quote:
Hij heeft gewoon gelijk.quote:
Israël doodt geen onschuldige burgers?quote:
Niet dat ik weet. Maar dat doen wel meer landen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Israël doodt geen onschuldige burgers?
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar dat doen wel meer landen.
Dit is ook weer een beetje overdreven trouwensquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef AhmedJaret het volgende:
de door Zionisten gecontroleerde media
Hamas doet het toch ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Israël doodt geen onschuldige burgers?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar dat doen wel meer landen.
Natuurlijk, het is ook niet alsof de Palestijnen lieverdjes zijn, maar het is niet echt in verhouding allemaal.quote:
Vergeet de VS niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Alle landen in het Midden-Oosten doen het.
De cultuur van landjepik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar ik vind Israël gewoon een bazen land. Het leger, de geheime dienst, cultuur etc. Wie of wat ze vermoorden en waarom hou ik mij niet mee bezig. Is wel vreselijk ja.
Alleen omdat één partij sterker is, betekent niet dat zij de schuldige zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is ook niet alsof de Palestijnen lieverdjes zijn, maar het is niet echt in verhouding allemaal.
Fixedquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar ik vind nazi-Duitsland gewoon een bazen land. Het leger, de geheime dienst, cultuur etc. Wie of wat ze vermoorden en waarom hou ik mij niet mee bezig. Is wel vreselijk ja.
De veroorzaker is Israël en die weigert vrede te sluiten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:53 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Alleen omdat één partij sterker is, betekent niet dat zij de schuldige zijn.
In dit conflict zijn beide schuldig.
Zonder Israël zou er geen enkel probleem zijn, als Israël eens wat meer moeite zou doen om vrede te bereiken ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:53 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Alleen omdat één partij sterker is, betekent niet dat zij de schuldige zijn.
In dit conflict zijn beide schuldig.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zonder Israël zou er geen enkel probleem zijn, als Israël eens wat meer moeite zou doen om vrede te bereiken ook niet.
Ik keur het gedrag van Israël niet goed, maar het is wel simpel om te zeggen dat de Palestijnen er allemaal niets aan kunnen doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De veroorzaker is Israël en die weigert vrede te sluiten.
Niemand zegt dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[..]
Ik keur het gedrag van Israël niet goed, maar het is wel simpel om te zeggen dat de Palestijnen er allemaal niets aan kunnen doen.
bang voor de waarheid? is een artikel... net als de vele andere die het door zionisten gecontroleerde media bevestigenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat ga ik niet aanklikken, mafkees
Flikker op radicale klootzak.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
bang voor de waarheid? is een artikel... net als de vele andere die het door zionisten gecontroleerde media bevestigen
http://www.rense.com/general44/sevenjewishamericans.htm
Flikker toch op man.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
bang voor de waarheid? is een artikel... net als de vele andere die het door zionisten gecontroleerde media bevestigen
http://www.rense.com/general44/sevenjewishamericans.htm
Idd. Geeft het niveau van discussiëren weer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef BlauweTijger het volgende:
wtf zit iedereen mijn posts te editten stelletje josti's.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Flikker op radicale klootzak.
quote:
gelukkig dachten de mensen in het nederlandse verzet in wo2 net zo!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Loop niet te kloten met Israel, dat zouden die Palestijnen toch onderhand wel moeten begrijpen. Toch blijven ze aanvallen, om het vervolgens in tienvoud terug te krijgen. Ach ja, eigen schuld.
Dat is de waarheid, de "terroristische acties" zijn een antwoord op het hopeloze toekomstperspectief.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[..]
Ik keur het gedrag van Israël niet goed, maar het is wel simpel om te zeggen dat de Palestijnen er allemaal niets aan kunnen doen.
Anders gebeurt er ook niks en gaan de nederzettingen vrolijk door.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Loop niet te kloten met Israël, dat zouden die Palestijnen toch onderhand wel moeten begrijpen. Toch blijven ze aanvallen, om het vervolgens in tienvoud terug te krijgen. Ach ja, eigen schuld.
Dat niet doenquote:
Geen walgelijker wezen dan de goyse filosemiet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar ik vind Israël gewoon een bazen land. Het leger, de geheime dienst, cultuur etc. Wie of wat ze vermoorden en waarom hou ik mij niet mee bezig. Is wel vreselijk ja.
Ik vind het vooral vervelend dat ik gezegd heb dat ik het een terechte klacht vond, dadelijk word ik geassocieerd met dit soort volk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Beetje triest dat hoewel TS en SadPanda best wel 'n punt hebben ze gelijk ook met nazishit gaan smijten zodat niemand ze meer serieus neemt.
whutquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Geen walgelijker wezen dan de goyse filosemiet.
Tsja pas maar op dat de rest van je antifapunkvriendjes je nou niet kopschopt als je door Eindhoven loopt idd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat ik gezegd heb dat ik het een terechte klacht vond, dadelijk word ik geassocieerd met dit soort volk.
Zag je de PIquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Beetje triest dat hoewel TS en SadPanda best wel 'n punt hebben ze gelijk ook met nazishit gaan smijten zodat niemand ze meer serieus neemt.
1. ze smijten niet met 'nazi-shit'quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Hoe moet ik daaruit afleiden dat je sarcastisch bent?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zag je de PI [ afbeelding ] niet...
En wat voor soort volk ben ik dan? Dequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat ik gezegd heb dat ik het een terechte klacht vond, dadelijk word ik geassocieerd met dit soort volk.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt mijn post anders wel aardig Duits ge-edit voor een SS'er.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En wat voor soort volk ben ik dan? De [ afbeelding ] PI stond er, ik ben zeker geen nazi....
Omdat dat de standaard PI hier op FOK! is voor sarcastische posts.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoe moet ik daaruit afleiden dat je sarcastisch bent?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je hebt mijn post anders wel aardig Duits ge-edit voor een SS'er.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat dat de standaard PI hier op FOK! is voor sarcastische posts.
TS en die Louis22 dan. Al weet ik ook niet of dat nazi's zijn, maar ze posten nogal rare shit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En wat voor soort volk ben ik dan? De [ afbeelding ] PI stond er, ik ben zeker geen nazi....
Stormfront en de originele bron Vanguard zijn gewoon fascistische organisaties, dat je ze aanhangt vind ik op zich nog niet eens zo'n probleem zolang je maar goed over je keuzes hebt nagedacht en ze goed kan onderbouwen. Punt twee heeft me nou niet echt overtuigd dat je echt goed bent in redenen geven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef Louis22 het volgende:
[..]
1. ze smijten niet met 'nazi-shit'
2. alles wat jij weet van het nazisme is gefilterd door een zeer bepaalde lens
Niet focken met het land van God.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef ecktebaas123 het volgende:
Ik vind het triest van beide kanten, Palestijnen die met geknutselde raketjes schieten die net een paar raampjes doen barsten () en Israel die reageert met 30 straaljagers, 80 tanks en 100 precisie-raketten die elk 20kinderen vermoorden
Het is een visceuze cirkel geworden
Wat moeten ze dan? Israël maar gewoon hun gang laten gaan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef capricia het volgende:
Vind het ook wel een beetje dom om ruzie te zoeken met iemand die duidelijk groter en sterker is.
Wat hadden ze dan verwacht?
Overgave?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef capricia het volgende:
Vind het ook wel een beetje dom om ruzie te zoeken met iemand die duidelijk groter en sterker is.
Wat hadden ze dan verwacht?
Israel de erkenning geven. Praten. Onderhandelen. Samenwerken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Israël maar gewoon hun gang laten gaan?
Beetje principeloos zou dat wel zijn. Lees: gay.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Israel de erkenning geven. Praten. Onderhandelen.
Met geweld gaan ze het duidelijk niet redden.
Oh ja, want Israël wil natuurlijk ook heel graag praten en onderhandelen op een normale manier.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Israel de erkenning geven. Praten. Onderhandelen.
Met geweld gaan ze het duidelijk niet redden.
Je burgers laten afknallen, is ook niet zo lekker.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Beetje principeloos zou dat wel zijn. Lees: gay.
Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, want Israël wil natuurlijk ook heel graag praten en onderhandelen op een normale manier.
Burgers afknallen ook niet, toch heeft Israël daar doorgaans weinig moeite mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Je burgers laten afknallen, is ook niet lekker.
Vertel.quote:
Dat is een vergissing. Dulce et decorum est pro patria mori. Als je daar woont, heb je toch niet zoveel om voor te leven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Je burgers laten afknallen, is ook niet lekker.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:32 schreef theunderdog het volgende:
Awww gossie, hoe schattig dit topic.
Ts vindt het grote en kleine jongetje niet eerlijk en kan de realiteit niet accepteren. Israël is nu eenmaal de grote jonge, en Palestina de kleine.
Terwijl er in Israël ontwikkelingen komen, moeten de de Palestijntjes zand blijven happen en telkens kleine stukjes van hun woongebied over geven aan de Israëliërs.
Cirkel-redenatie: want de tegenstander deed het zelf ook. "En trouwens, zij begonnen", zeggen ze beiden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Burgers afknallen ook niet, toch heeft Israël daar doorgaans weinig moeite mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |