De presserquote:
De Reptilians waren het er nog niet over eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Project Serie ging niet zoals geplanned nu proberen ze het op deze manier .
Kerry bevestigde net dat er gevolgen zullen zijn als het referendum door gaat
moet jij je broeders niet ergens in een zandbak steunen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:37 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom wil de USSA zo graag een ww3 starten
Klep dicht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:37 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom wil de USSA zo graag een ww3 starten
Zal vast helpen om de spanning te verminderentwitter:andrewsweiss twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 17:22:57The Georgia question will be key in run up 2 Sept NATO Summit. Lots of talk re moving Georgia toward membership in NATO @MATalibli reageer retweet
Dit inderdaad...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:47 schreef Nintex het volgende:
Alsof ik een soort van internationale versie van 'Het spijt me' aan het kijken ben.
Kerry:
"Het spijt ons Putin, alsjeblieft val Oekraïne niet aan, we dreigen niet, het is niet persoonlijk, het gaat om respect..."
you antisemitequote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:47 schreef SuicideErrorist het volgende:
WW2 was eveneens begonnen door het Joodsche Complot. Hitler was gewoon een goede jongen die de wereld probeerde te redden.
Die klote reptilians hadden Engeland en de VS toen ook al geinfiltreerd.
Het is inderdaad heel zieligquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:47 schreef Nintex het volgende:
Alsof ik een soort van internationale versie van 'Het spijt me' aan het kijken ben.
Kerry:
"Het spijt ons Putin, alsjeblieft val Oekraïne niet aan, we dreigen niet, het is niet persoonlijk, het gaat om respect..."
Doen de Russen ook niet, dus waarom zou het Westen dat wel moeten doen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:47 schreef DeJori het volgende:
Zal vast helpen om de spanning te verminderentwitter:andrewsweiss twitterde op vrijdag 14-03-2014 om 17:22:57The Georgia question will be key in run up 2 Sept NATO Summit. Lots of talk re moving Georgia toward membership in NATO @MATalibli reageer retweet
Ja, zonder Poetinquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef Metalfrost het volgende:
Gaat die atoomtop over 2 weken nog wel door?
Dat zou tenminste een echt dreigement zijn wat de Russen niet leuk gaan vinden, Oekraine het NAVO lidmaatschap aanbieden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:52 schreef speknek het volgende:
Georgie bij de NAVO werd inderdaad al bij het begin van de sores als 'straf' voor Poetin gezien. En ook gewoon het beste wat 'we' kunnen doen. Voor elk landjepik dat Rusland doet, zijn invloedsfeer aanzienlijk verkleinen.
Er zijn allerlei mogelijkheden om associatieverdragen aan te gaan waar minder verplichtingen aan zitten. Nauwere banden zijn dan mogelijk zonder al te veel risico.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat zou tenminste een echt dreigement zijn wat de Russen niet leuk gaan vinden, Oekraine het NAVO lidmaatschap aanbieden.
De vraag die het Westen zich moet stellen echter is of je je daaraan wil binden, je bent dan verplicht Oekraine militair te verdedigen.
quote:In 1998, NATO established a set of general guidelines that do not allow for a formal institutionalization of relations, but reflect the Allies' desire to increase cooperation. Following extensive debate, the term "Contact Countries" was agreed by the Allies in 2000. By 2012, the Alliance had broadened this group, which meets to discuss issues such as counter-piracy and technology exchange, under the names "partners across the globe" or "global partners."[122][123] Australia and New Zealand, both contact counties, are also members of the AUSCANNZUKUS strategic alliance, and similar regional or bilateral agreements between contact countries and NATO members also aid cooperation. In June 2013, Colombia and NATO signed an Agreement on the Security of Information to explore future cooperation and consultation in areas of common interest; Colombia became the first and only Latin American country to cooperate with NATO.[124]
http://en.wikipedia.org/wiki/NATO#Enlargement
Dan krijg je een herhaling van de cuba crisisquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat zou tenminste een echt dreigement zijn wat de Russen niet leuk gaan vinden, Oekraine het NAVO lidmaatschap aanbieden.
Dit soort vragen......is juist Cold war all over again....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De vraag die het Westen zich moet stellen echter is of je je daaraan wil binden, je bent dan verplicht Oekraine militair te verdedigen.
Gemengde gevoelens hier...aan de ene kant stevige taal over gevolgen aan de andere kant bijna apolegetic...subtiel hier en daar door aan te geven Dat Lavrov zijn havikentaal niet zo heet wordt gegeten ( nuance over wat respecteren van de uitslag van het referendum zou kunnen zijn). Niet het soort taal wat indruk maakt op Poetin, die lacht zich samen met Lavrov een liesbreuk vanavond denk ik...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:53 schreef DeJori het volgende:
Ik was al geen fan van Kerry, en laten we zeggen dat deze presser niet aan het beeld heeft bijgedragen.
Ik zeg ook niet dat je het moet doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:57 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit soort vragen......is juist Cold war all over again....
Zei iemand spacerace?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:22 schreef DeJori het volgende:
Ach jongens, laten we het positief bekijken: Misschien krijgen we wel een nieuwe spacerace
Troika hier, troika daar, da'lijk zijn de rapen gaar...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:57 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit soort vragen......is juist Cold war all over again....
Dank voor de tip, was me ontgaan eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:49 schreef JimmyJames het volgende:
Vanavond is Timmermans te gast bij College Tour. Ik ben benieuwd of er nog een interessante vraag over Oekraïne zal worden gesteld (vaak zijn de vragen helaas van bedroevend niveau).
Ja ik heb een vraag aan Timmermans ;quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:49 schreef JimmyJames het volgende:
Vanavond is Timmermans te gast bij College Tour. Ik ben benieuwd of er nog een interessante vraag over Oekraïne zal worden gesteld (vaak zijn de vragen helaas van bedroevend niveau).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |