Net op tijd, we voelden ons al zo ontheemdquote:
als het goed is komen ze er zo allemaal weer aanstormenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net op tijd, we voelden ons al zo ontheemd
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
IEMAND heeft de reeks gebroken volgens mij
What did i do?quote:
Je deed t weer eens verkeerd. Je bent een beetje roestig koning.quote:
Weer eens? Hoezo weer eens?!?!?!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je deed t weer eens verkeerd. Je bent een beetje roestig koning.
*Hand open voor de scepter* Kom maar
Gelukkig was het geen topickillerquote:
Ik zit al aan een biertje, net mijn biefstukje uit uruguay op smaak gebracht, life is goodquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zit al aan een biertje, net mijn biefstukje uit uruguay op smaak gebracht, life is good
Inmiddels al flink slaap ingehaald?quote:
Doe mijn best, maar mijn ritme is nogal fucked up. Heb gedwongen (quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inmiddels al flink slaap ingehaald?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Doe mijn best, maar mijn ritme is nogal fucked up. Heb gedwongen () afgelopen nacht ongeveer 3 uur geslapen, ben sinds 7 uur vanochtend weer wakker. Komt goed, heeft tijd nodig. Thanks
Waarom was je er dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:46 schreef stbabylon het volgende:
Zo, weer weg uit het verachtelijke Amsterdam weg.
Klinkt alsof ik het toch ook eens moet proberenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:23 schreef Belsezar het volgende:
Zo, weer ff anderhalf uur south park gespeeld, ik lach me kapot!
Jaaaaaa! Het is geweldig!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik het toch ook eens moet proberen
Ik vind 'm erg tofquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:23 schreef Belsezar het volgende:
Zo, weer ff anderhalf uur south park gespeeld, ik lach me kapot!
ik ook nietquote:
Ik heb het nog uit kunnen stellen tot 12 uur, maar was ondertussen ook al in slaap gevallen op de bankquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
En ik lag ook al rond 9 uur in bedsaaad! !
Hij is gaaf!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Het is geweldig!
Ik zou je een hoop kunnen vertellen maar ja dan zou ik dingen verklappen.
Ik was al aan het lachen bij de intro
Ik ben net een uurtje wakkerquote:
Slaap lekker!quote:
Ik ben nu bij het punt dat ik net de dragonshout heb geleerdquote:
Moeten ze maar wat sneller zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Zit je dan met die TT... Op maandag...
Doe er dan wat aanquote:Op maandag 17 maart 2014 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Zit je dan met die TT... Op maandag...
nog twee weken langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |