hollywoodquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
blauwetijger wanneer gaan we hollywood
BT is van de danzig. Leuke oh oh cherso meisjesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
oaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
BT is van de danzig. Leuke oh oh cherso meisjes
Dan ga je uit in de leukste uitgaansstad van NL, en dan wil je naar de meest kutte tent?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ik werd zo geil van deze postquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om vernederd te worden
Of zij. Daar zijn we nog niet over uit.
Beter Beurs of bedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan ga je uit in de leukste uitgaansstad van NL, en dan wil je naar de meest kutte tent?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb nu weer WA van een leuk meisjemaar al een dag niet gesproken
![]()
:S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nog niet, maar Danzig is een hele kleine kansquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah.. morgen er vroeg uit.. jij wel?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vertel eens hoe dat zo gekomen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog nooit geweest. Woon in Utrecht, maar wanneer ik in Rotterdam uit ga is het meestal in het perron, bird, bar, toffler .. etcquote:
Ook leuke dingen jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Woon in Utrecht, maar wanneer ik in Rotterdam uit ga is het meestal in het perron, bird, bar, toffler .. etc
Haha deze man weetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook leuke dingen jaIn Den Haag moet je een keer Millers of Danzig paken! Kan heel leuk zijn!
Grote markt is beterquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ook leuke dingen jaIn Den Haag moet je een keer Millers of Danzig paken! Kan heel leuk zijn!
Dat is wel allemaal snel zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
We zijn allebei een keer flink vernederd.
Grote markt is overdag wel leuk met 20 graden en een wit biertje. In de avond is het daar echt huilen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |