Net op tijd, we voelden ons al zo ontheemdquote:
als het goed is komen ze er zo allemaal weer aanstormenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net op tijd, we voelden ons al zo ontheemd
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
IEMAND heeft de reeks gebroken volgens mij
What did i do?quote:
Je deed t weer eens verkeerd. Je bent een beetje roestig koning.quote:
Weer eens? Hoezo weer eens?!?!?!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je deed t weer eens verkeerd. Je bent een beetje roestig koning.
*Hand open voor de scepter* Kom maar
Gelukkig was het geen topickillerquote:
Ik zit al aan een biertje, net mijn biefstukje uit uruguay op smaak gebracht, life is goodquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zit al aan een biertje, net mijn biefstukje uit uruguay op smaak gebracht, life is good
Inmiddels al flink slaap ingehaald?quote:
Doe mijn best, maar mijn ritme is nogal fucked up. Heb gedwongen (quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inmiddels al flink slaap ingehaald?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Doe mijn best, maar mijn ritme is nogal fucked up. Heb gedwongen () afgelopen nacht ongeveer 3 uur geslapen, ben sinds 7 uur vanochtend weer wakker. Komt goed, heeft tijd nodig. Thanks
Waarom was je er dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:46 schreef stbabylon het volgende:
Zo, weer weg uit het verachtelijke Amsterdam weg.
Klinkt alsof ik het toch ook eens moet proberenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:23 schreef Belsezar het volgende:
Zo, weer ff anderhalf uur south park gespeeld, ik lach me kapot!
Jaaaaaa! Het is geweldig!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik het toch ook eens moet proberen
Ik vind 'm erg tofquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:23 schreef Belsezar het volgende:
Zo, weer ff anderhalf uur south park gespeeld, ik lach me kapot!
ik ook nietquote:
Ik heb het nog uit kunnen stellen tot 12 uur, maar was ondertussen ook al in slaap gevallen op de bankquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
En ik lag ook al rond 9 uur in bedsaaad! !
Hij is gaaf!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Het is geweldig!
Ik zou je een hoop kunnen vertellen maar ja dan zou ik dingen verklappen.
Ik was al aan het lachen bij de intro
Ik ben net een uurtje wakkerquote:
Slaap lekker!quote:
Ik ben nu bij het punt dat ik net de dragonshout heb geleerdquote:
Moeten ze maar wat sneller zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Zit je dan met die TT... Op maandag...
Doe er dan wat aanquote:Op maandag 17 maart 2014 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Zit je dan met die TT... Op maandag...
nog twee weken langquote:
ohquote:
nee ik typ dit keer vanonder een palmboom met uitzicht op zee. Wel relatief in de buurt van Japanquote:
Waar zit je?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee ik typ dit keer vanonder een palmboom met uitzicht op zee. Wel relatief in de buurt van Japan
Een dagje relaxen, morgen weer verder met rugzak.
baliquote:
candidasaquote:Op maandag 17 maart 2014 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh lekker. Waar nu?
Dat is al te lang geleden.
he, een mede-dialectineesquote:
nee, dt dan weer niet. Wel een stopover in hong kong gedaan. Gewoon, even kijken of het wat is.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben ik niet geweest. NOg naar Lombok?
Mensen die in een landje zo groot als een postzegel met een afwijkend dialect moeten pratenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de goed wijs kapot?
(mensen die alleen hun eigen dialect kennen)
Nog een vliegtuig gekaapt?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dt dan weer niet. Wel een stopover in hong kong gedaan. Gewoon, even kijken of het wat is.
En waarom moet ik Nederlands boven Nedersaksisch verkiezen? Omdat ze dat in het westen spreken?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die in een landje zo groot als een postzegel met een afwijkend dialect moeten praten.
In de VS kan je iedereen van noord tot zuid gewoon verstaan.
Dan noem je ook een kutland zonder geschedenis en cultuur.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die in een landje zo groot als een postzegel met een afwijkend dialect moeten praten.
In de VS kan je iedereen van noord tot zuid gewoon verstaan.
nee, we hadden wel een reisje naar Maleisië geboekt, maar landden op Bali. Beetje raar gevlogenquote:
Nee, omdat we 1 taal hebben in dit land, ABN, en nee, friesland telt niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En waarom moet ik Nederlands boven Nedersaksisch verkiezen? Omdat ze dat in het westen spreken?
India is dan ook gewoon echt een achterlijk kutlandquote:Op maandag 17 maart 2014 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan noem je ook een kutland zonder geschedenis en cultuur.![]()
Mijn indische collega's praten engels met elkaar omdat ze elkaar anders niet kunnen verstaan.
De NSA leest vanaf 5 posts terug mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, we hadden wel een reisje naar Maleisië geboekt, maar landden op Bali. Beetje raar gevlogen
volgens mij deden ze dat al toen dat dialect langskwam: waarschijnlijk geheimtaal denken ze nuquote:Op maandag 17 maart 2014 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
De NSA leest vanaf 5 posts terug mee.
Ook weer zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
India is dan ook gewoon echt een achterlijk kutland.
