Of de rest van de wereld doet gewoon eens iets aan het achterlijke gedrag van Israël.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het is niet gelijk. Israel kan makkelijk overleven met de strategie die ze nu hanteert. De Palestijnen niet. Zij zullen dus wat moeten veranderen.
Al die emoties..quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Met jou valt niet te praten, kneus.
2quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het is niet gelijk. Israel kan makkelijk overleven met de strategie die ze nu hanteert. De Palestijnen niet. Zij zullen dus wat moeten veranderen, willen ze voortbestaan.
De rest van de grote landen doen dit zelf ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of de rest van de wereld doet gewoon eens iets aan het achterlijke gedrag van Israël.
Doen wat zelf ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
De rest van de grote landen doen dit zelf ook.
Ik voel een hoofddoekje aankomen, of niet meer naar buiten zonder man of broer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
10 mannen die graag een vrouw willen verkrachten kunnen perfect overleven met die strategie. Het is de vrouw die iets moet veranderen.
Begrijp jij wel wat ik wilde zeggen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik voel een hoofddoekje aankomen, of niet meer naar buiten zonder man of broer.
In sommige culturen niet ongewoon.
.....quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik voel een hoofddoekje aankomen, of niet meer naar buiten zonder man of broer.
In sommige culturen niet ongewoon.
Het gedrag vertonen wat jij achterlijk noemt. Denk aan Rusland, Amerika.quote:
Nee en dat zou juist eens moeten veranderen. Godverdomme zeg..quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gedrag vertonen wat jij achterlijk noemt. Denk aan Rusland, Amerika.
Ze komen er straffeloos mee weg. Niemand van deze landen gaat Israel serieus op de vingers tikken, tenzij ze het echt te bont maken.
Jij vindt niet dat die zaken moeten veranderen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gedrag vertonen wat jij achterlijk noemt. Denk aan Rusland, Amerika.
Ze komen er straffeloos mee weg. Niemand van deze landen gaat Israel serieus op de vingers tikken, tenzij ze het echt te bont maken.
Maar vergeldingsacties, preventive strikes, het is wat Amerika etc zelf ook doet.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien hoe een land een ander land compleet irrelevant kan doen lijken.
Kijk nu eens naar die plaatjes, dat is toch prachtig om te zien?
Moest even een uitstapje maken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Begrijp jij wel wat ik wilde zeggen?
De realiteit is gewoon niet mooi. En het gaat er niet om wat ik wil.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat die zaken moeten veranderen?
De realiteit is gewoon niet mooi. En het gaat er niet om wat ik wil.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:04 schreef capricia het volgende:
[..]
De realiteit is gewoon niet mooi. En het gaat er niet om wat ik wil.
Punt is dat in de gegeven situatie de verandering echt bij de Palestijnen vandaan moet komen. Of dat nu terecht is of niet, dat doet er niet toe. Ik vind dat een nutteloze discussie, over wie begonnen is, en wie er de meeste rechten of het meeste gelijk heeft.
Zoals de Palestijnen zich nu opstellen, hoe begrijpelijk ook, is de snelste weg naar totale opheffing van al hun gebieden. Dat is toch gewoon dom?
Zegt iemand met de username "theunderdog"quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind het mooi om te zien hoe een land een ander land compleet irrelevant kan doen lijken.
Kijk nu eens naar die plaatjes, dat is toch prachtig om te zien?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:14 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Zegt iemand met de username "theunderdog"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |