ja om 17:31 uur is ze gekomen zo te lezen hihiquote:
hehehehehehe grappenmakerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja om 17:31 uur is ze gekomen zo te lezen hihi
Ja precies, net iets te veel intelligentie en gevoel voor humor voor een vrouw naar mijn meningquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:11 schreef probeer het volgende:
Ik ben best een beetje jaloers, HotH lijkt me een van de weinigen hier met een beetje intelligentie en inhoud.
Veel plezier saampjes
Laatst was Adam zoekt Eva op tv. Maar toch ben ik van mening dat sommige dingen beter niet gezien kunnen worden. Een date met FOK!ers lijkt me ook zoiets. Tenzij het een Braddie date is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt met zo'n mobieltje vast wel een stream maken, dan is het live.
Ik denk dat het vrij gezapig is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Laatst was Adam zoekt Eva op tv. Maar toch ben ik van mening dat sommige dingen beter niet gezien kunnen worden. Een date met FOK!ers lijkt me ook zoiets. Tenzij het een Braddie date is.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:11 schreef probeer het volgende:
Ik ben best een beetje jaloers, HotH lijkt me een van de weinigen hier met een beetje intelligentie en inhoud.
Veel plezier saampjes
haha ja lijkt me juist grappig (zolang ik het niet hoef te zijn op zo een live date)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij gezapig is.
Maar wat als die FOK!er braddie is? En ze een maand later niet meer ongesteld wordt? Ergo het is maar goed dat je geen vader bent. Of de vrouw des huizes moet hier bij stilstaan!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij gezapig is.
Hoewel ik mij - als ik vader zou zijn - geen zorgen zou maken als mijn dochter zou daten met een FOK!ker. Dan weet ik in ieder geval zeker dat hij banger is voor haar, dan andersom.
Die moet net zo erg rillen bij het idee van het hebben van kinderen als ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar wat als die FOK!er braddie is? En ze een maand later niet meer ongesteld wordt? Ergo het is maar goed dat je geen vader bent. Of de vrouw des huizes moet hier bij stilstaan!
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt er trillende handjes van geloof ik.
Kan ik me voorstellen, vrouwen moeten ook nog negen maanden met zo'n ding in de buik lopen. Je zou haast stellen dat Erasmus gelijk had met zijn lof over zotheid.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die moet net zo erg rillen bij het idee van het hebben van kinderen als ik.
Je kan moeilijk een selfie maken van twee personen als je 1 persoon bent.quote:
Je moet niet zo stom uit je anus praten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een selfie maken van twee personen als je 1 persoon bent.
Jij mag er ook vast wel zijn hoor, ze lijkt me een prima judge of character.quote:
IS ER AL GENEUKTquote:
Wc van de Burger King ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:45 schreef TARDIS. het volgende:
Waar kan je neuken op een centraal station dan
Er achter, als ik spongeboss en zijn kringspier mag geloven ..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:45 schreef TARDIS. het volgende:
Okquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:45 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:52 schreef TARDIS. het volgende:
Score
[ http://img200.imageshack.us/img200/8729/bedz.jpg (copy/paste deze link) ]
Score
Score
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:11 schreef probeer het volgende:
Veel plezier saampjes
dat is toch geen selfie godallemachtig wat ben jy domquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:52 schreef TARDIS. het volgende:
Score
de ontvangen pics mogen in dmquote:
Helpen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ze zit nu heel onbeschaamd allemaal gel op haar voeten te smeren ofzowat moet ik doen.
plas in haar kontquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ze zit nu heel onbeschaamd allemaal gel op haar voeten te smeren ofzowat moet ik doen.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
En ik zit me af te trekken op Girls Gone WIld.
Succes.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Herkenbaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOTH denkt ze gaat tardis daten maar eigk is ze gevallen voor de persoon blauwetijger.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:03 schreef BlauweTijger het volgende:
TARDIS.Het ga je goed mien jong, onthou mijn tips via DM.
Kijkt zij dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hebben jullie nog Adventure Time gekeken?
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is de volgende datequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met jou en de dames? Nog wat tinderdates gehad?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Laten we bidden dat dit geen nageslacht oplevert
Ik heb nu weer WA van een leuk meisjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met jou en de dames? Nog wat tinderdates gehad?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nu weer WA van een leuk meisjemaar al een dag niet gesproken
![]()
:S
hollywoodquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
blauwetijger wanneer gaan we hollywood
BT is van de danzig. Leuke oh oh cherso meisjesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
oaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
BT is van de danzig. Leuke oh oh cherso meisjes
Dan ga je uit in de leukste uitgaansstad van NL, en dan wil je naar de meest kutte tent?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik werd zo geil van deze postquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om vernederd te worden
Of zij. Daar zijn we nog niet over uit.
Beter Beurs of bedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan ga je uit in de leukste uitgaansstad van NL, en dan wil je naar de meest kutte tent?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nu weer WA van een leuk meisjemaar al een dag niet gesproken
![]()
:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nog niet, maar Danzig is een hele kleine kansquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah.. morgen er vroeg uit.. jij wel?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vertel eens hoe dat zo gekomen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog nooit geweest. Woon in Utrecht, maar wanneer ik in Rotterdam uit ga is het meestal in het perron, bird, bar, toffler .. etcquote:
Ook leuke dingen jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Woon in Utrecht, maar wanneer ik in Rotterdam uit ga is het meestal in het perron, bird, bar, toffler .. etc
Haha deze man weetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook leuke dingen jaIn Den Haag moet je een keer Millers of Danzig paken! Kan heel leuk zijn!
Grote markt is beterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook leuke dingen jaIn Den Haag moet je een keer Millers of Danzig paken! Kan heel leuk zijn!
Dat is wel allemaal snel zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
We zijn allebei een keer flink vernederd.
Grote markt is overdag wel leuk met 20 graden en een wit biertje. In de avond is het daar echt huilen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |