Wat voor metal luister jij dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk komen metal en hardcore in essentie wel met elkaar overeen. "Stoere" teksten gecombineerd met veel lawaai.
Hardcore: BOEM BOEM BOEM YEAHHH MOTHERFUCKER I'LL FUCK YOU IN THE ASS BOEM BOEM BOEM
Metal: *oergeluiden plus raggende gitaren I'LL RAPE YOU EVERY NIGHT AND BARF IN YOUR ASSHOLE!!
Niet voor het een of het ander, maar een groot deel van de metal is wel 'brul brul wij zijn stoer' hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor metal luister jij dan?
Happy hardcore is besteequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor het een of het ander, maar een groot deel van de metal is wel 'brul brul wij zijn stoer' hoor![]()
Een nog groter deel van de hardcore ook wel dustjaHet fatsoenlijke spul moet je goed voor zoeken...
Ik vind het passievolle semi ruwe wel leukquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke administratie?
[..]
Ook, op zijn tijd
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het passievolle semi ruwe wel leuk
Jaquote:
Jaja, brul brul wij zijn stoer. Weet het.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor het een of het ander, maar een groot deel van de metal is wel 'brul brul wij zijn stoer' hoor![]()
Een nog groter deel van de hardcore ook wel dustjaHet fatsoenlijke spul moet je goed voor zoeken...
Ik las eens iets over een band met een tekst dat ook vrouwen in een rolstoel nog een kut hebben om te verkrachten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor metal luister jij dan?
Ik kusjekroel je helemaal sufquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In dit topic zijn er maar weinig van de kusjekroel...
FF testen...quote:
Toegegeven, ze doen bij metal wel meer hun best jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, brul brul wij zijn stoer. Weet het.
Maar die teksten
Score!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
Argh, ik had vroeger een CD, Cartoon Techno, daar zaten allemaal van dat soort nummers op
quote:
Whehehehe. Oké.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las eens iets over een band met een tekst dat ook vrouwen in een rolstoel nog een kut hebben om te verkrachten.Daar baseerde ik me een beetje op.
Da's nog wel een graadje erger ja.quote:
Noem je dat muziek?quote:
quote:
Geeneens de versie van Bots?quote:
Enige 'metal' die ik kan waarderen is Rammstein..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoveel varianten... er zit vast wel iets tussen wat jij ook kunt waarderen hoor
Die zijn ook briljant!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enige 'metal' die ik kan waarderen is Rammstein..
Nou danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar valt Blutengel onder eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan
Zat andere bands die zo klinken hoor
Eisbrecher bijvoorbeeld.
Ook eens live gezien, en dat was wel gaaf.quote:
Maar ik vind metal niks. Ik kan Rammstein waarderen, maar dat zegt niet dat ik daar dan verder ook echt naar luister.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan
Eisbrecher bijvoorbeeld.
Darkwave ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar valt Blutengel onder eigenlijk?
Whehe ik ook en Metallica.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Linkin Park is Nu-Metalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook eens live gezien, en dat was wel gaaf.
[..]
Maar ik vind metal niks. Ik kan Rammstein waarderen, maar dat zegt niet dat ik daar dan verder ook echt naar luister.
Alleen de nummers die bekend zijn. In vele gevallen. Ook niet allequote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan
Eisbrecher bijvoorbeeld.
Ik wilde Linkin Park bewust niet noemen, want dat is echt de band uit mijn tijd. Maar iedereen geeft altijd commentaar op dat Linkin Park niet onder Metal zou vallenquote:
Ik ook. Maar van alles niet alles. Zegmaarquote:
Zit mobiel, dus kan t niet echt checken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er niks tussen de linkjes die ik net post?
Zegt me helemaal niksquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
Ow Blutengel valt onder darkwave kaneel. Even gezocht
Onder welk van de 1000 subgenres van metal valt het dan niet vraag ik me afquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde Linkin Park bewust niet noemen, want dat is echt de band uit mijn tijd. Maar iedereen geeft altijd commentaar op dat Linkin Park niet onder Metal zou vallen
Metal is een vorm van rockquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
Linkin Park is allang geen metal meer, eerder rock.
Vraag maar aan Jessquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks
Maar goed, het blijft toffe muziek.
Ik snap jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook. Maar van alles niet alles. Zegmaar
Ja, ook datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap je
Iets is tof of niet.
Ik vind het vaak lastig om een bepaalde band of nummer in een genre te stoppen.
Zal doen als ik haar weer ziequote:
Rock is overkoepelend. Punk is ook een vorm van rock om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom heet het anders.
Wat kaneel postte zou ik ook niet onder metal zetten.
Hardcore punk ja.quote:
Geen fan, kan het wel waarderen. Ik luister nogal breed...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal doen als ik haar weer zie
Jij geen fan van folkmetal toch?
Duidelijk dat zij het mannetje zou zijn in een eventuele relatie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
Mijn god, zo'n wijfje op een datingsite heeft me al iets van vijf keer een interessebericht gestuurd. Een keer een niet interesse-bericht gestuurd, maar de boodschap komt blijkbaar niet over.
Hoe was je dagje Damsco?quote:
Ik luister die door jou weer Eisbrecher en Blutengelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen fan, kan het wel waarderen. Ik luister nogal breed...
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk dat zij het mannetje zou zijn in een eventuele relatie.
Gewoon een bericht sturen en het daar in zettenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
Mijn god, zo'n wijfje op een datingsite heeft me al iets van vijf keer een interessebericht gestuurd. Een keer een niet interesse-bericht gestuurd, maar de boodschap komt blijkbaar niet over.
Tijd om die grote mond van je open te trekken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je dagje Damsco?
[..]
Ik luister die door jou weer Eisbrecher en Blutengel
Was net zo lekker in Dropkick Murphys bezig.
Kan niet, je moet betalen om zelf een berichtje te typen. Kan alleen kiezen uit zo'n standaard tekst.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een bericht sturen en het daar in zetten
Leuk! Alleen niet eens het hele museum gezien. Dus we moeten nog een keer terug.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je dagje Damsco?
[..]
Ik luister die door jou weer Eisbrecher en Blutengel
Was net zo lekker in Dropkick Murphys bezig.
Alsof je dat erg vindtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk! Alleen niet eens het hele museum gezien. Dus we moeten nog een keer terug.
Kloptquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
Deftones vind ik ook wel leuk, maar da's ook nu-metal volgens mij.
Drink zequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor. Wijn drinken
Welk museum zijn jullie heen geweest?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk! Alleen niet eens het hele museum gezien. Dus we moeten nog een keer terug.
Geen spanken meer dus vanavond?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor. Wijn drinken
Nee hoor, maar de tijd vloog. Ik vond alles zo mooi en bleef misschien wat lang hangen bij dingen. Die poppenhuizen.quote:
Inb4 seksmuseumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk museum zijn jullie heen geweest?
Rijksmuseum.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk museum zijn jullie heen geweest?
Ben je er wel van afquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan niet, je moet betalen om zelf een berichtje te typen. Kan alleen kiezen uit zo'n standaard tekst.
Heb dus niet alles gezien, maar ze hadden hele mooie poppenhuizen uit de 17e eeuw, met ontzettend veel details. Echt heel mooi. Verder nog wat pics gemaakt van bepaalde schilderijen die me aanspraken. Vooral dingen met religieuze of mythische figuren zijn mooi. En dieren natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
;')
[..]
Tof
Wat vond je het leukste?
Poppenhuizen, watquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb dus niet alles gezien, maar ze hadden hele mooie poppenhuizen uit de 17e eeuw, met ontzettend veel details. Echt heel mooi. Verder nog wat pics gemaakt van bepaalde schilderijen die me aanspraken. Vooral dingen met religieuze of mythische figuren zijn mooi. En dieren natuurlijk.
Ja, echt. Maar echt kunstwerken op zich, in hele mooie kasten. Only for the rich girls natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poppenhuizen, wat
Wat voor schilderijen waren het zoal?
Heb je er een foto van?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, echt. Maar echt kunstwerken op zich, in hele mooie kasten. Only for the rich girls natuurlijk.
De Nachtwacht was heel indrukwekkend, een bepaald schilderij dat 'De bedreigde zwaan' heet vond ik mooi. En schilderijen van zeeslagen, als ook replica's van schepen. En Adam en Eva omringd door dieren in het paradijs. Met een wolk die God voor moest stellen.
Een bepaald schilderij van Monet vond ik ook mooi, heel kleurrijk. Ben even de naam kwijt.
Van die Monet? Jep.quote:
De bedreigde zwaan is wel een bekende. Moest even opzoeken dat hij van Asselijn was, maar wel een bekend doek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, echt. Maar echt kunstwerken op zich, in hele mooie kasten. Only for the rich girls natuurlijk.
De Nachtwacht was heel indrukwekkend, een bepaald schilderij dat 'De bedreigde zwaan' heet vond ik mooi. En schilderijen van zeeslagen, als ook replica's van schepen. En Adam en Eva omringd door dieren in het paradijs. Met een wolk die God voor moest stellen.
Een bepaald schilderij van Monet vond ik ook mooi, heel kleurrijk. Ben even de naam kwijt.
Ik herkende hem ook al een beetje, misschien dat hij daarom mijn aandacht trok.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De bedreigde zwaan is wel een bekende. Moest even opzoeken dat hij van Asselijn was, maar wel een bekend doek.
Mooi dat je even lekker een dag hebt gehad om alles van je af te zetten.
Ik zit nu mobiel, ben nog onderweg naar huis.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Delen? Laat ons meegenieten...beetje cultuur op de vrijdagavond.
Pizza?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik herkende hem ook al een beetje, misschien dat hij daarom mijn aandacht trok.
Ja, was echt heel tof! Daarna nog wat rondgelopen en pizza gegeten. Ik moet vaker met mensen eropuit, is leuk.
Hadden ze niet bij de pizzeria.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hadden ze niet bij de pizzeria.Was wel lekkere pizza, met gerookte zalm, garnalen en rucola. Kreeg 'm alleen niet op.
You like?quote:
Ja, pizza's met vis zijn heerlijk. Bijna net zo lekker als jij.quote:
Jezus. FAxie is er niks bij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, pizza's met vis zijn heerlijk. Bijna net zo lekker als jij.
Hehehehe.
Faxination.quote:
Hosselbazin.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, pizza's met vis zijn heerlijk. Bijna net zo lekker als jij.
Hehehehe.
Ja, last van Faxie fever.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
succes op de jachtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:44 schreef yats het volgende:
Hoi allen, en meteen ook weer goodbye! Ik ga richting de kroeg, eens zien wat we van de avond kunnen maken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, dan wordt er tenminste over je geluld in je afwezigheid.
Mensen hebben levens.quote:
Hoe dan?quote:
quote:
Ah, hij schept erover op?quote:
Nice. Heb 'm al meteen gespot op TV.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha hij werd getagged door anderen.
Of gifjes van jezelfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heel veel posten met bewegende smileys?
Denk niet dat je 'm kent.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat schijnt nog best veel werk te zijn, een gifje maken.
Ik had het beloofd, ik was vandaag met 'm in Amsterdam.quote:
Dat weet ik. Ik weet ook hoe en wat.quote:
Hoi.quote:
hey jijquote:
beetje stressvol. School enzo. Laat ik over de rest maar niet beginnenquote:
geylquote:
Maar vrouwen. Heb je gehosseld?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey jij
[..]
beetje stressvol. School enzo. Laat ik over de rest maar niet beginnen
[..]
geyl
Kunnen ook mannen zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen met borsten, Neel.
Dikke mannen dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen met borsten, Neel.
Ik heb nu een leuke hipstermatch die vroeg of ik wilde trouwen aangezien mijn favo LP Dark Side of the Moon is. Maarjaquote:
Leuk toch? Ga je ermee afspreken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu een leuke hipstermatch die vroeg of ik wilde trouwen aangezien mijn favo LP Dark Side of the Moon is. Maarja
Verder niks
Je had laatst toch tinder afspraak? Hoe ging die?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu een leuke hipstermatch die vroeg of ik wilde trouwen aangezien mijn favo LP Dark Side of the Moon is. Maarja
Verder niks
Die zullen het zwaar hebben op de datingmarkt.quote:
Zij zijn gewoon bottomsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zullen het zwaar hebben op de datingmarkt.
ik spreek haar net een uur, maar ik hoop het welquote:
dat had ik toch verteld? weird. En ze negeert me nu. Vind het niet eens ergquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had laatst toch tinder afspraak? Hoe ging die?
Bottoms?quote:
Oew, spannend.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik spreek haar net een uur, maar ik hoop het wel
[..]
dat had ik toch verteld? weird. En ze negeert me nu. Vind het niet eens erg
Markt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zullen het zwaar hebben op de datingmarkt.
Ow sorry, kan het gemist hebben. Ik lees niet alles.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik spreek haar net een uur, maar ik hoop het wel
[..]
dat had ik toch verteld? weird. En ze negeert me nu. Vind het niet eens erg
Een figuurlijke markt.quote:
Je bedoelt de meest kansloze mensen die er zijn?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, de gene die niet de top is.
Ze woont begeleid, kan dr bakkes niet houden en ze vind me cute. Opzich leuk, maar geen chick valt op iemand die cute is. Zoals fera me verteldequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow sorry, kan het gemist hebben. Ik lees niet alles.
Jammer dat het zo liep. Waar lag het aan?
Kloptquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze woont begeleid, kan dr bakkes niet houden en ze vind me cute. Opzich leuk, maar geen chick valt op iemand die cute is. Zoals fera me vertelde
Nee, in homoseks heb je de top en de bottom. Dus als je bottomt, krijg je een pener in je bips.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Een figuurlijke markt.
[..]
Je bedoelt de meest kansloze mensen die er zijn?
Hm ja, is inderdaad niet bepaald ideaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze woont begeleid, kan dr bakkes niet houden en ze vind me cute. Opzich leuk, maar geen chick valt op iemand die cute is. Zoals fera me vertelde
O, zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, in homoseks heb je de top en de bottom. Dus als je bottomt, krijg je een pener in je bips.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, in homoseks heb je de top en de bottom. Dus als je bottomt, krijg je een pener in je bips.
Fixedquote:
Whehehehehe.quote:
Ga dan lekker slapen.quote:
Kan ik eigenlijk niet maken.quote:
Is het wie ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk niet maken.
Iemand zit voor het eerst alleen aan de paddenstoelen en ik heb beloofd dat ik er zou zijn om haar gerust te stellen.
Nu al paar uur niks van haar gehoord nadat ze op bed ging liggen. Hou het nog tot iets na 12'en vol denk ik. Dan moet de trip wel ongeveer over zijn.
Waarom doet ze het dan niet met iemand die echt bij haar is, in plaats van virtueel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk niet maken.
Iemand zit voor het eerst alleen aan de paddenstoelen en ik heb beloofd dat ik er zou zijn om haar gerust te stellen.
Nu al paar uur niks van haar gehoord nadat ze op bed ging liggen. Hou het nog tot iets na 12'en vol denk ik. Dan moet de trip wel ongeveer over zijn.
Waarschijnlijk.quote:
Don't know.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom doet ze het dan niet met iemand die echt bij haar is, in plaats van virtueel?
Misschien is 'ie wel uitgezakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ferm als in stevig, niet uitgezakt![]()
Formaat maakt niet zo uit
Hmmm, oké.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
[..]
Don't know.
Toen ze me aansprak begon het al te werken dus kreeg er niet meer veel samenhangends uit.
Ah okequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
[..]
Don't know.
Toen ze me aansprak begon het al te werken dus kreeg er niet meer veel samenhangends uit.
Ouder dan 30, niet sportief en een kind.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ferm als in stevig, niet uitgezakt![]()
Formaat maakt niet zo uit
Dat zegt niksquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ouder dan 30, niet sportief en een kind.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Grenzeloos optimistisch.
Ik ga slapen. Truste.
Oké.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:47 schreef Faxie het volgende:
Ik ga nog even spelletje spelen en dan ook slapen
Dit. Altijd bij iemand doen die er al ervaring heeft. Niet met iemand virtueel contact houden die het nooit gedaan heeft. Rookie mistake.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom doet ze het dan niet met iemand die echt bij haar is, in plaats van virtueel?
Ik ook niet. Lijkt me eng.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Altijd bij iemand doen die er al ervaring heeft. Niet met iemand virtueel contact houden die het nooit gedaan heeft. Rookie mistake.
Zelf nooit psychedelica gedaan, maar ach.
Ik zie het.quote:
Nee, ben iets op TV aan het volgen, beetje half.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien ook maar gewoon gaan slapen dan?
Geeft niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.Veel plezier en weltrusten alvast.
Ik wil het ooit wel doen, maar ik ben er niet klaar voor denk ik. I've got my issuesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Lijkt me eng.
[..]
Ik zie het.
Ze heeft het al eerder gedaan en alles.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Altijd bij iemand doen die er al ervaring heeft. Niet met iemand virtueel contact houden die het nooit gedaan heeft. Rookie mistake.
Zelf nooit psychedelica gedaan, maar ach.
Dat is een geruststellingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft het al eerder gedaan en alles.
Is het gevaarlijk als je nog met issues rondloopt dan? Ik weet er niet zoveel van, m'n broertje heeft het wel eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil het ooit wel doen, maar ik ben er niet klaar voor denk ik. I've got my issues
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft het al eerder gedaan en alles.
Weet ik niet echt. Maar ik wil mezelf wel wat stabieler hebben. En misschien wat ervarener in wat andere dingen. Maar dat zie ik allemaal wel. Ooit zal ik LSD in me mik hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het gevaarlijk als je nog met issues rondloopt dan? Ik weet er niet zoveel van, m'n broertje heeft het wel eens geprobeerd.
Ik weet niet of ik verder wil gaan wat betreft drugs. Misschien XTC, maar dat omdat de effecten nogal meevallen. Ik ben een pussy.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet echt. Maar ik wil mezelf wel wat stabieler hebben. En misschien wat ervarener in wat andere dingen. Maar dat zie ik allemaal wel. Ooit zal ik LSD in me mik hebben
Is niet erg hoor. Beter voorzichtig dan zomaar iets in je mik gooien omdat iemand op een feestje zegt dat het leuk is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verder wil gaan wat betreft drugs. Misschien XTC, maar dat omdat de effecten nogal meevallen. Ik ben een pussy.
Zo'n type ben ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is niet erg hoor. Beter voorzichtig dan zomaar iets in je mik gooien omdat iemand op een feestje zegt dat het leuk is.
quote:
So much L's.quote:
Hoewel die ene L die jij bedoelt ineens mijn fb status likete. Ik was echt verbaasdquote:
Waz met jouw icon? Of is dat al langer zo?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoewel die ene L die jij bedoelt ineens mijn fb status likete. Ik was echt verbaasd
Vanmorgenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Waz met jouw icon? Of is dat al langer zo?
Oké. Het valt me net pas op. Het ziet er een beetje gek uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanmorgen
Dat maskertje is mijn icoontje in Curvefever.
Ach, ik vind het wel grappigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Het valt me net pas op. Het ziet er een beetje gek uit.
Weltrusten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel grappig
Maar goed, ik ga maar slapen. Verwacht geen berichtjes meer en morgen een lange dag
Thxs! De jacht is niet geslaagd, maar toch een prima avond gehad! Even bijgekletst met mijn beste vriend en verder de hele avond met een leuke dame gesproken die ik zondag weer zie.quote:
Gaat ie verder nooit naar buiten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdegodverdegodver. Kat is naar buiten gegaan. Hij zit ergens buiten, ik hoor 'm, maar ik zie 'm niet. Het klinkt alsof hij ergens vast zit.. ik word gekIk kan nergens bij, niets zien, ik weet niet wie ik kan bellen of wat ik moet doen
![]()
Nee. Hij is waarschijnlijk ook via een raampje gevlucht waarvan ik het knap vind dat 'ie bij dat raampje kan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat ie verder nooit naar buiten?
Het is prima weer, hou de deur openquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Hij is waarschijnlijk ook via een raampje gevlucht waarvan ik het knap vind dat 'ie bij dat raampje kan.
Het is hier wel frisquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is prima weer, hou de deur open
Oh, dan ben ik gewoon zo heetquote:
Mijn moeder en zusje vonden je opmerkingen over mijn grijze haren leuk.quote:
Too much.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder en zusje vonden je opmerkingen over mijn grijze haren leuk.
Dan loopt die andere ook naar buiten. Nee dankje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is prima weer, hou de deur open
Stuk wandelen met je hond.... tis best prima weerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
Wilde eigenlijk gaan fietsen, maar ik heb door het weer niet zo'n zin meer.
Is best lekker, hoor. Heb ook een eind gefietst vandaag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef Fera het volgende:
Wilde eigenlijk gaan fietsen, maar ik heb door het weer niet zo'n zin meer.
Hier valt het vies tegen, was net al met de honden buiten. Maar ik ga sowieso vanmiddag nog een keer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stuk wandelen met je hond.... tis best prima weer
Okequote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier valt het vies tegen, was net al met de honden buiten. Maar ik ga sowieso vanmiddag nog een keer.
Dat is klote ... Ik ben natuurlijk ook niet ter plaatse. Hoe dicht kun je bij het geluid komen? Is er een plek waar je hem beter hoort? Al geprobeerd om hem te lokken met lekkers, voor het geval hij niet vast zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fera, weet jij wat ik kan doen? Ik ben echt radeloos. Ik hoor 'm, volgens mij zit 'ie ergens vast. Ik zie 'm niet. Ik kan nergens bij in de buurt van waar hij mogelijk zit. Hij lijkt hoog te zitten. Ik weet niet wat ik moet
Het klinkt alsof hij iets hoger zit dan ik ben en alsof hij toch ergens onder zit. Ik kan niet heel dichtbij komen, aangezien de tuin van mn onderbuurvrouw er voor zit en de wind waait hard waardoor ik 'm ook niet goed hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is klote ... Ik ben natuurlijk ook niet ter plaatse. Hoe dicht kun je bij het geluid komen? Is er een plek waar je hem beter hoort? Al geprobeerd om hem te lokken met lekkers, voor het geval hij niet vast zit.
En anders zou ik op een gegeven moment de dierenambulance of zo bellen. Het is natuurlijk lastig dat je hem niet kan zien.
Vaak hebben ze wel ervaring met dit soort situaties. Hopenlijk komt alles goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het klinkt alsof hij iets hoger zit dan ik ben en alsof hij toch ergens onder zit. Ik kan niet heel dichtbij komen, aangezien de tuin van mn onderbuurvrouw er voor zit en de wind waait hard waardoor ik 'm ook niet goed hoor.
Ik ga de dierenambulance bellen. Hoop dat zij iets kunnen doen.
Wat. Wat een lijers.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dierenambulance doet niks. Ik moet maar afwachten. Godverdomme zeg
Ja, het klinkt niet alsof 'ie in nood zit. Maar nu ga ik daar aan twijfelen. Hij reageert alleen als ik 'm roep, hij roept dus niet uit zichzelf. Als 'ie in nood zit, doet 'ie dat uitzichzelf toch?quote:
Waar is hij naar buiten gegaan? Zijn daar buizen of holle muren of iets?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdegodverdegodver. Kat is naar buiten gegaan. Hij zit ergens buiten, ik hoor 'm, maar ik zie 'm niet. Het klinkt alsof hij ergens vast zit.. ik word gekIk kan nergens bij, niets zien, ik weet niet wie ik kan bellen of wat ik moet doen
![]()
Hier (grensregio) regent het nu...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier valt het vies tegen, was net al met de honden buiten. Maar ik ga sowieso vanmiddag nog een keer.
Hier ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hier (geografisch middelpunt van nederland) schijnt de zon.
Waar gaat de reis heen?quote:
Zwolle?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:22 schreef artelligence het volgende:
In het noorden schijnt de zon, hier en daar beetje bewolking. Hoe het in het prachtige Zwolle is weet ik niet
Hilversumquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook
[..]
Waar gaat de reis heen?
Enige dat ik me kan bedenken is het zolderraam waar de afzuigslang van de droger naar buiten hangt. Dan zou hij het dak op zijn gegaan en ik vermoedde hem ook daar ergens te horen. Laatste uur geen reactie meer gehoord. Met Nala buiten gelopen, ze miauwde alleen niet. Had gehoopt dat ze hem kon 'roepen' ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is hij naar buiten gegaan? Zijn daar buizen of holle muren of iets?
Daar woon ik, maar ben ik op dit moment niet. Meestal is het daar een stuk zonniger en warmer dan bij m'n ouders.quote:
Als hij op het dak zit, of ergens in een kruipruimte daarvan zal hij iig niet vast zitten en zich redelijk kunnen redden. Ik zou later vandaag nog een keer kijken of je hem op het dak ziet (eventueel met ladder) en hem met voer proberen te lokken. Grote kans dat hij dan uit zichzelf ineens weer opduikt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enige dat ik me kan bedenken is het zolderraam waar de afzuigslang van de droger naar buiten hangt. Dan zou hij het dak op zijn gegaan en ik vermoedde hem ook daar ergens te horen. Laatste uur geen reactie meer gehoord. Met Nala buiten gelopen, ze miauwde alleen niet. Had gehoopt dat ze hem kon 'roepen' ofzoVanavond nog weer proberen.
je evakostuum?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn outfit voor mijn sollicitatie geshopt.Of nouja, gekregen.
Nicequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn outfit voor mijn sollicitatie geshopt.Of nouja, gekregen.
Te zout.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice
Hoe vond je moeder de boterkoek trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |