Ik kijk even naar de regieassistente maar die vindt hem wel leuk hoor, dus ik snap niet zo goed waarom deze opmerkingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef OProg het volgende:
MM heeft een kleedje van zijn oma aangetrokken.
Opgeteld zo'n 3 minuten van gezien.quote:
Omdat het zo is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk even naar de regieassistente maar die vindt hem wel leuk hoor, dus ik snap niet zo goed waarom deze opmerking
Ik kijk wel, maar ik schrijf ook niet mee, hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef starla het volgende:
Mooi nu.nl nieuws of voor op het viva forum, maar echt wetenschap is dit niet.
vies dikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, zit die gigantische zeekoe er ook weer?
nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef Paxcon het volgende:
Stiekem hebben ze bij t Schaep best leuke nummertjes
Rare nagel heb jij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is
[ afbeelding ]
er niet?
Ik heb net haar evenbeeld gekocht.
Is dat geen pleonasme ?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Cynix ® het volgende:
Dat ouwe fossiel in het publiek kan nou al niet meer wakker blijven.
Ze heeft een levenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is
[ afbeelding ]
er niet?
Ik heb net haar evenbeeld gekocht.
Ja.quote:
Ja, die krijgt nooit een beroerte zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef Cynix ® het volgende:
Zit er nou een zonsverduistering in het publiek?
Is wel verschilligquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Norrage het volgende:
Waarom zijzo'n ongelooflijk slecht 15 in een dozijn zangeres.
Wel handig, ze kan meteen dienst doen als toerbus.quote:
Omdat ze zelf nergens tussen past.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Paxcon het volgende:
Waarom doet ze steeds tussenzinnetjes er doorheen
Ze heeft duidelijk dat boek over radijsjes niet gelezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Vergeleken met haar is Boskamp vies dun.
Dat is een understatement man. Ze heeft haar eigen zwaartekrachtveld. Misschien dat die nog bijdraagt aan haar huidskleur, het licht ontsnapt niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel handig, ze kan meteen dienst doen als toerbus.
Ze moeten nog een quotum halen en zij telt voor tien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:20 schreef tong80 het volgende:
Weer een dikke debiele negerin.
Waar zijn ze mee bezig bij DWDD ?
Alles beter dan Shirleyquote:
En hoe zou hun liefdesbaby eruit zien?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
Wie is zwaarder, zij of Marc van der Linden?
Dat zit er dik in.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten nog een quotum halen en zij telt voor tien.
Maak je niet zo dikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef tong80 het volgende:
Als je maar hard schreeuwt.
Daarom heb ik niks met hardrock.
Ze is toch gewoon tering vet en goor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef Intellectueel het volgende:
Zoveel commentaar over haar lichaam van een stel trieste internethelden. Zucht.
Echt vet!quote:
Niks mis mee.quote:
Maak er een topic over Klaagbaakquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef Intellectueel het volgende:
Dat was het feestje van 25 jaar Rock & Roll Hall of Famequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom stond daar die gitarist van U2?
Gelegenheidsband, dat zei hij net.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom stond daar die gitarist van U2?
Het duurt al dik 10 minuten.quote:
Jan is dan lekker slank.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Vergeleken met haar is Boskamp vies dun.
quote:
Doe niet zo intellectueel. Als ik haar in de houtversnipperaar stop en het vet eruit pers kan m'n BMW daar een jaar op rijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:22 schreef Intellectueel het volgende:
quote:
10 minuten te dik.quote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was het feestje van 25 jaar Rock & Roll Hall of Fame
Ik zag 'm! Ik schrok!quote:
Zoals wij in Nederland zeggen: there's only one Pietertjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:31 schreef tralalala het volgende:
Amerikanen die Pietertje na willen doen
Dit is Van_Poppel zijn humor!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat je er zo leuk bij kunt blaffen zeker.
Dit is zijn avond.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is Van_Poppel zijn humor!
Zou er een langspeelplaat van zijn?quote:
Daar is hij.quote:
Dat had de zeldzame klasse van Pieter Derks.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hadden ze samen met Fokke en Sukke moeten begraven.
Koop een goeie Sportmodquote:
Ik ook niet en dat hou ik zo, denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry hoor, maar volgens mij ken ik Wiplala niet.
Daar zijn de gifjes voorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bewaar dit enthousiasme even voor Pietertje.
quote:
Je kijkt naar DWDD.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef starla het volgende:
God jongens, waar kijk ik naar? Lijkt wel een fricking toneelstuk van Ionesco.
ON-GE-LOOF-LIJK!quote:
Vergelijken met Shirma is iedereen dunquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Stickertje het volgende:
Die dikke kerel links achter Dave kijkt ook alsof hij niet tot 10 kan tellen
-hquote:
Begrijp het wel...dankzij hem zijn ze van de Muur af.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:45 schreef OProg het volgende:
Duitsland begreep ook als enige de muzikale carrière van David Hasselhof.
bewaard.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aad approves this message
Oh, ik dacht dit is een pilot van een Nederlands kleinkunstprojectje. Ookquote:
Hij is jaren met dit image bezig geweest dus niet fucken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
Je bent geen Beatle, zet die belachelijke bril binnen af.
Juist, dat mag alleen Stevie. Alleen heeft dat ook nou net geen nut.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
Je bent geen Beatle, zet die belachelijke bril binnen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |