ja om 17:31 uur is ze gekomen zo te lezen hihiquote:
hehehehehehe grappenmakerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja om 17:31 uur is ze gekomen zo te lezen hihi
Ja precies, net iets te veel intelligentie en gevoel voor humor voor een vrouw naar mijn meningquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:11 schreef probeer het volgende:
Ik ben best een beetje jaloers, HotH lijkt me een van de weinigen hier met een beetje intelligentie en inhoud.
Veel plezier saampjes
Laatst was Adam zoekt Eva op tv. Maar toch ben ik van mening dat sommige dingen beter niet gezien kunnen worden. Een date met FOK!ers lijkt me ook zoiets. Tenzij het een Braddie date is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt met zo'n mobieltje vast wel een stream maken, dan is het live.
Ik denk dat het vrij gezapig is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Laatst was Adam zoekt Eva op tv. Maar toch ben ik van mening dat sommige dingen beter niet gezien kunnen worden. Een date met FOK!ers lijkt me ook zoiets. Tenzij het een Braddie date is.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:11 schreef probeer het volgende:
Ik ben best een beetje jaloers, HotH lijkt me een van de weinigen hier met een beetje intelligentie en inhoud.
Veel plezier saampjes
haha ja lijkt me juist grappig (zolang ik het niet hoef te zijn op zo een live date)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij gezapig is.
Maar wat als die FOK!er braddie is? En ze een maand later niet meer ongesteld wordt? Ergo het is maar goed dat je geen vader bent. Of de vrouw des huizes moet hier bij stilstaan!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij gezapig is.
Hoewel ik mij - als ik vader zou zijn - geen zorgen zou maken als mijn dochter zou daten met een FOK!ker. Dan weet ik in ieder geval zeker dat hij banger is voor haar, dan andersom.
Die moet net zo erg rillen bij het idee van het hebben van kinderen als ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar wat als die FOK!er braddie is? En ze een maand later niet meer ongesteld wordt? Ergo het is maar goed dat je geen vader bent. Of de vrouw des huizes moet hier bij stilstaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |