Wat voor metal luister jij dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk komen metal en hardcore in essentie wel met elkaar overeen. "Stoere" teksten gecombineerd met veel lawaai.
Hardcore: BOEM BOEM BOEM YEAHHH MOTHERFUCKER I'LL FUCK YOU IN THE ASS BOEM BOEM BOEM
Metal: *oergeluiden plus raggende gitaren I'LL RAPE YOU EVERY NIGHT AND BARF IN YOUR ASSHOLE!!
Niet voor het een of het ander, maar een groot deel van de metal is wel 'brul brul wij zijn stoer' hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor metal luister jij dan?
Happy hardcore is besteequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor het een of het ander, maar een groot deel van de metal is wel 'brul brul wij zijn stoer' hoor![]()
Een nog groter deel van de hardcore ook wel dustjaHet fatsoenlijke spul moet je goed voor zoeken...
Ik vind het passievolle semi ruwe wel leukquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke administratie?
[..]
Ook, op zijn tijd
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het passievolle semi ruwe wel leuk
Jaquote:
Jaja, brul brul wij zijn stoer. Weet het.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor het een of het ander, maar een groot deel van de metal is wel 'brul brul wij zijn stoer' hoor![]()
Een nog groter deel van de hardcore ook wel dustjaHet fatsoenlijke spul moet je goed voor zoeken...
Ik las eens iets over een band met een tekst dat ook vrouwen in een rolstoel nog een kut hebben om te verkrachten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor metal luister jij dan?
Ik kusjekroel je helemaal sufquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In dit topic zijn er maar weinig van de kusjekroel...
FF testen...quote:
Toegegeven, ze doen bij metal wel meer hun best jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, brul brul wij zijn stoer. Weet het.
Maar die teksten
Score!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
Argh, ik had vroeger een CD, Cartoon Techno, daar zaten allemaal van dat soort nummers op
quote:
Whehehehe. Oké.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las eens iets over een band met een tekst dat ook vrouwen in een rolstoel nog een kut hebben om te verkrachten.Daar baseerde ik me een beetje op.
Da's nog wel een graadje erger ja.quote:
Noem je dat muziek?quote:
quote:
Geeneens de versie van Bots?quote:
Enige 'metal' die ik kan waarderen is Rammstein..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoveel varianten... er zit vast wel iets tussen wat jij ook kunt waarderen hoor
Die zijn ook briljant!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enige 'metal' die ik kan waarderen is Rammstein..
Nou danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar valt Blutengel onder eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan
Zat andere bands die zo klinken hoor
Eisbrecher bijvoorbeeld.
Ook eens live gezien, en dat was wel gaaf.quote:
Maar ik vind metal niks. Ik kan Rammstein waarderen, maar dat zegt niet dat ik daar dan verder ook echt naar luister.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan
Eisbrecher bijvoorbeeld.
Darkwave ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar valt Blutengel onder eigenlijk?
Whehe ik ook en Metallica.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Linkin Park is Nu-Metalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook eens live gezien, en dat was wel gaaf.
[..]
Maar ik vind metal niks. Ik kan Rammstein waarderen, maar dat zegt niet dat ik daar dan verder ook echt naar luister.
Alleen de nummers die bekend zijn. In vele gevallen. Ook niet allequote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dan
Eisbrecher bijvoorbeeld.
Ik wilde Linkin Park bewust niet noemen, want dat is echt de band uit mijn tijd. Maar iedereen geeft altijd commentaar op dat Linkin Park niet onder Metal zou vallenquote:
Ik ook. Maar van alles niet alles. Zegmaarquote:
Zit mobiel, dus kan t niet echt checken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er niks tussen de linkjes die ik net post?
Zegt me helemaal niksquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:24 schreef Faxie het volgende:
Ow Blutengel valt onder darkwave kaneel. Even gezocht
Onder welk van de 1000 subgenres van metal valt het dan niet vraag ik me afquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wilde Linkin Park bewust niet noemen, want dat is echt de band uit mijn tijd. Maar iedereen geeft altijd commentaar op dat Linkin Park niet onder Metal zou vallen
Metal is een vorm van rockquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
Linkin Park is allang geen metal meer, eerder rock.
Vraag maar aan Jessquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks
Maar goed, het blijft toffe muziek.
Ik snap jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook. Maar van alles niet alles. Zegmaar
Ja, ook datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap je
Iets is tof of niet.
Ik vind het vaak lastig om een bepaalde band of nummer in een genre te stoppen.
Zal doen als ik haar weer ziequote:
Rock is overkoepelend. Punk is ook een vorm van rock om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom heet het anders.
Wat kaneel postte zou ik ook niet onder metal zetten.
Hardcore punk ja.quote:
Geen fan, kan het wel waarderen. Ik luister nogal breed...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal doen als ik haar weer zie
Jij geen fan van folkmetal toch?
Duidelijk dat zij het mannetje zou zijn in een eventuele relatie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
Mijn god, zo'n wijfje op een datingsite heeft me al iets van vijf keer een interessebericht gestuurd. Een keer een niet interesse-bericht gestuurd, maar de boodschap komt blijkbaar niet over.
Hoe was je dagje Damsco?quote:
Ik luister die door jou weer Eisbrecher en Blutengelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen fan, kan het wel waarderen. Ik luister nogal breed...
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk dat zij het mannetje zou zijn in een eventuele relatie.
Gewoon een bericht sturen en het daar in zettenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
Mijn god, zo'n wijfje op een datingsite heeft me al iets van vijf keer een interessebericht gestuurd. Een keer een niet interesse-bericht gestuurd, maar de boodschap komt blijkbaar niet over.
Tijd om die grote mond van je open te trekken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je dagje Damsco?
[..]
Ik luister die door jou weer Eisbrecher en Blutengel
Was net zo lekker in Dropkick Murphys bezig.
Kan niet, je moet betalen om zelf een berichtje te typen. Kan alleen kiezen uit zo'n standaard tekst.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een bericht sturen en het daar in zetten
Leuk! Alleen niet eens het hele museum gezien. Dus we moeten nog een keer terug.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was je dagje Damsco?
[..]
Ik luister die door jou weer Eisbrecher en Blutengel
Was net zo lekker in Dropkick Murphys bezig.
Alsof je dat erg vindtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk! Alleen niet eens het hele museum gezien. Dus we moeten nog een keer terug.
Kloptquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
Deftones vind ik ook wel leuk, maar da's ook nu-metal volgens mij.
Drink zequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor. Wijn drinken
Welk museum zijn jullie heen geweest?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk! Alleen niet eens het hele museum gezien. Dus we moeten nog een keer terug.
Geen spanken meer dus vanavond?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor. Wijn drinken
Nee hoor, maar de tijd vloog. Ik vond alles zo mooi en bleef misschien wat lang hangen bij dingen. Die poppenhuizen.quote:
Inb4 seksmuseumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk museum zijn jullie heen geweest?
Rijksmuseum.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk museum zijn jullie heen geweest?
Ben je er wel van afquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan niet, je moet betalen om zelf een berichtje te typen. Kan alleen kiezen uit zo'n standaard tekst.
Heb dus niet alles gezien, maar ze hadden hele mooie poppenhuizen uit de 17e eeuw, met ontzettend veel details. Echt heel mooi. Verder nog wat pics gemaakt van bepaalde schilderijen die me aanspraken. Vooral dingen met religieuze of mythische figuren zijn mooi. En dieren natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
;')
[..]
Tof
Wat vond je het leukste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |