Valt hier nog wel mee. Maar eigenlijk wil ik stoppen, maar dat ga ik pas proberen als ik emotioneel wat stabieler benquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo'n fase heb ik ook gehad. Tikte lekker door qua kilo's. Vandaag wel een 0,5l flesje gehad.
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het heeft lang geduurd dit keer, maar mijn pc is eindelijk weer dusdanig gecrasht dat ik niet om een reinstall heen kom
Niets concreets, gewoon weer jarenlang veel verschillende tools installeren, verplaatsen en weer weggooienquote:
Voldoende back-ups achter hand, hoop ik? Externe harde schijf?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het kan ook nog zijn dat de harde schijf op sterven ligt
de belangrijke bestanden lijken nog niet in gevaar gelukkigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:08 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Voldoende back-ups achter hand, hoop ik? Externe harde schijf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Zuidam?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:02 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Na een intensieve whisky try & sometimes error avond gisteren zo meteen naar Baarle-Nassau afreizen voor de selectie van een vat whisky voor onze nieuwe clubbotteling. Onderweg nog wat kaas, flessen whisky en asperges oppikken.
Ben strontverkouden, dus een objectieve, weloverwogen onderbouwde keuze zal het van mij niet helemaal worden, vrees ik...
En de caffeļne.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben wel aardig afgekicked van de cola, drink het tegenwoordig vooral in het weekend. En je merkt ook echt dat het afkicken is, komt puur door de suiker die er in zit.
Dat heb ik met vlees, of paksoi, spinazie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chips zijn ook slecht voor je tanden, voornamelijk omdat de resten zo lekker tussen je tanden blijven zitten
Suiker is ook heel slecht en dat zit in cruesli (dat je bijna niet tussen je tanden vandaan krijgt) en in optimelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de caffeļne.
Ik zal eens kijken hoeveel citroenzuur in mijn icetea zit. Gelukkig drink ik nog meer zuivel en thee. Elke ochtend melk met cruesli, 2 pakken Optimel per week en pot thee per dag.
Je houding lijkt me in ieder geval gezondquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:14 schreef wyccie het volgende:
Slecht voor je dit, slecht voor je dat. Misschien moeten we maar niks meer eten, krijgen we ook geen enge, schadelijke stoffen binnen.Ik til daar niet zo zwaar aan. Krijg de kriebels van de hype van superfoods, niet dit en niet dat meer mogen eten.
Cruesli zonder suiker is muesli, en dat is kauwen op karton. Ik ontbijt nu al 9 maanden met cruesli en melk en dat gaat goed. En anders ontbijt ik helemaal niet.
Van de caffeine heb ik volgens mij nog nooit iets gemerktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
En de caffeļne.
Ik zal eens kijken hoeveel citroenzuur in mijn icetea zit. Gelukkig drink ik nog meer zuivel en thee. Elke ochtend melk met cruesli, 2 pakken Optimel per week en pot thee per dag.
Eensquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je houding lijkt me in ieder geval gezond
Ik heb het vooral heel erg met droge worst en in mindere maten met andere 'echte' stukken vlees. Met een hamburger of slavink heb ik het probleem eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik met vlees, of paksoi, spinazie.
True, ik merk echt dat ik last krijg van mijn tanden als ik veel icetea drinkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Citroenzuur, is nog slechter voor je tanden dan fosforzuur wat in cola zit
Bij mals vlees gaat het wel. Ik had gehoopt dat ik meer ruimte zou krijgen tussen mijn tanden toen mijn verstandskiezen eruit gingen. Helaas.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb het vooral heel erg met droge worst en in mindere maten met andere 'echte' stukken vlees. Met een hamburger of slavink heb ik het probleem eigenlijk nooit
Welkom terugquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, ik merk echt dat ik last krijg van mijn tanden als ik veel icetea drink![]()
Tevens hallo![]()
ik kom zo weinig op fok de laatste tijd dat ik het niet voor elkaar krijg om hier mee te lezen/schrijven, maar ik mis jullie! En ik heb nu
weekend
Guess who's back, back againquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, ik merk echt dat ik last krijg van mijn tanden als ik veel icetea drink![]()
Tevens hallo![]()
ik kom zo weinig op fok de laatste tijd dat ik het niet voor elkaar krijg om hier mee te lezen/schrijven, maar ik mis jullie! En ik heb nu
weekend
Heeeel erg zin in cola hebben, dat was het vooral. En vemoedelijk door de suikerkick die je lichaam dan verwacht. Ik ging dan maar gewoon water drinken, om toch de dorst te lessenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef wyccie het volgende:
De suiker missen als in gewoon een craving? Dat heb ik in vlagen, dan heb ik zin in winegums en krijg ik een beetje een onrustig gevoel als ik het niet in huis heb. En heel teleurgesteld.![]()
Of heb je lichamelijke ontwenningsverschijnselen?
Welkom terugquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tevens hallo![]()
weekend
zit er ook cola in chocola? Zou qua naam wel eea verklarenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
En nu heb ik dus zin in cola he
Heb t alleen niet in huis... en de paaseitjes zijn ook op
Ik heb in Duitsland wel eens Schockolade gekocht, dat was chocola met caffeļne erinquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zit er ook cola in chocola? Zou qua naam wel eea verklaren
Dat probleem ga ik hier ook krijgen jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Onze voortuin inrichten ... ik ga het niet leuk vindenecht, die hele tuinwereld is een dimensie op zichzelf. Miljoenen mogelijkheden en geen handleiding te vinden
Enig idee wat je wilt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Onze voortuin inrichten ... ik ga het niet leuk vindenecht, die hele tuinwereld is een dimensie op zichzelf. Miljoenen mogelijkheden en geen handleiding te vinden
Waarom zou je een handleiding willen? Gewoon plantjes die jij leuk vindt. Even googlen voor zon/schaduw/temperatuur/vocht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |