abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2014 @ 18:15:11 #26
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137738743
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb e.e.a. gemist... :@ Die foto van een paar dagen geleden van wat 'wellicht de deur van het toestel zou kunnen zijn', drijvend in het water... is daar nou nog van gezegd wat het dan wél was? Die witte rechthoek met dat 'raampje/gat' er in? Zijn ze uberhaupt gaan kijken?
Was niks dacht ik.
pi_137738771
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:

Nee, niets is een hoax op het moment. Alles wordt "ontkracht" door de Maleiers. Die medewerker is echt, bevestigd!
Zoals ik al eerder opmerkte: het lijkt er wel heel sterk op alsof men informatie heel bewust achter houdt en ontkennen maakt op mij op dit moment even weinig indruk.

Mijn gevoel zegt dat ze een heel aardig idee hebben wat er is gebeurd.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 18:20:03 #28
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137738870
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:15 schreef xzaz het volgende:

[..]

Was niks dacht ik.
niet terug gevonden dacht ik?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 maart 2014 @ 18:22:52 #29
163650 Greys
pi_137738949
Dank! :)
Ik kan er zo gauw ook niets over terugvinden... raar. Was wel benieuwd wat het dan wél was, want het leek toch verdomd veel op een deur. Je vraagt je af of ze uberhaupt wel zijn gaan kijken :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_137738961
Ik denk misschien veel en veel te simpel maar ik zie het echt zo:

De captain piloot ziet zijn leven niet meer zitten. Wilt geschiedenis schrijven en mensen op een dwaalspoor zetten dus hij heeft een plan bedacht.
Hij stijgt op en gaat richting Peking. Eenmaal op hoogte schakelt hij de co piloot uit op de een of andere manier (vergiftiging oid).
De captain vliegt draait en vliegt door. De passagiers en bemanning hebben lang niks in de gaten.
Uiteindelijk laat hij zich met zijn vliegtuig in de zee storten.

Missie voor hem geslaagd
1) hij is dood
2) hij heeft de geschiedenis boeken gehaald
3) hij heeft het laten lijken op een kaping en hij en zijn fam wordt niet gelijk fout aangekeken
4) misschien wordt hij wel nooit gevonden

Waarom ik geen kaping denk:
Er zaten dan wel wat vreemde passagiers in (gestolen paspoort, iemand met vliegervaring etc).
Maar ik kan me heel moeilijk voorstellen dat je met een paar mensen een groep van 200 plus passagiers weet te overmeesteren. Ook als ze slapen, men wordt toch wakker van het tumult.
Op het moment dat er in de passagiersruimte paniek is is er denk ik vrijwel altijd een kans dat een bemanningslid de piloot kan waarschuwen en deze dus een noodalarm kan doen.
De cockpit deur is als het goed is gesloten dus bij een kaping zitten de piloten het langst veilig.
Lang genoeg veilig om alarm te slaan in iedergeval ga ik vanuit.

Terrorisme, explosie, raketaanval, menselijke fout is voor mij allemaal uitgesloten gezien de laatste nieuwsberichten en omdat er na een week niks gevonden is.

Ik denk dat Maleisië dit scenario sowieso niet bekend maakt omdat het niet goed is als een land genoot en collega dit op hun geweten heeft.
Het is een feit dat men hier, in de media en in de onderzoeken gek loopt te maken met allerlei scenario's.
Veel hadden zeker gekund, maar nu na een week neig ik met de dag meer naar een bewuste actie van de captain piloot

[ Bericht 0% gewijzigd door Draailamp op 14-03-2014 18:33:05 ]
pi_137739076
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]
Die medewerker is echt, bevestigd!
Ach kom op man, daar klopt toch niks van.
pi_137739130
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Ach kom op man, daar klopt toch niks van.
Hoezo?
pi_137739354
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:00 schreef Falco het volgende:
Beetje overkill die OP en dat verhaal van die boorplatformgetuige was toch een hoax :?
Ik vind de OP juist top. Het is geordend, uitgebreid en zeer informatief.
Bovendien, alles wat ontkracht is staat in een spoiler.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137739365
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoezo?
Die knakker zou het toestel op 70-90km afstand hebben zien branden en hij wist er ook nog bij te vertellen dat het toestel intact was.
En hij stuurt een mail 3 dagen nadat hij het gezien had omdat hij "niet zeker wist" of de autoriteiten zijn bericht hadden ontvangen. Yeah right.
pi_137739437
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Die knakker zou het toestel op 250km afstand hebben zien branden en hij wist er ook nog bij te vertellen dat het toestel intact was.
En hij stuurt een mail 3 dagen nadat hij het gezien had omdat hij "niet zeker wist" of de autoriteiten zijn bericht hadden ontvangen. Yeah right.
Maar kan je bewijzen dat het onzin is? Want ik zie alleen maar suggestieve taal.

@El_matador, kan jij bevestigen dat het bevestigd is van die medewerker? D.m.v. een bron ofzo?
pi_137739461
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:22 schreef Greys het volgende:
Dank! :)
Ik kan er zo gauw ook niets over terugvinden... raar. Was wel benieuwd wat het dan wél was, want het leek toch verdomd veel op een deur. Je vraagt je af of ze uberhaupt wel zijn gaan kijken :@
Oh, zou best kunnen dat het een deur was. Inmiddels weten we dat er op de oceaan van alles drijft wat er niet thuishoort.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 18:40:09 #37
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137739504
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:35 schreef eight het volgende:

[..]

Ik vind de OP juist top. Het is geordend, uitgebreid en zeer informatief.
Bovendien, alles wat ontkracht is staat in een spoiler.
wat mij betreft hoeven die twee emo foto's bovenaan niet en die twe grappige paints onderin ook niet, maakt me verder ook niet uit maar als we het dan hebben over overkill, dan mogen die 4 van mij wel weg
pi_137739522
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar kan je bewijzen dat het onzin is? Want ik zie alleen maar suggestieve taal.

@El_matador, kan jij bevestigen dat het bevestigd is van die medewerker? D.m.v. een bron ofzo?
Het is niet te bewijzen want het toestel is nog niet gevonden.

Maar met logisch redeneren en met de laatste ontwikkelingen (signaal wat zich naar het westen beweegt) zijn de beweringen van olieman zeer onwaarschijnlijk.
pi_137739571
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is niet te bewijzen want het toestel is nog niet gevonden
.

Maar met logisch redeneren en met de laatste ontwikkelingen (signaal wat zich naar het westen beweegt) zijn de beweringen van olieman zeer onwaarschijnlijk.
Gaat het niet om, maar ik heb ook geen zin om het uit te leggen.

Toedels, ben weer weg hier.
pi_137739583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

wat mij betreft hoeven die twee emo foto's bovenaan niet en die twe grappige paints onderin ook niet, maakt me verder ook niet uit maar als we het dan hebben over overkill, dan mogen die 4 van mij wel weg
Dat valt idd. onder overkill. Ik stoor mij er ook niet aan.
pi_137739633
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is niet te bewijzen want het toestel is nog niet gevonden.

Het is zeer onwaarschijnlijk maar nog niet helemaal uitgesloten.
Daarom ook spoiler
pi_137739648
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:38 schreef eight het volgende:

[..]

Oh, zou best kunnen dat het een deur was. Inmiddels weten we dat er op de oceaan van alles drijft wat er niet thuishoort.
Het is een puinhoop op zee. Vooral in Azië. Blikjes en plastic snackbakjes die 200 mijl buitengaats ronddrijven en grijswater, olie, sewage, bielswater wat gedumpt wordt zijn er schering en inslag. Vergeet niet, westerse rederijen doen net zo hard mee.
pi_137739663
Bij gebrek aan nieuws maar even een mooi plaatje:

Workers assemble an aircraft jet engine at the Rolls-Royce aircraft engine factory in Berlin.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2014 18:45:54 ]
pi_137739689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bij gebrek aan nieuws maar even een mooi plaatje:

[ afbeelding ]

Workers assemble an aircraft jet engine at the Rolls-Royce aircraft engine factory in Berlin.
Turbofan gasturbine. :9~
pi_137739856
Wat is dat van die andaman eilanden?
pi_137739918
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:14 schreef Greys het volgende:
Ik heb e.e.a. gemist... :@ Die foto van een paar dagen geleden van wat 'wellicht de deur van het toestel zou kunnen zijn', drijvend in het water... is daar nou nog van gezegd wat het dan wél was? Die witte rechthoek met dat 'raampje/gat' er in? Zijn ze uberhaupt gaan kijken?
Volgens mij hebben ze het zelfs gevonden maar het had weinig met dit vliegtuig te maken.
pi_137739934
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:52 schreef Vleuver het volgende:
Wat is dat van die andaman eilanden?
De mensen die geloven in een kaping denken dat hij hier neer is gekomen op een landingsbaan en dat hij nu overgespoten wordt etc
pi_137739984
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:03 schreef eigendeegcookie het volgende:
citaat uit post 275 vorige topic:
Persbureau Reuters sprak met verschillende anonieme bronnen die betrokken zijn bij het onderzoek. Zij claimen dat uit gegevens van de Maleisische militaire radar blijkt dat het toestel bewust richting de Andaman-eilanden is gevlogen.

Waarom zijn er anonieme bronnen betrokken bij het onderzoek?
misschien durven die stiekeme kleuters in het Pentagon niet toe te geven
dat zij meer gegevens kunnen aflezen uit de military radar van Maleisie
dan dat de Maleisische militairen zelf kunnen?
Wellicht dat de Maleisiërs meer weten dan ze toe willen geven en wellicht dat de Maleisiërs (en de Chinezen ook) niet willen dat het vliegtuig bijvoorbeeld in Amerikaanse handen valt.
pi_137740064
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:56 schreef DeParo het volgende:
Wellicht dat de Maleisiërs meer weten dan ze toe willen geven
De piloot en de maatschappij was Maleisisch, dat zegt genoeg.
pi_137740108
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Draailamp het volgende:

[..]

De piloot en de maatschappij was Maleisisch, dat zegt genoeg.
Ik denk dat de Maleisiërs er inmiddels ook wel vanuit gaan het vliegtuig richting het westen is gevlogen, misschien al veel langer, en dan die vreemde satellietbeelden die eerder zijn verspreid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')