Geheimtaal = terroristen = kruisraketten op weg naar babs. Je was okay, babs.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens mij deden ze dat al toen dat dialect langskwam: waarschijnlijk geheimtaal denken ze nu
staat niet in mijn ABN-woordenboek, zeker dialect?quote:
Nee, je bent gewoon oud en niet in touch met jongerenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
staat niet in mijn ABN-woordenboek, zeker dialect?
iemand Babs (user) ooit nog gezien, of is ie ook verder?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Geheimtaal = terroristen = kruisraketten op weg naar babs. Je was okay, babs.
We hebben 3 officiele talen in dit land. Beetje opletten: Nederlands, Fries en Nedersaksisch.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, omdat we 1 taal hebben in dit land, ABN, en nee, friesland telt niet.
En ja, het westen is gewoon superieur natuurlijk, beetje jammer dat jij hier dan heenkomt (wat we opzich prima vinden) maar je wel zonodig moet vermelden dat het verachterlijk is, terwijl je er wel een hele leuke avond hebt gehad.
Ik zit in Sloterdijk, bij UWV, gooi hier een kruisraket op en 80% van FOK! is zijn inkomen kwijt.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Geheimtaal = terroristen = kruisraketten op weg naar babs. Je was okay, babs.
ah, de randstad , dus ruziezoekende marokkanen . Nee, inderdaad, dan liever maar oudquote:Op maandag 17 maart 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon oud en niet in touch met jongeren.
DOEN! Scheelt mij kei-veel belasting.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit in Sloterdijk, bij UWV, gooi hier een kruisraket op en 80% van FOK! is zijn inkomen kwijt.
Ja, nog ff, die avond is mogelijk gemaakt door Amsterdams tuig, de medewerkers van de zaal, de organisatie die jouw geliefde band dik heeft betaald, de mensen die je bier verkochten en de vele Amsterdammers die blijkbaar voor een goeie sfeer hebben gezorgd dat ook een buutenstaander gewoon prima welkom was zonder dat hij (zoals andersom) werd afgefikt omdat hij een accent had.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben 3 officiele talen in dit land. Beetje opletten: Nederlands, Fries en Nedersaksisch.
Ik heb inderdaad een prima avond gehad, maar dat was ondanks het tuig dat in Amsterdam rondloopt. Niet dankzij.
Niets ervan, matten met die slappe hapquote:
oke.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets ervan, matten met die slappe hap.
Stbab is wel iets gewend van me hoorquote:
Nog even een stokpaardje voor de vroege ochtend, ga toch eens werken mokkels ipv te janken dat je minder betaald krijgt etc!quote:'Nederlandse vrouw werkt te weinig'
17-03-14 08:58 uur
Oud-premier van België Yves Leterme: 'Dat vrouwen zo weinig werken, is dat echt een vrijwillige keuze?' © anp
Dat in Nederland zoveel vrouwen parttime werken zorgt voor een lage arbeidsproductiviteit en daarmee voor minder economische groei. Dat is een zwakte van de Nederlandse economie, zegt adjunct-secretaris-generaal Yves Leterme van denktank OESO (Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling) maandag in AD.
De oud-premier van België wijst er in de krant op dat in Nederland wel 76,9 procent van de vrouwen met een baan parttime werkt. Iets meer dan een kwart gemiddeld 3 dagen per week en zo'n 23 procent 4 dagen per week. 'Is dat echt een vrijwillige keuze?', vraagt Leterme zich af. 'Ik weet het niet. Het kan ook een noodzaak voor vrouwen zijn. En het kan zo zijn dat bedrijven vrouwen niet laten doorstromen naar voltijdsbanen. Waarom zouden anders in vergelijkbare landen vrouwen wel meer uren werken?'
De economische groei in Nederland is lager dan in driekwart van de andere geïndustrialiseerde landen, aldus Leterme. 'Nederland heeft de crisis goed opgevangen. Het heeft een een goed opgeleide bevolking. Het is een van de grootste exportlanden ter wereld. Maar er zijn punten waarop het beter kan.'
ja baasquote:Op maandag 17 maart 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
een vrijwillige keuze?', vraagt Leterme zich af. 'Ik weet het niet. Het kan ook een noodzaak
Avond werd georganiseerd in het kader van een festival op Ameland, en werd gesponsord door een Amelands bedrijf. Ndus.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nog ff, die avond is mogelijk gemaakt door Amsterdams tuig, de medewerkers van de zaal, de organisatie die jouw geliefde band dik heeft betaald, de mensen die je bier verkochten en de vele Amsterdammers die blijkbaar voor een goeie sfeer hebben gezorgd dat ook een buutenstaander gewoon prima welkom was zonder dat hij (zoals andersom) werd afgefikt omdat hij een accent had.
Wie is er nou zo'n intolerant en arrogant? De amsterdammers die niets gezegd hebben of jij die hypocriet wel hierheen komt maar wel iedereen afzeikt hier? Gemoedelijk hoor..
De mokkels janken niet, die hebben al in meerdere onderzoeken aangegeven dat ze het heerlijk vinden om parttime niks te doen (want continue bezig met weer inkomen na hun midweek-weekend).quote:Op maandag 17 maart 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog even een stokpaardje voor de vroege ochtend, ga toch eens werken mokkels ipv te janken dat je minder betaald krijgt etc!
Nou ja, je hoort toch nog steeds van die mormels janken dat mannen meer verdienen etc.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De mokkels janken niet, die hebben al in meerdere onderzoeken aangegeven dat ze het heerlijk vinden om parttime niks te doen (want continue bezig met weer inkomen na hun midweek-weekend).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |