Ik vind het dus niet goed. Niet mijn smaak. Raakt me niet. Geen fijne stem.quote:
Niets bijzonders aan te ontdekkenquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:39 schreef Redefine het volgende:
Vorig jaar stuurden ze een gedrocht van een nummer dat door de diaspora voting zeer onterecht de finale haalde![]()
![]()
Gelukkig is dit jaar het nummer niet zo wanstaltig. Maar echt geweldig is het allemaal ook weer niet. Er valt niets bijzonders aan te ontdekken. Daardoor valt ook dit nummer in mijn (enorme) middenmoot van inwisselbare wen weinig inspirerende nummers.
Maar gezien het land, zal het wel weer de finale halen
Persoonlijke smaak hè. Ik hoef het ook niet zo nodig in de finale te zien.quote:
Ja nja ik ben het daar gewoon totaal niet mee eens, maar eigen meningquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Persoonlijke smaak hè. Ik hoef het ook niet zo nodig in de finale te zien.
Dat mag uiteraardquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:10 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja nja ik ben het daar gewoon totaal niet mee eens, maar eigen mening
Zoals vrijwel alle andere nummers. Om nog maar te zwijgen over Rusland.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:55 schreef Giggio het volgende:
snap niet dat dit zo hoog staat... alleen voor de looks? nummer is een 13 in dozijn niemandalletje
twitter:eurovisionpress twitterde op woensdag 11-05-2016 om 10:40:07The EBU will meet the Armenian delegation today after their singer held up a flag of Nagorno Karabakh to the camera during the broadcast. reageer retweet
Ja dit. Nog steeds geen fan van het lied, maar ook de Armenen hebben het maximale eruit gehaald en het nummer echt weten te verkopen. Ik verwacht en hoop ook zeker niet dat ze wint.quote:Op woensdag 11 mei 2016 01:40 schreef Cyan9 het volgende:
Dit was de verrassing voor mij vanavond. Niet dat het door ging, dat had ik wel verwacht. Maar ik vond het gewoon heel gaaf voor het eerst! Dit komt live veel beter uit de verf dan als opname.
Prima, vriendelijk verzoeken dat niet nog een keer te doen op straffe van diskwalificatie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:45 schreef Em31 het volgende:
twitter:eurovisionpress twitterde op woensdag 11-05-2016 om 10:40:07The EBU will meet the Armenian delegation today after their singer held up a flag of Nagorno Karabakh to the camera during the broadcast. reageer retweet
Wel als het gewoon niet mag volgens de regels van de EBU.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Armenie staat aan de goede kant in dit conflict, dus zwaaien van de vlag is niet onterecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |