Mijn post was cynisch, mr: obviousquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grappig hoe eenvoudig je foto's interpreteert ter bevestiging van je eigen wereldbeeld en hoe vatbaar je bent voor propaganda.
Ook als je het op zo'n manier bedoelt ben je vatbaar. Het werkt namelijk beide kanten opquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mijn post was cynisch, mr: obvious
Nee, maar ik ben verder ook niet geïnteresseerd in je pseudo intellectuele geneuzel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook als je het op zo'n manier bedoelt ben je vatbaar. Het werkt namelijk beide kanten op
Ook in het Syrie topic val je op met rare opmerkingen en meningen zonder ondergrond.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben verder ook niet geïnteresseerd in je pseudo intellectuele geneuzel.
Ik mag je gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook in het Syrie topic val je op met rare opmerkingen en meningen zonder ondergrond.
Hier zit je ook iedereen te trollen, ik reageer niet meer op je:quote:
Aww.. trollen in klaagbaak, ut is toch wat !quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier zit je ook iedereen te trollen, ik reageer niet meer op je:
KLB / israel provoceert, media hapt
(test)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grappig hoe eenvoudig je foto's interpreteert ter bevestiging van je eigen wereldbeeld en hoe vatbaar je bent voor propaganda. Ik zelf heb er geen oordeel over geveld. Het kan van alle hoeken zijn opgenomen en ik was er zelf niet bij.
Oh kijk, de kneuzenbrigade is er ook bijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:28 schreef ChickenMan het volgende:
Nog meer fotos van Moskou.
http://ph.livejournal.com/37735.html
Anarchisten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:06 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Geen oorlog tussen volkeren; geen vrede tussen klassen staat er volgens mij... Commies?
quote:2:44pm GMT: Ukraines military scrambled aircraft and paratroops on Saturday to repel an attempt by Russian forces to enter a long spit of land belonging to a region adjacent to Crimea, Ukraines defence ministry said.
Units of Ukraines armed forces today...repelled an attempt by servicemen of the armed forces of the Russian Federation to enter the territory of Kherson region on Arbatskaya Strelka, a ministry statement said. This was repelled immediately.
It said the Ukrainian military used aircraft, ground forces and its aeromobile battalion in the operation. The territory in question is a long spit of land running parallel to the east of Ukraines Crimea peninsula, now controlled by Russian forces.
quote:2:37pm GMT: Unian news agency that Russian helicopters landed near a gas distribution centre in Arabatskaya in the Kherson area. Russian troops set up checkpoints and stopped cars.
The agency reports that Ukrainian armoured personnel carriers, loaded with paratroopers moved to intercept the Russians. They have yet to report what happened next.
quote:2:19pm GMT: UKRAINIAN MILITARY REPELS ATTEMPT BY RUSSIAN FORCES TO ENTER REGION ADJACENT TO CRIMEA-UKRAINES DEFENCE MINISTRY
Hij is er zelf niet bij, en als dochterlief net de dag ervoor spontaan besluit terug te gaan naar rusland heeft hij wel het perfecte doelwit om een bom te droppen. Zo'n klap komt de rest van de wereld niet snel te boven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:17 schreef firefly3 het volgende:
Wat ik ook zeer onvolwassen en onverantwoordelijk vind, is dat putin niet de nucleaire top bijwoont. Je bent pas een kerel als je er zelf ook aanwezig bent en oprecht vriendelijk tegen Obama kunt zijn, ook al heb je meningsverschillen over politieke kwesties. Daarom is het ook gevaarlijk dat zo'n kerel de macht heeft om atoombommen te lanceren, iemand die zelfs op sociaal niveau niet zo ver is om gewoon vriendschappelijk om te kunnen gaan met andere wereldleiders. Heel de Krim kwestie is ontstaan door 1 onvolwassen persoon.
Dat zou een behoorlijke escalatie zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:35 schreef meth1745 het volgende:
Kiev claims it repelled Russian troops in south Ukraine
The defence ministry says soldiers repelled a Russian attempt to infiltrate its territory beyond Crimea.
http://www.theguardian.co(...)ore-crimea-vote-live
[..]
[..]
[..]
Dat lijkt me niet heel erg realistisch...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:52 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Hij is er zelf niet bij, en als dochterlief net de dag ervoor spontaan besluit terug te gaan naar rusland heeft hij wel het perfecte doelwit om een bom te droppen. Zo'n klap komt de rest van de wereld niet snel te boven.
Neuh, daar is het nog lang niet genoeg voor geescaleerd. Het viel me gewoon op hoe zeldzaam gunstig de gelegenheid zou zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel erg realistisch...
Het lijkt mij duidelijk dat Rusland het al als grondgebied ziet en vanaf morgen is het dat ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die drone vloog toch gewoon over Krim (Oekraïne) ?
Dat heel hard roepen (niet jij maar Rusland) maakt dat nog niet waar hè...zou wat zijn als iedereen zo van staat zou kunnen wisselen...referendum is volstrekt irrelevant voor de vraag tot welke staat de Krim behoortquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:07 schreef QBay het volgende:
[..]
Het lijkt mij duidelijk dat Rusland het al als grondgebied ziet en vanaf morgen is het dat ook.
Mwoah, het scenario zal op zich doorgedacht zijn...staan toch (Noorse?) raketten rondom de top? Ik weet alleen niet of die een Topol-M uit de lucht kunnen tikken...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:04 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Neuh, daar is het nog lang niet genoeg voor geescaleerd. Het viel me gewoon op hoe zeldzaam gunstig de gelegenheid zou zijn.
Normaal zit iedereen verspreid over de wereld met de eigen comfortabele bunkers en communicatielijnen in de buurt.
quote:'Oekraïense troepen weren inval Russen af'
Oekraïense troepen hebben voorkomen dat Russische militairen een strook land ten oosten van de Krim konden binnendringen. Dat maakte het Oekraïense ministerie van Defensie zaterdag bekend.
Foto: AFP
Bij de operatie in het gebied zouden onder meer Oekraïense vliegtuigen en grondtroepen zijn ingezet. De poging van Russische militairen het gebied te betreden ''is onmiddellijk afgeweerd'', aldus het ministerie.
Het parlement van Oekraïne heeft zaterdag het parlement van de Krim, nu nog officieel een autonoom deel van het land, als ontbonden verklaard. Het geldt als een symbolische daad aan de vooravond van het referendum waarin de bevolking van de Krim kan stemmen of het schiereiland zich wel of niet bij Rusland aansluit.
In Kiev stemden 278 van de 450 afgevaardigden voor het ontbinden van het parlement in Simferopol. Het parlement van de Krim heeft het schiereiland eerder al onafhankelijk verklaard van Oekraïne en wil zich aansluiten bij Rusland. Interim-president Alexander Toertsjinov van Oekraïne heeft de ontwikkelingen in de Krim veroordeeld en ''ontoelaatbaar'' genoemd.
Frankrijk
Als Moskou de situatie in de Krim niet laat de-escaleren, zal Frankrijk overwegen de militaire samenwerking met Rusland op te schorten. Dat meldde president François Hollande zaterdag. In dat geval zou onder meer een deal over vliegdekschepen ter waarde van 1,2 miljard euro op de lange baan kunnen worden geschoven.
De Verenigde Staten en de Europese Unie komen naar verwachting maandag met een lijst van Russische functionarissen van wie de tegoeden bevroren worden en visummogelijkheden worden beperkt. Met dergelijke maatregelen hoopt het Westen Rusland ertoe te bewegen de Oekraïense regio de Krim met rust te laten.
Door: ANP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |