voor E. want die heeft echt 0 zero niks nakkes nada njente interesse in politiek en ik heb 'm niet op andere gedachten kunnen brengen
Hij heeft mij gemachtigd, en ik vind stemmen belangrijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan je dan voor hem stemmen, als het hem niet boeit?
Mijn stemformulier is bij ontvangst de vuilnisbak al ingegaan, ik sla even over dit keer...
Maar bepaal jij dan zijn stem of heeft hij je nog wat ingefluisterd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft mij gemachtigd, en ik vind stemmen belangrijk
Hoe zinnig is het dat iemand gaat stemmen op basis van het volgende: van welke partij ken ik de meeste mensen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar bepaal jij dan zijn stem of heeft hij je nog wat ingefluisterd?
Vind stemmen ook wel belangrijk, maar had nu even geen idee wat te stemmen...
Kortom, je hebt een stem geronseld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe zinnig is het dat iemand gaat stemmen op basis van het volgende: van welke partij ken ik de meeste mensen.
Nu heb ik dat wel gevolgd trouwensmaar niet omdat hij me nog iets had ingefluisterd
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Kaarten voor het Whisky Festival Noord Nederland op 29 maart zijn te koop gezet...
Oeh! Wel voor mij iigquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:09 schreef Puala het volgende:
Etcie, ik kwam net deze tegen: http://www.mangooutlet.co(...)939&ts=1395234011939 iets voor jou?
Geen idee, ik kom eigenlijk nooit bij de Mangoquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh! Wel voor mij iig![]()
Alleen welke maat dan he.... hebben ze XXXXL bij de Mango?Echt, ik voel me altijd zo dik in die winkel
Ja, sorry, de middagsessie kaart heb ik inmiddels al verkocht, dus ik moet een streep halen door onze meet dan...quote:
Ik heb ook het gevoel dat hun maatvoering niet klopt. Daar ben ik ook opeens een stuk dikker dan in andere winkels!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Alleen welke maat dan he.... hebben ze XXXXL bij de Mango?Echt, ik voel me altijd zo dik in die winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:23 schreef wyccie het volgende:
Worden die gemeentelijke tellingen dan uitgezonden?
Het is lente!
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen hier gewoon Wilders gestemd neem ik aan ?wie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Whiteguy het volgende:
Iedereen hier gewoon Wilders gestemd neem ik aan ?uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Waar is Majo trouwens? Erg stil, volgens mij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou Majo al uren aan de buis gekluisterd zitten?
Valt dat ook al onder stemmen ronselen? Hij gaf zelf aan dat als hij ging stemmen waar het op was, en dat heb ik wel aangehoudenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, je hebt een stem geronseld.
Even daarvan melding maken...
Oeh!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:09 schreef Puala het volgende:
Etcie, ik kwam net deze tegen: http://www.mangooutlet.co(...)939&ts=1395234011939 iets voor jou?
Ik zeg, volgend jaar weer een pogingquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, sorry, de middagsessie kaart heb ik inmiddels al verkocht, dus ik moet een streep halen door onze meet dan...
De zon schijnt alvastquote:
Er staan er meer op de site nog, maar daar zal je vast al wel naar gekeken hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Valt dat ook al onder stemmen ronselen? Hij gaf zelf aan dat als hij ging stemmen waar het op was, en dat heb ik wel aangehouden
[..]
Oeh!
[..]
Ik zeg, volgend jaar weer een poging
[..]
De zon schijnt alvast
Ik zie het net nuquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Er staan er meer op de site nog, maar daar zal je vast al wel naar gekeken hebben
Op de site van PostNl kan je MijnPakket aanvragen. Het is wat getrut aan het begin, maar daarna kan je voorkeuren voor bezorging doorgevenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben benieuwd of de buren het allemaal weer gaan aannemen
Heb ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de site van PostNl kan je MijnPakket aanvragen. Het is wat getrut aan het begin, maar daarna kan je voorkeuren voor bezorging doorgeven
Moeten ze het niet met Selektvrracht gaan versturen, of DHL, of UPS...
Je hebt een keer zo'n code nodig dat je pakket niet bezorgd is, maar het moet daarna mogelijk zijn om dat ook te zien voor pakketten die nog niet bij je aangeboden zijn. Er is op het moment geen pakket naar mij onderweg, anders had ik het voor je kunnen nakijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb ikalleen volgens mij kan je die voorkeuren pas aangeven nadat het een keer is aangeboden op het bezorgadres
Hmm even kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt een keer zo'n code nodig dat je pakket niet bezorgd is, maar het moet daarna mogelijk zijn om dat ook te zien voor pakketten die nog niet bij je aangeboden zijn. Er is op het moment geen pakket naar mij onderweg, anders had ik het voor je kunnen nakijken
Goed geregeld!quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:05 schreef Puala het volgende:
Mijn nieuwe geiser word vandaag opgehangenIk ga vanavond zo heerlijk douchen
De mogelijkheid is er niet meer, dus ik laat niks varen...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jij laat een mogelijkheid om Etcie IRL te ontmoeten varen?![]()
schande
Ik heb het niet uit kunnen stellen tot vanavond. Ik ben intens gelukkig met mijn douche op dit momentquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het niet uit kunnen stellen tot vanavond. Ik ben intens gelukkig met mijn douche op dit moment
Picsquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:05 schreef Puala het volgende:
Mijn nieuwe geiser word vandaag opgehangenIk ga vanavond zo heerlijk douchen
wat hou jij je in zeg.quote:
Met het oude slangetje.quote:
Het houdt niet overquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nog wel ingangen voor apparatuur over?
Ik voel me zo maagdelijk als het om dit soort gadgets gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het houdt niet overgeloof dat er nog 1 hdmi-poort vrij is nu en 2 usb-poorten
Oh volgens mij valt het hier ook wel mee hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me zo maagdelijk als het om dit soort gadgets gaat.
Ik heb slechts een WII, een DVD-speler en een digitale TV-ontvanger aan de TV gekoppeld.
En een audio-uitgang naar de stereo installatie, waar dan wel weer een bluetooth ontvanger aanhangt...
Dat laatste lukt me niet eens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh volgens mij valt het hier ook wel mee hoor
Bluray/home cinemaset, interactieve ontvanger, Chromecast. Oh en er zit een netwerkkabel in natuurlijk
Moet je morgen toevallig naar Leeuwarden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik kruip maar eens op bedmorgen nog van alles in de planning
lubbiedubbie!quote:
Yep net thuis. Je bent nog laat wakkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
lubbiedubbie!
Zit je werkdag er al op voor vandaag?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yep net thuis. Je bent nog laat wakker
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef Tinuviel het volgende:
Puala heb jij nou een krijtbord op je keukenkast?
Leuk idee. Wat schrijf je erop in de keuken? Boodschappenlijst?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Jaop 2 zelfs en ook aan de binnenkant van mijn toiletdeur. Kan je kopen bij de bouwmarkt en dan heeft de Karwei de meeste kleur keuze. 2 laagjes er op en krijten maar
Om vervolgens met je keukendeurtje naar de Appie te gaan...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:43 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Leuk idee. Wat schrijf je erop in de keuken? Boodschappenlijst?
wij hebben een kast van IKEA, waar zonder ombouw oid. Bevalt ons prima, maar kan me voorstellen dat je graag meer opbergruimte wiltquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste lukt me niet eens.
Heb wel een flatscreen TV, maar wegens de afmetingen van de kast waar 'ie in staat kan ik geen grotere plaatsen, dus stellen we de extra gadgets/aansluitingen maar even uit.
Een nieuwe kast komt er waarschijnlijk na de zomer, we zijn nog steeds op zoek naar iets wat naar ons zin is met voldoende opbergruimte...
Ik ga naar het oosten vandaag, naar m'n hometownquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je morgen toevallig naar Leeuwarden?
Ik wel, kunnen we daar meeten...
wij zetten onze boodschappen op een whiteboard. 1x vergeten het overgeschreven lijstje mee naar de winkel te nemen, heeft E. een foto doorgestuurdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om vervolgens met je keukendeurtje naar de Appie te gaan...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:10 schreef Puala het volgende:
[..]
aan de binnenkant van mijn toiletdeur.
Grote of kleine?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:43 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat schrijf je erop? Boodschappenlijst?
Ik heb op de een een weekplanning qua eten staan en de andere een boodschappenlijst, leuke tekst, iets waar ik aan moet denken ofzo. Verschilt. Nu staat er een boodschappenlijst op die ik net op de foto heb gezet zodat ik vanmiddag er met boodschappen doen aan denkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:43 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Leuk idee. Wat schrijf je erop in de keuken? Boodschappenlijst?
Nee daar speel ik boter kaas en eieren op met mijn bezoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |