Klopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:59 schreef DeParo het volgende:
Ik denk dat de Maleisiërs er inmiddels ook wel vanuit gaan het vliegtuig richting het westen is gevlogen
vlakbij is het laatste ping contact van een reeks geweest van een vliegtuig zonder transponder.quote:
In de OP staat de link naar ABC News van gisteren (donderdag) waarin dat bevestigd wordt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar kan je bewijzen dat het onzin is? Want ik zie alleen maar suggestieve taal.
@El_matador, kan jij bevestigen dat het bevestigd is van die medewerker? D.m.v. een bron ofzo?
Vannacht waren de experts vrij duidelijk, ze hadden zelfs kritiek omdat een ping normaal wijst dat pas begint te pingen als het in aanraking komt met water, dus dit ging over een ander systeem wat de piloot schijnbaar niet wist hoe uit te moeten zetten (of vergeten).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Drebbelman het volgende:
Bij CNN halen ze inmiddels ook de 'ping' en het miliary radar-verhaal door elkaar.
Met het pilootverhaal heb ik weer wat moeite, door de ping, een piloot met zo ontzettend veel ervaring weet volgens mij wel degelijk hoe hij dat moet uitzetten maar dat is niet gebeurd, bovendien is deze piloot een zeer specifieke route richting het noordwesten gaan vliegen, en lijkt het niet naar de volle zee te zijn gebeurd daarvoor had hij waarschijnlijk genoeg alternatieven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:01 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Klopt.
En ze ook wel denken dat de captain er wel eens achter kan zitten, althans dat het een reeel beeld aan het worden is inmiddels
Staat Poetin daar nou bovenin???quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bij gebrek aan nieuws maar even een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
Workers assemble an aircraft jet engine at the Rolls-Royce aircraft engine factory in Berlin.
Myanmar komt steeds dichterbij...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Met het pilootverhaal heb ik weer wat moeite, door de ping, een piloot met zo ontzettend veel ervaring weet volgens mij wel degelijk hoe hij dat moet uitzetten maar dat is niet gebeurd, bovendien is deze piloot een zeer specifieke route richting het noordwesten gaan vliegen, en lijkt het niet naar de volle zee te zijn gebeurd daarvoor had hij waarschijnlijk genoeg alternatieven.
Kan niet wachten inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef TLC het volgende:
Een ding is zeker ; dit gaat over een paar maanden een boeiende documentaire worden op National Geographic Channel
Geen idee, maar is dat niet het gebied waar ze al 7 dagen zoeken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Myanmar komt steeds dichterbij...
Maareh, er was net voordat ik ging slapen gisteren die seismische observatie, die ik nog net in de OP kon zetten. Als het vliegtuig niet neergestort is daar waar het plaatje aangeeft (OP), wat heeft het dán veroorzaakt?
Een aardbeving?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maareh, er was net voordat ik ging slapen gisteren die seismische observatie, die ik nog net in de OP kon zetten. Als het vliegtuig niet neergestort is daar waar het plaatje aangeeft (OP), wat heeft het dán veroorzaakt?
Een aardbeving?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
de Maleisiers hebben niks te willen; zij hebben m kwijtgemaakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wellicht dat de Maleisiërs meer weten dan ze toe willen geven en wellicht dat de Maleisiërs (en de Chinezen ook) niet willen dat het vliegtuig bijvoorbeeld in Amerikaanse handen valt.
Mannen in witte duikpakken...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een aardbeving?
Of lulkoek omdat de Chinezen niet willen dat de lading of passagiers in andere handen vallen?![]()
quote:
Blijft mooi dat verhaal...quote:
Dat ligt er aan wie of wat er aan boord was van dat vliegtuig, de Amerikanen zijn tot dusverre de enige betrouwbare partij van wie ik ten minste het vermoeden heb dat ze informatie naar buiten brengen op het moment dat ze vrijwel zeker weten dat iets is gebeurd (wat er met het vliegtuig daarna is gebeurd speculeren ze over maar ze zeggen niet dat is met zekerheid gebeurd) terwijl de Maleisiers iets roepen, dat ontkennen, en vervolgens alsnog bevestigen, en nu telkens de aandacht naar de oostkust proberen te houden, vreemd verhaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
de Maleisiers hebben niks te willen; zij hebben m kwijtgemaakt.
Die begrijpen heus wel dat ze t niet kunnen maken dingen te verzwijgen.
Alleen Amerikanen zijn zo naief.
1 ding. Er was zeker wat met die kist. Anders waren die Israeliërs niet zo zenuwachtig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan ook echt zijn, wie zal het zeggen, staatsgeheimen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |